Weer terugquote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:13 schreef Vodkat het volgende:
ik ga film kijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey, das bij mij om de hoekquote:
Lekkere route in en uit het dorpje.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:50 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-7767512333481924665
They made me do itquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
tering - heeft fully WEER de vormgeving vern(&kt
quote:Ik ben boodschappen aan het doen en er schiet me ineens iets te binnen!
"heb je een staartje?
/RichardGie"
hij was leuker toen ik 'm bedacht...
Hoerquote:
Nu hoeven we z'n hoofd niet meer negatief verkant te fixenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef hicham het volgende:
[..]
Met img=475 is het al een stuk draaglijker, maar je hebt het al gefixed
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu hoeven we z'n hoofd niet meer negatief verkant te fixen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nu hoeven we z'n hoofd niet meer negatief verkant te fixen![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
OK here's my question: can you buy a gun and shoot your self...please ?
----- Original Message -----
From: Marco
To: gawainexxxxxl.nl
Sent: Saturday, August 05, 2006 8:57 PM
Subject: Suzuki Gsxr-600 K4 - Bj 2004
I attached some photos with the moto. The moto is in perfect condition and has no problems , or damage in any kind .
I am located with the moto in Italy . Believe me , this is not a problem . I will ship the moto and you will have 5 testing days before I get the money.
The price of the moto is 3000Eur and the shipping taxes 300 eur
The total price will be 3300eur
Please e-mail me with more questions
![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
I attached some photos with the moto. The moto is in perfect condition and has no problems , or damage in any kind .
I am located with the moto in Italy . Believe me , this is not a problem . I will ship the moto and you will have 5 testing days before I get the money.
![]()
Oeps, vergetenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
alleen jij linkt weer ff niet het nieuwe topic in de laatste post
Hahaha, vooral dat stukje waarin je het oude nummer van Lars erbij geeftquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
[i]OK here's my question: can you buy a gun and shoot your self...please ?
![]()
Is dat het vriendje van de Italiaan die ik vorige week heb gemaild?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:34 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Weet ik niet de advertentie staat gewoon op marktplaats in het nederlandsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:38 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Is dat het vriendje van de Italiaan die ik vorige week heb gemaild?![]()
Er ligt hier nog heel veel melk wat zo snel mogelijk op moet, hebbe?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:39 schreef Fulcrum_X het volgende:
Tering, het bier is op [afbeelding]
Wat voor camera gebruik je eigenlijk om te filmen en hoeveel minuten kan je filmen ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hahaha, vooral dat stukje waarin je het oude nummer van Lars erbij geeft![]()
Je camsteun is momenteel echt puik OK, nu morgen ff testen misschien is het wel bagger![]()
[
Morgen weer "verslapen" zodat we niet met de bollen hoeven te toeren?![]()
Melk is voor kinderenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef hicham het volgende:
[..]
Er ligt hier nog heel veel melk wat zo snel mogelijk op moet, hebbe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:43 schreef Fulcrum_X het volgende:Voor 10 seconden, daarna krijg je van dat slijmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik speel deze vraag door naar Hichamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruik je eigenlijk om te filmen en hoeveel minuten kan je filmen ?
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:40 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Weet ik niet de advertentie staat gewoon op marktplaats in het nederlands![]()
Inderdaad ja. Maja boeiequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Voor 10 seconden, daarna krijg je van dat slijm![]()
Ze moet wel drie dagen wachten voordat ze antwoord krijgtquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:45 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]![]()
ze komt hem zo wel tegen want ze is op zoek naar een andere motor![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Ze moet wel drie dagen wachten voordat ze antwoord krijgt![]()
Is een digicam (Panasonic DMC-FX9) met een relatief goede filmfunctie. 640x480 en 30 frames per seconde is ongeveer 10 minuten film op een 1 GB SD kaart. Om langer te filmen kun je resoluties van 320*240 instellen en voor beide resoluties kun je nog kiezen om fps te verlagen (15 frames per seconde). Duidelijk?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:41 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Wat voor camera gebruik je eigenlijk om te filmen en hoeveel minuten kan je filmen ?
Sommige mensen hebben de gewoonte op supersports tourbanden zoals een BT20 te leggen, daar erg goed op lettenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Gawaine: Heb jij nog tips waar ik op zou moeten letten als ik eventueel naar een Suzuki zou gaan kijken? Bekende gebreken bijvoorbeeld?
De enige gebreken die ik ken is met het model wat ik heb. Er is een modifikatie geweestquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:18 schreef Rausdouwer het volgende:
@ Gawaine: Heb jij nog tips waar ik op zou moeten letten als ik eventueel naar een Suzuki zou gaan kijken? Bekende gebreken bijvoorbeeld?
Laat maar horen dan maak ik wel een steun in een T-vorm zodat hij er op rust.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Nadeel is overigens dat het schroefgat om de cam aan jouw steun te monteren niet in het midden zit maar aan de rechterkant. Daardoor trilt de cam nogal, morgen even testen hoe erg dat is op pimber's bike
Volgende is een BT267758393quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:26 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben de gewoonte op supersports tourbanden zoals een BT20 te leggen, daar erg goed op letten
Heb net effe in je profiel zitten gluren,en zag dat je zeefdrukker bent van beroep.Heb ik op de grafisch MTS ook nog moeten lerenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:10 schreef Vodkat het volgende:
Ik zal morgen m'n motor eens flink doortrekken dan .....
Hij kan het wel hoor
en ik ook![]()
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:47 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arses! Ik heb mijn mobiel al zo lang niet meer uitgehad dat ik de pincode vergeten ben, nu istie geblokkeerd![]()
En dat terwijl ik dat ding nogal dringend nodig heb aangezien ik maandag sollicitatiegesprek heb enzo.. morgenochtend maar even het huis van mijn ouders overhoop halen om te kijken of ik het doosje met zooi nog kan vinden![]()
Je bent te goed voor deze wereldquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Laat maar horen dan maak ik wel een steun in een T-vorm zodat hij er op rust.
Zit het gat aan de rechterkant als de lens naar voren wijst ?
Volgens mij weet ik hem nu ook al weer, maja dat kan ik niet meer uittestenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Das flink poeb jaAls ik je pincode wist dan had ik je graag geholpen
![]()
Je mag hem toch drie keer fout doen en dan overstappen op je puckcode ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Volgens mij weet ik hem nu ook al weer, maja dat kan ik niet meer uittesten![]()
Zal morgenavond wel gaan zagenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:13 schreef hicham het volgende:
[..]![]()
Das flink poeb jaAls ik je pincode wist dan had ik je graag geholpen
![]()
[..]
Je bent te goed voor deze wereldBedacht me achteraf ook dat er zoiets gedesigned moest worden, maar toen was het al te laat
Als het te erg trilt dan laat ik c.q. pimberboy het weten
Ja, maar had 3 keer een verkeerde ingetoetst dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:21 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Je mag hem toch drie keer fout doen en dan overstappen op je puckcode ?![]()
![]()
Waarom niet gewoon 0000, als ze hem jatten heb je er ook niks meer aan![]()
Als het geen rondjes zijn zijn het toch altijd sterretjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 00:21 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ja, maar had 3 keer een verkeerde ingetoetst dus![]()
Daar heb je ook gelijk in ja, maar dit wachtwoord zat al in de foon toen ik hem kreeg.. dus ik heb hem maar laten zitten![]()
Wat ben jij van planquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:40 schreef Rib-i het volgende:
13:30 - 14:00 Naast een blond mokkeltje Tafel 12![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:17 schreef -XX- het volgende:
[..]
Schenk mij er maar eentje vol kastelijn!![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:19 schreef hicham het volgende:
Mogguh
Hoezo ga je naar Friesland Rib-i, ben je wel goed bij je hoofd [afbeelding]
Gewoon een stukkie rijdenquote:
Koffie graagquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
[..]
Gewoon een stukkie rijden
Kom anders ook naar de *NP dan maken we er een *LP van en mischien daarna een toffe *FP![]()
Of ik nou 300 Km rundumhause maak of ergens naartoe waar ik nooit ben geweest![]()
TomTom-taal:
*NP = Nuttige plaats
*LP = Leuke plaats
*FP = Foto/Filmplaats
Eventjes Fullie opzoeken en het aantal allochtonen met 100% omhooggooien daar in Friesland![]()
![]()
En nu al wakkerquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:28 schreef -XX- het volgende:
[..]
Koffie graag![]()
Ik kan geen bier meer zien
Kreeg er recht een over me hoofd heen
Ugh, nog staan douchen om 5 uur snachts
![]()
![]()
Kan vandaag niet rijden, moet eerst even wat andere bisnis regelequote:Op zondag 6 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Gewoon een stukkie rijden
Kom anders ook naar de *NP dan maken we er een *LP van en mischien daarna een toffe *FP![]()
Of ik nou 300 Km rundumhause maak of ergens naartoe waar ik nooit ben geweest![]()
TomTom-taal:
*NP = Nuttige plaats
*LP = Leuke plaats
*FP = Foto/Filmplaats
Eventjes Fullie opzoeken en het aantal allochtonen met 100% omhooggooien daar in Friesland![]()
![]()
Ohja, op de terugweg langs A'dam want er schijnt een plek te zijn waar er een melkoverschot is![]()
Lekker tochquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:31 schreef hicham het volgende:
[..]
Kan vandaag niet rijden, moet eerst even wat andere bisnis regele![]()
Je denkt toch niet dat ik zomaar zo vroeg op ben?![]()
En als je via Amsterdam gaat terugrijden dan wordt het idd een hele lange rit
Huh watquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:26 schreef Rib-i het volgende:
Ohja, op de terugweg langs A'dam want er schijnt een plek te zijn waar er een melkoverschot is![]()
Sneekweek is toch met die zeilbootjesquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:37 schreef Rib-i het volgende:
Ik wilde eigenlijk naar de Sneekweek, maar we gaan wel kijken welke kant we op gaan rijden.
En het weer is goed, ik weet alleen niet welk pakje ik aan ga trekken![]()
Ligt eraan wat Fulcrum aantrekt, ik wil matroos zijn, de indiaan of de bouwvakker![]()
Rij gewoon naar H'veen, jeweettochquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:
Damn, Hicham, BazzieK en XX vroeg op![]()
Tis zondag mensen.![]()
Maar ok, sneekweek dus. Vandaar FrieslandBlijf dan maar daar kijken, aangezien we toch geen concrete plannen hebben hier
Dalijk naar assenquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:39 schreef -XX- het volgende:
[..]
Wat moet datJij mag pas over 5 uur komen!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:40 schreef worldpimber het volgende:
Damn, Hicham, BazzieK en XX vroeg op![]()
Maah... te veel snelwegkm's. Doe ik niet meer aanquote:
Okay man, ik wil ook nog een keertje naar W.Orldbeater toe. Mischien dan iets afsprekenquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maah... te veel snelwegkm's. Doe ik niet meer aan![]()
![]()
Misschien andere keer weerNu heb ik al wat
Maasvlakteuehhquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:48 schreef Rib-i het volgende:
Okay man, ik wil ook nog een keertje naar W.Orldbeater toe. Mischien dan iets afspreken
Ben benieuwd of hij er op reageerdquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:52 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Maasvlakteuehh![]()
Maar voor de liefhebbers is er vast ook wel wat te rijden.
Alleen heeft W. Beater ook een drukke agenda volgens mij
Misschien kunnen we nu al voor volgende week reserveren bij hem.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 08:57 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Wanneer mag jij ook al weer met je rijbewijs beginnen?
Ik ben weg
Is goedquote:Op zondag 6 augustus 2006 01:40 schreef Rib-i het volgende:
* Rib-i] is ook slapen, morgen voor het eerst naar Fryslan [afbeelding
Nou maar hopen dat Pulcrum de Fukcode kan vinden![]()
@ Fulcrum:
Meetpoint:
McDonalds HEERENVEEN
Adres:
Stadionweg 11
Postcode: 8448 EA
Plaats: HEERENVEEN
Telefoon: 0513-650344
Afslag: A32, afrit 12, Bedrijventerrein De Kavels
McDrive
13:30 - 14:00 Naast een blond mokkeltje Tafel 12![]()
![]()
![]()
Dat laat ik aan jou over. Terrasje pikken, ander huis plunderen, bedenk maar watquote:Op zondag 6 augustus 2006 08:58 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Is goed![]()
Ga zometeen een huis plunderen, dus ik hoop dat ik hem vind![]()
Maarre wat is verder de bedoeling?![]()
Maar je had geen plannen dus? Ik dacht dat je hier voor de sneekweek kwamquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:00 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Dat laat ik aan jou over. Terrasje pikken, ander huis plunderen, bedenk maar wat![]()
Altijd leuk om naar de zwoegende bezwete lijven van die vrouwen te kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Maar je had geen plannen dus? Ik dacht dat je hier voor de sneekweek kwam![]()
Aight, dan gaan we wel richting Sneek dusquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:03 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Altijd leuk om naar de zwoegende bezwete lijven van die vrouwen te kijken
Die klappen die je daarna van de vriendjes krijgt is wat minder![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:04 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Aight, dan gaan we wel richting Sneek dus![]()
![]()
Zal wel druk zijn, maar ook gezellig uiteraard![]()
Oja en McChicken saté bij de Mac![]()
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.quote:
quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.
Knap dat ze er niet met de pet naar gooit
Wat zou ik graag voor een dag zijn kapster willen zijn!quote:Op zondag 6 augustus 2006 09:52 schreef hicham het volgende:
[..]
[afbeelding] Daar is niets knaps aan, dat is onderdeel van de normen en waarden in dit land [afbeelding]
Ik had toch vrij gekregen Muhaaaaaaquote:Op zondag 6 augustus 2006 09:19 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ja, vandaag haar laatste dag als ik me niet vergis.
Knap dat ze er niet met de pet naar gooit
quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:58 schreef richardgie het volgende:
[..]
Heb net effe in je profiel zitten gluren,en zag dat je zeefdrukker bent van beroep.Heb ik op de grafisch MTS ook nog moeten leren.
Een raam belichten waar nog een afsprong opzit gaat niet lukken hebben ik toen ontdekt.
Ehhhhquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:13 schreef kratjuh het volgende:
Wie geeft mij een samenvatting of correctie op de mijne; er is vandaag een of andere meet in Heerenveen en -XX- komt daar naartoe ?
Oja, mogge
Wrom ga jij niet met de mannen mee ? Bvvt komt bijna langs je huis volgens mij ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:15 schreef -XX- het volgende:
[..]
Ehhhh1ste is correct denk?
2de in ieder geval niet!
Goeiemorgen![]()
Kom je ook?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey, wrom vertel je mij niet dat er iets te doen is vandaag ?![]()
Heb ik jullie niet eerder dan vandaag zien posten hoorquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Kom je ook?![]()
We hebben het meerdere malen hier gepost dat we gingen terassen en rijden.. zijn ook alleen maar Rib en ik
Ik ga denk wel ff mee .. Als ik me onder een afspraak uit kan lullen ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:19 schreef hicham het volgende:
[..]
Heb ik jullie niet eerder dan vandaag zien posten hoor
En wat bazelt kratjuh nou weer allemaal, nigger go home
Je gaat toch niet die date deletenquote:Op zondag 6 augustus 2006 11:24 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik ga denk wel ff mee .. Als ik me onder een afspraak uit kan lullen ...
Ben dan nog altijd een wigger, eh ..
Date?quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:46 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Is al gelukt
Wrom ga jij niet bij mij achterop
Ik ga rijden
nijmegen?quote:
Zorry, ik ga niet naar de meet van vandaag hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 11:17 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Wrom ga jij niet met de mannen mee ? Bvvt komt bijna langs je huis volgens mij ?![]()
Ik herken zo'n beetje alle punten - behalve onder dat tunneltje door in het begin.quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946789646079627256
Dat is bij Beers/Cuijk.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:13 schreef bvvt het volgende:
[..]
Ik herken zo'n beetje alle punten - behalve onder dat tunneltje door in het begin.
quote:
Lullig dat jij kwa geluid in het niet valt als die SP1 in het tunneltje z'n gas opentrekt (MF'er?), zo voelde ik me ook toen Ralf (RB) voor me reedquote:Op zondag 6 augustus 2006 15:31 schreef Vodkat het volgende:
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6946789646079627256
Dus kratjuh heeft wederom veel snelwegkilometers afgelegd om vervolgens eerder dan de rest naar huis te gaan? Ik bespeur een patroonquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:59 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
En weer terug. Toen ik bij de Mac kwam waren Krat en Rib al aanwezig. We zijn naar Sneek gereden en hebben daar op het terras gezeten. Koude coke's in de hand en een beetje kijken naar de schatten van Friesland![]()
Rib en ik hebben daarna nog even wat weggetjes buiten de bebouwde kom gezocht en hebben nog wat rondgereden. Al met al een hele leuke zondag, voor herhaling vatbaar![]()
![]()
quote:
't is allemaal bij mij in de buurt. Zo gek is het dan ook weer niet hoor.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]![]()
![]()
Lekker ritje hoor, jammer dat ik niet zo puik ben als bwt dat ik het ken
Verder ben ik benieuwd of de motor die Raus vandaag gaat bekijken een beetje bevalt
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.quote:“I have made the biggest mistake of my life,” he said last week. “I feel like I’ve given away my life for £2,000. None of us is sure about the future. It could be that in six months’ time we are dead.”
Bizarquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.![]()
Ongeschikt voor BazzieK, 3 pagina's![]()
Tjah, dat heb je met die 2 cilinders .... maar ben het wel gewendquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Lullig dat jij kwa geluid in het niet valt als die SP1 in het tunneltje z'n gas opentrekt (MF'er?), zo voelde ik me ook toen Ralf (RB) voor me reed
[..]
Ik vraag me weleens af hoe je tegen die onzin aanloopt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Wel genaaid Wat een schuldgevoel moeten die gasten hebben, gewoon je leven kapot gemaakt.![]()
damnquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:36 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Gewoon het nieuws lezen knurftquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:43 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik vraag me weleens af hoe je tegen die onzin aanloopt.![]()
![]()
Sjah, niemand verwacht meer dan wat kleine complicaties. Maar ik denk dat er nu wel genoeg mensen van het idee zo snel geld te verdienen zijn afgestapt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:46 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
damn![]()
ik snap al niet dat mensen aan dat soort dingen meedoen, maar dit is wel extreem
Het is zeer puikend, als het goed is had je dat wel al gelezen hierboven.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:57 schreef Gawaine het volgende:
![]()
Ik heb nog geen nieuws gelezen over de camera steun![]()
Oh ik las alleen dat de batterijen op waren.quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Het is zeer puikend, als het goed is had je dat wel al gelezen hierboven.![]()
Ik heb de video montage momenteel uitbesteedt... ff wachten nog denks![]()
9 augustus circuit, T stukje hoef je niet te make
Uiteindelijk zal er toch iemand de eerste moeten zijn die het medicijn inneemtquote:Op zondag 6 augustus 2006 17:51 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Sjah, niemand verwacht meer dan wat kleine complicaties. Maar ik denk dat er nu wel genoeg mensen van het idee zo snel geld te verdienen zijn afgestapt.
19 september zijn pimber, opm, pepijn en ik op circuit zandvoort te vinden, dus wat let je (MotorXtra)quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh ik las alleen dat de batterijen op waren.![]()
Gaan we nog een keer met meerdere een circuitdagje doen ?
Ja, wat Hicham zegt dus, en we gaan 9 augustus ook nog een rondje doen. Denk niet dat er nog meer mogelijkheden zijn dit jaar voor ons om te gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Oh ik las alleen dat de batterijen op waren.![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:03 schreef Gawaine het volgende:
ik mail je netquote:
ik ook naar jouquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:25 schreef Gawaine het volgende:
[..]
ik mail je net
ik bedoel ipv een eifel weekendje een circuitdag doen ?
mocht ik nog in het bezit zijn van mijn huidige motor of reeds een andere![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, ketting ingespoten, motor gewassen en afgetankt.
Nu ff douchen en het eten is al besteld [afbeelding]
Was een tof dagje, Friesland heeft gelukkig meer dan alleen Foppe de Haan en Piet Paulusma. Heb zeer veel Sneeks Zilver gezien, sommige met een gouden randje![]()
![]()
En bedankt nog voor de gastvrijheid Fulcrum, de 3 portie Bami was echt teveel en dat mokkeltje hoefde jij ook niet te betalen![]()
![]()
Wtf, heeft Fullie eenquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:19 schreef Rib-i het volgende:
Tuus, ketting ingespoten, motor gewassen en afgetankt.
Nu ff douchen en het eten is al besteld [afbeelding]
Was een tof dagje, Friesland heeft gelukkig meer dan alleen Foppe de Haan en Piet Paulusma. Heb zeer veel Sneeks Zilver gezien, sommige met een gouden randje![]()
![]()
En bedankt nog voor de gastvrijheid Fulcrum, de 3 portie Bami was echt teveel en dat mokkeltje hoefde jij ook niet te betalen![]()
![]()
Tis pas de 2e keer dat je die gebruikt, niet alles is zo snel 'typisch', zelfs niet voor jou ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:52 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Even een typische Fully reply dan:
-knip-
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizierquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:53 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Tis pas de 2e keer dat je die gebruikt, niet alles is zo snel 'typisch', zelfs niet voor jou ..
Ik pwn je in 1x met m'n 1e versnelling ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
Nouja.. ik pwn Rib tenminste in de 2equote:Op zondag 6 augustus 2006 19:59 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ik pwn je in 1x met m'n 1e versnelling ..
Thanks Rib, was een leuke mini-meet zo .. Vooral het terrasbezoek in Sneek beviel erg goed .. Moeten we vaker doen (niet perse in Sneek hoor) ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
2 Fotootjes maar![]()
1-tje van mijn super high tech Navigationsystem Zo geheim dat ik het niet zomaar bloot wil geven
En de Iron Horses van de 3 musketiers van vandaag:
[afbeelding]
Wie vindt dat ze op elkaar lijken heeft gelijk. Geen van de drie was gepoetst![]()
Vette sound heeft jou pijp Kratjuh en die van Fulcrum... uhmmmm..... ook best leuk![]()
Ze hadden zich verstopt voor je, ze wisten dat je op een forum zit en wilden je niet laten schrikken ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:stond net buiten 2 kenissen waren op motor hier,
INeens overal bij bure en overburen en in de buurt motoren van het erf af komen enzo![]()
wist niet dat onze buurt zo vol was met motorrijders![]()
![]()
Mijdrecht next time, tegenover de juwelierquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:27 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Thanks Rib, was een leuke mini-meet zo .. Vooral het terrasbezoek in Sneek beviel erg goed .. Moeten we vaker doen (niet perse in Sneek hoor) ..
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:40 schreef -XX- het volgende:![]()
Wuaaa
Wat dat betreft woon ik in een hooi vorkje
![]()
![]()
Whaha, helaas zit daar geen terras .. Maar niet zo ver weg ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijdrecht next time, tegenover de juwelier![]()
Tegen wie zei ik dat destijds ook alweer? Wat heb ik daar een spijt van zeg, dat ik dat ooit heb gezegdquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:55 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Ik pwn je 3x in de rondte nou met m'n GS500, leren pak en spiegelvizier![]()
quote:
quote:
Ben origineel en stuur een zingende telegramquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:44 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Whaha, helaas zit daar geen terras .. Maar niet zo ver weg ..
Ik moet ff moed verzamelen ... Ik mag d'r uitnodigen voor een BBQ bij m'n beste vriendin volgende week ..![]()
Neuh, dat doe ik wel als ik 't op een originele manier wil uitmaken ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:52 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ben origineel en stuur een zingende telegram![]()
Silly Sally Singing Telegrams
Er is vast wel een bedrijf in Nederland die dit ook doet![]()
Allemaal chop chops die nooit worden gebruiktquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:37 schreef -XX- het volgende:stond net buiten 2 kenissen waren op motor hier,
INeens overal bij bure en overburen en in de buurt motoren van het erf af komen enzo![]()
wist niet dat onze buurt zo vol was met motorrijders![]()
![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:55 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik wel als ik 't op een originele manier wil uitmaken ..
Heb jij nog gestuntquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Allemaal chop chops die nooit worden gebruikt![]()
Ach ja, ze kan nooit nog negatiever over je gaan denkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef kratjuh het volgende:
Dit is echt ernstig .. Ik kan echt niet zomaar die winkel in stappen om te vragen of ze mee gaat BBQ'en ..![]()
Ga buiten spelen, de zandbak roept je ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:10 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, ze kan nooit nog negatiever over je gaan denken
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:11 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ga buiten spelen, de zandbak roept je ..
Jeuh, pokke end rijden man!!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:43 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mijdrecht next time, tegenover de juwelier![]()
Tegen die cameragast die hier ook nog wel eens meepost, Kuklinsky ofzoquote:Op zondag 6 augustus 2006 20:47 schreef hicham het volgende:
[..]
Tegen wie zei ik dat destijds ook alweer? Wat heb ik daar een spijt van zeg, dat ik dat ooit heb gezegd
Hoezo nietquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef kratjuh het volgende:
Dit is echt ernstig .. Ik kan echt niet zomaar die winkel in stappen om te vragen of ze mee gaat BBQ'en ..![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
2 Fotootjes maar![]()
1-tje van mijn super high tech Navigationsystem Zo geheim dat ik het niet zomaar bloot wil geven
Oh ja, dan mag het omdat het een koekblikker isquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:13 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Tegen die cameragast die hier ook nog wel eens meepost, Kuklinsky ofzo![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:09 schreef kratjuh het volgende:
Je kan toch eerst voorzichtig vragen of ze van bbq-en houdt.Zo ja,dan zeggen dat jij een echte bak en braad noob bent en zeggen dat je wel wat hulp kan gebruikenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Not my style .. Zoveel zelfvertrouwen heb ik niet ..
Fok Motorclub [SC deel 261] Beam me up ...quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:18 schreef hicham het volgende:
[..]
Oh ja, dan mag het omdat het een koekblikker is
Gelieve die uitspraak niet onder motorrijders te misbruiken
¿ Que ?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:19 schreef Rib-i het volgende:
Vraag het een vrouw die op het moment online is![]()
Nope .. Ze heeft al kennis gemaakt met m'n beste vriendin .. We gaan BBQ'en voor haar verjaardag ..quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef richardgie het volgende:
[..]
Je kan toch eerst voorzichtig vragen of ze van bbq-en houdt.Zo ja,dan zeggen dat jij en echte bak en braad noob bent en zeggen dat je wel wat hulp kan gebruiken.
Ohja, goed dat je het zegt. Die was op "Null" gezet toen ik een nieuw achterbandje gemonteerd kreeg.quote:
Ik weet het ook nietquote:
Everything you say can, and will be used against youquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:20 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Fok Motorclub [SC deel 261] Beam me up ...
![]()
Doenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:22 schreef kratjuh het volgende:
[..]
¿ Que ?
[..]
Nope .. Ze heeft al kennis gemaakt met m'n beste vriendin .. We gaan BBQ'en voor haar verjaardag ..
Hm .. Misschien gewoon vragen of ze mee durft naar de BBQ van die gestoorde meid van vorige week ..
Ga je nu onthouden hoe vaak die al het klokkie rond is geweest of ben je van plan die band binnen 999,9 km aan gort te rijdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:22 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Ohja, goed dat je het zegt. Die was op "Null" gezet toen ik een nieuw achterbandje gemonteerd kreeg.
* Rib-i is eventjes kijkenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:27 schreef hicham het volgende:
[..]
Ga je nu onthouden hoe vaak die al het klokkie rond is geweest of ben je van plan die band binnen 999,9 km aan gort te rijdenOf was dat om bij te houden wanneer te silliconenlaag eraf was
Maakt ook niet zo bar veel uit,want of je nu op,pakweg,20.000 km,één kilometer meer of minder hebt gereden zie je ook niet.Dagteller is wel verdomd handig,vooral als je geen benzine meter hebt.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is eventjes kijken![]()
Geen cijfers achter de komma, alleen kilometers. Ik kijk er eigenlijk nooit op, alleen de dagteller.
Ok, nu ben ik jaloersquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik laat me eventjes lekker masseren [afbeelding]![]()
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:45 schreef Rib-i het volgende:
Ik laat me eventjes lekker masseren [afbeelding]![]()
Doe even normaal, recht die rug en go for it.quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Not my style .. Zoveel zelfvertrouwen heb ik niet ..
Mjah daar moet je een beetje volume voor hebben he?quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef -XX- het volgende:
[..]Ik ben degene die dat nu nodig heb!
Ik ben aan pent! En moet morgen weer vroeg te werk!
![]()
dus masseer mij maar!![]()
Mijn botten zijn onbreekbaar!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:49 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Mjah daar moet je een beetje volume voor hebben he?
Kan het wel aanbieden maar dan gaan er botten breken vrees ik.![]()
Dat bedoel ikquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Doe even normaal, recht die rug en go for it.![]()
Not a fucking clue about what's going around but hell, trying to help anyway.![]()
Heeft zie ZZR toch wel wat stoere dingetjes, ik heb nog geen eens een benzinemeter johquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:37 schreef Rib-i het volgende:
[..]
* Rib-i is eventjes kijken![]()
Geen cijfers achter de komma, alleen kilometers. Ik kijk er eigenlijk nooit op, alleen de dagteller.
quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:39 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Die dingen die je zou kunnen zien zonder je bolle wangetjes![]()
![]()
![]()
Jij hebt ook alleen maar zo,n pleures lampje wat gaat branden als het hem uitkomtquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:53 schreef hicham het volgende:
[..]
Heeft zie ZZR toch wel wat stoere dingetjes, ik heb nog geen eens een benzinemeter joh
[..]
quote:
Dat zou een goede omschrijving zijn voor mijn knipperlichts rechtsvoor, die doet het ook te pas en te onpas (inkoppertjes weglaten, -XX- mond houdenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hebt ook alleen maar zo,n pleures lampje wat gaat branden als het hem uitkomt.
Scheer je weg blaaskaak!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zou een goede omschrijving zijn voor mijn knipperlichts rechtsvoor, die doet het ook te pas en te onpas (inkoppertjes weglaten, -XX- mond houdenIk bedoel dus dat ie niet altijd meeknippert
) Ik heb namelijk geen benzinelampie, moet gewoon ouderwets overgaan op reserve zodra m'n motor nie meer lekker loopt
Masseurs hebben geen invloed op je bottenquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:55 schreef -XX- het volgende:
[..]
Zelfs een fatsig paard van 100 kilo breekt nog sneller hun botten dan dat ik ze breek
![]()
denk...
In ieder gevalHet is me nog nooit overkomen
![]()
Maarja, dat lag dan vast aan de masseurs![]()
Jij hebt tenminste nog een kraantje,werkt redelijk secuur,maar bij mij gaat er gewoon bij 200 KM een panieklampje branden,en de ene keer heb je nog 4 liter over en de volgende keer nog maar 2 liter,en dan met een verbruik van 1 op 15 in een gunstig geval,breekt het angstzweet me af en toe echt wel eens uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:59 schreef hicham het volgende:
[..]
Dat zou een goede omschrijving zijn voor mijn knipperlichts rechtsvoor, die doet het ook te pas en te onpas (inkoppertjes weglaten, -XX- mond houdenIk bedoel dus dat ie niet altijd meeknippert
) Ik heb namelijk geen benzinelampie, moet gewoon ouderwets overgaan op reserve zodra m'n motor nie meer lekker loopt
quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:10 schreef Rib-i het volgende:
2 Fotootjes maar![]()
quote:En de Iron Horses van de 3 musketiers van vandaag:
[afbeelding]
Wie vindt dat ze op elkaar lijken heeft gelijk. Geen van de drie was gepoetst![]()
Vette sound heeft jou pijp Kratjuh en die van Fulcrum... uhmmmm..... ook best leuk![]()
Jerrycan in de zijspanquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:06 schreef richardgie het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste nog een kraantje,werkt redelijk secuur,maar bij mij gaat er gewoon bij 200 KM een panieklampje branden,en de ene keer heb je nog 4 liter over en de volgende keer nog maar 2 liter,en dan met een verbruik van 1 op 15 in een gunstig geval,breekt het angstzweet me af en toe echt wel eens uit.
Dat span van m'n maatje haalt trouwens maar ongeveer 1 op 11,en dat zonder grotere tank.Dat is helemaal zweten
.
Ik mocht niet meer van -XX-quote:Op zondag 6 augustus 2006 22:28 schreef richardgie het volgende:
En de snelheid is er hier ook ineens helemaal uit.
Tijd om toedeledokie te zeggen.
Sterkte ... Ik vond het al erg na 2 weken ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 07:39 schreef Vodkat het volgende:
![]()
na 3 weken vakantie vandaag weer gaan werken![]()
toch geen zooi gemaild hequote:Op maandag 7 augustus 2006 01:17 schreef Patrick281 het volgende:
Wat een lief bericht van die Jesse.![]()
I am currently out of the office and will be back Monday the 28th of August.
![]()
![]()
![]()
Massage was goeeeeeeeedquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:36 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Hey Ribbie ..
Hoe was je massage ..
Mooi bootje, als ie zo goed is als ie eruitziet is het een goeie vraagprijs denk ikquote:Overigens ben ik verliefd op een boot ...
Zeker weten, helaas ontbreekt het mij aan de financiële middelen anders had ik vandaag nog vrij genomen en er naartoe gereden ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:46 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Mooi bootje, als ie zo goed is als ie eruitziet is het een goeie vraagprijs denk ik
quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:24 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
toch geen zooi gemaild heze lezen elke dag mijn mail (nodig voor rapportages)
Mogguh.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:36 schreef kratjuh het volgende:
Overigens ben ik verliefd op een boot ...
Nice, alleen t'is bijna het einde van de zomer. Maar verliefd is geen probleem als je al weet wat je wel en niet kan verwachten. ..Een beetje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:36 schreef kratjuh het volgende:
Overigens ben ik verliefd op een boot ...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lijkt wel of nieuw goedkoper is dan tweedehands als je sommige prijzen ziet op Marktplaats.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:48 schreef kratjuh het volgende:
Zeker weten, helaas ontbreekt het mij aan de financiële middelen anders had ik vandaag nog vrij genomen en er naartoe gereden ..![]()
Deze kost rond de 12 nieuw. Wel kleiner dan die van jou.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:04 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Nice, alleen t'is bijna het einde van de zomer. Maar verliefd is geen probleem als je al weet wat je wel en niet kan verwachten. ..Een beetje.
In de winter is tweedehands altijd goedkoper, omdat niemand dan naar boten rondkijkt .. Overigens is die nieuwe van jou exclusief motor ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Lijkt wel of nieuw goedkoper is dan tweedehands als je sommige prijzen ziet op Marktplaats.![]()
Deze kost rond de 12 nieuw. Wel kleiner dan die van jou.![]()
[afbeelding]
Nieuw is nog altijd verschrikkelijk duur .. Als je niet uitkijkt zit je aan een ton in euro's voor iets soortgelijks als ik liet zien ..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aantal aangeboden motorboten overtreft de laatste 2 dagen het aantal motorfietsen als ik zo even op Marktplaats kijk.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef kratjuh het volgende:
In de winter is tweedehands altijd goedkoper, omdat niemand dan naar boten rondkijkt .. Overigens is die nieuwe van jou exclusief motor ..![]()
Maar dat merk wat ik laat zien is een goed en goedkoop alternatief. Nou ja, goed weet ik niet.. igg uit Tjechie ofzo dus goedkoop.quote:Nieuw is nog altijd verschrikkelijk duur .. Als je niet uitkijkt zit je aan een ton in euro's voor iets soortgelijks als ik liet zien ..
quote:Alleen de eerste aanschaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nou kijk nog maar 's goed wat die beestjes kosten van rond de 7 meter ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:15 schreef Worldbeater het volgende:
Maar dat merk wat ik laat zien is een goed en goedkoop alternatief. Nou ja, goed weet ik niet.. igg uit Tjechie ofzo dus goedkoop.![]()
Dat is een investering, doe ik met liefde ...quote:Alleen de eerste aanschaf.![]()
![]()
Jij legt geld op het nachtkastje na een geslaagde eerste date?quote:
Don't wanna.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:19 schreef kratjuh het volgende:
Nou kijk nog maar 's goed wat die beestjes kosten van rond de 7 meter ..
Bij een boot weet je wat je kan verwachten als je er geld in duwt.quote:Dat is een investering, doe ik met liefde ...
Een etentje en een cadeautje kost toch geld.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef hollander172 het volgende:
Jij legt geld op het nachtkastje na een geslaagde eerste date?![]()
Van een boot kan de motor het ook opeens begeven, heeft ze ook geen 'zin' meer ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Don't wanna.![]()
![]()
![]()
Het merk komt trouwens uit Polen, en de cruiser van 4.85 kost net geen 9.000.![]()
[afbeelding]
En past nog achter de auto, en in de auto.![]()
[..]
Een boot weet je wat je kan verwachten als je er geld in duwt.![]()
Zelfs als ze je teleursteld smijt je er gewoon weer genoeg geld tegenaan.![]()
Vandaar mijn laatste zin.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:26 schreef kratjuh het volgende:
Van een boot kan de motor het ook opeens begeven, heeft ze ook geen 'zin' meer ..
Dat vaarbewijs schijnt nog vrij pittig te zijn.quote:Ik wil eentje van een meter of 7/8 .. En een flinke motert, ik heb tenslotte al m'n vaarbewijs dus ik wil er gebruik van kunnen maken ..
Valt wel mee .. Kwestie van een paar avondjes erin verdiepen en iedereen kan het halen ..quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:43 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vandaar mijn laatste zin.![]()
[..]
Dat vaarbewijs schijnt nog vrij pittig te zijn.
Wat zijn de eisen eigenlijk, ik dacht voornamelijk alleen nog in snelheid.![]()
Mijn oude werkgever wilde in 1999 dat ik een vaarbewijs ging vervalsen voor hem.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:44 schreef kratjuh het volgende:
Valt wel mee .. Kwestie van een paar avondjes erin verdiepen en iedereen kan het halen ..
Langer dan 15 meter of sneller dan 20 km/u dacht ik uit m'n hoofd .. Maar sommige wateren (rivieren dacht ik) heb je andere eisen maar in het algemeen is dat de hoofdregel ...
quote:
Goed manquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mijn oude werkgever wilde in 1999 dat ik een vaarbewijs ging vervalsen voor hem.
Hij was (alweer) gezakt, en een maat van hem niet, dus of ik de namen even over kon shoppen.![]()
Zegt veel over zijn capaciteiten.![]()
Moggequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zag gisteren een kleine speedboot in de haven van Hoogvliet liggen.. ja zelfs wij hebben een jachthaventje.quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:51 schreef Rib-i het volgende:
Een bootje huren en daarmee een weekje of langer gaan varen. Motor het dek oprijden en je kan gaan & staan waar je wil![]()
quote:
quote:
quote:
quote:
Bootje huren hoeft niet duur te zijn, het is net zo duur als een vakantiehuisje van Center Parcs ofzoquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:02 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik zag gisteren een kleine speedboot in de haven van Hoogvliet liggen.. ja zelfs wij hebben een jachthaventje.Was ik alweer vergeten.
De gedachte kwam op om een briefje erop te plakken of die man mij eens kan bellen wat dat ding kost om een dagje te huren, even te proberen. Desnoods meevaren, even kijken hoe het is, enz, enz.![]()
Misschien dat het doorgroeit naar een boot waar een motorfiets op kan, dunno.![]()
Denk dat het een hele andere hobby is, maar wel voor mannen die van mooie dingen houden.![]()
![]()
Tis 10 uur pisvlekquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker is dat... bij mij lukt uitslapen ook niet meer![]()
En daar heb je je openingszin:quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
Er is maar 1 poes die ik zou willen voeren ...![]()
![]()
Ja mooie openingszin ...quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
En daar heb je je openingszin:
"Jouw poesje ziet er een beetje hongerig uit, mag ik 'm voeren"
Boten Annaquote:
Arme Kratje staat ook al weer veel te lang droogquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
![]()
Dat zeg ik, veel te vroegquote:
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
[..]
"Jouw poesje ziet er een beetje hongerig uit, mag ik 'm voeren"
Ik weet niet of ik dat durf met 50 pk. 2 takt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef Makster het volgende:
Maatje van me heeft pas een speedboat gekocht, 50 pk 2 takt buitenboord motor erop. Best een leuk dingGa anders een keer mee Peppo, kan je lachen
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef kratjuh het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry, maar je vergeet de basis vraag om mee te beginnen..quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef Rib-i het volgende:
"Jouw poesje ziet er een beetje hongerig uit, mag ik 'm voeren"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Sorry, maar je vergeet de basis vraag om mee te beginnen..Haha ideaal als je klappen wiltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uitslapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:10 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Lekker is dat... bij mij lukt uitslapen ook niet meer![]()
Wat je maar leuk vindt, vakantie is om uit te slapen /bij te komenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:11 schreef Rib-i het volgende:
[..]
![]()
Lekker toch, heb je een hele dag voor je (om naar buiten te kijken, de katten te voeren etc...)
Probleem zit hem meer in de gewenning van een poesje te hebben.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:18 schreef Fulcrum_X het volgende:
Arme Kratje staat ook al weer veel te lang droog![]()
![]()
Kan je mooi met doggie kroelen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef RB het volgende:
Wat je maar leuk vindt, vakantie is om uit te slapen /bij te komen![]()
De meeste mensen rusten in de vakantie niet uit en komen nog moeier op het werk als voor de vakantie![]()
Och, vrouwen vinden het best fijn om zo grof aangesproken te wordenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:16 schreef kratjuh het volgende:
[..]
Ja mooie openingszin ...
Als ik permanent blind zou willen worden ..![]()
Ik heb de vakantie nodig om te ontstressen. Uitslapen zit er niet in omdat je in het ritme zit. Het is moeilijker om uit dat ritme te komen dan het ritme weer op te nemen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef RB het volgende:
[..]
Wat je maar leuk vindt, vakantie is om uit te slapen /bij te komen![]()
De meeste mensen rusten in de vakantie niet uit en komen nog moeier op het werk als voor de vakantie![]()
Voorquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Trouwens.....................................................................................
Zondagmeeten??
![]()
Wordt wel weer eens tijd voor een echte Fok! MC motormeet.
![]()
[afbeelding]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Probleem zit hem meer in de gewenning van een poesje te hebben.
Eenmaal geaaid..........![]()
Neem aan dat er niemand tegen is.quote:
Hij heeft ook 2 houten ski's om te water skieenquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:20 schreef Worldbeater het volgende:
Ik weet niet of ik dat durf met 50 pk. 2 takt.![]()
![]()
![]()
JA dusquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:25 schreef Worldbeater het volgende:
Trouwens.....................................................................................
Zondagmeeten??
![]()
Wordt wel weer eens tijd voor een echte Fok! MC motormeet.
![]()
[afbeelding]
Nu nog een filmpje van 100% Ego van MFquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:34 schreef Fulcrum_X het volgende:
Turborider filmpje
www.turborider.com : Duitse Ghostrider variant.. 360 km/u op de teller, das best hard
quote:
Assen is okayquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:39 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Neem aan dat er niemand tegen is.![]()
Maar goed, we hebben nu twee man.
Wat voor route gaan we rijden?![]()
Ik ben wel voor een regio Assen meet.Maar suggesties welkom.
Jammer dat we hier geen polletje kunnen doen.![]()
Dat houdt die rooie hier boven niet vol.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wil onze contactpersoon in Assen meedenken.![]()
Het idee is er, de uitwerking en bevestiging nog niet. Het is ook nog pas maandag.quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
Assen? Whaaaaaa [afbeelding]
Moet ik dat weer missen![]()
Stemt voor witmarsumquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:59 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Vanuit Alkmaar best te doen.![]()
Maar ik zeg: polletje.![]()
Wat je ver haalt is lekker.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:02 schreef kratjuh het volgende:
Waarom nu weer Assen dan, is daar iets bijzonders ?
Ik ben maar inwonend ben geen oppasquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Probleem zit hem meer in de gewenning van een poesje te hebben.
Eenmaal geaaid..........![]()
[..]
Kan je mooi met doggie kroelen.![]()
Heeft het beestje ook een keer een beetje normale oppas overdag.![]()
In Drimmelen ( vlakbij Tilburg) kan je bootjes huren voor 75 euro per dag en daar kan/mag je met 9 man dan mee gaan varen door de Brabantse bieschboschquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:14 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Bootje huren hoeft niet duur te zijn, het is net zo duur als een vakantiehuisje van Center Parcs ofzo
Alleen de voorbereiding als je onervaren bent kost meer tijd
Leuke optie voor een FOK! MC boot meetquote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
In Drimmelen ( vlakbij Tilburg) kan je bootjes huren voor 75 euro per dag en daar kan/mag je met 9 man dan mee gaan varen door de Brabantse bieschbosch![]()
en je hoeft geen vaarbewijs te hebben![]()
Valt onder automatisch handig.quote:
Niet de juiste soort bootjes denk ik. Maar het is wel leuk om een keer te doen.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:14 schreef Mercy_symbol het volgende:
In Drimmelen ( vlakbij Tilburg) kan je bootjes huren voor 75 euro per dag en daar kan/mag je met 9 man dan mee gaan varen door de Brabantse bieschbosch![]()
en je hoeft geen vaarbewijs te hebben![]()
Miss wet t-shirt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |