Geef eens een linkje van een foto met jouw brommer.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:36 schreef no1uknow het volgende:
GVD reed ik net, donderde me kenteken eraf.
KUTZOOI, me pa was weer eens te lui om hem er goed op te doen.
en WAAROM STA IK GVD NOG NIET IN DE OP, STELLETJE LUIE FLIKKERS.
* no1uknow proost op een 20e brommertopic.
Ha leukquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:47 schreef Geqxon het volgende:
Zit je pa in de WW ofzo, zo lastig zijn 2 schoefjes toch ook niet
Dat heb ik nu dus, me pa had gewoon schroefjes gedaan, zonder ringetjes e.d.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 20:13 schreef Alvilon het volgende:
Of 2 boutjes met borgmoertjes![]()
Je pa is beunhaas![]()
en zon max 40 als ie oldtimer isquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:27 schreef Devolution het volgende:
Ik heb besloten mijn midi en mini te verkopen en er een brommertje voor te kopen. Hoeveel is de verzekering eigenlijk voor zo'n simpele Puch?
Je hebt wel een probleem als je dan een ongeluk maakt als minderjarige. Of je vader moet dan een aanvullende polis nemen zodat zijn zoon erop kan rijden, maar dan kun je het nog beter zelf afsluiten, dat is net zo duur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:06 schreef fs180 het volgende:
of je laat je pa hem verzekeren.. die heeft een auto
Ik ben 18, meerderjarig dusquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je hebt wel een probleem als je dan een ongeluk maakt als minderjarige. Of je vader moet dan een aanvullende polis nemen zodat zijn zoon erop kan rijden, maar dan kun je het nog beter zelf afsluiten.
*mompelt iets over kleine letters*.
Toch zou ik even contact opnemen, want als je niet uitbetaald word bij een ongeluk kun je net zo goed geen verzekering afsluiten, dat is nog goedkoper.quote:
Schuingedrukte tekst is door mij erbij geplaatst.quote:Wanneer keert de verzekering bij schade beslist niet uit?
als de schade wordt veroorzaakt door een bestuurder zonder geldig bromfietscertificaat;
Wat een onzin, alsof je er ook maar iets leert van een BC
als blijkt dat er alcohol, een bedwelmend of opwekkend middel is gebruikt;
Zeer begrijpelijk
wanneer de (wettelijk verplichte) helm niet wordt gedragen;
Wat een onzin, opnieuw
wanneer te hard wordt gereden;
Begrijpelijk
als de brommer is opgevoerd;
Opnieuw enorme onzin
als de verzekeringspremie niet op tijd is betaald.
Begrijpelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |