1,02 x 0,73quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:38 schreef Robocock het volgende:
Wat zijn de afmetingen?
quote:
gemaildquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:51 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Mail me daar maar op, dan regelen we het wel.
Jong, ik ben niet eens voor Ajax. Ik ben voor Fortuna en heb er al 4,5 jaar geen thuiswedstrijd meer gemist. Dus successupporter ben ik niet bepaaldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:56 schreef Interpol-Maastricht- het volgende:
hebben ze 1 keer verloren, ga je meteen alles verkopen
Ik wil je wel voorrang geven hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:09 schreef navvy het volgende:
Wel cool, kan ik mooi ophangen op de kamer van mn dochter van bijna 2
Fortuna? Is dat niet die club waar ze met Feyenoord shirts op de tribune staan?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:58 schreef DionFSFC het volgende:
[..]
Jong, ik ben niet eens voor Ajax. Ik ben voor Fortuna en heb er al 4,5 jaar geen thuiswedstrijd meer gemist. Dus successupporter ben ik niet bepaald![]()
verkoop hem maar aan navvy; mocht hij er nog geinteresseerd in zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef DionFSFC het volgende:
Mij maakt het niet uit wie hem koopt. Hoe hoger de prijs hoe beter, dus tegen elkaar bieden mag ook nog![]()
Jij houdt je ook meer bezig met Fortuna, dan met je eigen club hè?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Fortuna? Is dat niet die club waar ze met Feyenoord shirts op de tribune staan?
Dude , je hebt 'm net verkocht, kan jou die paar euro' s rukken?...........................veel dus. m' n dochter wil 'm nog steeds, ik bied 12.51!quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef DionFSFC het volgende:
Mij maakt het niet uit wie hem koopt. Hoe hoger de prijs hoe beter, dus tegen elkaar bieden mag ook nog![]()
Amen.quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef X-fi het volgende:
[..]
verkoop hem maar aan navvy; mocht hij er nog geinteresseerd in zijn.
Er zijn Feyenoord supporters die ook bij Fortuna komen ja. Nu tevreden?quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat is die club waarvan de supporters niet in slaap vallenquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef DarkShine het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:10 schreef DionFSFC het volgende:
Hij is inmiddels verkocht voor 12,50. Hoger bieden heeft dus ook geen zin meer. Topic kan dus gesloten worden
quote:Op zondag 6 augustus 2006 00:15 schreef DionFSFC het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |