en in z'n nette pakquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
Had VoreG daar nou speciaal z'n wekker voor gezet?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 04:07 schreef VoreG het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaaaaaaaaalssssssss daaaaaaaaaaat geeeeeeeeeeen neuken wordt jalallalalallalala
*O8
quote:Op zondag 6 augustus 2006 10:03 schreef Dylan Dog het volgende:
Was Tong80 er niet? Dat is dan al de tweede keer dat je een voetbalpot cancelt!
Bah, ik moet er niet aan denken. Een braadworst is heerlijk, maar 58 in 10 minuten, no wayquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:49 schreef borisz het volgende:
hee de braadworsten zijn op Japanner eet 58 braadworsten in 10 minuten
preciesquote:Op zondag 6 augustus 2006 12:50 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Bah, ik moet er niet aan denken. Een braadworst is heerlijk, maar 58 in 10 minuten, no way
Is dat een Duitse inburgeringscursus?quote:Op zondag 6 augustus 2006 12:49 schreef borisz het volgende:
hee de braadworsten zijn op Japanner eet 58 braadworsten in 10 minuten
Ja hoorquote:
Omdat je ging neuken voor het vaderlandquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, waarom ik hier nou een vlaggenmast met nederlandse vlag heb staani
Nee niet eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je ging neuken voor het vaderland
Ja hoor,beetje moe nog van het voetballen gisteravond. Maar dat is wel lekker op een zondag.quote:
Zelfs al had 'ie de mogelijkheid (quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet geneukt dus?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, waarom ik hier nou een vlaggenmast met nederlandse vlag heb staani
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoorBeetje last van de vakantie-is-over-dip geloof ik
Ik heb vroeger geleerd om wanneer iemand vraagt hoe het met je gaat, diezelfde vraag ook aan die ander te stellen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor,beetje moe nog van het voetballen gisteravond. Maar dat is wel lekker op een zondag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |