Dat wordt morgen pas denk ik, dan komt ze deze kant opquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Kijken hoe lang het duurt voordat Marchien je op je nek zit.
Ze achtervolgt me al de hele daqquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Ze was er alquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:31 schreef Seborik het volgende:
Stalkers; altijd leuk.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ze achtervolgt me al de hele daq
Vooral als ze weten waar je woontquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:33 schreef Seborik het volgende:
[..]
Stalkers; altijd leuk.
Dat heeft ze van jouquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:34 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Vooral als ze weten waar je woont
Precies.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:34 schreef Atrimar het volgende:
Het is Goftedomme ook net Sesamstraat hier.
Grover: Nu ben ik hierrrrrrrr.... nu ben ik weer daarrrrrrr
Is dit dan de digitalefile op de digitale snelwegquote:Op vrijdag 19 november 2004 14:35 schreef marchien het volgende:
Alhoewel: misschien achtervolg ik je wel, maar niet bewustik heb nog niet naar je myat gekeken oid
Ik moet gewoon de zelfde kant op op de digitale snelweg!
Ze vindt je gewoon leuk, Atrimar.quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:37 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Is dit dan de digitalefile op de digitale snelweg
quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:34 schreef Atrimar het volgende:
Het is Goftedomme ook net Sesamstraat hier.
Grover: Nu ben ik hierrrrrrrr.... nu ben ik weer daarrrrrrr
dat zou kunnen... toch...quote:Op vrijdag 19 november 2004 14:37 schreef Atrimar het volgende:
[..]
Is dit dan de digitalefile op de digitale snelweg
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |