quote:
Ik kom wel een paar keer in een zatte bui voor je huis schreeuwenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:29 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Toen ik net bij Noca was sliepen we daar nog wel eens. Ik kon daar dus werkelijk nooit slapen door de stilte. Brr.
Zijn we woensdagavond bij die mensen waar we het huis van hebben gekocht: "Het is hier zo heeerlijk rustig ook, het kan hier bladstil zijn!" * Slik* *Paniek!!!*
Dealquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:31 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik kom wel een paar keer in een zatte bui voor je huis schreeuwen
Ik vind het soms wel leuk, ga m'n eigen huisje dan wel weer meer waarderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind het helemaal geweldig, zo sober mogelijk kamperen
Zonder electra, op een campinggazzje koken... echt superleuk
Mooi, dan duik ik nu mijn nestje in en mik een dvdtje in de dvd speler.quote:
Je bedoelt om dat hele forum dan in 1 topic te zetten?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:40 schreef pascalheister het volgende:
is er in K&W geen centraal topic voor alle klussen?
Ja iddquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:33 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het soms wel leuk, ga m'n eigen huisje dan wel weer meer waarderen.
Mijn quote daar is verwijderdquote:
Humorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Mijn quote daar is verwijderd
Vroeg of die 12,50 inclusief aansteker was...
Dat is toch een hele normale vraagquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je 'em in de fik wil steken, dan krijg je van mij wel een aansteker voor extragratisvoorniets!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:08 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Tsjezus Bloesie .. is de prostitutie ook al tot het onschuldige Bloemendaal doorgedrongen?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:17 schreef Bluezz het volgende:
* Bluezz gaat es kijken of er op het station wat leuks op te pikken valt
Daar is het begrip Hockeysletjes ontstaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:19 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Tsjezus Bloesie .. is de prostitutie ook al tot het onschuldige Bloemendaal doorgedrongen?![]()
Hockeyslaetjes zijn het in Bloemendaal Tongquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar is het begrip Hockeysletjes ontstaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |