Omdat je ging neuken voor het vaderlandquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, waarom ik hier nou een vlaggenmast met nederlandse vlag heb staani
Nee niet eensquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:13 schreef dndiek het volgende:
[..]
Omdat je ging neuken voor het vaderland
Ja hoor,beetje moe nog van het voetballen gisteravond. Maar dat is wel lekker op een zondag.quote:
Zelfs al had 'ie de mogelijkheid (quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Niet geneukt dus?
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:10 schreef VoreG het volgende:
Ja hoi, waarom ik hier nou een vlaggenmast met nederlandse vlag heb staani
quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:07 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja hoorBeetje last van de vakantie-is-over-dip geloof ik
Ik heb vroeger geleerd om wanneer iemand vraagt hoe het met je gaat, diezelfde vraag ook aan die ander te stellen...quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:14 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ja hoor,beetje moe nog van het voetballen gisteravond. Maar dat is wel lekker op een zondag.
Vroegerquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
[..]
Ik heb vroeger geleerd om wanneer iemand vraagt hoe het met je gaat, diezelfde vraag ook aan die ander te stellen...
De jeugd van tegenwoordig![]()
Niet veel vertrouwen in Roda dit jaar?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:17 schreef DarkShine het volgende:
Zometeen Roda-Aachen, zal wel 0-3 ofzo worden...
(Oefen)wedstrijden van AA worden altijd verloren door Rodaquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:19 schreef Suijk het volgende:
[..]
Niet veel vertrouwen in Roda dit jaar?
niet eens op dvd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
straks sinds een lange tijd weer eens naar de bios, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
Sterktequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:32 schreef pascalheister het volgende:
straks sinds een lange tijd weer eens naar de bios, Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest wordt het
Was dat wel een droom....? was dat geen nachtmerriequote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb over een hele grote mevrouw gedroomd - waar ik verplicht naast moest zitten om te computeren, anders ging ze op me zitten
Ze is erg groot jaquote:Op zondag 6 augustus 2006 13:35 schreef SCH het volgende:
Ik heb over een hele grote mevrouw gedroomd - waar ik verplicht naast moest zitten om te computeren, anders ging ze op me zitten
Of is het echt gebeurd?quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Was dat wel een droom....? was dat geen nachtmerrie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |