Mocht je verder willen kletsen over hoe het gaat, kun je ook eens in dit topic kijken: Slank de zomer uit :+ #39quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:19 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Als ik resultaat boek zal ik het zeker laten wetenIedereen bedankt, en veel succes met lijnen allemaal
![]()
Plaatselijk is het zéér gezellig. De zon schijnt altijd wel érgens.quote:
Mis haar ook, hoor nooit wat van haar.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Plaatselijk is het zéér gezellig. De zon schijnt altijd wel érgens.![]()
![]()
![]()
Edit:
Ik mis Isa al een tijdje... iemand enig idee of alles goed met haar is? Of heeft ze het gewoon te druk?![]()
Beter niet reagerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
nou, hier ff niet bij mij, baal van mijn arm en baal ook van de manier waarop ze nu in FB met Maarten omgaan. En zelf reageren is olie op het vuur...
Doe maar, ben toch wel een beetje bezorgd...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:48 schreef freecell het volgende:
[..]
Mis haar ook, hoor nooit wat van haar.
Atrimar zie ik wel hier en daar eens posten. Zal ik Isa anders even sms-en?
Ligt Tara nou weer onder vuur?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:46 schreef freecell het volgende:
nou, hier ff niet bij mij, baal van mijn arm en baal ook van de manier waarop ze nu in FB met Maarten omgaan. En zelf reageren is olie op het vuur...
ge-smstquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Beter niet reagerenDit soort dingen kun je je echt beter verre van houden, alhoewel ik best begrijp dat je in de verdediging wil.
[..]
Doe maar, ben toch wel een beetje bezorgd...
Ja, of als je toch op vakantie gaat ofzoquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:53 schreef freecell het volgende:
[..]
ge-smst
ik houd me er ook wel buiten, maar écht, ik ga nog een keer op fok gooien wat er nu in werkelijkheid allemaal gebeurd
Dat kost me mijn usernamezeker een maand, dus ik wacht even tot ná de waterwars
neh, als ik het dan toch doe, dan maar meteen op het forumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:54 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, of als je toch op vakantie gaat ofzo
Je mag het natuurlijk ook altijd mailen
Doet zeer en ik moet constant aan Maarten vragen of hij mijn broek dicht wil maken, mijn beha aan wil trekken enzovoort.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:06 schreef Rewimo het volgende:
Hoe is het met je arm, freecell?
Neequote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:32 schreef Rewimo het volgende:
Zit die ook in het gips?
Ik ga maar eens fijn naar de medisch fotografeLekker in mijn naak op de foto
Ik weet niet of het door je gewicht komt, maar het kan sowieso op latere leeftijd ja. Als kind had ik ookg een platvoeten en nu zit ik nog net boven de grens daarvoor...quote:Op donderdag 10 augustus 2006 12:49 schreef teigan het volgende:
Misschien nog een stomme vraag van mijn kant...
Ik kan me niet herinneren dat ik vroeger zulke probleemvoeten had, kunnen je voeten zeg maar inzakken doordat je te zwaar bent??
Yvana, ik zou zeker niet minder gaan eten als ik jou was, je eet voor mijn gevoel al weinig.. Je zou wat zoet beleg kunnen vervangen door vleeswaren oid....
Yep, bult mocht op de foto. Hoefde gelukkig niet helemaal in Evakostuumquote:Op donderdag 10 augustus 2006 14:44 schreef Troel het volgende:
Medisch fotografe? Is dan vanwege die bult?
Jekkie, wat ellendig. En 't is ook allemaal zo kort geleden.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:08 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Yep, bult mocht op de foto. Hoefde gelukkig niet helemaal in EvakostuumMaar voelde me er toch niet lekker bij maar dat kwam doordat het in het ziekenhuis moest waar mijn vader overleden is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |