abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43003891
Hilversum - IJsselmeervogels 2-3 (oefenwedstrijd)

3 goals van Erwin Schouten.

Andre Kemper heeft een zwaar gekneusde hand en zit in het gips. Hopenlijk kan hij er 11-11 mee spelen.

[ Bericht 39% gewijzigd door F1Bas op 28-10-2006 04:29:47 ]
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_43006420
Wel interessante potjes vandaag!

AFC Ajax - VVOG
De Amsterdammers hebben 1 punt meer dan VVOG, dus de winnaar zit goed. Kan Jan Boes, de nieuwe trainer, de Harderwijkers aan de winst helpen?

Huizen - Geinoord
Als de promovendus vandaag wint, passeert het Geinoord op de ranglijst. De bezoekers eindigen de laatste weken zelden met 11 man, vandaag wel?

Kloetinge - Quick Boys
Wil Quick Boys koploper blijven moet er gewonnen worden in Zeeland. Kloetinge presteert wisselvallig, maar op een goede dag kunnen ze best winnen.

Nunspeet - Bennekom
Bij Bennekom vinden ze dat ze te laag staan. Bij de verrassende promovendus Nunspeet moet men dan maar winnen om dit te bewijzen, maar dat zal lastig genoeg worden.

Sparta Nijkerk - GVVV
De thuisploeg bewijst zich tot nu toe als subtopper, waar GVVV tegenvalt. De ploeg werd als outsider ingeschat, maar staat daar nu nog te laag voor. Winnen ze op kunstgras wel?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_43006567
Leuk weer die verhaaltjes MM!!
Ik hoop dat Nunspeet wint vandaag om de aansluiting te behouden. maar weet dat het moeilijk gaat worden. Bennekom wil idd hogerop, en kan ook wat getuige de bekerwinst uit bij Sparta Nijkerk 1-6
Oppassen dus voor (zoals jij hem noemt) "het kale gevaar"
We'll see
Rockwerchter, Noorwegen, Spanje
pi_43006607
Misschien Van Twillert lekker achterin zetten dan, tegen Van Meegdenburg. Beetje beuken met elkaar.
www.thuisuiteten.nl
pi_43006710
Ja, dat zou kunnen, maar voorin zorgt van Twillert zelf ook voor veel gevaar dankzij zn 100 kilo.
En de verdediging staat meestal wel goed georganiseerd.
Valt me toch op het verschil tussen Hfdklasse C en B.
In C veel meer beuk en vechtvoetbal dan in B, dat is misschien ook wel een voordeel voor ons, omdat de tegenstander vaak geen raad weet met 2 bonkige fysiek ingestelde spitsen..
Vanmiddag naar ASWH MM? (retorische vraag)
pi_43012572
Gefeliciteerd Hpayne, jullie houden het lang vol.

Mooi, Quick Boys heeft punten verloren
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 17:33:51 #257
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43012971
GVVV toch weer gewonnen in Nijkerk. Die Spartanen weten daar toch niet genoeg punten te houden.

DOVO heeft vandaag (eindelijk) weer gewonnen na teleurstellende resultaten. Nieuwkomer Kalai van Hilversum scoorde in zijn debuut de 3-0 voor DOVO. Ik zeg nog steeds: Tot over een jaar!
Alleen dan hopelijk met een betere selectie dat die van dit jaar!
Be your best
vv DOVO, AFC AJAX, FC Groningen
This Year: Dublin - Belfast - Barcelona - Paris - Lowlands
pi_43013238
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:33 schreef deejaylethal het volgende:
GVVV toch weer gewonnen in Nijkerk. Die Spartanen weten daar toch niet genoeg punten te houden.
Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 18:26:34 #259
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43014337
quote:
Op zaterdag 28 oktober 2006 17:45 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Sparta Nijkerk heeft ook zeker geen bijzonder elftal, ik vind ze nog steeds teveel punten hebben. GVVV heb ik ook gezien en die vond ik toch een stuk beter, sta daarom ook niet te kijken van deze uitslag.
Ik sta er ook niet van te kijken, maar aangezien Sparta Nijkerk wel een erg groot thuisvoordeel heeft (kunstgras) zouden ze dat beter uit moeten buiten... Kijk naar Heracles.
Be your best
pi_43015661
Precies, al zijn ze wel hun beste speler op kunstgras (El Kaddouri) kwijtgeraakt.

Kloetinge knap, Nunspeet ook goed bezig nog steeds!

Overigens waren Alex en Sjoerd vandaag gezellig bij ASWH.
www.thuisuiteten.nl
pi_43016648
Nunspeet gaat met de week beter spelen! Nu ook weer een gemakkelijke overwinning voor de Geel-Blauwen. Verdediging van Bennekom stond keer op keer te slapen.
Leuk voor Arie Smit die na zn 4 wedstrijden durende schorsing opgelopen tegen Spakenburg vandaag een hattrick maakt.
Vandaag een echt fantastische Drank van Twillert gezien, aanspeelbaar, balvast en ook nog eens tactisch en technisch sterk.
Het elftal staat gewoon, en dat is belangrijk voor het zelfvertrouwen.
Volgende week de derby tegen VVOG...
pi_43016858
Dat ze bij Bennekom achterin wel eens suffen is me bekend. Maar die moeten zich stilaan toch eens zorgen beginnen te maken. Je kan er denk ik wel vanuit gaan dat SSV '65 zal degraderen, maar dan moet Bennekom toch nog echt twee andere ploegen onder zich laten. Nunspeet zal dat vast niet zijn, gezien hoe die bezig zijn.

VVOG lijkt momenteel ook niet echt in goede vorm, dus die kan Nunspeet wellicht ook winnen. Dan sta je er toch prima voor.
www.thuisuiteten.nl
pi_43017147
Ja ik vond Bennekom erg zwak, zowel verdedigend als aanvallend.
Vind het ook echt niet opvallend dat ze zo laag staan, misschien is hun spelersmateriaal toch wel niet zo goed als ze voor het seizoen gedacht hadden. Outsider zijn ze zeker niet meer..

De trainer van Nunspeet vond het al leuk dat de spelers vroegen naar de uitslagen van QB en IJsselmeervogels.. Maar de nuchtere Kampenaar had het liever over het puntverlies van SSV en Huizen.. Maar dat het boven verwachting is dat is zeker.
Nu niet teveel gaan dromen anders word je straks heel hard wakker
  zaterdag 28 oktober 2006 @ 21:26:42 #264
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43018896
Bennekom is uberhaupt niet goed bezig. GVVV speelde ze helemaal weg een paar weken terug. Daarnaast is van Meegdenburg nu ook te oud geworden. Hij heeft niet meer de snelheid en de klasse van een paar seizoenen geleden.
Be your best
pi_43030656
Bennekom vond ik vorig seizoen ook al niet sterk, maar toen eindigden ze toch nog vrij hoog. Dennis van Meegdenburg is inderdaad minder dan een paar jaar terug, logisch ook. Maar toch nog wel altijd iemand om in de gaten te blijven houden.

Speeldag 8, minus vooruitgespeelde en uitgestelde duels

AFC Ajax - VVOG 1-1 (0-0)
61. 1-0 Jamal Ahaddouch 63. 1-1 Marchel Kamphuis (pen)
Bijzonderheden: Menno van Roosmalen (AFC Ajax) mist strafschop

Huizen - Geinoord 1-1 (1-0)
15. 1-0 Rob Baas 75. 1-1 Dennis Groenendijk

Kloetinge - Quick Boys 1-1 (1-1)
28. 1-0 Regillio Pinas 41. 1-1 Marcel Pronk

Nunspeet - Bennekom 4-1 (2-0)
28. 1-0 Arie Smit 45. 2-0 Arie Smit 55. 3-0 Arie Smit 56. 3-1 Keiji Aikawa 85. 4-1 Gerjan Mulder

Sparta Nijkerk - GVVV 0-1 (0-0)
53. 0-1 Roy Versluis

STAND

1. Quick Boys 8-17 (+10, 21 goals gemaakt)
2. IJsselmeervogels 8-17 (+10, 18 goals gemaakt)
3. Hoek 7-16
4. Nunspeet 8-16
5. Spakenburg 6-13
6. Sparta Nijkerk 8-13
7. GVVV 8-11
8. Kloetinge 8-10
9. AFC Ajax 8-7 (-6, 12 goals gemaakt)
10. Geinoord 8-7 (-6, 9 goals gemaakt)
11. VVOG 8-6
12. Huizen 8-5 (-7)
13. Bennekom 8-5 (-9)
14. SSV '65 7-3

TOPSCORERS

1. Maarten Bak (Quick Boys) 9
Jeffrey Winter (IJsselmeervogels) 9
3. Jan Huijgens (Hoek) 8
4. Raoul Henar (Sparta Nijkerk) 6
5. Mark Daalderop (Huizen) 5

Arie Smit scoorde drie keer tegen Bennekom en heeft nu 4 treffers gemaakt
www.thuisuiteten.nl
pi_43085291
quote:
Willem Leushuis vertrekt naar Koeweit

Hoofdtrainer van IJsselmeervogels, Willem Leushuis, heeft een fantastische mogelijkheid aangeboden gekregen van Kuwait Club om daar per direct aan de slag te gaan als technisch manager en coach. Kuwait Club is de kampioen van Koeweit van vorig seizoen en speelt de championsleague van West Azië. Daarnaast gaat Willem Leushuis zich bezig houden met ondersteuning, advisering van de nationale voetbalbond van Kuwait KFF Football federation. Het seizoen in Koeweit start per volgende week, hetgeen betekent dat Willem Leushuis al aanstaande zondag op het vliegtuig zal stappen. Het bestuur van IJsselmeervogels was verrast met de plotselinge stap van de hoofdtrainer, echter wenst hem alle succes toe in het nastreven van zijn droom. In een gesprek tussen het bestuur en Willem Leushuis is een voor beide partijen goede overeenkomst bereikt. Aanstaande zaterdag zal voorafgaande aan de wedstrijd op gepaste wijze afscheid worden genomen van Willem Leushuis. Inmiddels is de technische commissie van IJsselmeervogels al bezig met het voeren van gesprekken met enkele potentiële opvolgers voor de positie van hoofdtrainer van IJsselmeervogels.

Bedankt Willem voor het schitterende kampioenschap van vorig seizoen

Ik ben benieuwd wie zijn opvolger gaat worden en wat voor een effect het op dit seizoen gaat hebben. Heel leuk zo vlak voor de derby.
pi_43092660
Opvallend bericht. Vraag me dan af hoe komt zon club uit Kuweit bij een trainer van een amateurclub uit Nederland terecht, en andersom... Had hij naast het trainersschap van Ijsselmeervogels een baan en heeft hij een gezin?
Tja nu speculeren over de opvolger, ik zou het niet weten, maar denk wel dat er veel animo is om de beste amateurclub van Nederland te mogen trainen...
  dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:57:34 #268
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43095586
Er zal zat animo zijn inderdaad... Toch hebben de Vogels wel een probleem. Dit is het belangrijkste moment van het seizoen, om dan van trainer te wisselen is wel erg pijnlijk...
Be your best
pi_43107146
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 07:49 schreef HPayne het volgende:
Opvallend bericht. Vraag me dan af hoe komt zon club uit Kuweit bij een trainer van een amateurclub uit Nederland terecht, en andersom... Had hij naast het trainersschap van Ijsselmeervogels een baan en heeft hij een gezin?
Willem heeft al eerder in het Midden Oosten gewerkt.

En Deejay, tuurlijk is het moment vervelend al is het toch anders dan in het geval bij ontslag of als een trainer het niet meer in de club ziet zitten.

Misschien weet MM nog wel een paar leuke opvolgers.
pi_43107657
Ik las dat John van Loen al werd genoemd, omdat hij aan de slag ging als hoofdtrainer ergens, de club werd niet genoemd. Hij verlaat FC Utrecht als assistent.
Maar hij zou op stage gaan met o.a. Frank de Boer en John van de Brom bij het grote Chelsea
Wat is waar...
pi_43111083
Opmerkelijk verhaal inderdaad, zo midden in het seizoen. Ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor "zijn" spelers, zoals Corneille. Al speelde die de laatste tijd al niet meer.

Overigens hoeft zoiets niet altijd nadelig te zijn natuurlijk. In 2000/01 was het seizoen, ons tweede op hoofdklasseniveau na de laatste promotie, net begonnen toen Arie van der Zouwen een aanbieding kreeg uit Hongkong. Hij is daar toen naar toe gegaan en dat was wel even een klapje, omdat hij net weer terug was als trainer. Toen heeft hij zelf min of meer zijn opvolger geregeld en die maakte ons voor het eerst in de historie afdelingskampioen in de hoofdklasse. Dus zo kan het ook.

Opvolgers voor "de sigaar"? Lastig. Ik denk dat je inderdaad moet zoeken in de categorie assistenten bij een BVO die in de Vogels wel een mooie uitdaging zien om te starten als eigen baas of dat je naar trainers in de regio moet zoeken die een stap omhoog kunnen zetten. Gerrit Plomp misschien wel, maar dat is een wilde gok. Philip den Haan zal het in ieder geval wel niet meer doen. Een hele wilde gok, maar misschien niet raar, is Jan Zoutman. Die heeft bij Argon zo'n beetje alles wel gezien en draait daar momenteel minder. Lijkt me wel iemand die er zal passen.

In ieder geval is er volgens VoZ al gesproken met eventuele opvolgers.
www.thuisuiteten.nl
pi_43111348
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 19:07 schreef methodmich het volgende:
Opmerkelijk verhaal inderdaad, zo midden in het seizoen. Ook benieuwd wat de gevolgen zijn voor "zijn" spelers, zoals Corneille. Al speelde die de laatste tijd al niet meer.
Misschien dat Knuppe nu echt eens mag gaan vrezen voor zijn plek. Hij is echt het lievelingetje van Willem.

Misschien is het voor Corneille wel goed, wellicht dat hij nu wel weer mag spelen. De basis staat namelijk voor 80% wel vast.
pi_43111354
Bert van Sas staat op het punt bennekom te verlaten
Pieter Bijl pas ontslagen maar schijnt wel een goede trainer te zijn
Gerrit Plomp zoch idd naar een nieuwe uitdaging met beter spelersmateriaal
En Zoutman zou trouwens ook gaan stage lopen bij Chelsea, maar als dit zn pad kruist... wie weet
pi_43111435
Bert van Sas lijkt me niet echt geschikt eigenlijk...

Knüppe speelde onder Den Haan ook alles dacht ik, dus niet alleen de Sigaar vond hem goed.

Overigens is Jan Smit van AFC Ajax per direct gestopt.
www.thuisuiteten.nl
pi_43112043
Naar verluid disciplinair geschorst wegens het zingen van Duitse smartlappen...
pi_43112551
De geruchten gaan al dat het Henk Wisman wordt.
pi_43116614
Trainer van Nunspeet word het niet.. http://www.vv-nunspeet.nl/contentviewer.asp?Topic_ID=825
pi_43120777
Morgen zou Wisman al tekenen. Lijkt mij wel een geschikte coach.
pi_43129578
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2006 21:11 schreef HPayne het volgende:
Trainer van Nunspeet word het niet.. http://www.vv-nunspeet.nl/contentviewer.asp?Topic_ID=825
Dat zat er al aan te komen, niemand had vooraf verwacht dat Nunspeet van Spakenburg en IJsselmeervogels zou winnen en mee zou doen in het linkerrijtje.
pi_43137689
Eindelijk weer een beetje een redelijke kans (misschien) voor Erwin Schouten onder een nieuwe trainer! ben benieuwd!
pi_43140149
quote:
Op woensdag 1 november 2006 15:00 schreef Zakboekje het volgende:
Eindelijk weer een beetje een redelijke kans (misschien) voor Erwin Schouten onder een nieuwe trainer! ben benieuwd!
Hij kreeg de laatste tijd al iets meer speeltijd.
pi_43146700
Ton Ojers zal ook wel willen solliciteren, lijkt me zo. Die wil al jaren.
www.thuisuiteten.nl
pi_43177244
Toto Stand:

F1Bas: 29 (+4)
HPayne: 27 (+2)
DennusF: 22 (+1)
Methodmich: 17 (+1)

Zaterdag

Bennekom - Huizen 1
Geinoord - Hoek 2
GVVV - Ajax 1
Kloetinge - Spakenburg 2
Quick Boys - Sparta Nijkerk 3
VVOG - Nunspeet 2
IJsselmeervogels - SSV '65 1
pi_43181210
Bennekom - Huizen 1
Geinoord - Hoek 2
GVVV - Ajax 1
Kloetinge - Spakenburg 2
Quick Boys - Sparta Nijkerk 1
VVOG - Nunspeet 3
www.thuisuiteten.nl
pi_43181330
Bennekom - Huizen 1
Geinoord - Hoek 2
GVVV - Ajax 1
Kloetinge - Spakenburg 2
Quick Boys - Sparta Nijkerk 1
VVOG - Nunspeet 2
pi_43181374
Henk Wisman is afgeketst F1Bas??
www.thuisuiteten.nl
pi_43182825
Bennekom - Huizen (Bennekom)
Geinoord - Hoek (gelijk)
GVVV - Ajax (GVVV)
Kloetinge - Spakenburg (Spakenburg)
Quick Boys - Sparta Nijkerk (QB)
VVOG - Nunspeet (Nunspeet)
IJsselmeervogels - SSV '65 (Vogels)
pi_43195329
quote:
Op donderdag 2 november 2006 19:39 schreef methodmich het volgende:
Henk Wisman is afgeketst F1Bas??
Daar lijkt het voorlopig wel op. Er wordt nu ook gepraat over een tijdelijke trainer voor de rest van het seizoen. Zaterdag zal ik mijn betere bronnen raadplegen

Er komt trouwens een mooi afscheid van Willem zaterdag.
pi_43197510
quote:
Op woensdag 1 november 2006 16:04 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Hij kreeg de laatste tijd al iets meer speeltijd.
Ja ok, 30 minuten in 2 competitiewedstrijden. Tis een begin, wel 3x scoren in een oefenduel.
Al nieuws over wie Leushuis vervangt?
  vrijdag 3 november 2006 @ 16:31:32 #290
59819 deejaylethal
Nieuw voetbalseizoen
pi_43208457
Ik ben ook benieuwd wie er bij de Vogels aan het roer komt te staan...

DOVO heeft trouwens eindelijk een spits te pakken: Een Argentijnse prof die nog in de Serie B gespeeld heeft. Het gaat om Miguel Reno (24). DOVO is inmiddels druk bezig met het regelen van de overschrijving van deze speler die overigens al wel meetraint. Ik ben benieuwd wat deze spits kan leveren, volgens trainer Raymond Verheijen gaat het hier om een waardige vervangen van Derk Schut (je mag m houden Mich ).
Be your best
pi_43208631
quote:
Vogels neemt de tijd voor ‘nieuwe Leushuis’
door JELMER GEERDS

3 NOVEMBER 2006 - SPAKENBURG - IJsselmeervogels gaat in de zoektocht naar een nieuwe trainer niet over één nacht ijs. ‘In principe staat kwaliteit voorop. Als de zoektocht naar een nieuwe hoofdcoach twee weken vergt, dan is dat maar zo’, licht bestuurslid technische zaken Peter Frans Heinen toe.
Morgen zit Willem Leushuis, architect van het kampioenselftal van het afgelopen seizoen, voor het laatst op de bank van de Vogels. De dag daarop vliegt de Bossche oefenmeester naar Koeweit, alwaar hij de leiding krijgt over Kuwait Club. Het snelle vertrek van Leushuis maant de technische commissie van de Spakenburgers tot haastige spoed. Tegelijk heeft het vertrek van de coach als een waarschuwing gediend, omdat IJsselmeervogels niet nogmaals een coach halverwege het seizoen wil verliezen.

‘Bij het aantreden van Leushuis is de clausule bedongen dat hij kon vertrekken wanneer er een club voor hem kwam uit het Midden-Oosten. We dachten destijds dat het zo’n vaart niet zou lopen, maar helaas hebben we ons daarin vergist’, beseft Heinen. Die lering zorgde er voor dat een eerste prominente kandidaat is afgevallen. Henk Wisman, voormalig coach van onder meer FC Volendam, FC Den Bosch en het nationale team van Armenië, sprak reeds met de technische commissie, maar zijn eis om elk moment weg te kunnen bleek een te groot obstakel. En dus gaat de zoektocht verder. ‘We verzamelen informatie over trainers die clubloos zijn of zich hebben aangeboden. Van daaruit willen we naar een top-drie toe, waarmee we in gesprek gaan. Op dit moment hebben we ongeveer tien interessante namen’, gaat Heinen verder. In feite zoeken de Rooien een ‘nieuwe Leushuis’. ‘We hebben dezelfde profielschets genomen als die is gebruikt toen we Leushuis benoemden. De keuze is nu alleen wat beperkter.’

IJsselmeervogels streeft ernaar voor zaterdag 11 november, wanneer de derby met Spakenburg op de rol staat, een nieuw gezicht op de bank te hebben.
pi_43210047
Jan Peeters(ken ik niet echt) en John van Loen worden ook genoemd.
pi_43210742
Cees Lok nu ook in het rijtje van kandidaten
pi_43211137
quote:
Mededeling Sfeercommissie
Vrijdag 3 november 2006
Zaterdag voor de thuiswedstrijd tegen SSV '65 zullen de leden van de Sfeercommissie langs komen met de collectebus. De opbrengst is bestemd voor de sfeeractie tegen Spakenburg volgende week zaterdag. Verder roept de Sfeercommissie de leden op om zaterdag na de wedstrijd te blijven staan op de tribune, zodat de supporters op gepaste wijze afscheid kunnen nemen van Willem Leushuis. Ook de A-Selectie zal na afloop betrokken worden bij dit afscheid. De Sfeercommissie zal zaterdag voor en na afloop van de wedstrijd diverse sfeeracties houden. Ook zou het leuk zijn als de supporters allemaal in het rood naar de Westmaat komen.
Ik ben benieuwd. Willem verdient het!
pi_43211221
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 17:58 schreef HPayne het volgende:
Cees Lok nu ook in het rijtje van kandidaten
Ja ik lees het nu ook, ben heel beniewd. Weet alleen niet wat ik ervan moet denken.
pi_43213652
quote:
Op vrijdag 3 november 2006 16:31 schreef deejaylethal het volgende:
Ik ben ook benieuwd wie er bij de Vogels aan het roer komt te staan...

volgens trainer Raymond Verheijen gaat het hier om een waardige vervangen van Derk Schut (je mag m houden Mich ).
Goed zo. Doet het tot dusverre prima hier, inmiddels al clubtopscorer!

En Jan Peters is de oud-prof die een tijd trainer was bij De Treffers toch? Was daar zeer succesvol.
www.thuisuiteten.nl
pi_43222123
quote:
Cees Lok nieuwe trainer IJsselmeervogels

Cees Lok is vanaf aanstaande maandag de nieuwe trainer van IJsselmeervogels. De 40-jarige Lok volgt Willem Leushuis op, die zondag vertrekt naar Koeweit. Lok, die eerder trainer was van de reserves en eerste elftal van NEC en het eerste elftal van NAC, heeft getekend voor anderhalf seizoen. Wel is de afspraak gemaakt dat aan het eind van het seizoen 2006/2007 Lok de mogelijkheid heeft om over te stappen naar een BVO. Voor de rest van het lopende seizoen is geen clausule voor een tussentijds vertrek opgenomen. Het bestuur is erg verheugd met het binnenhalen van lok als nieuwe trainer voor de Vogels.
En nu is het officieel! Ik denk een goede keuze al moet de toekomst het uitwijzen.
pi_43228771
Wel een defensieve coach, weet niet of die het "mooie voetbal" kan brengen dat de fans willen.

Programma heute:

Bennekom - Huizen
Wie had gedacht dat Bennekom na de eerste periode een degradatieduel zou spelen tegen promovendus Huizen? De thuisploeg moet snel winnen om uit de zorgen te komen/

Geinoord - Hoek
Hoek draait nog altijd goed mee bovenin, maar spelen bij Geinoord is nooit makkelijk. Zeker niet als die ploeg de punten nodig heeft.

GVVV - AFC Ajax
De Amsterdammers hebben de reputatie vooral uit goed te presteren. GVVV, dat hoger wil staan dan nu het geval is, is dan ook gewaarschuwd.

Kloetinge - Spakenburg
Kloetinge hield vorige week verrassend Quick Boys op een gelijkspel en zal een dergelijke prestatie graag herhalen tegen de virtuele koploper Spakenburg, die echter nog wel twee inhaalduels te gaan heeft.

Quick Boys - Sparta Nijkerk
Sparta Nijkerk was vorig jaar de ploeg die op het eigen kunstgras de punten pakte, dit seizoen is het vooral uit goed bezig. Toch is Quick Boys, dat nog altijd hoog staat, favoriet.

VVOG - Nunspeet
Mooie derby, waarbij de verrassing uit Nunspeet de punten minder hard nodig heeft dan VVOG en dus wellicht kansen krijgt als VVOG ruimte weg moet geven.

IJsselmeervogels - SSV '65
Zullen de Rooien het afscheid van Willem Leushuis opfleuren met een hoopje goals tegen de hekkensluiter uit Goes?
www.thuisuiteten.nl
pi_43230225
Vandaag dus VVOG uit tradiotioneel altijd lastig. Ook dit seizoen, het seizoen dat Nunspeet het zo boven verwachting goed doet.
Vandaag weer lekker beuken met van Twillert, Mulder en Smit voorin.
Als je hier wint doe je goede zaken in de stand waar we nu nog maar 1 punt achter de koploper staan. Winst is dus belangrijk. Maar des te meer voor VVOG die natuurlijk niet willen dat de buurman met de punten naar huis gaat. Kortom mooie maar lastige wedstrijd
pi_43236788
VVOG - Nunspeet 2 -3

Wat een wedstrijd!! Hier zat alles in, gele kaarten, rode kaarten, veel doelpunten hachelijke situaties en last but not least een VERSCHRIKKELIJK slechte scheidsrechter.
Nunspeet stond na 20 minuten met 2-0 achter, door een onterecht gegeven strafschop en een inderecte vrije trap binne de 16 meter, omdat de doelman wat naar de scheids zou hebben geroepen, het spel bevond zich aan de andere kant van het veld... onbegrijpelijk!!!!

De sfeer werd grimmiger en de scheids hield het niet meer in de hand en begon met kaarten te strooien en warrig te fluiten, er onstonden opstootjes op het veld maar ook buiten het veld.. Kortom het liepa aardig uit de hand. De meneer in het zwart had dat allemaal aan zichzelf te danken.
Nunspeet was dominanter maar wist niet tot scoren te komen de 1e helft. En had ook 2 penaltys moeten hebben, als de scheids eerlijk had gefloten.
Nadat de fluit had geklonken voor de rust was er weer een opstootje waarbij de assistent trainer van Nunspeet was betrokken, deze kreeg heel kinderachtig rood.

2e helft waren de Gelen nog steeds beter dan VVOG, die niet aan voetballen toekwam. En op een goed moment kreeg Nunspeet dan eindelijk een verdiende penalty. Deze werd benut door Arie Smit die niet goed in de wedstrijd zat.
Hij kreeg even later dan ook de rode kaart voorgetoverd en mocht vertrekken.
Met 10 man wist Nunspeet toch de groene muur te slechten door een doelpunt van (wie anders) Drank van Twillert
De vreugde was groot voor alles en iedereen met een Blauw-Geel hart. Maar iedereen zag dat er meer in zat, en dus gingen ze er weer vol voor. Dat resulteerde niet veel later door een doelpunt, ik heb in de snelheid niet kunne zien wie hem maakte, maar op dat moment maakte het niet uit. De supporters stormden het veld op.

En dus gerechtigheid!! Op het eind nog wel hectisch voor het doel van Nunspeet, de keeper kwam mee met corners en bleef gewoon meevoetballen, maar we kwamen niet meer in gevaar en namen de 3 punten mee.
HEERLIJK winnen in Harderwijk
IJsselmeervogels staat op 1 punt als koploper, wie had dat gedacht..

[ Bericht 0% gewijzigd door HPayne op 04-11-2006 17:35:18 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')