quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:52 schreef DeTolk het volgende:
Gelukkig dat ManU wint. Inter gun ik het helemaal niet
Zitten wel goeie tussen Bluezz.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Bier neerzet
Die films op TV zijn allemaal oud
Dank jequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Bier neerzet
Nee sorry, ik prefereer toch maar mijn eigen bed als je het niet erg vind.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef DeTolk het volgende:
[..]
3 persoons, dus er is ruimte zat
Maar nu ben ik echt weg
Shit ze zijn allemaal al bijna afgelopen.Maar om half één The Devil's own op de VRT. Maar dan is Golfer weer thuis en verdient een rugmassage.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:09 schreef Bluezz het volgende:
Welke dan Tongie?
Wij gaan wel in een appartement/hotel he Clauwquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:10 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Nee sorry, ik prefereer toch maar mijn eigen bed als je het niet erg vind.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Wij gaan wel in een appartement/hotel he Clauw![]()
Tijgerbalsem is opquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:12 schreef tong80 het volgende:
Shit ze zijn allemaal al bijna afgelopen.Maar om half één The Devil's own op de VRT. Maar dan is Golfer weer thuis en verdient een rugmassage.
Tenminste niet in de rij staan voor een douche, of 5 minuten lopen met een pleerol in je hand zoekend naar een toilet, terwijl de hele camping je loopt aan te kijken met een gezicht van "zo die gaat schijten"quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:17 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Tenminste niet in de rij staan voor een douche, of 5 minuten lopen met een pleerol in je hand zoekend naar een toilet, terwijl de hele camping je loopt aan te kijken met een gezicht van "zo die gaat schijten"
Ik ben die drie vrienden van mij waar ik mee naar Schier ga aan het ompraten om toch maar in een appartement te gaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:19 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Onder andere
Je zal me echt nooit in een tent/op een camping zien.
Whehehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Golfer belt, er rijden geen metro's vanaf het station bij de Arena
Dan loopt 'ie naar Duivendrecht of de Bijlmer, zo ver is dat niet, dat moet zo'n oude man ook nog wel lukken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Bluezz het volgende:
Golfer belt, er rijden geen metro's vanaf het station bij de Arena
Als je hulp nodig hebt mot je het even zeggen. Ik weet/ken genoeg argumentenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ben die drie vrienden van mij waar ik mee naar Schier ga aan het ompraten om toch maar in een appartement te gaan.![]()
Ze wachten met 3000 man of zo op de trein naar Alkmaarquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:22 schreef Suijk het volgende:
Dan loopt 'ie naar Duivendrecht of de Bijlmer, zo ver is dat niet, dat moet zo'n oude man ook nog wel lukken.
oud isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef Bluezz het volgende:
Bier neerzet
Zo te horen zaten jullie in het centrum van Grunquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Dat familieweekendje vorig jaar van Noca zijn familie in een of andere stinkende boerderij in de middle of nowhere met gezamenlijke, koude douches en wc's was al echt op het randje.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:25 schreef MaxPower het volgende:
Goeie smoes van Golfer om nog even langer in de kroeg te kunnen hangen.
Klinkt meer als Scheemda.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:25 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Zo te horen zaten jullie in het centrum van Grun![]()
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:23 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Als je hulp nodig hebt mot je het even zeggen. Ik weet/ken genoeg argumenten
Dat familieweekendje vorig jaar van Noca zijn familie in een of andere stinkende boerderij in de middle of nowhere met gezamenlijke, koude douches en wc's was al echt op het randje.
*Ril*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden.
Ik heb mijn tententrauma overgehouden aan de dag na de CL winst van Ajax, toen ik met mijn ouders mee moest naar een camping ergens in de middle of nowhere (bij Lochem in de buurt geloof ik), op uitnodiging van een kennis. 3 dagen lang op een camping bivakkeren met regen regen en nog eens regen. Daarnaast was de dichtsbijzijnde wc zo'n kilometer lopen en lag er modder in de douches![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |