ik na ruim een jaar ook nog steedsquote:
Gogo, in een Appartement, maar weet de naam nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:04 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Welke organisatie? Welk appartement/hotel/camping?
Blijkbaar wel ja, ik zit me hier echt op te fokken, heb heel me rechterhand naar de tyfus geslagen op de muur hier, betaal 2 euro per minuut voor wat internet.. Facking gieren hier...quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
mja dat soort dingen zijn te verwachten bij gogo ja.
haha, als je je agressie kwijt wil moe tje op zown vitrine slaan, met zown luik ervoorquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:39 schreef Koentje3 het volgende:
![]()
[..]
Blijkbaar wel ja, ik zit me hier echt op te fokken, heb heel me rechterhand naar de tyfus geslagen op de muur hier, betaal 2 euro per minuut voor wat internet.. Facking gieren hier...
Gogo kan de kanker krijgen![]()
![]()
![]()
![]()
Tis wel een leuke vakantie hoorze rippen alleen je geld waar je bijstaat, en daar kan ik een beetje slecht tegen... Magoed, ik ga weer verder voordat ik in het hotel ook weer op mn dak krijg
![]()
![]()
Beetje rustig aan in nederland... laterrr![]()
![]()
![]()
Herkenbaar....quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 10:30 schreef SyClooS het volgende:
Ik had niks geen problemen met GoGo op zich. Alleen dat wij bij Beach Bar Olé langs ging voor de vlieginformatie.
-Ja, die hangt op de muur in jullie appartement?
-Ohja? Sinds wanneer dan? Vanmorgen hing het er nog niet.
-Nou, het is net opgehangen!
-Oh, ok.
En lees dat op een snauwerige toon![]()
En trouwens, pas op met het slaan op de muren. Bij ons waren er 4 jongens na 3 dagen uit hun appartement gezet (Xaine Sun) omdat ze dat ding compleet gesloopt hadden.
Waarom GoGo als je kan: X-travelen!quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 01:15 schreef Koentje3 het volgende:
Shit, ik zit nu in lloret, met gogo tours..
veel mooier is die lift steeds slopen, is me 2 jaar lang elke keer gelukt.. iedereen moest met de trapquote:Op dinsdag 8 augustus 2006 18:11 schreef SyClooS het volgende:
@aap123
Ik vond het niet zo erg dat ze daar zo streng over deden. Anders had je echt een chaos in het gebouw. Wat ik veel vervelender vind, is dat mensen om 10 uur 's morgens met een voetbal gaan stuiteren in de gang en dat je dat dan door het hele gebouw heen hoort! Of keihard met de deuren slaan....
jaquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef T1andonly het volgende:Die liften daar gaan bij iedere keer springen kapot volgens mij
en die irritante verrekte italianen met hun seven nation armyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
wat t is met venga en bonte koe weet ik ook niet.. stonken vorige 2 jaren ook alverder heeft st. trop idd een playlist, elke dag komen dezelfde liedjes en ook precies in dezelfde volgorde (vorig jaar iig
)
wij hadden een dag in barcelona geplanned 1ste jaar in lloret dat ik er wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef bier_hier het volgende:
en trouwens die negers met hun kettingen (aka drugs)
Ik: real fake silver??
negert: yes , yes , real fake silver!!
en die rozenverkopers
nog paar leuke geintjes mee uitgehaald,
komt er zon verrekte pakistaan aan met zijn bloemetjes , wij waren net klaar met eten en ik had wel zin in een dessert
dus die vent komt bij onze tafel staan , ik zo : doe maar een roos , hoeveel?? hij: 2 euri
ik :dan niet
hij : oke 1 euro ,, dus gekocht dat ding
ik pak die roos en bijt de bloem eraf en begin erop te kauwen, je had die vent zijn gezicht moeten zien ,,
ge-wel-dig
ook leuk een bos bloemen kopen voor 5 euro en voor zijn neus kapotstampen op de grond,, die mensen snappen er niiks van![]()
ja deed ie bij ons ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
wij hadden een dag in barcelona geplanned 1ste jaar in lloret dat ik er was
was dus ook zo'n rozenverkoper en een hele groep met meiden (gingen ook allemaal mee naar barcelona) ik en een vriend waren nog al melig die dag dus hebben ook paar rozen gekocht, op de grond gegooid en kapot getrapt... al die meisjes: aah wat gemeen!! oeeh wat zielig!
en toen liepen we weg en die man raapte de rozen op en stopte ze weer tussen de anderen
god ja daar werd je ook gek van, kutliedjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef bier_hier het volgende:
[..]
en die irritante verrekte italianen met hun seven nation army
zucht
hekel aan dat nummer nu!
die was bij ons 44334253456 jaar geleden een hit en dat is nu daar de shit :/
Veel plezier! Maar dat zal wel lukken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:52 schreef _Supreme het volgende:
*gaat over 3 uurtjes weg*
is dat die kerel met al die sproeten; of die soort van hanenkam?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef bier_hier het volgende:
haha geweldig , iedereen weet wie die vuile homo van een roel is !!
wat een zak stront
Heb 2x Chuckie op de dinsdag in Tropics meegemaakt....echt de shit was datquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Radjesh het volgende:
Gisteren DJ Chuckie. Was dopeeeeeeeeeeeeee
Ja idd, die gast kan draaien men. Echt een gave show gehad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heb 2x Chuckie op de dinsdag in Tropics meegemaakt....echt de shit was dat![]()
Dat Duitse nummer zal wel Seeed - Ding zijnquote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef KneiterS het volgende:
Weet iemand hier hoe die vette nummers heten die ze iedere avond in de St. Trop draaien? Eentje begint met "Monday Morning" onwijs vet dance nummer. Ander is een italiaans nummer, begint met een soort van kreet iets van "mon amoooooor" en dan een beat die steeds sneller gaat. En dan had je nog dat vette duitse nummer wat een beetje salsa achtig was. Geen idee meer hoe het ging. In muziek kunnen ze me ook al niet helpen dus dacht probeer het hier nog ff. Iemand een idee?
Jaa topquote:Op donderdag 17 augustus 2006 20:45 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Dat Duitse nummer zal wel Seeed - Ding zijn.
Costa Maniaquote:Op zaterdag 19 augustus 2006 15:37 schreef Radjesh het volgende:
Nog een paar dagen llorett. Gisteren een costa nog wat party gehad, was erg dope.
Poooo popopopopopooopooooooquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef Loeri het volgende:
Costa Mania dinges, daar was ik ook afgelopen vrijdag!
Ben vanmiddag teruggekomen, was super! Alleen heeeeeeeul veel Italianen die op mn blonde haartjes vielen![]()
Feest was idd gaaf. Entree stond een lange rij, maar die schoot wel snel op, en in het begin moest je echt lang wachten op je drank. Ik stond bij een blonde duitse dame ( leuke dame ) maar drankjes inschenken kon ze gewoon niet, dat ging vet traag.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef Loeri het volgende:
Costa Mania dinges, daar was ik ook afgelopen vrijdag!
Ben vanmiddag teruggekomen, was super! Alleen heeeeeeeul veel Italianen die op mn blonde haartjes vielen![]()
Uiteraard, ken niemand die niet verkouden is geweestquote:Op maandag 28 augustus 2006 17:53 schreef Radjesh het volgende:
Zijn jullie ook verkouden terug gekomen uit Spanje?![]()
Echt kut, voel het echt al een tijd in me kopquote:Op maandag 28 augustus 2006 18:03 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Uiteraard, ken niemand die niet verkouden is geweest.
Daar mag je Club Brugge voor dankenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef bier_hier het volgende:
[..]
en die irritante verrekte italianen met hun seven nation army
zucht
hekel aan dat nummer nu!
die was bij ons 44334253456 jaar geleden een hit en dat is nu daar de shit :/
He KneiterS heb je dat nummer al gevonden van mon amooooor?quote:Op donderdag 17 augustus 2006 18:37 schreef KneiterS het volgende:
Weet iemand hier hoe die vette nummers heten die ze iedere avond in de St. Trop draaien? Eentje begint met "Monday Morning" onwijs vet dance nummer. Ander is een italiaans nummer, begint met een soort van kreet iets van "mon amoooooor" en dan een beat die steeds sneller gaat. En dan had je nog dat vette duitse nummer wat een beetje salsa achtig was. Geen idee meer hoe het ging. In muziek kunnen ze me ook al niet helpen dus dacht probeer het hier nog ff. Iemand een idee?
haha BUSquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:37 schreef MaxC het volgende:
Wij hebben net geboekt, Beachmasters met de bus(word een hel, maar ja) @ 290, p.p. voor 10 dagen
Valt mee![]()
Terug is beter! Als je 24 uur wakker blijft slaap je de hele busreis. Binnen 2 uur ben je dan weer terug...!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Met de bus is best gezellig hoor....in de pauzes ff potje voetballen enzo, beetje lullen met reisgenotenAlleen terug is minder...
Vliegtuig betaal je tussen de 100 en 150 euro, is ons verteld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
en dan betaal je 320 ofzo voor vliegtuig? snap niemand die de bus kiest. je bent 2 dagen kwijt en je betaald eigenlijk niks minder.
Ook opgezocht hoor, ruim 120 meer kost hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
is je verteldzoek je zoiets niet op?
Ja in de bus jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:36 schreef T1andonly het volgende:
en het is toch fijn als je ergens ff kan slapen is mijn ervaring.
quote:
of omdat wij liever iets meer herrie maken savonds?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef BramKVO het volgende:
Vind het vreemd dat veel NL'ers voor appartementen kiezen. Belgische jeugd kiest vrijwel altijd voor hotels. Zal wel met de bourgondische cultuur vd Belgen te maken hebben zeker ?
das inderdaad een zeer plausibele uitlegquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
of omdat wij liever iets meer herrie maken savonds?
Waterworld is meer iets voor kinderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:36 schreef MaxC het volgende:
Waterworld ca. ¤ 20,-
Een dagje geen zout water? Dit waterpretpark heeft alles: lekkere zonneweides en spetterende waterglijbanen met de Kamikaze als letterlijk hoogtepunt!
Je reisleidsters proberen je er dood mee te gooien.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:18 schreef MaxC het volgende:
Waar, wanneer kan je dat bestellen?
Uhhh, van welke planeet kom jij. Waterworld is echt niet "meer iets voor kinderen". Ga jij maar eens van de kamikaze af, dan piep je wel anders. Waterworld =quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef zevenkamp het volgende:
Waterworld is meer iets voor kinderen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Uhhh, van welke planeet kom jij. Waterworld is echt niet "meer iets voor kinderen". Ga jij maar eens van de kamikaze af, dan piep je wel anders. Waterworld =!
Wanneer niet... Zoals een voorganger ook al zegt, de eerste 3 dagen hebben ze het over niets anders...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je reisleidsters proberen je er dood mee te gooien.
Naam? Adres?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zou ook geen all in nemen
je hebt een heeeeeeeeeeeeele goede steakhouse in lloret die verdomd goedkoop is, als je er vaker komt en ze herkennen je krijg je zelfs megakortingen![]()
Wat is tegenwoordig duur?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Is Lloret de Mar duur met uitgaan?
ik weet t adres niet..quote:
Ohww leuk die plattegrond....lijkt me vet om nog eens naar Tropics te gaanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding]
blauwe stip = supermarkt
1 v/d gele stippen = steakhouse (weet niet precies meer.
Trouwens, die irritante Duitser die bananaboats verhuurde bij de ingang van het strand werd ook door iedereen gedisst, echt grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ohww leuk die plattegrond....lijkt me vet om nog eens naar Tropics te gaan![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:
Van 7 tot en met 15 augustus ben ik ook in Lloret te vinden, appartement Samba met Beachmasters
* dubidub opnotuleertquote:Op zaterdag 17 februari 2007 14:36 schreef Elwood1802 het volgende:
Ik ben er 2 jaar geleden geweest. App. Don Pedro, was toen nog van Peter Langhout. Lag schuin achter de McDonalds en pal tegen St. Trop aan
Inzuipen is het beste bij dat Nederlandse cafe Trefpunt
Die tequilla bar was ook een lachtertje, mooi goedkoop zuipen
hm ok.. we wilden eignelijk wel is wat anders dit jaar. na 3 jaar app/hotel gezien te hebben.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:29 schreef Elwood1802 het volgende:
Zou zowiezo niet naar een camping gaan in Lloret. Als je met de bus gaat en een hotel/app. dan ben je voor 300eur klaar.
Ik ga ook 13 juli tien dagen, appartement blau! met Gogoquote:Op donderdag 1 maart 2007 21:50 schreef Federici het volgende:
is Hotel Astoria Park wat?
Daar ga ik vanaf 13 juli tien dagen naartoe
Vind je 20 euro veel?quote:Op donderdag 31 mei 2007 00:04 schreef Game_Error het volgende:
hmm ik zal mn pa eens lief aankijken, ik dacht zelf ook al dat het vrij weinig was
en hebben mensen nog tips om goedkoop(er) aan drank te komen? en om clubs binnne te gaan? want elke avond 20 euro voor een discotheek is mee ook een beetje te gortig
Neej joh. In Tropics zei ik gewoon "clubcard" en toen was t goedquote:Op donderdag 31 mei 2007 16:55 schreef Fouadi het volgende:
Kost geen 20 euro elke dag voor de entree.
Voor de meeste tenten kan je een week kaart halen voor 20 euro.
Kan je de hele week "gratis" naar binnen, je moet er wel om vragen in het spaans.
is fucking duur, pet fles bier 4 a 5 euro ofzo, en toen wij er stonden le ek het wel een gay tent, van die gaystripteasedancers alleen maar kerels binnen, en toen zijn we maar gegaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:11 schreef Blank_Infinity het volgende:
Heeft iemand wat te vertellen over de Colossos? Hoe duur is het daar en is het daar echt zo geweldig als ze zeggen?
Gewoon een stamptent met hardcore en hardstyle (ongetwijfeld ook jump deze zomer) Zit in principe wel oké in elkaar, maar het is wel fucking duur (red bull voor 7 of 8 euro) en de mensen die er komen staan soms wel érg hard te gaan. Als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 03:11 schreef Blank_Infinity het volgende:
Heeft iemand wat te vertellen over de Colossos? Hoe duur is het daar en is het daar echt zo geweldig als ze zeggen?
Het is een overhypte tent. Er komen wel gigantisch veel Nederlanders op af. Veel hardstyle kun je er verwachten en het is een van de duurste uitgaansgelegenheden daar zover ik weet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 12:33 schreef Domai het volgende:
[..]
Gewoon een stamptent met hardcore en hardstyle (ongetwijfeld ook jump deze zomer) Zit in principe wel oké in elkaar, maar het is wel fucking duur (red bull voor 7 of 8 euro) en de mensen die er komen staan soms wel érg hard te gaan. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik heb er nooit onderzoek naar gedaanquote:Op dinsdag 26 juni 2007 10:36 schreef stella_maffia het volgende:
Wat is zowat de gemiddelde leeftijd daar in de periode van begin juli? iedereen zegt altijd iets anders, daarom dat ik het nog maar eens vraag.
Dit klinkt heel goedquote:Op zondag 24 juni 2007 22:24 schreef mic_forever het volgende:
colossos daar komen veel scandinaviesters![]()
net als in club hollywood, ook veel oostbloksee chickiass
Ik wacht nogquote:Op maandag 2 juli 2007 17:30 schreef 2Mini het volgende:
Ja hallo mensen... live vanuit Café Olé
Ik ga morgen terug...
Vertel dan wel alles.. nu ff mail checken enzo
Hee daar zit ikquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:03 schreef 2Mini het volgende:
Voor de rest, als je in Dosjoimi overnacht is het wel chill. Strand is dichtbij, clubs zijn wel erg dichtbij (vooral St. Trops) en Mcdonalds is om de hoek.
Wel relaxed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hee daar zit ikZiet het er een beetje uit van binnen? Van de foto's word je niet veel wijzer
![]()
Mijn tijd, laagseizoen, waren het over het algmeen Duitsers.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef MaxC het volgende:
Wij zitten ook in Dosjoimi, ik ben benieuwd!
Hoe is het gesteld met het vrouwelijk schoon in Lloret?
Stefanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:03 schreef 2Mini het volgende:
Als je gaat.. doe die ADHD gast de groeten..
je hebt het over Belgen denk ik. De NL'ers hebben in Lloret vaak de naam om zo veel mogelijk tegen zo'n goedkoop mogelijke prijzen te willen drinken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:47 schreef blacktimothy12 het volgende:
iWe hebben zoveel naamsbekendheid verworven met ons drinkgedrag, dat ze ons graag de tenten in willen hebben (vaak zonder entree te betalen), omdat ze toch wel weten dat ze het met drankverkoop dubbel en dwars terugverdienen![]()
Wat ben ik blij dat ik een HOLLANDER ben!!
Hier heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar eenmaal in de clubs wil je toch ook lekker doordrinken en dan zul je toch echt flink moeten dokkenquote:je hebt het over Belgen denk ik. De NL'ers hebben in Lloret vaak de naam om zo veel mogelijk tegen zo'n goedkoop mogelijke prijzen te willen drinken.
Ik ga ook pas in augustus erheen, dus ben er ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef Joal het volgende:
Beste mensen, kan iemand mij hier misschien vertellen of het in augustus nog druk is in Lloret? Ik neem aan dat er dan minder Nederlanders zijn dan in juli? (hoeft niet persee verkeerd te zijn)
Hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen!
Ik ga van 7 t/m 15 augustus naar appartement Jorsant geloof ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef jessicaaa het volgende:
ik dus ook in augustus.. maar komt wel goed denk ;D wanneer gaan jullie heen + waar?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:04 schreef Joal het volgende:
We zitten in Appartement Bolero Park, schijnt wel een mooi complex te zjin.
Je moet ff bij Jorn je vingers onder zn neus houden en dan zeggen groetjes van Kevin en Mennoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Ik zit nu in een internet café in Lloret.
Ik vind het echt geweldig, vooraf leek me al die activiteiten en feesten van Beach masters niks. maar de kroegentocht op de 1e avond, was echt geweldig. De reisleiding is heel tof, het is enorm gezellig en alles is goed geregeld. We hebben het hele pakket gekocht en ook de Beach Party en Barcelona waren geweldig.
Uitgaan is enorm vet, het is redelijk goed weer. Af en toe bewolking maar vandaag heerlijk.
Het is allemaal heel mooi, alleen al die proppers zijn ongelofelijk irritant. Echt veel en opdringerig
We zitten in Dosjoimi, prima appertement, niks op aan te merken!
Ik ga nu uit eten(1 van de 1200 restaurants hier=
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Ik zit nu in een internet café in Lloret.
Ik vind het echt geweldig, vooraf leek me al die activiteiten en feesten van Beach masters niks. maar de kroegentocht op de 1e avond, was echt geweldig. De reisleiding is heel tof, het is enorm gezellig en alles is goed geregeld. We hebben het hele pakket gekocht en ook de Beach Party en Barcelona waren geweldig.
Uitgaan is enorm vet, het is redelijk goed weer. Af en toe bewolking maar vandaag heerlijk.
Het is allemaal heel mooi, alleen al die proppers zijn ongelofelijk irritant. Echt veel en opdringerig
We zitten in Dosjoimi, prima appertement, niks op aan te merken!
Ik ga nu uit eten(1 van de 1200 restaurants hier=
Halve liter, 1.70. Mên wat ga ik naar de klote over 2,5 weekquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef stella_maffia het volgende:
Ik ben net terug van een weekje Lloret (hotel hawaï). Het hotel was wel best ok, maar het uitgaan... niet te doen!:D geweldig gewoon.
Bijna altijd in de 'tequila bar' gezeten savonds voor in te drinken (steegje tegenover moef gaga) halve liter bier voor 1.70, mixjes voor 2.50 en shots voor 1 euri
Ondanks dat ik een belg ben hebben een paar nederlanders me eens een nachtje mee kunnen lokken naar de nederlandse discopub 'asteriks' ... meisjes zat:D Heb er me eentje op het einde van de nacht meegenomen nrt hotel![]()
De schuimparty in colossos was vet gaaf maar wel erg crowded... veel geduw en getrek wanneer het eigenlijke echt begint.
In Bumpers was het kot te klein toen DJ Coone er z'n optreden gaf... Eerlijk gezegd vond ik de eigenlijke disco altijd maar redelijk 'benauwd'... de tropical garden en het nederlandstalige personeel zijn er wel gaaf.
Van zogenaamde 'lastige proppers' heb ik niet echt veel gemerkt, gewoon direct nee knikken naar die kerels of zeggen 'have clubcard already' dan laten ze je met rust.
de politie treedt wel hardhandig op.... (leuk vermaak als je er zelf niet bij betrokken bent)
beste vakantie die ik ooit heb gehad!![]()
kliopt wel, naar Lloret en Salou gaan als gevolg veel 16,17-jarigen die de eerste keer alleen op reis gaan, en door een gebrek aan geld dit met de bus doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:17 schreef Bartje71 het volgende:
Ben ook wel in alle drie geweest, en je hebt gelijk dat het redelijk vergelijkbaar is. Enige is dat naar Lloret veel jongeren gaan die soms de vreemde voorkeur hebben om de bus te pakken in plaats van het vliegtuig. Naar Lloret zijn veel busreizen, maar op Bulgarije wordt alleen maar gevlogen door de grote jongens... een (vlieg)reis naar Bulgarije is daardoor duurder dan een (bus)reis naar Lloret met als simpel gevolg dat er meer mensen naar Lloret zullen blijven gaan
okeej, ze hebben daar dus een kroegentour en een discotour?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef MaxC het volgende:
Kroegentocht is héél gezellig! Veel leuker dan Disco tour. Hotel Helios zag er van buiten erg mooi uit, van binnen weet ik niet
Dat is Beach Masters...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef dj_ko het volgende:
[..]
okeej, ze hebben daar dus een kroegentour en een discotour?
ik zou wel een vest mee nemen in de bus, en je moet niet iemand naast je hebben zitten die van airco houd, zoals ik had...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef jessicaaa het volgende:
nog even wachten en dan ga ik
baal wel dat we zo laat gaan zeg..
maarre is t koud in die buss?
weet ik wat ik aan moet doen..
ennee niemand dus ervaring met Salamar..
en is het voordeliger om die beachparty te doen en daar op de banaan te gaan enzo dna het zelf te regelen?
Om mezelf maar eens even te quotenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef ThaRooP het volgende:
WEeet iemand of je in elke toko een fototoestel mag meenemen?
Ik vind het altijd wel leuk om foto's te maken tijdens het uitgaan![]()
jahoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens even te quoten![]()
Dinsdag de lucht inheb er zin an
jessicaaa? Waarom baal je dat je zo laat gaat? Is juist leuker joh, niet massaal al die Nederlanders enzo. Ik persoonlijk vind het alleen maar beter hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef jessicaaa het volgende:
nog even wachten en dan ga ik
baal wel dat we zo laat gaan zeg..
maarre is t koud in die buss?
weet ik wat ik aan moet doen..
ennee niemand dus ervaring met Salamar..
en is het voordeliger om die beachparty te doen en daar op de banaan te gaan enzo dna het zelf te regelen?
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Joal het volgende:
Nog precies een weekje! Ik vlieg om half zes s'ochtends van Schiphol naar Girona. Dus met een beetje mazzel liggen we nog voor twaalf uur op het strand
Ik zit op Bolero Park, heb gehoord dat het op een flinke heuvel ligt? Weet iemand hoe de ligging is van dit park mbt het uitgaans leven van Lloret?
Veel plezier man! Al eerder in Lloret geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8![]()
Nope, ben benieuwd of het echt zo leuk is als iedereen zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Joal het volgende:
[..]
Veel plezier man! Al eerder in Lloret geweest?
Voor Bolero Park moet je best een stukje lopen, wil je naar St. Tropz, Londonner, Moef Ga ga gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Joal het volgende:
Nog precies een weekje! Ik vlieg om half zes s'ochtends van Schiphol naar Girona. Dus met een beetje mazzel liggen we nog voor twaalf uur op het strand
Ik zit op Bolero Park, heb gehoord dat het op een flinke heuvel ligt? Weet iemand hoe de ligging is van dit park mbt het uitgaans leven van Lloret?
Wij zaten in Samba, driehoogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef Joal het volgende:
Zo, vandaag terug in Nederland. Een fantastische vakantie gehad! Ik zat op Bolero Park, tegenover Hotel Samba. Wij zaten op drie hoog, maar dankzij onze iPod Hifi en subwoofer set uitstekend te herkennen aan de knoerharde muziek daar![]()
Binnenkort zal ik wat meer vertellen, maar eerst even bijkomen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:21 schreef ThaRooP het volgende:
Vanavond op RTL4 om half 10 komt Gorden met de programma. Hij is volgens mij in Lloret, dus is wel ff leuk om te kijken als je daar op vakantie ben geweest![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |