abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40506210
Hier verder
Vertel al je ervaringen en tips!

vorig topic:

[Zomer 2006] Lloret del mar

uitgaans-guide van Stekkie:

St. Trop
Zoals Marcky al zei, commerciele muziek maar goed te doen, tof terras en veel vrouwvolk Alle frisdranken en longdrinks ¤ 2,5, Red Bull en speciale cocktails ¤ 3,5. Goedkoop dus (tegenover elders).

Weinig speciale events. Alleen maandag White Party.

Colossos

Bijna dagelijks super gastdeejays, oa. Dana, Promo, Gizmo, Bad Boyz gezien. Inkom varieert tussen 15 en 20 euro, clubkaart (maand geldig) kost ¤ 30. Drank is belachelijk duur, flesje water of een pint is kost je al snel 4,5 euro.

Wel aan te raden is de aqua-foam party elke maandag. Toen was de sfeer ook heel anders, anders zoals Marcky al zei vrij agressief.

Bumpers
Maar één keer geweest (en dat was genoeg). Muziek stelt niet veel voor, barslecht gemixt en ook voor 'n lichtshow moet je niet daar zijn. Wel de enigste plaats waar we lasers hebben gezien... enfin "lasers". Drank kostte als ik het mij goed herinner 3 euro maar het zijn pietlullig kleine glaasjes. Wel een zeer groot en mooi terras.

Tropics
Als je geen reclame hebt gezien van deze disco als je één straat bent uitgelopen ben je blind. Sfeer was goed maar de muziek staat zo luid dat de trommelvliezen uit je oren worden geblazen. 2 dagen nadien nog suizende oren en hoofdpijn...

Dagelijks iets speciaal te doen. Schuimparty is naar't schijnt goed. Wekelijkse gasten: Chuckie, Gigi D'Agostino, Partysquad, ...

Moby's
Meer een bar/pub dan echt een discotheek. Muziek varieert van 70-80-90 tot huidige funky en dance toestanden. Prijzen: een liter Wodka-Red Bul ¤ 10, een liter bier ¤ 5. Gewone prijzen weet ik niet.

Surf Beach Club
Hier wordt drank vooral verkocht in liters. Prijzen vallen behoorlijk mee. Een liter cocktails kost ¤ 8, Wodka-Red Bull hetzelfde als bij Moby's. Hoewel ik sterk m'n bedenkingen heb aan die prijs, je betaalt immers een halve kilo ijsblokjes mee.

Veel jong volk. De stamkroeg van veel Belgische en Nederlandse reisorganisaties. Muziek en geluid trok op niet veel, terrasje was gelukkig nog gezellig.

The Box
De stamkroeg van onze organisatie. Gecategoriseerd als "swingcafé". Dagelijks een thema (Belgium night, Flügel night, mexican night, ...) en toch vrij veel sfeer. Muziek varieert van dance tot r&b, pop en ambiance.

BELGISCH bier van't vat: ¤ 2,30. Andere prijzen (frisdrank etc) ook behoorlijk. Bij elk thema aangepaste prijzen (Flügel, tequilla, ...).

501
Swingcafé van dezelfde eigenaar. Muziek nóg meer gericht op ambiance en carnavalsbrol. Prijzen etc. hetzelfde.

[ Bericht 2% gewijzigd door _Supreme op 06-08-2006 01:55:43 ]
Tri State. Tri State. !
pi_40506601
Eh.. TVP!
pi_40507355
Even nog een aanrader voor mensen die nog naar Lloret gaan: Club Hollywood.
Toen wij daar naar binnen wilden kregen we gelijk een gratis clubcard, verder geen verplichtingen. Ik weet niet of die kaart normaal ook gratis is, want ik had het idee dat we een beetje voorgetrokken werden omdat we Nederlanders waren, dat vonden ze iig erg leuk.
Met clubcard krijg je er iig korting op drank, flesje San Miguel is ¤ 3,-, Heineken ¤ 4,-. Andere prijzen weet ik niet.

Voordelen:
- Erg netjes en schoon, als er iets op de grond ligt wordt het gelijk opgeraapt of opgeveegd. Glazen worden snel opgehaald, asbakken geleegd e.d.
- Heel veel beveiliging. Deze hebben alleen weinig te doen, geen agressieve gasten daar, gewoon een relaxte sfeer. De beveiliging is dan ook meer bezig met stoelen rechtzetten dan mensen er uit kicken.
- Veel Spaanse en Oost-Europeese dames
- Goeie muziek, met name Reggaeton en Dance (Pakito, Fedde le Grand, Pussycat Dolls zijn meest gedraaid)
- 04:00 striptease show

Nadelen:
- Playlist lijkt elke avond erg veel op elkaar, jammer.
- Er komt ook een mannelijke stripper
- Ligt een klein eindje van de hoofdstraat vandaan.

Bijna elke avond wel rondgelopen, prima tent!

(een uitgebreid reisverslag volgt nog wel )
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:54:05 #4
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40517460
Nog steeds mis ik Lloret...
Dreams do come true
  Moderator zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:55:58 #5
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40517524
Vorig deel [Zomer 2006] Lloret del mar en centraal.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 18:59:02 #6
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40517603
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 18:54 schreef Jenny_ het volgende:
Nog steeds mis ik Lloret...
ik na ruim een jaar ook nog steeds
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:00:39 #7
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40517642
quote:
ik na ruim een jaar ook nog steeds
Dreams do come true
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:02:00 #8
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40517684
Ik ga maandag!

Zin, Zin, Zin
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 19:04:09 #9
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40517729
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:02 schreef Radjesh het volgende:
Ik ga maandag!

Zin, Zin, Zin
Welke organisatie? Welk appartement/hotel/camping?
Dreams do come true
pi_40517968
Hatjsoe... En nog steeds verkouden van die airco in ons appartement

(En ja, dit is een verkapte tvp )
pi_40529889
ik ga vrijdag

zin, zin, zin
Tri State. Tri State. !
  zondag 6 augustus 2006 @ 10:24:54 #12
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40534646
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 19:04 schreef Jenny_ het volgende:

[..]

Welke organisatie? Welk appartement/hotel/camping?
Gogo, in een Appartement, maar weet de naam niet
pi_40549389
Ik ben weer terug... Ik heb een toppie week gehad. Helaas niet veel uitgeweest maar ik heb me wel vermaakt...

We werden trouwens bijna het hotel uitgezet omdat we te luidruchtig waren, en de 2 kamers verderop ook ( ook Nederlanders).. We zaten jammer genoeg ook in een ouwe ballen hotel !

Zal misschien later wel foto's plaatsen.
Geen last gehad van kwallen (behalve de proppers op de boulevard) trouwens.
Sappig !!
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:40:34 #14
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40549450
waarom niet veel uitgeweest?
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_40549645
Ehm vriendin die veel slaapte, ben 1 dag ziek geweest. En omdat het ontzettend duur was... Clubcard ontdekte we pas donderdag.
Sappig !!
  zondag 6 augustus 2006 @ 19:52:30 #16
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40549787
ah zonde!
pi_40551541
net terug uit lloret echt vette tijd gehad...zelf vond ik moby's st trop en bumpers het leukst ook cartoon skihut beetje achteraf altijd gezellig bier was er goedkoop kregen veel gratis shotjes enzo echt relaxte tent..bij moby's mochten we gratis naar binnen omdat we nederlands waren echt lache staat er dikke rij met spanjaarden ofzo te wachten om entree te betalen, je schreeuwt een keer hollanda en je kan gelijk gratis doorlopen ... die clubcards die we hadden gekocht van de reisleiding hadden we achteraf beter niet kunnen doen, je kan vaak wel regelen om gratis/voor redelijke prijs naar binnen te gaan...meeste kutte tent was nog wel de Xtra ben ook niet eens overal geweest moefgaga tropics prive de magic allemaal niet gezien.... verder hollywood dikke naaihonden....moesten we 12e entree betalen, liepen we weg werden we teruggeroepen mochten we gratis naarbinnen.

verder topvakantie gehad, mooi weer, helaas WEINIG vrouwen, als er 1 op de dansvloer stond stonden er meteen 5 man omheen, vooral die spanjaarden en italianen aggresief wat dat betreft
pi_40551891
en waren ook nog een avond in bumpers een aangename verrassing, jeroen post draaide daar en ik had beetje me twijfels bij die vent maar hij draaide echt superlekker, tijden niet meer zoiets goeds gehoord ( ja klinkt gek jeroen post ik weet het)
pi_40554362
Hollywood is een goeie tent daar ja!
pi_40561542
Jeroen Post draaide ook boven mijn verwachting inderdaad. Ik vond Jeroen Nieuwenhuizen ook wel relaxed.

@aap123
Bij ons mocht iedereen, Nederlander of niet, gratis naar binnen bij Moby's. Zucht... 1 Liter bier voor ¤5....
pi_40563939
Vanmiddag ga ik ook eindelijk!
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:27:51 #22
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_40564119
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:09 schreef bunniej het volgende:
Vanmiddag ga ik ook eindelijk!
Ik ook
pi_40566576
Veel plezier mensen, ik weet zeker dat jullie je zich vermaken.
Sappig !!
  maandag 7 augustus 2006 @ 15:42:14 #24
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40574828
Zijn er hier nog mensen bij wie in Lloret opnamens zijn gemaakt door sbs6? Bij ons namelijk wel in de Asterix bij de Holland-party. Over een maandje wordt het uitgezonden...
Dreams do come true
pi_40577881
ik heb neit veel te melden over lloret. Ik moet nog gaan .
maar wel leuk om dit allemaal te lezen.

@_Supreme: Ik heb er ook zin in. lekker feesten tot in de laten/vroege uurtjes en dan overnachten (overdagten) op het strand. viva le vacantione !!!!
pi_40577970
Ik heb wel camera's gezien maar volgens mij was dat van planetzone.nl
Sappig !!
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:11:56 #27
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40577972
trouwens.. vorig jaar was ik ook pas 12 aug. gegaan en toen was t al veel rustiger.. liep met de dagen steeds verder leeg.
so prepare
pi_40578545
zo'n vrouwtje zei ook al dat 2 weken geleden veel drukker was met Nederlanders. Nu ook omdat de bouwvak afgelopen is, en zuid weer bijna naar school mag !
Sappig !!
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:29:28 #29
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40578636
gelukkig heb ik nog een maand vakantie
pi_40595623
Shit, ik zit nu in lloret, met gogo tours..

Ga NOOIT met deze KANKERNICHTEN. net zoals vandaag, hebben ze een perfect programma, waar je ruim 50 euro voor betaald... Je zou naart temptation at sensation gaan... Dit hele programma zou zich plaatsvinden in de temptation, waar vandaag menthal theo en korsakoff zou den draaien. Je zou gratis drinken krijgen, gratis entree, en gratis een cd. Nu kwamen we daar aan, rond 10 uur, half bezopen natuurlijk, zoals dat hoort... Nu waren we daar ZEKER voor 10 uur... we wachten rustig op theo en korsakoff voordat die gingen draaien... Maar nu werden we bij zon LELIJKE dj weggeroepen.. Voordat korsakoff en theo gingen draaien.. Ze zeiden dat dit hoorde... Maar we werden gedumpt bij de move'gaga, waar ze een of andere nicht lieten draaien... Een of andere gayass trance/techno homo....

Natuurlijk wouden wij naar korsakoff, waar we dan ook naartoe gingen... Echter als we hier weer naar binnen wouden moesten we 15 euro entree betalen, bovenop die 50 die we al betaald hadden voor vanaaf...

Toen ik bij de rijsleiding ging klagen, kreeg ik te horen dat ik dit allemaal op de voucher had kunnen lezen (1 van de 100 die je krijgt als je party-pakket koopt)... Ik werdt dus helemaal gek op die lelijke chinese hoer die reisleider was, waarna ik gekickt werdt uit de club, waar ik zojuist 15 euro moest betalen voor een week-kaart.

Echt. ze flashen je waar je bijstaat... ga NOOIT een partytoer regelen hier, of een of andere gekke shit doen.... Doe gewoon lekker je eigen ding, en doe waar je zin in hebt, dan krijg je al dit gezeik niet... Ik heb 90 euro moeten betalen voor een of ander pakket, terwijl ik echt nix krijg wat ze hebben beloofd (neem als voorbeeld temtation at sensation, waar korsakoff en theo draaien op 1 avond, waarna je voor 12 uur weg moet naar een andere club)...

Doe je eige ding, scoor engelse hoeren, en geniet...

Alle spaanse nerds hier zij gieren

[ Bericht 15% gewijzigd door Koentje3 op 08-08-2006 01:32:46 ]
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:29:20 #31
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40595886
mja dat soort dingen zijn te verwachten bij gogo ja.
pi_40596047
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:29 schreef Erosjuhhh het volgende:
mja dat soort dingen zijn te verwachten bij gogo ja.
Blijkbaar wel ja, ik zit me hier echt op te fokken, heb heel me rechterhand naar de tyfus geslagen op de muur hier, betaal 2 euro per minuut voor wat internet.. Facking gieren hier...

Gogo kan de kanker krijgen

Tis wel een leuke vakantie hoor ze rippen alleen je geld waar je bijstaat, en daar kan ik een beetje slecht tegen... Magoed, ik ga weer verder voordat ik in het hotel ook weer op mn dak krijg

Beetje rustig aan in nederland... laterrr
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 01:48:08 #33
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40596175
veel plezier nog
pi_40596253
ga in het eerste zijstraatje van die grote straat... daar kun je internetten bij een hostel..

voor 1,20 per uur !
Sappig !!
pi_40601325
Ik had niks geen problemen met GoGo op zich. Alleen dat wij bij Beach Bar Olé langs ging voor de vlieginformatie.

-Ja, die hangt op de muur in jullie appartement?
-Ohja? Sinds wanneer dan? Vanmorgen hing het er nog niet.
-Nou, het is net opgehangen!
-Oh, ok.

En lees dat op een snauwerige toon

En trouwens, pas op met het slaan op de muren. Bij ons waren er 4 jongens na 3 dagen uit hun appartement gezet (Xaine Sun) omdat ze dat ding compleet gesloopt hadden.
pi_40604353
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:39 schreef Koentje3 het volgende:

[..]

Blijkbaar wel ja, ik zit me hier echt op te fokken, heb heel me rechterhand naar de tyfus geslagen op de muur hier, betaal 2 euro per minuut voor wat internet.. Facking gieren hier...

Gogo kan de kanker krijgen

Tis wel een leuke vakantie hoor ze rippen alleen je geld waar je bijstaat, en daar kan ik een beetje slecht tegen... Magoed, ik ga weer verder voordat ik in het hotel ook weer op mn dak krijg

Beetje rustig aan in nederland... laterrr
haha, als je je agressie kwijt wil moe tje op zown vitrine slaan, met zown luik ervoor
pi_40610701
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 10:30 schreef SyClooS het volgende:
Ik had niks geen problemen met GoGo op zich. Alleen dat wij bij Beach Bar Olé langs ging voor de vlieginformatie.

-Ja, die hangt op de muur in jullie appartement?
-Ohja? Sinds wanneer dan? Vanmorgen hing het er nog niet.
-Nou, het is net opgehangen!
-Oh, ok.

En lees dat op een snauwerige toon

En trouwens, pas op met het slaan op de muren. Bij ons waren er 4 jongens na 3 dagen uit hun appartement gezet (Xaine Sun) omdat ze dat ding compleet gesloopt hadden.
Herkenbaar....

Loontjah in dronken bui is niet goed, had de deur dichtgegooid en de slot gemold. Later geprobeerd door ons mannelijk bezoek om het open te krijgen met een sleutel. Mollen hun die sleutel, helemaal door midden. Volgende dag preek gehad, en we moesten bijna het hotel uit....
Sappig !!
pi_40614352
die kroegentocht was ook 3x niks ze hadden ons beloofd dat je in elke tent een gratis drankje naar keuze kon nemen dus gewoon bier, bij binnenkomst kreeg je elke keer een shotje limonade ofzo want het stelde echt geen drol voor. niet aan die kroegentocht meedoen dus één grote naaiboel we moesten ook al om half 9 beginnen normaal heb je dan nog niet eens gegeten was echt geldklopperij
pi_40614432
en ja wij ook 1e avond bijna uit appartement gezet ook xaine sun want we hadden luchtbedden enzo naar beneden gegooit in dronkenbui die bewaker beneden werd beetje leip echt moeilijk doen pff luchtbedje wat boeit dat nou excuses aangeboden volgende dag en het was wel weer goed blijkbaar wel mooi elke avond dikke rellen met fransen en italianen voor appartement ME erbij enzo:D
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 17:32:28 #40
154854 Jenny_
Don't be hasty
pi_40614621
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 01:15 schreef Koentje3 het volgende:
Shit, ik zit nu in lloret, met gogo tours..
Waarom GoGo als je kan: X-travelen!
Dreams do come true
pi_40615827
@aap123

Ik vond het niet zo erg dat ze daar zo streng over deden. Anders had je echt een chaos in het gebouw. Wat ik veel vervelender vind, is dat mensen om 10 uur 's morgens met een voetbal gaan stuiteren in de gang en dat je dat dan door het hele gebouw heen hoort! Of keihard met de deuren slaan....
pi_40640831
Ik hoor hier nooit iemand over de Revolution praten, dat vond ik toch altijd een van de beste plaatsen om uit te gaan in Lloret, bestaat die dan niet meer?
  woensdag 9 augustus 2006 @ 13:20:33 #43
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40641396
quote:
Op dinsdag 8 augustus 2006 18:11 schreef SyClooS het volgende:
@aap123

Ik vond het niet zo erg dat ze daar zo streng over deden. Anders had je echt een chaos in het gebouw. Wat ik veel vervelender vind, is dat mensen om 10 uur 's morgens met een voetbal gaan stuiteren in de gang en dat je dat dan door het hele gebouw heen hoort! Of keihard met de deuren slaan....
veel mooier is die lift steeds slopen, is me 2 jaar lang elke keer gelukt.. iedereen moest met de trap
pi_40642165
Die liften daar gaan bij iedere keer springen kapot volgens mij
pi_40642941

Uitzicht van ons hotel toen..

2 fanta, en een colaatje...
Sappig !!
pi_40643718
Is het echt zo duur daar nog, het bier is dacht ik goedkoper
pi_40645176
Met een clubcard is het echt STUKKEN goedkoper, ben net terug uit Lloret, vaak naar Tropics geweest....echt een toptent.
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:07:31 #48
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40649418
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 13:42 schreef T1andonly het volgende:
Die liften daar gaan bij iedere keer springen kapot volgens mij
ja
nog gelukt met de tape?
pi_40650144
ik ben een paar uur geleden teruggekomen !!!
het was zeker wel gaaf
gave tenten waren toch wel st trop en temptation , maar st trop is beter als afsluiter omdat die tot minstens 5 open is en temptation maar tot 3 das wel jammer
dj hardwell bij de sensation was echt super!!! jammer dat daarna die verneukte mental theo kwam ,
st trop draaien ze wel elke keer dezelfde muziek, lijkt wel playlist,,
venga + bonte koe stinken (letterlijk en figuurlijk)
moef gaga : maar even geweest , niet echt sfeer
moby;s wel leuke sfeer maar niet echt disco , meer bar
tequila bar!!!! relax inziupen liters mixdranken voor 7 euri en bier kost ook geen zak
colossos was ook wel gaaf totdat er van die travestieten een striptease gingen geven was het wel weer mooi geweest voor ons.
en het is niet zo duur als ze zeggen , clubcards doen wonderen.

en btw. gogo tours is echt kut
kroegentocht was echt brak ,, ga je eerst naar 2 van die brakke barren( coco bongo en bonte koe) waar je 1 uur blijft, veel te lang dus..
en voor de rest proberen ze je nog af te zetten met nog meer van die onzin,,
ROel van gogo tours is trouwens de grootste homo van lloret!@
het was mooi!

enne p.s. : de mensen die nu in appartement 004 in bolero park zitten moeten maar eens even in het gat onder de afzuigkap kijken als ze vinden dat er iets stinkt
  woensdag 9 augustus 2006 @ 17:33:49 #50
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_40650196
wat t is met venga en bonte koe weet ik ook niet.. stonken vorige 2 jaren ook al verder heeft st. trop idd een playlist, elke dag komen dezelfde liedjes en ook precies in dezelfde volgorde (vorig jaar iig )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')