Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef deejaylethal het volgende:
GVVV toch weer gewonnen in Nijkerk. Die Spartanen weten daar toch niet genoeg punten te houden.
Ik sta er ook niet van te kijken, maar aangezien Sparta Nijkerk wel een erg groot thuisvoordeel heeft (kunstgras) zouden ze dat beter uit moeten buiten... Kijk naar Heracles.quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 17:45 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.
quote:Willem Leushuis vertrekt naar Koeweit
Hoofdtrainer van IJsselmeervogels, Willem Leushuis, heeft een fantastische mogelijkheid aangeboden gekregen van Kuwait Club om daar per direct aan de slag te gaan als technisch manager en coach. Kuwait Club is de kampioen van Koeweit van vorig seizoen en speelt de championsleague van West Azië. Daarnaast gaat Willem Leushuis zich bezig houden met ondersteuning, advisering van de nationale voetbalbond van Kuwait KFF Football federation. Het seizoen in Koeweit start per volgende week, hetgeen betekent dat Willem Leushuis al aanstaande zondag op het vliegtuig zal stappen. Het bestuur van IJsselmeervogels was verrast met de plotselinge stap van de hoofdtrainer, echter wenst hem alle succes toe in het nastreven van zijn droom. In een gesprek tussen het bestuur en Willem Leushuis is een voor beide partijen goede overeenkomst bereikt. Aanstaande zaterdag zal voorafgaande aan de wedstrijd op gepaste wijze afscheid worden genomen van Willem Leushuis. Inmiddels is de technische commissie van IJsselmeervogels al bezig met het voeren van gesprekken met enkele potentiële opvolgers voor de positie van hoofdtrainer van IJsselmeervogels.
Willem heeft al eerder in het Midden Oosten gewerkt.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 07:49 schreef HPayne het volgende:
Opvallend bericht. Vraag me dan af hoe komt zon club uit Kuweit bij een trainer van een amateurclub uit Nederland terecht, en andersom... Had hij naast het trainersschap van Ijsselmeervogels een baan en heeft hij een gezin?
Misschien dat Knuppe nu echt eens mag gaan vrezen voor zijn plek. Hij is echt het lievelingetje van Willem.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk verhaal inderdaad, zo midden in het seizoen. Ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor "zijn" spelers, zoals Corneille. Al speelde die de laatste tijd al niet meer.
Dat zat er al aan te komen, niemand had vooraf verwacht dat Nunspeet van Spakenburg en IJsselmeervogels zou winnen en mee zou doen in het linkerrijtje.quote:Op dinsdag 31 oktober 2006 21:11 schreef HPayne het volgende:
Trainer van Nunspeet word het niet.. http://www.vv-nunspeet.nl/contentviewer.asp?Topic_ID=825
Hij kreeg de laatste tijd al iets meer speeltijd.quote:Op woensdag 1 november 2006 15:00 schreef Zakboekje het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke kans (misschien) voor Erwin Schouten onder een nieuwe trainer! ben benieuwd!
Daar lijkt het voorlopig wel op. Er wordt nu ook gepraat over een tijdelijke trainer voor de rest van het seizoen. Zaterdag zal ik mijn betere bronnen raadplegenquote:Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Henk Wisman is afgeketst F1Bas??
Ja ok, 30 minuten in 2 competitiewedstrijden. Tis een begin, wel 3x scoren in een oefenduel.quote:Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Hij kreeg de laatste tijd al iets meer speeltijd.
quote:Vogels neemt de tijd voor ‘nieuwe Leushuis’
door JELMER GEERDS
3 NOVEMBER 2006 - SPAKENBURG - IJsselmeervogels gaat in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet over één nacht ijs. ‘In principe staat kwaliteit voorop. Als de zoektocht naar een nieuwe hoofdcoach twee weken vergt, dan is dat maar zo’, licht bestuurslid technische zaken Peter Frans Heinen toe.
Morgen zit Willem Leushuis, architect van het kampioenselftal van het afgelopen seizoen, voor het laatst op de bank van de Vogels. De dag daarop vliegt de Bossche oefenmeester naar Koeweit, alwaar hij de leiding krijgt over Kuwait Club. Het snelle vertrek van Leushuis maant de technische commissie van de Spakenburgers tot haastige spoed. Tegelijk heeft het vertrek van de coach als een waarschuwing gediend, omdat IJsselmeervogels niet nogmaals een coach halverwege het seizoen wil verliezen.
‘Bij het aantreden van Leushuis is de clausule bedongen dat hij kon vertrekken wanneer er een club voor hem kwam uit het Midden-Oosten. We dachten destijds dat het zo’n vaart niet zou lopen, maar helaas hebben we ons daarin vergist’, beseft Heinen. Die lering zorgde er voor dat een eerste prominente kandidaat is afgevallen. Henk Wisman, voormalig coach van onder meer FC Volendam, FC Den Bosch en het nationale team van Armenië, sprak reeds met de technische commissie, maar zijn eis om elk moment weg te kunnen bleek een te groot obstakel. En dus gaat de zoektocht verder. ‘We verzamelen informatie over trainers die clubloos zijn of zich hebben aangeboden. Van daaruit willen we naar een top-drie toe, waarmee we in gesprek gaan. Op dit moment hebben we ongeveer tien interessante namen’, gaat Heinen verder. In feite zoeken de Rooien een ‘nieuwe Leushuis’. ‘We hebben dezelfde profielschets genomen als die is gebruikt toen we Leushuis benoemden. De keuze is nu alleen wat beperkter.’
IJsselmeervogels streeft ernaar voor zaterdag 11 november, wanneer de derby met Spakenburg op de rol staat, een nieuw gezicht op de bank te hebben.
Ik ben benieuwd. Willem verdient het!quote:Mededeling Sfeercommissie
Vrijdag 3 november 2006
Zaterdag voor de thuiswedstrijd tegen SSV '65 zullen de leden van de Sfeercommissie langs komen met de collectebus. De opbrengst is bestemd voor de sfeeractie tegen Spakenburg volgende week zaterdag. Verder roept de Sfeercommissie de leden op om zaterdag na de wedstrijd te blijven staan op de tribune, zodat de supporters op gepaste wijze afscheid kunnen nemen van Willem Leushuis. Ook de A-Selectie zal na afloop betrokken worden bij dit afscheid. De Sfeercommissie zal zaterdag voor en na afloop van de wedstrijd diverse sfeeracties houden. Ook zou het leuk zijn als de supporters allemaal in het rood naar de Westmaat komen.
Ja ik lees het nu ook, ben heel beniewd. Weet alleen niet wat ik ervan moet denken.quote:Op vrijdag 3 november 2006 17:58 schreef HPayne het volgende:
Cees Lok nu ook in het rijtje van kandidaten
Goed zo. Doet het tot dusverre prima hier, inmiddels al clubtopscorer!quote:Op vrijdag 3 november 2006 16:31 schreef deejaylethal het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie er bij de Vogels aan het roer komt te staan...
volgens trainer Raymond Verheijen gaat het hier om een waardige vervangen van Derk Schut (je mag m houden Mich).
En nu is het officieel! Ik denk een goede keuze al moet de toekomst het uitwijzen.quote:Cees Lok nieuwe trainer IJsselmeervogels
Cees Lok is vanaf aanstaande maandag de nieuwe trainer van IJsselmeervogels. De 40-jarige Lok volgt Willem Leushuis op, die zondag vertrekt naar Koeweit. Lok, die eerder trainer was van de reserves en eerste elftal van NEC en het eerste elftal van NAC, heeft getekend voor anderhalf seizoen. Wel is de afspraak gemaakt dat aan het eind van het seizoen 2006/2007 Lok de mogelijkheid heeft om over te stappen naar een BVO. Voor de rest van het lopende seizoen is geen clausule voor een tussentijds vertrek opgenomen. Het bestuur is erg verheugd met het binnenhalen van lok als nieuwe trainer voor de Vogels.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |