Mei 2007 is me nog een beetje te ver vooruit... ik ga voor oktober 2006... vakantie!quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het al mei 2007 was
Ik zit echt idioot uit te kijken naar mijn bruiloft
Mijn arme collega's worden er al gek van, van dat gezeur, en jullie![]()
Je beantwoordt hier je eigen vraag alquote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Euhm....vergeef me als dit TOTAAL niet op zijn plaats is maar...kun je hier ook terecht voor een simpel, kort vraagje?
We zullen niet op alles een antwoord hebben, maar je kan hier met alles terecht.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Euhm....vergeef me als dit TOTAAL niet op zijn plaats is maar...kun je hier ook terecht voor een simpel, kort vraagje?
Wat wordt dat voor site?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:45 schreef Troel het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door het vele gezeur veel sterker het gevoel heb om toch snel www.dieet-web.nl echt online te gaan gooien.
In ieder geval waar je je regeltje kan updaten, maar er komen ook meer mogelijkehden. Zo komen er grafiekjes zeg maar met het verloop en krijg je de mogelijkheid om een profieltje te maken (of dat door t e linken naar bijvoorbeeld je weblog). Verder zal er ook iets van een forummogelijkheid komen, maar dat staat voor nu nog op de nice to have lijstquote:
Tja, een tip, ga in ieder geval geen crashdieet volgen. Het heeft geen zin om je nu uit te hongeren, want dan val je inderdaad die drie kilo wel af, maar zodra je weer normaal gaat eten, kom je dat dubbel zo hard aan.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:13 schreef Met-Yvana het volgende:
Goed dan,
Nadat ik op vakantie geweest ben ben ik helaas 3 kilo aangekomenik weeg nu ongeveer 65 kilo en ben 1.69, volgens de BMI meter nog gewoon gezond, maar toch hoor ik van veel mensen dat ik een beetje ,,modderig" ben geworden, dit vind ik erg onprettig.Zelf zie ik het niet echt ofzo, maar toch wil ik weer van die drie kilo's af. Hebben jullie misschien een manier om dit verstandig aan te pakken?
Bij voorbaat dank![]()
En die shakes/maaltijdvervangers? Is dat een optie? Toen ik er namelijk met mijn pappa over praatte bestempelde hij het als onzin, en hij wilt onder geen geval andere maaltijden voor mij bereiden ,, je eet wat de pot schaft "quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Tja, een tip, ga in ieder geval geen crashdieet volgen. Het heeft geen zin om je nu uit te hongeren, want dan val je inderdaad die drie kilo wel af, maar zodra je weer normaal gaat eten, kom je dat dubbel zo hard aan.
Wat eet je op een dag en wanneer? Als we dat weten kunnen we je misschien tips gevenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Met-Yvana het volgende:
En die shakes/maaltijdvervangers? Is dat een optie? Toen ik er namelijk met mijn pappa over praatte bestempelde hij het als onzin, en hij wilt onder geen geval andere maaltijden voor mij bereiden ,, je eet wat de pot schaft "![]()
Nou kan ik me ook voorstellen dat je vader het nog niet nodig vindt dat je gaat afvallen, gezien je leeftijd? Dat hij daarom zo reageert?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:22 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
En die shakes/maaltijdvervangers? Is dat een optie? Toen ik er namelijk met mijn pappa over praatte bestempelde hij het als onzin, en hij wilt onder geen geval andere maaltijden voor mij bereiden ,, je eet wat de pot schaft "![]()
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:41 schreef Sjeen het volgende:
Pfffff... wat een gedoe de afgelopen twee dagenZelfs Fok! vermoeiend zijn...
Ik geloof dat ik alweer iets heb gemist.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 11:45 schreef Troel het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door het vele gezeur veel sterker het gevoel heb om toch snel www.dieet-web.nl echt online te gaan gooien.
Als je in Feedback kijkt is er genoeg over te vinden Levitation...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:42 schreef Levitation het volgende:
[..]
[..]
Ik geloof dat ik alweer iets heb gemist.![]()
Euhm s'morgens neem ik meestal een kop koffie en een cracker met appelstroop, smiddags standaart 2 bruine boterhammetjes, 1 met honing, 1 met jam en koffie, s'avonds eet ik met de pot mee, dat is iedere keer anders, en als tussendoortjes meestal of fruit, of een beetje yoghurt, of een koekje. Frituren doen wij bijna nooit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:27 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat eet je op een dag en wanneer? Als we dat weten kunnen we je misschien tips geven
Dat is precies mijn probleem, ik houd niet van hartig op mijn brood,dat vind ik echt smerig......quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:48 schreef Troel het volgende:
Appelstroop, honing en jam is allemaal vrij suikervol. Ik weet niet of je van hartig houdt, maar anders kun je eens kijken of je wellicht kipfilet op je brood kan doen, dat is niet zo heel erg vet en er zit geen suiker in.
De Lightjam proberen?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat is precies mijn probleem, ik houd niet van hartig op mijn brood,dat vind ik echt smerig......
ik weet het, ik ben een lastige tante
Hmm....ik zat eens na te denken, en eiersalade en selderiesalade vind ik weer wel lekker op brood, zijn dit aanraders? Komkommer is zo zonde, aangezien ik de enige ben in huis die het zal eten, en dan ligt die komkommer een week in die koelkast, en na 2 dagen is hij waarschijnlijk niet meer lekker....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:54 schreef Troel het volgende:
[..]
De Lightjam proberen?
Of komkommer op je brood (of vind je dat ook hartig?)
Een komkommer moet je toch al niet in de koelkast leggen. Je kunt een komkommer kopen voor zo'n 60 cent, probeer het anders, wellicht dat je huisgenoten je versteld laten staanquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:00 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Hmm....ik zat eens na te denken, en eiersalade en selderiesalade vind ik weer wel lekker op brood, zijn dit aanraders? Komkommer is zo zonde, aangezien ik de enige ben in huis die het zal eten, en dan ligt die komkommer een week in die koelkast, en na 2 dagen is hij waarschijnlijk niet meer lekker....
Ik denk dat ik al redelijke alternatieven heb bedacht, smorgens kook ik denk ik een kommetje brinta voor mezelf, en smiddags havermout, mijn vader vond dat wel ok, en het lijkt mij ook wel een gezonde oplossing, niet? in ieder geval bedankt voor de wijze raad troeliequote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:11 schreef Troel het volgende:
[..]
Een komkommer moet je toch al niet in de koelkast leggen. Je kunt een komkommer kopen voor zo'n 60 cent, probeer het anders, wellicht dat je huisgenoten je versteld laten staan
Als ik komkommer in huis heb eet mijn vriend het ook gewoon, terwijl hij het nooit zelf zou kopen. Maar een boterham met kaas en dan wat komkommer erop vindt hij om te smullen!
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, laat je nog horen hoe het je gaat? Enne, de andere hebben ook geholpen hoorquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:16 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik denk dat ik al redelijke alternatieven heb bedacht, smorgens kook ik denk ik een kommetje brinta voor mezelf, en smiddags havermout, mijn vader vond dat wel ok, en het lijkt mij ook wel een gezonde oplossing, niet? in ieder geval bedankt voor de wijze raad troelie![]()
Als ik resultaat boek zal ik het zeker laten wetenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:18 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het gaat lukken, laat je nog horen hoe het je gaat? Enne, de andere hebben ook geholpen hoor
Mocht je verder willen kletsen over hoe het gaat, kun je ook eens in dit topic kijken: Slank de zomer uit :+ #39quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik resultaat boek zal ik het zeker laten wetenIedereen bedankt, en veel succes met lijnen allemaal
![]()
Plaatselijk is het zéér gezellig. De zon schijnt altijd wel érgens.quote:
Mis haar ook, hoor nooit wat van haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Plaatselijk is het zéér gezellig. De zon schijnt altijd wel érgens.![]()
![]()
![]()
Edit:
Ik mis Isa al een tijdje... iemand enig idee of alles goed met haar is? Of heeft ze het gewoon te druk?![]()
Beter niet reagerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
nou, hier ff niet bij mij, baal van mijn arm en baal ook van de manier waarop ze nu in FB met Maarten omgaan. En zelf reageren is olie op het vuur...
Doe maar, ben toch wel een beetje bezorgd...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Mis haar ook, hoor nooit wat van haar.
Atrimar zie ik wel hier en daar eens posten. Zal ik Isa anders even sms-en?
Ligt Tara nou weer onder vuur?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
nou, hier ff niet bij mij, baal van mijn arm en baal ook van de manier waarop ze nu in FB met Maarten omgaan. En zelf reageren is olie op het vuur...
ge-smstquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beter niet reagerenDit soort dingen kun je je echt beter verre van houden, alhoewel ik best begrijp dat je in de verdediging wil.
[..]
Doe maar, ben toch wel een beetje bezorgd...
Ja, of als je toch op vakantie gaat ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
ge-smst
ik houd me er ook wel buiten, maar écht, ik ga nog een keer op fok gooien wat er nu in werkelijkheid allemaal gebeurd
Dat kost me mijn usernamezeker een maand, dus ik wacht even tot ná de waterwars
neh, als ik het dan toch doe, dan maar meteen op het forumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of als je toch op vakantie gaat ofzo
Je mag het natuurlijk ook altijd mailen
Doet zeer en ik moet constant aan Maarten vragen of hij mijn broek dicht wil maken, mijn beha aan wil trekken enzovoort.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm, freecell?
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Zit die ook in het gips?
Ik ga maar eens fijn naar de medisch fotografeLekker in mijn naak op de foto
Ik weet niet of het door je gewicht komt, maar het kan sowieso op latere leeftijd ja. Als kind had ik ookg een platvoeten en nu zit ik nog net boven de grens daarvoor...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef teigan het volgende:
Misschien nog een stomme vraag van mijn kant...
Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger zulke probleemvoeten had, kunnen je voeten zeg maar inzakken doordat je te zwaar bent??
Yvana, ik zou zeker niet minder gaan eten als ik jou was, je eet voor mijn gevoel al weinig.. Je zou wat zoet beleg kunnen vervangen door vleeswaren oid....
Yep, bult mocht op de foto. Hoefde gelukkig niet helemaal in Evakostuumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:44 schreef Troel het volgende:
Medisch fotografe? Is dan vanwege die bult?
Jekkie, wat ellendig. En 't is ook allemaal zo kort geleden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yep, bult mocht op de foto. Hoefde gelukkig niet helemaal in EvakostuumMaar voelde me er toch niet lekker bij maar dat kwam doordat het in het ziekenhuis moest waar mijn vader overleden is
Foto's zullen wel goed zijn denk ik, gaat allemaal digitaal tegenwoordig. Morgenmiddag ga ik Opname bellen, dan is degene aanwezig die plant voor mijn plastisch chirurg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef Levitation het volgende:
Jekkie, wat ellendig. En 't is ook allemaal zo kort geleden.Jammer dat 't niet ergens anders kon.
Foto's zijn wel goed gelukt? Wanneer hoor je er meer over?
anorectisch wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Hallo dieetclub mensen hier ben ik weer
Ik heb vanmiddag nog op een paar websites zitten surfen, met tips over afvallen etc. en toen kwam ik op een ,,blogring" van de site xanga dit plaatje tegen, en het was een openbaring ! ->
[afbeelding]
Dit lijkt me nu zo perfect, maar ik vraag me af welke oefeningen ik moet uitvoeren om zo'n lichaam te krijgen als het meisje op het plaatje. Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt !
Het lijkt mij juist zo heerlijk om zo'n prachtige ranke den te zijn, dan kun je alles dragen zonder je te hoeven schamen...als je dan nagekeken wordt, is het positief.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:51 schreef Maeghan het volgende:
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je toch niet he Yvana? Ik vind het er gruwelijk uitzien... =S
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Hallo dieetclub mensen hier ben ik weer
Ik heb vanmiddag nog op een paar websites zitten surfen, met tips over afvallen etc. en toen kwam ik op een ,,blogring" van de site xanga dit plaatje tegen, en het was een openbaring ! ->
[afbeelding]
Dit lijkt me nu zo perfect, maar ik vraag me af welke oefeningen ik moet uitvoeren om zo'n lichaam te krijgen als het meisje op het plaatje. Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt !
Ze ziet er precies zo uit als de modellen in de blaadjes en op TV..en jongens vinden dat toch juist mooi?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Yvana, dat is niet slank, dat is ongezond mager
Ik vind dit best onaardig van je....is er zoveel mis met gewoon.....slank willen zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Hmmz, dit mag je gewoon niet serieus menen![]()
Helemaal niet onaardig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind dit best onaardig van je....is er zoveel mis met gewoon.....slank willen zijn?
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Helemaal niet onaardig.
Jij komt plaatjes van concentratiekamp-meisjes posten in een topic dat bemand wordt door ons
Heb je wel in de OP gekeken?
(voor de mensjes onder ons die haar serieus nemen, kijk even in haar posthistory, dat wil wel helpen)
Maar je kunt het toch ook gewoon gezond bereiken....door gewoon gezond te eten en heel veel te sporten? Is dat slecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Met-Yvana, er is helemaal niks mis met slank willen zijn. Believe me, die wens heb ik ook. Maar je moet niet te ver doorslaan. En ik denk dat jij hard op weg bent om door te slaan.
Misschien geeft dit je een idee over met welk soort zwaargewichten je hier praatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.
Verheven? Kind ik zou werkelijk een moord plegen voor zo'n figuur, maar het is zo onhaalbaar hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.
Dat was nog voor de fatale zomervakantie....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Riann het volgende:
Yvana
dit ben jij toch
[afbeelding]
als jij dat bent dan flikker hier is ff op.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat was nog voor de fatale zomervakantie....
Hee, spreek voor jezelf zeg. Ik ben heel slank, voor een afstammeling van zeeuwse kleiboerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien geeft dit je een idee over met welk soort zwaargewichten je hier praat
[afbeelding]
Wij proberen een gezond gewicht te bereiken. Wat jij wilt is niet gezond, echt niet.
Okee okee, maak je niet dikquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:29 schreef Maeghan het volgende:
Hee, spreek voor jezelf zeg. Ik ben heel slank, voor een afstammeling van zeeuwse kleiboeren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |