abonnement Unibet Coolblue
pi_33950580
We gaan met een groep van 8 jongens naar Lloret del mar dit jaar.
Toch heb ik nog wat vragen voor de mensen die er al zijn geweest. Met welke reisorganisatie ben je er geweest, en hoe is die bevallen?
Is het handig om gewoon een appartement te pakken, zonder eten, en dan elke dag in de stad wat eten? (wat zijn de prijzen hiervan ongeveer?)
Tri State. Tri State. !
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:38:41 #2
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_33950725
gogo tours was ik mee, was me 2e jaar daar we hebbe alleen de clubtour en kroegentoch weer gedaan, leer je beetje mensen kennen etc in lloret

we zaten in appartementje met koelkast en goede airco, xaine sun, redelijke prijs, midden in t centrum en superairco en lekker ruim daar echt goed te doen
we gingen gewoon elke dag eten in de stad, burger king, mc donalds af en toe een steakhouse (Zat hele lekkere en redelijk goedkope vlakbij )
en we haalden eten en drinken in de supermarkt voor overdag.
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_33950875
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:38 schreef Erosjuhhh het volgende:
gogo tours was ik mee, was me 2e jaar daar we hebbe alleen de clubtour en kroegentoch weer gedaan, leer je beetje mensen kennen etc in lloret

we zaten in appartementje met koelkast en goede airco, xaine sun, redelijke prijs, midden in t centrum en superairco en lekker ruim daar echt goed te doen
we gingen gewoon elke dag eten in de stad, burger king, mc donalds af en toe een steakhouse (Zat hele lekkere en redelijk goedkope vlakbij )
en we haalden eten en drinken in de supermarkt voor overdag.
en hoeveel euro was je ongeveer kwijt aan de vakantie ( niet aan gogo-tours, maar gewoon het geld wat je aldaar hebt uitgegeven)?

Gaan er dan een paar reisleiders mee met Gogo-tours? Zie je die zo wel eens tijdens de vakantie, ook als je aan geen activiteit meedoet?
Tri State. Tri State. !
  woensdag 11 januari 2006 @ 20:49:22 #4
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_33951100
ehm..ik heb niet echt bijgehouden eigenlijk wat ik kwijt was...
ligt er ook aan hoe je er leeft he
zoals wij gingen niet dronken zuipen in t café maar zopen vooral in ons appartement met veel man lekker veel en gingen dan half beschonken verder in de club/cafe omdat je je daar gewoon in sommige tenten scheel betaald
ik was geloof ik 500 ofzoiets kwijt
die reisleiders zie je soms, ze komen de 1ste dag vertellen wat er te doen is, 2e dag komen ze langs om te vragen of je mee wilt doen enzo met activiteiten, ze zijn bij de activiteiten maar verder heb je geen last van ze
verder kan ik je adviseren om met vliegtuig te gaan! tis maar paar tientjes duurder, en je komt niet brak aan op vakantie je hebt 2 dagen extra mits je vliegtuig juist vertrekt (Wij kwamen om 8 uur smorgens aan in spanje en gingen pas 4 uur smiddags weg )
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
pi_33951224
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 20:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
ehm..ik heb niet echt bijgehouden eigenlijk wat ik kwijt was...
ligt er ook aan hoe je er leeft he
zoals wij gingen niet dronken zuipen in t café maar zopen vooral in ons appartement met veel man lekker veel en gingen dan half beschonken verder in de club/cafe omdat je je daar gewoon in sommige tenten scheel betaald
ik was geloof ik 500 ofzoiets kwijt
die reisleiders zie je soms, ze komen de 1ste dag vertellen wat er te doen is, 2e dag komen ze langs om te vragen of je mee wilt doen enzo met activiteiten, ze zijn bij de activiteiten maar verder heb je geen last van ze
verder kan ik je adviseren om met vliegtuig te gaan! tis maar paar tientjes duurder, en je komt niet brak aan op vakantie je hebt 2 dagen extra mits je vliegtuig juist vertrekt (Wij kwamen om 8 uur smorgens aan in spanje en gingen pas 4 uur smiddags weg )
Ok gaaf, en ben je dan met het vliegtuig geregeld door Gogo tours gegaan? Of hebben jullie zelf een vlucht geregeld?
Tri State. Tri State. !
pi_33951269
check eens: www.boosten.nl. Hier ben ik mee gegaan, is erg goedkoop en het is goed te doen! Het enige nadeel is dat je met de bus moet, maar die afweging moet je zelf maken..
pi_33951374
Ik ben 3 x met OAD geweest, 1 x met bus (drama, hel, verschrikkelijk!) en 2 x vliegen. Destijds rekende ik met 75 gulden per dag, het is zo'n 5 jaar geleden. Bewust gekozen voor appartement zodat je een goed grote koelkast heb en geen gedoe met in-en-uit-lopende mensen, iets waar ze in hotels wel eens moeite mee hebben.

In Lloret slaap je toch uit, dus het ontbijt mis je altijd al. Dus om 13 u haal je wat verse broodjes voor een prikkie, 's avonds ga je uit eten, dan drinken @ appartement en uit. Hotel biedt dus niets extra's, imo.
pi_33951381
Wij zijn met GoGo-Tours gegaan gewoon met de bus.
Verder hebben we nergens aan meegedaan met enige reisleiding, lekker alles zelf uitzoeken en de nederlandse kroegen lekker vermijden.
Wij zaten in Bolero Park, een heel net appartementen complex wat een aantal jaar geleden geheel vernieuwd is. Daar ook helemaal geen klachten over. Wij aten altijd buiten de deur, vaak pizza/pasta's/paella en double-cheeseburgers bij de burgerking toen ze in de aanbieding waren.

Aanraders om uit te gaan waren voor mij Revolution en Tropics
pi_33951471
Wij hebben ooit wel mee gedaan met zo'n kroegentoch maar dat was niet echt een succes. Je bent overal net te kort om echt te zien of het wat is, plus dat het zo vroeg op de avond is, dat het ook helemaal geen 'echt' beeld van de tent geeft. Ik bedoel: om 22u savonds met alleen je kroegentochtgroepje is anders dan om 2 u in een stampvolle discotheek.

Tropics vond ik zelf 3 x niks: mega-duur voor niets bijzonders. Colossos en Bumpers waren wel altijd OK. En the Cave...
pi_33951486
Verder heb je natuurlijk een koelkast vol met bier die je lekker voor het uitgaan leeg kan drinken, dat kost vrij weinig. Verder slaap je na het uitgaan normaal ongelovelijk uit, zeker met airco op je kamer. Tegen de middag duik je het zwembad in of ga je naar het strand. Tegen de avond ga je keertje eten en dan begint de avond weer.
pi_33951513
Tropics is toch helemaal niet zo duur?
20 euro voor de hele week entree ( + een tshirt en 5 drankjes )
De drank bij Tropics koste volgens mij tegen de 2 euro.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 21:05:22 #12
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33951645
Ik ben er geweest vraag mij alles ik weet alles
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:06:50 #13
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_33951697
ik vond tropics ook niks, colossos was mooi en st. trop is ook leuke tent zeker met mooi weer buiten op dakterras.
die vlucht wordt geregeld als je bij gogotours boekt, standaard etc zit ook bij de prijs in
en vanaf vliegveld wordt je door gogo meegenomen tot je appartement en de reisleiding is er zelfs bij het inchecken nog in
bij kroegentocht 1ste jaar waren we nuchter toen we er heen gingen, bij t laatste café was t pas leuk.. dit jaar waren we redelijk bezopen (Zelfs zo bezopen dat we die avond 3 keer ons shirt hebben geruild omdat ie onder de drank zat (elke keer naar app. heen )
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 21:14:02 #14
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33951950
Lloret was best grappig, we zaten in een app. naast een hele grote disco aan de hoofdstraat zo handig he. We liepen ons app. uit en we konden al uitgaan en ook dicht aan het strand , dus dat was allemaal perfect . Alles was trouwens goed gegaan, we waren met gogo tours. Was allemaal prima in orde.
Ik was met het vliegtuig gelukkig , moet er niet aan denken om zo lang te moeten reizen met de bus zeg !

dit was mijn verhaal destijds
quote:
Op dinsdag 13 juli 2004 14:23 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

zoooooooo ben ook net terug van lloret mn oren tuuten nog na,we waren tot 4 uur gaan feesten toen gelijk de bus ingestapt helemaal bezopen en toen het vliegtuig, 2uurtjes vliegen, en je bent weer in Nederland echt ideaal, ik zou er niet aan moeten denken om met de bus te moeten reizen.
ik vond het echt een geslaagde vakantie ! super goed geregeld alles door gogo tours, en het appartement Xaine Sun, is echt een goed appartement, je hebt hele ruime kamers, schoon, mooi uitzicht, wat wil je nog meer.
LLoret vond ik echt wel leuk om uit te gaan, er lopen idd wel een btje jonge mensen rond maar er is ook nog een aardig deel mensen die boven de 17 komen, dus ik had wel jolijt. De proppers waren idd echt te erg ! sommige duwen je letterlijk ( gaat heel makkelijk als je bezopen bent) de disco in. ik vond St Trop wel de mooiste disco daarna Colossos, daarna Tropics, dan Bumpers. Je hebt trouwens aan die hoofdstraat een soort open kroegje waar je 1 liter bier voor 4 euro kan drinken, dus wij gingen elke avond daar een btje indrinken.
Ben met GOGO ook nog naar Barcelona geweest was ook ff leuk om te doen , ga je naar het stadion en naar eeh hoe heet die grote disco ook alweer van Barca.

petra met welke organisatie was jij daar eigenlijk ? en was jij ook met exurcies gegaan of kroegentochten e.d
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 21:14:25 #15
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33951963
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:06 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik vond tropics ook niks, colossos was mooi en st. trop is ook leuke tent zeker met mooi weer buiten op dakterras.
die vlucht wordt geregeld als je bij gogotours boekt, standaard etc zit ook bij de prijs in
en vanaf vliegveld wordt je door gogo meegenomen tot je appartement en de reisleiding is er zelfs bij het inchecken nog in
bij kroegentocht 1ste jaar waren we nuchter toen we er heen gingen, bij t laatste café was t pas leuk.. dit jaar waren we redelijk bezopen (Zelfs zo bezopen dat we die avond 3 keer ons shirt hebben geruild omdat ie onder de drank zat (elke keer naar app. heen )
hebben we die liftenstamper ook weer
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_33951983
De verhouding jongens/meisjes is trouwens zeer goed te noemen daar
pi_33952087
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef T1andonly het volgende:
De verhouding jongens/meisjes is trouwens zeer goed te noemen daar
Ja dat hoorde ik, dat er zoveel jongens zijn?
Tri State. Tri State. !
  woensdag 11 januari 2006 @ 21:18:13 #18
22851 Erosjuhhh
Blijven dromen schatjuh
pi_33952127
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:14 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

hebben we die liftenstamper ook weer
wehheeh
dit jaar is t niet gelukt btw
Vroeger maakte het niet uit welk bier je dronk, maar toen dacht je ook dat alle meisjes hetzelfde waren
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 21:20:28 #19
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33952210
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:18 schreef Erosjuhhh het volgende:

[..]

wehheeh
dit jaar is t niet gelukt btw
Damn ga je nog steeds naar lloret , ik was naar Kreta gegaan dat vond ik wel een stuk toffer
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_33952221
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:17 schreef _Supreme het volgende:
Ja dat hoorde ik, dat er zoveel jongens zijn?
Ik vond dat er net zoveel jongens als meisjes zijn. Vooral uit scandinavie zijn heel relaxt
Verder zitten er natuurlijk een heel aantal duitse meiden. Leeftijd vanaf 16.
pi_33952278
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:20 schreef T1andonly het volgende:

[..]

Ik vond dat er net zoveel jongens als meisjes zijn. Vooral uit scandinavie zijn heel relaxt
Verder zitten er natuurlijk een heel aantal duitse meiden. Leeftijd vanaf 16.
Ok, we gaan toch niet voor de Nederlandse Boeren-cafe's, we gaan voor de clubs!
Tri State. Tri State. !
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 11 januari 2006 @ 21:26:04 #22
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_33952430
quote:
Op woensdag 11 januari 2006 21:22 schreef _Supreme het volgende:

[..]

Ok, we gaan toch niet voor de Nederlandse Boeren-cafe's, we gaan voor de clubs!
Dan moet je niet naar lloret gaan
In ieder geval zijn er veel nederlanders
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_33952762
Wij zijn ook voor de "clubs" gegaan. Wij houden niet zo van kroegen/cafés
genoeg keuze om uit te gaan is iig wel aanwezig
pi_33952846
Ok, dus een hotel nemen is niet zo slim, omdat je er gestoord kan worden, en omdat het eten er niet nodig is.
Tri State. Tri State. !
pi_33952872
Appartementen heb je meer vrijheid
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')