Mijn sportschool heeft alleen groepslessen, dus ik kan maar een paar uurtjes. Ze hebben dus ook geen gewone fitnessruimte, maar ja, ze zijn wel goedkoop en us bin zunig
Ik ga vanavond ook niet, want ik moest onverwachts werken. Al m'n collega's zijn verder op vakantie en de twee die dan werken wil ik ook niet met de problemen laten zitten...
En ik zit nog steeds met m'n enkel. De pijn is de afgelopen twee weken in ieder geval nog niet minder geworden, maar dat zal ook wel lang duren. Voorlopig kan ik dus gewoon alleen Pump en Balance doen. Ik ben wel omdat ik dus geen Combat en Step kan doen maar een uur wezen fietsen eergisteren, maar ja...
Eigenlijk overweeg ik om m'n abonnement even tijdelijk terug te zetten naar twee keer per week ipv onbeperkt, maar aan de andere kant ga ik normaal dus nog drie uur per week, dus dat zou dan ook weer net niet kunnen en het scheelt ook maar vijf euro per maand. Eigenlijk een beetje nutteloos dan.
Maar ik zal blij zijn als de vakantie om is, 20 augustus is het zomerrooster eindelijk afgelopen en ik hoop dat ik tegen die tijd wat minder last van m'n enkel heb. En anders begin ik 3 september met RPM, dat kan ik sowieso doen.