Ik ga vanmiddag naar IJsselmeervogels - Ajax.quote:Op zaterdag 30 september 2006 03:06 schreef HPayne het volgende:
Morgen maar eens naar VVOG tegen Quick Boys, aangezien Goes me toch net iets te ver is vanuit Nunspeet... Hoop op een overwinning van de harderwijkers, want volgens mij zit er niet zo heel veel klasseverschil in deze competitie. In de wedstrijden die ik tot nu toe gezien heb in ieder geval niet...
Ja klopt, Maarten Bak maakt er maar dankbaar gebruik van.. VVOG had ook een strafschop moeten hebben.quote:Op zondag 1 oktober 2006 17:57 schreef F1Bas het volgende:
Weer twee onterechte strafschoppen voor Quick Boys, klopt dat HPayne?
QB heeft al opvallend veel strfschoppen gehad dit seizoen.
ASWH 3 is dan ook niet heel bijzonder natuurlijk. Dat zijn een beetje de jongens uit de eigen jeugd, ongeveer. Veel waar ik zelf ook mee heb gespeeld vroeger. Ik zat zelf in 4 in mijn laatste jaar.quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 04:10 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, hier even dan maar. ASWH 3 gezien zaterdag, viel me niet mee. Leuke nummer 11, irritante coach, maar verder verdiende overwinning denk ik...
Dat is de bierfietsquote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:01 schreef methodmich het volgende:
Ouwe foto, maar wel leuk: Fans van IJsselmeervogels die per fietscafé naar Nijkerk gaan. F1Bas er ook bij?
[afbeelding]
Is het een beetje makkelijk te vinden vanuit Amersfoort?quote:Op dinsdag 3 oktober 2006 19:51 schreef HPayne het volgende:
Kom je zaterdag nog kijken Bas? Word druk op de tribune dan, word echt baggerweer...
Walk-over zeker niet, daar is de vorm nog te matig voor.quote:Op vrijdag 6 oktober 2006 06:34 schreef HPayne het volgende:
Als je komt morgen, heel simpel: A28 afslag Nunspeet-oost, spoor over, 1e rechts daarna gelijk weer rechts en straat uitrijden..
Wat verwacht je van de wedstrijd? een walk-over?
Gratis?quote:Op donderdag 12 oktober 2006 10:29 schreef Dennus-F het volgende:
Die kansen zit er opzich niet in. Ik ga er van uit dat VVOG niet degradeerd en zwart wit niet promoveert. We staan wel gedeeld eerste, maar dan moeten we spelers van buitenaf halen. Dit doen we niet, alleen als ze zelf willen en gratis komen spelen.
Wij spelen op het moment met van de 19 selectie spelers met 16 eigen jeugd dus niet verkeerd..!
In de hoofdklasse wordt dat erg lastig.quote:Op donderdag 12 oktober 2006 11:21 schreef Dennus-F het volgende:
gratis ja hehe:) voor niets natuurlijk!
Ben je trouwens gestopt met je verhaaltjes vooraf?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |