abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42253670
quote:
Op zaterdag 30 september 2006 03:06 schreef HPayne het volgende:
Morgen maar eens naar VVOG tegen Quick Boys, aangezien Goes me toch net iets te ver is vanuit Nunspeet... Hoop op een overwinning van de harderwijkers, want volgens mij zit er niet zo heel veel klasseverschil in deze competitie. In de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval niet...
Ik ga vanmiddag naar IJsselmeervogels - Ajax.

Volgende week ga ik misschien wel even naar Nunspeet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_42256030
Programma vandaag:

Bennekom - Kloetinge
Bennekom, altijd vol ambities, is nog puntloos. Kunnen ze daar tegen de sympathieke Zeeuwen, die ook pas drie punten hebben, verandering in brengen?

Geinoord - Sparta Nijkerk
Een zege zou betekenen dat Sparta Nijkerk inderdaad de outsider kan zijn die sommigen in hen zien. Geinoord zal echter ook op zoek gaan naar de eerste winst dit seizoen.

GVVV - Spakenburg
Wedstrijd van de dag. Wie van deze teams gaat zich bovenin nestelen en wie haakt er al dan niet tijdelijk af?

Hoek - Huizen
De gedeelde koploper moet in staat worden geacht thuis te winnen van Huizen en de koppositie te handhaven.

SSV '65 - Nunspeet
Leuke ontmoeting tussen twee promovendi, die onderin verwacht worden. Nunspeet is beter gestart, maar een zege kan de ploeg uit Goes over de opponent heen tillen.

VVOG - Quick Boys
Leuk affiche in Harderwijk, waar de gedeelde koploper op bezoek komt. Is QB dat na vandaag nog?

IJsselmeervogels - AFC Ajax
Hoewel de Amsterdammers in uitduels doorgaans aardig presteren, ligt het niet in de lijn der verwachtingen dat ze vandaag punten pakken.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_42258954
Hup Quick Boys. Al is het alleen maar voor mijn gymdocent John Blok
pi_42260430
Net geweest bij VVOG-Quick Boys 0 -2 Twee strafschoppen benut door Maarten Bak, die nu met 7 treffers in totaal hoog staat op de topscorerslijst.. VVOG was in de 2e helft zeker niet de mindere ploeg maar vergat hun levensgrote kansen, 3 in totaal, af te maken..
Leuk om te zien hoeveel supporters er nu al meegaan met QB, ze hebben er wel vertrouwen in!
Nunspeet ook weer 3 punten gepakt tegen SSV uit Goes 0-1
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_42263430
Hoek zelfs koploper na een ruime zege zag ik.

Morgen de update met doelpuntenmakers en stand.
www.thuisuiteten.nl
pi_42270383
Zo, het was best een vermakelijke wedstrijd, alleen de eerste 25 minuten van de 2e helft waren erg saai. IJsselmeervogels - AFC Ajax 5-2 3x Kemper en 2x Jeffrey Winter.

3-1 Bij de rust en dan laten de Vogels het lopen en dan wordt het toch nog 3-2 al heeft Ajax daarna niet echt meer kans gehad.

De 4e en 5e goal vielen zelfs in de 93e en 98e minuut. Er moest echt wel veel tijd worden bijgetrokken want de 2e helft waren er heel veel blessures.

Smetje op de wedstrijd was toch wel de blessure van Nick van Eijsden, die met een brancard het veld af moest. Gelukkig was het geen opzettelijke overtreding. Het zag er echt heel eng uit en ik hoop voor hem dat het meevalt, ik vrees echter van niet
pi_42282287
Speeldag 5

Bennekom - Kloetinge 3-2 (2-0)
16. 1-0 Vincent Zuiderwijk 42. 2-0 Dennis van Meegdenburg 46. 3-0 Bas Dreef 73. 3-1 Regillio Pinas 90 (+3). 3-2 Niels Kole

Geinoord - Sparta Nijkerk 2-3 (0-0)
46. 1-0 Daniel Kops 63. 1-1 Raoul Henar 66. 1-2 Ismaël El Abassi 68. 2-2 Daniel Kops 82. 2-3 Raoul Henar

GVVV - Spakenburg 1-3 (0-1)
13. 0-1 Karim El Kaddouri 83. 0-2 Chima Onyeike 89. 1-2 Wouter van Hoof 90 (+2). 1-3 Karim El Kaddouri

Hoek - Huizen 6-2 (2-0)
4. 1-0 Jan Huijgens 19. 2-0 Jan Huijgens 56. 3-0 Dennis van der Welle 67. 4-0 Bart Hulsbos (e.d.) 72. 5-0 Jan Huijgens 79. 5-1 David Toxopeus 81. 6-1 Björn Langeveld 85. 6-2 Bart Hulsbos
Rood: Tijn Hammer (Huizen, 2 x geel, gegeven met vertraging).
Bijzonderheid: Sam Ysebaert (Hoek) maakt zijn rentree na een succesvolle strijd tegen kanker

SSV '65 - Nunspeet 0-1 (0-0)
66. 0-1 Gerjan Mulder

VVOG - Quick Boys 0-2 (0-0)
55. 0-1 Maarten Bak (pen) 90 (+1). 0-2 Maarten Bak (pen)
Rood: Korneel van der Plas (VVOG) en Eef Schooneveld (Quick Boys), beiden 2 x geel

IJsselmeervogels - AFC Ajax 5-2 (3-1)
4. 1-0 André Kemper 6. 1-1 Dick Zwarthoed 28. 2-1 Jeffrey Winter 37. 3-1 André Kemper 67. 3-2 Jamal Ahaddouch 90 (+1). 4-2 Jeffrey Winter 90 (+5). 5-2 André Kemper

STAND:

1. Hoek 5-13 (+10)
2. Quick Boys 5-13 (+9)
3. IJsselmeervogels 5-11
4. Sparta Nijkerk 5-9
5. GVVV 5-8
6. Spakenburg 4-7
7. Nunspeet 5-7
8. VVOG 5-5 (-2)
9. AFC Ajax 5-5 (-5)
10. Bennekom 4-3
11. Kloetinge 5-3 (-4)
12. Huizen 5-3 (-5, 9 goals voor)
13. Geinoord 5-3 (-5, 6 goals voor)
14. SSV '65 5-2

TOPSCORERS

1. Maarten Bak (Quick Boys) 7
Jan Huijgens (Hoek) 7
3. Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 5
4. Mark Daalderop (Huizen) 4
Karim El Kaddouri (Spakenburg) 4
Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 4
Kevin Winter (IJsselmeervogels) 4

Raoul Henar begint zijn draai te vinden in Nijkerk en heeft er alweer vier gemaakt.
www.thuisuiteten.nl
pi_42285406
Weer twee onterechte strafschoppen voor Quick Boys, klopt dat HPayne?

QB heeft al opvallend veel strfschoppen gehad dit seizoen.
pi_42287253
quote:
Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef F1Bas het volgende:
Weer twee onterechte strafschoppen voor Quick Boys, klopt dat HPayne?

QB heeft al opvallend veel strfschoppen gehad dit seizoen.
Ja klopt, Maarten Bak maakt er maar dankbaar gebruik van.. VVOG had ook een strafschop moeten hebben.
Maarja zonder geluk wordt je geen kampioen zullen ze denken in Katwijk..
pi_42311488
Hier Trouwens nog een amateurfilmpje van VVOG - QB http://www.quickboys.tv/vvogqb.html

Toto stand:

F1Bas: 19
HPayne: 19
DennusF: 16
Methodmich: 12 (met de opmerking dan MM vaak voor de verrasende uitslagen kiest )

Nunspeet - IJsselmeervogels 3
Ajax - Geinoord 3
Huizen - SSV ´65 1
Kloetinge - VVOG 1
Quick Boys - GVVV 1
Spakenburg - Hoek 2
Sparta Nijkerk - Bennekom 1

IJsselmeervogels is zaterdag natuurlijk torenhoog favoriet voor de overwinning. Maar ik verwacht dat het een fysieke wedstrijd gaat worden, waarin Nunspeet de Vogels vroeg storen en proberen hun balcirculatie zo laag mogelijk te houden. Net als tegen spakenburg (3-1) winst zou er best een verrassing in kunnen zitten.
Ze zijn het op de supporterssite van de Vogels al roerend met elkaar eens het word 1-3 voor de Rooien.

Trouwens is Spakenburg tegen Hoek ook een mooie wedstrijd tussen wel 2 voetballende ploegen.
pi_42317618
En ik ben B natuurlijk ook wel een klein beetje kwijt, moet het ook doen met de teams zoals ik ze op basis van vorig seizoen op het oog heb en een beetje met de info die ik her en der krijg. En inderdaad kies ik wel eens voor een stuntje, altijd aardig.
www.thuisuiteten.nl
pi_42327062
MM, hier even dan maar. ASWH 3 gezien zaterdag, viel me niet mee. Leuke nummer 11, irritante coach, maar verder verdiende overwinning denk ik...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_42334022
Nunspeet - IJsselmeervogels (IJsselmeervogels Winst)
Ajax - Geinoord (Ajax Winst)
Huizen - SSV ´65 (Gelijkspel)
Kloetinge - VVOG (VVOG Winst)
Quick Boys - GVVV (GVVV Winst)
Spakenburg - Hoek (Gelijkspel)
Sparta Nijkerk - Bennekom (Sparta Winst)
pi_42335351
Nunspeet - IJsselmeervogels 2
Ajax - Geinoord 3
Huizen - SSV ´65 1
Kloetinge - VVOG 2
Quick Boys - GVVV 1
Spakenburg - Hoek 1
pi_42338965
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 04:10 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, hier even dan maar. ASWH 3 gezien zaterdag, viel me niet mee. Leuke nummer 11, irritante coach, maar verder verdiende overwinning denk ik...
ASWH 3 is dan ook niet heel bijzonder natuurlijk. Dat zijn een beetje de jongens uit de eigen jeugd, ongeveer. Veel waar ik zelf ook mee heb gespeeld vroeger. Ik zat zelf in 4 in mijn laatste jaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_42339000
Nunspeet - IJsselmeervogels 2
Ajax - Geinoord 1
Huizen - SSV ´65 3
Kloetinge - VVOG 1
Quick Boys - GVVV 3
Spakenburg - Hoek 3

Nog twee nieuwsberichten:

* Melvin Donleben (Spakenburg) is door een combinatie van motivatie-, fysieke en privéproblemen per direct gestopt bij de club.

* Dennis van Meegdenburg (Bennekom) maakte zaterdag tegen Kloetinge zijn 150e (!) competitietreffer voor Bennekom. Dit in zijn vijftiende seizoen. Knappe prestatie natuurlijk!

Ouwe foto, maar wel leuk: Fans van IJsselmeervogels die per fietscafé naar Nijkerk gaan. F1Bas er ook bij?

www.thuisuiteten.nl
pi_42339445
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Ouwe foto, maar wel leuk: Fans van IJsselmeervogels die per fietscafé naar Nijkerk gaan. F1Bas er ook bij?

[afbeelding]
Dat is de bierfiets . Ik heb er niet opgezeten nee maar ik heb um wel zien staan bij Sparta Nijkerk
pi_42339941
Ja en toen ze terugkwamen in beschonken toestand savonds, probeerden ze op de Westmaat de blauwe supporters te overzingen. Was toen met Spakenburg - Huizen. Wel grappig
Kom je zaterdag nog kijken Bas? Word druk op de tribune dan, word echt baggerweer...
pi_42340192
quote:
Op dinsdag 3 oktober 2006 19:51 schreef HPayne het volgende:

Kom je zaterdag nog kijken Bas? Word druk op de tribune dan, word echt baggerweer...
Is het een beetje makkelijk te vinden vanuit Amersfoort?

Opzich zou het wel kunnnen maar zoals je al zei, het weer wordt bagger.
pi_42413433
Als je komt morgen, heel simpel: A28 afslag Nunspeet-oost, spoor over, 1e rechts daarna gelijk weer rechts en straat uitrijden..
Wat verwacht je van de wedstrijd? een walk-over?
pi_42430143
Morgen wordt het in de loop van de dag droog....

Spakenburg - Hoek wel de kraker van morgen zeg.
www.thuisuiteten.nl
pi_42432381
quote:
Op vrijdag 6 oktober 2006 06:34 schreef HPayne het volgende:
Als je komt morgen, heel simpel: A28 afslag Nunspeet-oost, spoor over, 1e rechts daarna gelijk weer rechts en straat uitrijden..
Wat verwacht je van de wedstrijd? een walk-over?
Walk-over zeker niet, daar is de vorm nog te matig voor.

Toch moet een overwinning wel lukken, ook een beetje aan de stand verplicht.
pi_42449356
De topper tussen Spakenburg en Hoek is afgelast. Zal er nog meer volgen?

Spakenburg loopt nu dus al twee duels achter in de stand.
www.thuisuiteten.nl
pi_42456628
Bah, 2-0 verloren van Nunspeet, toch wel verrassend. Ik neem aan terecht HPayne? Ik kon helaas niet komen maar heb zo te zien weinig gemist. Weg kampioenschap denk ik.

Gefeliciteerd HPayne.

Vreemd dat Spakenburg is afgelast. Ik hoorde dat bij IJsselmeervogels op de Westmaat wel alles doorging. Ik lees al dat ze het willen uitstellen omdat Hoek staks minder in vorm zou zijn

[ Bericht 4% gewijzigd door F1Bas op 07-10-2006 17:00:21 ]
pi_42456898
Ja Dankjewel! Het was terecht idd. Nunspeet speelde hun spelletje goed.
Fel op de bal en in de duels. Voorin Gerjan Mulder de lange sterke spits die voor gevaar zorgde en ook paar keer alleen voor de keeper kwam. Daaruit scoorde hij ook een keer
Wat zag de verdediging er vaak slecht uit zeg van de Vogels...
2e helft begon IJsselmeervogels sterk, maar de laatste pass kwam steeds niet aan, omdat de stugge Nunspeter verdediging er tussen zat. Klasse
En het mooiste was dat Frank van Twillert met zn 1e balcontact de 2 - 0 tegen de touwen schoot. (en er waren ook wat blauwe fans naar dit duel gekomen)
Toen zat de wedstrijd op slot, en begon IJsselmeervogels tegen zichzelf te voetballen, en Nunspeet vond dat dus wel best.
Al met al een schitterende overwinning voor een club als Nunspeet, die nog nooit won van de Rooien.
We doen gewoon weer mee!!

[ Bericht 93% gewijzigd door HPayne op 07-10-2006 17:12:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')