Ik zag het al in het 1000-hools overzicht.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:22 schreef MaxPower het volgende:
Vaker
Maar niet te vaak he, het moet speciaal blijven.
Handicap? Supporter van Heerenveen zijn bedoel je?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:22 schreef SCH het volgende:
Ik vind MaxPower toch best leuk, ondanks zijn handicap
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:24 schreef clauwheee het volgende:
En de verkeerde ti(e)tel bij de SCHnelste HOOLS.
Ik denk nooooit doorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Lees het laatste topic maar.
Of ben je weer aan het doordenken?![]()
Ik ben niet aan het kijken hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey we gaan toch geen VBL kijken, als ik net in de SCHteek ben gelaten![]()
GoSCHSCHiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:32 schreef Bluezz het volgende:
Hey we gaan toch geen VBL kijken, als ik net in de SCHteek ben gelaten![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Hools![]()
Wat een zaadpartij in Adam.
Van ellende maar fokken.![]()
Het is wel beter dan gisteren.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:34 schreef Beschouw het volgende:
Hallo Hools![]()
Wat een zaadpartij in Adam.
Van ellende maar fokken.![]()
Doe ikquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:35 schreef Bos81 het volgende:
Beschouw: Kun je meteen even [Tournament] Grootste miskoop - Ronde 3 invullen
Aan het fokken en op de achtergrond staat Amsterdamned op (RTL 5)quote:
Dat doe ik meestal voor het slapen gaan nog even (of andere logische puzzels(quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:41 schreef Suijk het volgende:
Je kunt ook sudoku's gaan doen.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef DeTolk het volgende:
Gelukkig dat ManU wint. Inter gun ik het helemaal niet
Zitten wel goeie tussen Bluezz.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Bier neerzet
Die films op TV zijn allemaal oud
Dank jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Bier neerzet
Nee sorry, ik prefereer toch maar mijn eigen bed als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
3 persoons, dus er is ruimte zat
Maar nu ben ik echt weg
Shit ze zijn allemaal al bijna afgelopen.Maar om half één The Devil's own op de VRT. Maar dan is Golfer weer thuis en verdient een rugmassage.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Welke dan Tongie?
Wij gaan wel in een appartement/hotel he Clauwquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee sorry, ik prefereer toch maar mijn eigen bed als je het niet erg vind.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wij gaan wel in een appartement/hotel he Clauw![]()
Tijgerbalsem is opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Shit ze zijn allemaal al bijna afgelopen.Maar om half één The Devil's own op de VRT. Maar dan is Golfer weer thuis en verdient een rugmassage.
Tenminste niet in de rij staan voor een douche, of 5 minuten lopen met een pleerol in je hand zoekend naar een toilet, terwijl de hele camping je loopt aan te kijken met een gezicht van "zo die gaat schijten"quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tenminste niet in de rij staan voor een douche, of 5 minuten lopen met een pleerol in je hand zoekend naar een toilet, terwijl de hele camping je loopt aan te kijken met een gezicht van "zo die gaat schijten"
Ik ben die drie vrienden van mij waar ik mee naar Schier ga aan het ompraten om toch maar in een appartement te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Onder andere
Je zal me echt nooit in een tent/op een camping zien.
Whehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Golfer belt, er rijden geen metro's vanaf het station bij de Arena
Dan loopt 'ie naar Duivendrecht of de Bijlmer, zo ver is dat niet, dat moet zo'n oude man ook nog wel lukken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Golfer belt, er rijden geen metro's vanaf het station bij de Arena
Als je hulp nodig hebt mot je het even zeggen. Ik weet/ken genoeg argumentenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben die drie vrienden van mij waar ik mee naar Schier ga aan het ompraten om toch maar in een appartement te gaan.![]()
Ze wachten met 3000 man of zo op de trein naar Alkmaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Suijk het volgende:
Dan loopt 'ie naar Duivendrecht of de Bijlmer, zo ver is dat niet, dat moet zo'n oude man ook nog wel lukken.
oud isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Bier neerzet
Zo te horen zaten jullie in het centrum van Grunquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat familieweekendje vorig jaar van Noca zijn familie in een of andere stinkende boerderij in de middle of nowhere met gezamenlijke, koude douches en wc's was al echt op het randje.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:25 schreef MaxPower het volgende:
Goeie smoes van Golfer om nog even langer in de kroeg te kunnen hangen.
Klinkt meer als Scheemda.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo te horen zaten jullie in het centrum van Grun![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt mot je het even zeggen. Ik weet/ken genoeg argumenten
Dat familieweekendje vorig jaar van Noca zijn familie in een of andere stinkende boerderij in de middle of nowhere met gezamenlijke, koude douches en wc's was al echt op het randje.
*Ril*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden.
Ik heb mijn tententrauma overgehouden aan de dag na de CL winst van Ajax, toen ik met mijn ouders mee moest naar een camping ergens in de middle of nowhere (bij Lochem in de buurt geloof ik), op uitnodiging van een kennis. 3 dagen lang op een camping bivakkeren met regen regen en nog eens regen. Daarnaast was de dichtsbijzijnde wc zo'n kilometer lopen en lag er modder in de douches![]()
![]()
![]()
quote:
Ik kom wel een paar keer in een zatte bui voor je huis schreeuwenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Toen ik net bij Noca was sliepen we daar nog wel eens. Ik kon daar dus werkelijk nooit slapen door de stilte. Brr.
Zijn we woensdagavond bij die mensen waar we het huis van hebben gekocht: "Het is hier zo heeerlijk rustig ook, het kan hier bladstil zijn!" * Slik* *Paniek!!!*
Dealquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kom wel een paar keer in een zatte bui voor je huis schreeuwen
Ik vind het soms wel leuk, ga m'n eigen huisje dan wel weer meer waarderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig, zo sober mogelijk kamperen
Zonder electra, op een campinggazzje koken... echt superleuk
Mooi, dan duik ik nu mijn nestje in en mik een dvdtje in de dvd speler.quote:
Je bedoelt om dat hele forum dan in 1 topic te zetten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
is er in K&W geen centraal topic voor alle klussen?
Ja iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het soms wel leuk, ga m'n eigen huisje dan wel weer meer waarderen.
Mijn quote daar is verwijderdquote:
Humorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn quote daar is verwijderd
Vroeg of die 12,50 inclusief aansteker was...
Dat is toch een hele normale vraagquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je 'em in de fik wil steken, dan krijg je van mij wel een aansteker voor extragratisvoorniets!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsjezus Bloesie .. is de prostitutie ook al tot het onschuldige Bloemendaal doorgedrongen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat es kijken of er op het station wat leuks op te pikken valt
Daar is het begrip Hockeysletjes ontstaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tsjezus Bloesie .. is de prostitutie ook al tot het onschuldige Bloemendaal doorgedrongen?![]()
Hockeyslaetjes zijn het in Bloemendaal Tongquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is het begrip Hockeysletjes ontstaan.
Heb een lekkere vent opgepikt hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef Eilanden het volgende:
\
Tsjezus Bloesie .. is de prostitutie ook al tot het onschuldige Bloemendaal doorgedrongen?![]()
Is de Paus Katholiek ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:58 schreef Beschouw het volgende:
Mooi dat-ie weer thuis is. Ruikt-ie naar alcohol?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:58 schreef Beschouw het volgende:
Mooi dat-ie weer thuis is. Ruikt-ie naar alcohol?
Daarom ben je toch ook niet gegaan vandaagquote:
Dank je. Ik heb nog.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:23 schreef dndiek het volgende:
Wil er iemand nog een biertje of iets anders?
Klootviool dat je ook bent.quote:Op zondag 6 augustus 2006 01:25 schreef golfer het volgende:
Had ik Vaduz trouwens al begroet?
Hoi Vaduz!![]()
Ik zat hartmassage bovenop de TV te geven zonder iets te zeggen met SCH in het ledikantje gestopt te hebbenquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:16 schreef tong80 het volgende:
MSN van Zowel Bluezz als Golfert geeft geen respons
1 - Ze is hartmassage aan het geven
2 - Hij doet alsof ie doodop is en ze zit bovenop hem
3 - Ze zitten samen naar een Pokomon film te kijken
4 - Golfer ligt allang doodop in bed maar ze durven het niet te zeggen
5 - Ze liggen allebij te slapen met SCH er tussenin
en in z'n nette pakquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had VoreG daar nou speciaal z'n wekker voor gezet?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:07 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaalssssssss daaaaaaaaaaat geeeeeeeeeeen neuken wordt jalallalalallalala
*O8
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Was Tong80 er niet? Dat is dan al de tweede keer dat je een voetbalpot cancelt!
Bah, ik moet er niet aan denken. Een braadworst is heerlijk, maar 58 in 10 minuten, no wayquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:49 schreef borisz het volgende:
hee de braadworsten zijn op Japanner eet 58 braadworsten in 10 minuten
preciesquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah, ik moet er niet aan denken. Een braadworst is heerlijk, maar 58 in 10 minuten, no way
Is dat een Duitse inburgeringscursus?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:49 schreef borisz het volgende:
hee de braadworsten zijn op Japanner eet 58 braadworsten in 10 minuten
Ja hoorquote:
Omdat je ging neuken voor het vaderlandquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, waarom ik hier nou een vlaggenmast met nederlandse vlag heb staani
Nee niet eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je ging neuken voor het vaderland
Ja hoor,beetje moe nog van het voetballen gisteravond. Maar dat is wel lekker op een zondag.quote:
Zelfs al had 'ie de mogelijkheid (quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet geneukt dus?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, waarom ik hier nou een vlaggenmast met nederlandse vlag heb staani
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoorBeetje last van de vakantie-is-over-dip geloof ik
Ik heb vroeger geleerd om wanneer iemand vraagt hoe het met je gaat, diezelfde vraag ook aan die ander te stellen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor,beetje moe nog van het voetballen gisteravond. Maar dat is wel lekker op een zondag.
Vroegerquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vroeger geleerd om wanneer iemand vraagt hoe het met je gaat, diezelfde vraag ook aan die ander te stellen...
De jeugd van tegenwoordig![]()
Niet veel vertrouwen in Roda dit jaar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen Roda-Aachen, zal wel 0-3 ofzo worden...
(Oefen)wedstrijden van AA worden altijd verloren door Rodaquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet veel vertrouwen in Roda dit jaar?
niet eens op dvd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
straks sinds een lange tijd weer eens naar de bios, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
Sterktequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
straks sinds een lange tijd weer eens naar de bios, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
Was dat wel een droom....? was dat geen nachtmerriequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb over een hele grote mevrouw gedroomd - waar ik verplicht naast moest zitten om te computeren, anders ging ze op me zitten
Ze is erg groot jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb over een hele grote mevrouw gedroomd - waar ik verplicht naast moest zitten om te computeren, anders ging ze op me zitten
Of is het echt gebeurd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Was dat wel een droom....? was dat geen nachtmerrie?
Als er foto's van zijn zal het wel echt zijnquote:
Oh fuk, zijn we afgeluisterd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als er foto's van zijn zal het wel echt zijn
Het is wel een leuke film, alleen haalt ie het niet bij deel 1 en duurt de film mij te lang.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig je bent wel van de orginele dvd'squote:
Eindelijk, dit is de eerste race dit seizoen die ik langer kijk dan alleen de start.quote:
uiteraardquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
gelukkig je bent wel van de orginele dvd'sook al mijn dvd's zijn echt, het zijn er dan wel een stuk minder dan jou
![]()
Hoogkerk, achter de Friesestraatweg, als je richting Hoendiep kijkt zie je het snel. Waar de rook langs trekt, moeten ramen en deuren gesloten worden en de mensen naar binnen want het schijnt erg gevaarlijk te zijn > Radio Noord.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Waar?
Ik neem er één van Jenson, erg mooie racequote:Op zondag 6 augustus 2006 15:55 schreef Bos81 het volgende:
Als iedereen zijn drankje van Henk op heeft, mag Jenson Button een rondje weggeven![]()
Zekerquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik neem er één van Jenson, erg mooie race.
Jep, jammer dat Albers niet nog net een puntje haalde.quote:
6-0 voor Roda lees ik?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:28 schreef DarkShine het volgende:
[..]
(Oefen)wedstrijden van AA worden altijd verloren door Roda
En Aachen doet het deze voorbereiding goed!
Anderlecht 1-4 Aachen
PSV 1-1 Aachen
Hoeveel ?quote:
Heel de wedstrijd was genieten.quote:
Ben nooit zo'n fan geweest van het belgische voetbal.Maar dit jaar lijkt de middenmoot aansluiting te vinden met de top. Erg leuke wedstrijden al gezien dit jaar.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet kunnen zien helaas, vanaf de 75 minuut ingeschakeld zo ongeveer...
ook zo mooi dat ze nog even meedanstquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef StarGazer het volgende:
http://www.break.com/index/girl_caught_stripping_by_mom.html
Haha geowned
Hoe zien jullie dat ik zie geen filmpjequote:Op zondag 6 augustus 2006 20:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
ook zo mooi dat ze nog even meedanst![]()
Ik kan dat zien dankzij mijn ogenquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dat ik zie geen filmpje
wat doet dat zwart balkje daarquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:07 schreef StarGazer het volgende:
http://www.break.com/index/girl_caught_stripping_by_mom.html
Haha geowned
Je moet eerst even de speler selecteren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hoe zien jullie dat ik zie geen filmpje
OKquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je moet eerst even de speler selecteren.
Ik kan het filmpje inderdaad niet vaak genoeg zienquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:57 schreef clauwheee het volgende:
Iedereen is er weg van?
Ik kijk naar de herhalingquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef clauwheee het volgende:
Tong, Pieter nu op 2.
Goeie vent is hetquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef clauwheee het volgende:
Tong, Pieter nu op 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |