Vroegerquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vroeger geleerd om wanneer iemand vraagt hoe het met je gaat, diezelfde vraag ook aan die ander te stellen...
De jeugd van tegenwoordig![]()
Niet veel vertrouwen in Roda dit jaar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen Roda-Aachen, zal wel 0-3 ofzo worden...
(Oefen)wedstrijden van AA worden altijd verloren door Rodaquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet veel vertrouwen in Roda dit jaar?
niet eens op dvd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
straks sinds een lange tijd weer eens naar de bios, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
Sterktequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
straks sinds een lange tijd weer eens naar de bios, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
Was dat wel een droom....? was dat geen nachtmerriequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb over een hele grote mevrouw gedroomd - waar ik verplicht naast moest zitten om te computeren, anders ging ze op me zitten
Ze is erg groot jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb over een hele grote mevrouw gedroomd - waar ik verplicht naast moest zitten om te computeren, anders ging ze op me zitten
Of is het echt gebeurd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Was dat wel een droom....? was dat geen nachtmerrie?
Als er foto's van zijn zal het wel echt zijnquote:
Oh fuk, zijn we afgeluisterd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:39 schreef dndiek het volgende:
[..]
Als er foto's van zijn zal het wel echt zijn
Het is wel een leuke film, alleen haalt ie het niet bij deel 1 en duurt de film mij te lang.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig je bent wel van de orginele dvd'squote:
Eindelijk, dit is de eerste race dit seizoen die ik langer kijk dan alleen de start.quote:
uiteraardquote:Op zondag 6 augustus 2006 14:17 schreef borisz het volgende:
[..]
gelukkig je bent wel van de orginele dvd'sook al mijn dvd's zijn echt, het zijn er dan wel een stuk minder dan jou
![]()
Hoogkerk, achter de Friesestraatweg, als je richting Hoendiep kijkt zie je het snel. Waar de rook langs trekt, moeten ramen en deuren gesloten worden en de mensen naar binnen want het schijnt erg gevaarlijk te zijn > Radio Noord.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:16 schreef MaxPower het volgende:
Waar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |