abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 16:25:46 #176
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_40687170
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 16:23 schreef Levitation het volgende:
Jekkie, wat ellendig. En 't is ook allemaal zo kort geleden. Jammer dat 't niet ergens anders kon.
Foto's zijn wel goed gelukt? Wanneer hoor je er meer over?
Foto's zullen wel goed zijn denk ik, gaat allemaal digitaal tegenwoordig. Morgenmiddag ga ik Opname bellen, dan is degene aanwezig die plant voor mijn plastisch chirurg.

Mja, ik ben dus net aan de telefoon met Frank wel in tranen uitgebarsten Ben blij dat ie straks komt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 17:12:01 #177
13151 crew  Rewimo
pi_40688246
Nog even een charmant drukpak uitkiezen

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_40689071
vanmiddag mijn hele kamer gepoetst het is toch zo mooi en netjes heerlijk is dat.
Gister dvd recorder gekocht ennuh ik snap het al aardig allemaal
pi_40690194
Ik heb de wandelschoenen teruggebracht, en ben daarna nog in 3 andere winkels wezen passen...

Conclusie: Ik heb zulke rare brede voeten dat er geen wandelschoenen te vinden zijn......
Daar word je echt zo blij van...

Ik had Isa gisteren ook al ff ge sms't, maar ik wist niet zeker of ik het juiste nummer heb.... Ik zag in TTK ook al dat ze haar missen.... Ik vraag me toch wel af waar ze nou uithangt onderhand...

Na het terugbrengen van de schoenen ben ik naar Annen doorgereist voor weer een massagebehandeling.
Ze ging nu verder met mijn billen en een deel van mijn bovenbenen, en het deed zo enorm veel pijn. Ik heb daar liggen shaken op de behandeltafel, maar ik troost me maar met het idee dat het voor het goede doel(= mijn gezondheid) is.. Alles doet nu ook zeer, maar gelukkig mag ik nu weer bijkomen tot dinsdag...

Rewimo, vervelend dat je dan net in dat ziekenhuis moest zijn. Maar fijn dat Frank nu vanavond bij je is... Hip drukpakje btw.
You don't have to know why you do something to stop doing it. All you have to do is to take a close look at what you are actually doing and decide to stop doing it for that moment!"
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:41:12 #180
142291 Met-Yvana
Hating me wont make you pretty
pi_40691704
Hallo dieetclub mensen hier ben ik weer

Ik heb vanmiddag nog op een paar websites zitten surfen, met tips over afvallen etc. en toen kwam ik op een ,,blogring" van de site xanga dit plaatje tegen, en het was een openbaring ! ->

Dit lijkt me nu zo perfect, maar ik vraag me af welke oefeningen ik moet uitvoeren om zo'n lichaam te krijgen als het meisje op het plaatje. Hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt !
Can YOU handle Met-Yvana?
pi_40691903
Oei, morgenochtend al weer weeg dag. Hoop dat ik onder de 100 zit Zou dan wel een mijlpaal zijn zeg maar
Nog maar eventjes een paar km sprinten op de fiets
pi_40692006
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je toch niet he Yvana? Ik vind het er gruwelijk uitzien... =S
Sanity is (not) statistical
pi_40692075
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:

Ik heb vanmiddag nog op een paar websites zitten surfen, met tips over afvallen etc. en toen kwam ik op een ,,blogring" van de site xanga dit plaatje tegen, en het was een openbaring ! ->
[afbeelding]

Dit lijkt me nu zo perfect, maar ik vraag me af welke oefeningen ik moet uitvoeren om zo'n lichaam te krijgen als het meisje op het plaatje. Hebben jullie misschien tips?

Alvast bedankt !
anorectisch worden

vind je dit echt mooi?
  donderdag 10 augustus 2006 @ 21:54:35 #184
142291 Met-Yvana
pi_40692106
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:51 schreef Maeghan het volgende:
Dat meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen je toch niet he Yvana? Ik vind het er gruwelijk uitzien... =S
Het lijkt mij juist zo heerlijk om zo'n prachtige ranke den te zijn, dan kun je alles dragen zonder je te hoeven schamen...als je dan nagekeken wordt, is het positief.
pi_40692210
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:41 schreef Met-Yvana het volgende:

[afbeelding]

Alvast bedankt !
Ik denk dat je in het verkeerde topic zit.
Loopt er nog ergens een "anorexia voor de zomer" topic?
Nee, echt, dat meisje is een beetje te weinig meisje
en oefeningen?
Heel simpel: twee blaadjes sla, een appel en een cracker per dag en gaan marathon lopen
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 21:59:40 #186
13151 crew  Rewimo
pi_40692301
Yvana, dat is niet slank, dat is ongezond mager
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:00:28 #187
142291 Met-Yvana
pi_40692334
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 21:59 schreef Rewimo het volgende:
Yvana, dat is niet slank, dat is ongezond mager
Ze ziet er precies zo uit als de modellen in de blaadjes en op TV..en jongens vinden dat toch juist mooi?
pi_40692374
Hmmz, dit mag je gewoon niet serieus menen
It is your friends who make your world!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:02:36 #189
142291 Met-Yvana
pi_40692413
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:01 schreef Ikiskoel het volgende:
Hmmz, dit mag je gewoon niet serieus menen
Ik vind dit best onaardig van je....is er zoveel mis met gewoon.....slank willen zijn?
pi_40692543
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:02 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Ik vind dit best onaardig van je....is er zoveel mis met gewoon.....slank willen zijn?
Helemaal niet onaardig.
Jij komt plaatjes van concentratiekamp-meisjes posten in een topic dat bemand wordt door ons
Heb je wel in de OP gekeken?

(voor de mensjes onder ons die haar serieus nemen, kijk even in haar posthistory, dat wil wel helpen)
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:08:30 #191
142291 Met-Yvana
pi_40692645
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:06 schreef freecell het volgende:

[..]

Helemaal niet onaardig.
Jij komt plaatjes van concentratiekamp-meisjes posten in een topic dat bemand wordt door ons
Heb je wel in de OP gekeken?

(voor de mensjes onder ons die haar serieus nemen, kijk even in haar posthistory, dat wil wel helpen)
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.
pi_40692772
Met-Yvana, er is helemaal niks mis met slank willen zijn. Believe me, die wens heb ik ook. Maar je moet niet te ver doorslaan. En ik denk dat jij hard op weg bent om door te slaan.
It is your friends who make your world!
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:12:31 #193
142291 Met-Yvana
pi_40692815
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:11 schreef Ikiskoel het volgende:
Met-Yvana, er is helemaal niks mis met slank willen zijn. Believe me, die wens heb ik ook. Maar je moet niet te ver doorslaan. En ik denk dat jij hard op weg bent om door te slaan.
Maar je kunt het toch ook gewoon gezond bereiken....door gewoon gezond te eten en heel veel te sporten? Is dat slecht?
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 10 augustus 2006 @ 22:13:37 #194
13151 crew  Rewimo
pi_40692858
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Met-Yvana het volgende:
Nou , vanmorgen kwam ik ook al met een vraagje voor wat advies...en ik wil eigenlijk gewoon weten hoe ik ook zo'n plat buikje krijg..het dieettopic leek mij hiervoor een goede plek...maar als jullie je verheven voelen boven mensen met kleine probleempjes i.v.m. hun gewicht, dan weet ik genoeg.
Misschien geeft dit je een idee over met welk soort zwaargewichten je hier praat

Wij proberen een gezond gewicht te bereiken. Wat jij wilt is niet gezond, echt niet.
pi_40692862
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:08 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Verheven? Kind ik zou werkelijk een moord plegen voor zo'n figuur, maar het is zo onhaalbaar hè?
niemand in dit topic heeft iets wat ook maar lijkt op een plat buikje.
Ik voel me niet boven je verheven (dat is trouwens ook jouw terrein, je verheven voelen, niet het mijne)
Ergens anders in LIF loopt dit topic: Slank de zomer uit :+ #39
Daar past jou vraag misschien beter
pi_40692863
Met-Yvana we voelen ons niet verheven, maar voor de meesten van ons zijn de gewichtsproblemen wel ietsje groter dan 'het krijgen van een plat buikje'. Voor de mensen die hun gewicht en figuur willen 'fine-tunen' is er het slank uit de zomer topic.

En dat meisje in je foto is niet slank, die is echt mager. Dat is niet de bedoeling om dat na te streven in dit topic (ik zou het ook niet eens willen trouwens). Wij willen gewoon een gezond gewicht, geen ondergewicht.

lol, je hebt wel even weer de dieetclubbers wakkergeschud geloof ik
pi_40693002
Yvana
dit ben jij toch

als jij dat bent dan flikker hier is ff op.
  donderdag 10 augustus 2006 @ 22:25:45 #198
142291 Met-Yvana
pi_40693260
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:17 schreef Riann het volgende:
Yvana
dit ben jij toch
[afbeelding]

als jij dat bent dan flikker hier is ff op.
Dat was nog voor de fatale zomervakantie....
pi_40693379
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:25 schreef Met-Yvana het volgende:

[..]

Dat was nog voor de fatale zomervakantie....

Schat, we zijn hier allemaal minstens drie keer jij.... Zo fataal kan die vakantie niet geweest zijn
pi_40693387
quote:
Op donderdag 10 augustus 2006 22:13 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Misschien geeft dit je een idee over met welk soort zwaargewichten je hier praat

[afbeelding]

Wij proberen een gezond gewicht te bereiken. Wat jij wilt is niet gezond, echt niet.
Hee, spreek voor jezelf zeg. Ik ben heel slank, voor een afstammeling van zeeuwse kleiboeren
Sanity is (not) statistical
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')