abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40644574
Mijn sportschool heeft alleen groepslessen, dus ik kan maar een paar uurtjes. Ze hebben dus ook geen gewone fitnessruimte, maar ja, ze zijn wel goedkoop en us bin zunig

Ik ga vanavond ook niet, want ik moest onverwachts werken. Al m'n collega's zijn verder op vakantie en de twee die dan werken wil ik ook niet met de problemen laten zitten...

En ik zit nog steeds met m'n enkel. De pijn is de afgelopen twee weken in ieder geval nog niet minder geworden, maar dat zal ook wel lang duren. Voorlopig kan ik dus gewoon alleen Pump en Balance doen. Ik ben wel omdat ik dus geen Combat en Step kan doen maar een uur wezen fietsen eergisteren, maar ja...

Eigenlijk overweeg ik om m'n abonnement even tijdelijk terug te zetten naar twee keer per week ipv onbeperkt, maar aan de andere kant ga ik normaal dus nog drie uur per week, dus dat zou dan ook weer net niet kunnen en het scheelt ook maar vijf euro per maand. Eigenlijk een beetje nutteloos dan.

Maar ik zal blij zijn als de vakantie om is, 20 augustus is het zomerrooster eindelijk afgelopen en ik hoop dat ik tegen die tijd wat minder last van m'n enkel heb. En anders begin ik 3 september met RPM, dat kan ik sowieso doen.
Sanity is (not) statistical
pi_40647192
Ik ben lekker afwezig, kom d'r nu pas achter dat er weer een nieuw topic is
  woensdag 9 augustus 2006 @ 16:50:56 #103
35189 Troel
scherp en bot
pi_40648824
Ik wou dat het al mei 2007 was

Ik zit echt idioot uit te kijken naar mijn bruiloft

Mijn arme collega's worden er al gek van, van dat gezeur, en jullie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 16:54:48 #104
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40648936
Allang
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40648963
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 16:50 schreef Troel het volgende:
Ik wou dat het al mei 2007 was

Ik zit echt idioot uit te kijken naar mijn bruiloft

Mijn arme collega's worden er al gek van, van dat gezeur, en jullie
Mei 2007 is me nog een beetje te ver vooruit... ik ga voor oktober 2006... vakantie!
Wat mijn bruiloft (planning voorjaar 2007) betreft? We zien wel.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_40649139
Ik kijk uit naar december, want dan hoop ik samen te wonen met mn vriend
It is your friends who make your world!
pi_40651003
waar is isabeau eigenlijk?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 18:09:13 #108
35189 Troel
scherp en bot
pi_40651231
Isabeau is hier

Maar ze is al twee dagen niet online geweest
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40651246
Riann, geen flauw idee.... Ze heeft hier al een week ofzo niet gepost... Ik heb haar maar ff een sms'je gestuurt, of alles ok is...

Troel, voor je weet is het zover, en is het ook weer voorbij, dus geniet van de voorpret...
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  woensdag 9 augustus 2006 @ 20:51:40 #110
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_40657165
hmmm wij hebben nog niets officieel... maar hebben onze datum al een hele poos vast staan :

08-08-08
en als dat niet zou lukken:
20-08-2008

we willen graag augustus 2008 trouwen, omdat we dan 5 jaar samen zijn
volgend jaar maar eens wat dingen gaan regelen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 augustus 2006 @ 21:04:13 #111
13151 crew  Rewimo
pi_40657840
Nou, ik hoef niet op de roeier vanavond. Ik heb Christans kamer uitgemest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 00:57:15 #112
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_40669500
Euhm....vergeef me als dit TOTAAL niet op zijn plaats is maar...kun je hier ook terecht voor een simpel, kort vraagje?
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_40675295
Je kunt het altijd proberen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 08:19:14 #114
13151 crew  Rewimo
pi_40675345
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
Euhm....vergeef me als dit TOTAAL niet op zijn plaats is maar...kun je hier ook terecht voor een simpel, kort vraagje?
Je beantwoordt hier je eigen vraag al

Stel maar hoor
  donderdag 10 augustus 2006 @ 08:37:39 #115
35189 Troel
scherp en bot
pi_40675504
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 00:57 schreef Met-Yvana het volgende:
We zullen niet op alles een antwoord hebben, maar je kan hier met alles terecht.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40676334
Ben wel benieuwd wat de vraag nu eigenlijk is... of was dat al de vraag, of je hier een vraag kunt stellen?

Gisteren heerlijk gesport, kostte wat moeite om mezelf naar de sportschool te krijgen, maar toen ik er was was het echt weer genieten. Vanavond ga ik weer, eventjes wat cardio-en... dan ben ik deze week toch nog netjes 2 keer geweest.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_40679263
Levitation: gecondoleerd met je oom .

Ik heb besloten om na mijn vakantie de boel weer op te pakken inclusief sporten en mijn yoga-oefeningtjes. Dan ben ik weer fris en fruitig om de boel aan te gaan pakken

Ik ben zo weg. Lekker een paar weekjes op vakantie naar Schotland. En hopelijk blijven die engerds weg van de boot naar Schotland. Maar misschien komen ze wel helemaal niet op de Orkney eilanden en Man (nee, da's geen Schotland ).

YPPY: sterkte met je laatste loodjes en hopelijk hebben jullie een mooi en lief kindje in jullie armen als ik weer terug ben!

Doeg
pi_40679510
Fijne vakantie Pandorah!!
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  Licht Ontvlambaar donderdag 10 augustus 2006 @ 11:41:49 #119
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_40679573
Pfffff... wat een gedoe de afgelopen twee dagen Zelfs Fok! vermoeiend zijn...
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:45:34 #120
35189 Troel
scherp en bot
pi_40679654
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door het vele gezeur veel sterker het gevoel heb om toch snel www.dieet-web.nl echt online te gaan gooien.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40679687
ik zie dat jij je blauwe kleurtje iig nog wel hebt Sjeen...

Ik BAAL... Ik heb een week geleden wandelschoenen gekocht, en dat bleken niet de goede te zijn, heb ik dus omgeruild maandag, en toen een paar gekocht waar we van de linkervoet uit zijn gegaan.. In de winkel zaten ze goed, en nu heb ik ze hier thuis aan om in te lopen, en heb ik weer meer last van mijn linkervoet dan in de winkel...
Ik wil er niet weer mee terug, het zal hopelijk wel goedkomen, maar ik baal op zo'n moment van die rare voeten van mij..
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 11:49:42 #122
13151 crew  Rewimo
pi_40679768
Ik zou toch teruggaan, wandelschoenen moeten goed zitten, anders heb je er niks aan...
  donderdag 10 augustus 2006 @ 11:52:46 #123
35189 Troel
scherp en bot
pi_40679853
Gewoon teruggaan hoor teigan. Je hoort gewoon goede schoenen te hebben en dat weet zo'n winkel ook.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_40680266
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 11:45 schreef Troel het volgende:
Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik door het vele gezeur veel sterker het gevoel heb om toch snel www.dieet-web.nl echt online te gaan gooien.
Wat wordt dat voor site?
pi_40680281
Ik vind het alleen zo vervelend, in de winkel denk je nog dat het wel goedkomt, en dat komt het dus niet....

Ik ga ze denk ik toch maar terugbrengen, en maar weer verder zoeken naar schoenen die wel goed zitten..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')