Foto's zullen wel goed zijn denk ik, gaat allemaal digitaal tegenwoordig. Morgenmiddag ga ik Opname bellen, dan is degene aanwezig die plant voor mijn plastisch chirurg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef Levitation het volgende:
Jekkie, wat ellendig. En 't is ook allemaal zo kort geleden.Jammer dat 't niet ergens anders kon.
Foto's zijn wel goed gelukt? Wanneer hoor je er meer over?
anorectisch wordenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Hallo dieetclub mensen hier ben ik weer
Ik heb vanmiddag nog op een paar websites zitten surfen, met tips over afvallen etc. en toen kwam ik op een ,,blogring" van de site xanga dit plaatje tegen, en het was een openbaring ! ->
[afbeelding]
Dit lijkt me nu zo perfect, maar ik vraag me af welke oefeningen ik moet uitvoeren om zo'n lichaam te krijgen als het meisje op het plaatje. Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt !
Het lijkt mij juist zo heerlijk om zo'n prachtige ranke den te zijn, dan kun je alles dragen zonder je te hoeven schamen...als je dan nagekeken wordt, is het positief.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:51 schreef Maeghan het volgende:
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je toch niet he Yvana? Ik vind het er gruwelijk uitzien... =S
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:
Hallo dieetclub mensen hier ben ik weer
Ik heb vanmiddag nog op een paar websites zitten surfen, met tips over afvallen etc. en toen kwam ik op een ,,blogring" van de site xanga dit plaatje tegen, en het was een openbaring ! ->
[afbeelding]
Dit lijkt me nu zo perfect, maar ik vraag me af welke oefeningen ik moet uitvoeren om zo'n lichaam te krijgen als het meisje op het plaatje. Hebben jullie misschien tips?
Alvast bedankt !
Ze ziet er precies zo uit als de modellen in de blaadjes en op TV..en jongens vinden dat toch juist mooi?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Yvana, dat is niet slank, dat is ongezond mager
Ik vind dit best onaardig van je....is er zoveel mis met gewoon.....slank willen zijn?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Hmmz, dit mag je gewoon niet serieus menen![]()
Helemaal niet onaardig.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Ik vind dit best onaardig van je....is er zoveel mis met gewoon.....slank willen zijn?
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef freecell het volgende:
[..]
Helemaal niet onaardig.
Jij komt plaatjes van concentratiekamp-meisjes posten in een topic dat bemand wordt door ons
Heb je wel in de OP gekeken?
(voor de mensjes onder ons die haar serieus nemen, kijk even in haar posthistory, dat wil wel helpen)
Maar je kunt het toch ook gewoon gezond bereiken....door gewoon gezond te eten en heel veel te sporten? Is dat slecht?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Met-Yvana, er is helemaal niks mis met slank willen zijn. Believe me, die wens heb ik ook. Maar je moet niet te ver doorslaan. En ik denk dat jij hard op weg bent om door te slaan.
Misschien geeft dit je een idee over met welk soort zwaargewichten je hier praatquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.
Verheven? Kind ik zou werkelijk een moord plegen voor zo'n figuur, maar het is zo onhaalbaar hè?quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.
Dat was nog voor de fatale zomervakantie....quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Riann het volgende:
Yvana
dit ben jij toch
[afbeelding]
als jij dat bent dan flikker hier is ff op.
quote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:
[..]
Dat was nog voor de fatale zomervakantie....
Hee, spreek voor jezelf zeg. Ik ben heel slank, voor een afstammeling van zeeuwse kleiboerenquote:Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Misschien geeft dit je een idee over met welk soort zwaargewichten je hier praat
[afbeelding]
Wij proberen een gezond gewicht te bereiken. Wat jij wilt is niet gezond, echt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |