Wel relaxed.quote:Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
[..]
Hee daar zit ikZiet het er een beetje uit van binnen? Van de foto's word je niet veel wijzer
![]()
Mijn tijd, laagseizoen, waren het over het algmeen Duitsers.quote:Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef MaxC het volgende:
Wij zitten ook in Dosjoimi, ik ben benieuwd!
Hoe is het gesteld met het vrouwelijk schoon in Lloret?
Stefanquote:Op zaterdag 7 juli 2007 13:03 schreef 2Mini het volgende:
Als je gaat.. doe die ADHD gast de groeten..
je hebt het over Belgen denk ik. De NL'ers hebben in Lloret vaak de naam om zo veel mogelijk tegen zo'n goedkoop mogelijke prijzen te willen drinken.quote:Op maandag 9 juli 2007 19:47 schreef blacktimothy12 het volgende:
iWe hebben zoveel naamsbekendheid verworven met ons drinkgedrag, dat ze ons graag de tenten in willen hebben (vaak zonder entree te betalen), omdat ze toch wel weten dat ze het met drankverkoop dubbel en dwars terugverdienen![]()
Wat ben ik blij dat ik een HOLLANDER ben!!
Hier heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar eenmaal in de clubs wil je toch ook lekker doordrinken en dan zul je toch echt flink moeten dokkenquote:je hebt het over Belgen denk ik. De NL'ers hebben in Lloret vaak de naam om zo veel mogelijk tegen zo'n goedkoop mogelijke prijzen te willen drinken.
Ik ga ook pas in augustus erheen, dus ben er ook wel benieuwd naar..quote:Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef Joal het volgende:
Beste mensen, kan iemand mij hier misschien vertellen of het in augustus nog druk is in Lloret? Ik neem aan dat er dan minder Nederlanders zijn dan in juli? (hoeft niet persee verkeerd te zijn)
Hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen!
Ik ga van 7 t/m 15 augustus naar appartement Jorsant geloof ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef jessicaaa het volgende:
ik dus ook in augustus.. maar komt wel goed denk ;D wanneer gaan jullie heen + waar?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:04 schreef Joal het volgende:
We zitten in Appartement Bolero Park, schijnt wel een mooi complex te zjin.
Je moet ff bij Jorn je vingers onder zn neus houden en dan zeggen groetjes van Kevin en Mennoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Ik zit nu in een internet café in Lloret.
Ik vind het echt geweldig, vooraf leek me al die activiteiten en feesten van Beach masters niks. maar de kroegentocht op de 1e avond, was echt geweldig. De reisleiding is heel tof, het is enorm gezellig en alles is goed geregeld. We hebben het hele pakket gekocht en ook de Beach Party en Barcelona waren geweldig.
Uitgaan is enorm vet, het is redelijk goed weer. Af en toe bewolking maar vandaag heerlijk.
Het is allemaal heel mooi, alleen al die proppers zijn ongelofelijk irritant. Echt veel en opdringerig
We zitten in Dosjoimi, prima appertement, niks op aan te merken!
Ik ga nu uit eten(1 van de 1200 restaurants hier=
Mooi zoquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:
Ik zit nu in een internet café in Lloret.
Ik vind het echt geweldig, vooraf leek me al die activiteiten en feesten van Beach masters niks. maar de kroegentocht op de 1e avond, was echt geweldig. De reisleiding is heel tof, het is enorm gezellig en alles is goed geregeld. We hebben het hele pakket gekocht en ook de Beach Party en Barcelona waren geweldig.
Uitgaan is enorm vet, het is redelijk goed weer. Af en toe bewolking maar vandaag heerlijk.
Het is allemaal heel mooi, alleen al die proppers zijn ongelofelijk irritant. Echt veel en opdringerig
We zitten in Dosjoimi, prima appertement, niks op aan te merken!
Ik ga nu uit eten(1 van de 1200 restaurants hier=
Halve liter, 1.70. Mên wat ga ik naar de klote over 2,5 weekquote:Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef stella_maffia het volgende:
Ik ben net terug van een weekje Lloret (hotel hawaï). Het hotel was wel best ok, maar het uitgaan... niet te doen!:D geweldig gewoon.
Bijna altijd in de 'tequila bar' gezeten savonds voor in te drinken (steegje tegenover moef gaga) halve liter bier voor 1.70, mixjes voor 2.50 en shots voor 1 euri
Ondanks dat ik een belg ben hebben een paar nederlanders me eens een nachtje mee kunnen lokken naar de nederlandse discopub 'asteriks' ... meisjes zat:D Heb er me eentje op het einde van de nacht meegenomen nrt hotel![]()
De schuimparty in colossos was vet gaaf maar wel erg crowded... veel geduw en getrek wanneer het eigenlijke echt begint.
In Bumpers was het kot te klein toen DJ Coone er z'n optreden gaf... Eerlijk gezegd vond ik de eigenlijke disco altijd maar redelijk 'benauwd'... de tropical garden en het nederlandstalige personeel zijn er wel gaaf.
Van zogenaamde 'lastige proppers' heb ik niet echt veel gemerkt, gewoon direct nee knikken naar die kerels of zeggen 'have clubcard already' dan laten ze je met rust.
de politie treedt wel hardhandig op.... (leuk vermaak als je er zelf niet bij betrokken bent)
beste vakantie die ik ooit heb gehad!![]()
kliopt wel, naar Lloret en Salou gaan als gevolg veel 16,17-jarigen die de eerste keer alleen op reis gaan, en door een gebrek aan geld dit met de bus doen.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:17 schreef Bartje71 het volgende:
Ben ook wel in alle drie geweest, en je hebt gelijk dat het redelijk vergelijkbaar is. Enige is dat naar Lloret veel jongeren gaan die soms de vreemde voorkeur hebben om de bus te pakken in plaats van het vliegtuig. Naar Lloret zijn veel busreizen, maar op Bulgarije wordt alleen maar gevlogen door de grote jongens... een (vlieg)reis naar Bulgarije is daardoor duurder dan een (bus)reis naar Lloret met als simpel gevolg dat er meer mensen naar Lloret zullen blijven gaan
okeej, ze hebben daar dus een kroegentour en een discotour?quote:Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef MaxC het volgende:
Kroegentocht is héél gezellig! Veel leuker dan Disco tour. Hotel Helios zag er van buiten erg mooi uit, van binnen weet ik niet
Dat is Beach Masters...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef dj_ko het volgende:
[..]
okeej, ze hebben daar dus een kroegentour en een discotour?
ik zou wel een vest mee nemen in de bus, en je moet niet iemand naast je hebben zitten die van airco houd, zoals ik had...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef jessicaaa het volgende:
nog even wachten en dan ga ik
baal wel dat we zo laat gaan zeg..
maarre is t koud in die buss?
weet ik wat ik aan moet doen..
ennee niemand dus ervaring met Salamar..
en is het voordeliger om die beachparty te doen en daar op de banaan te gaan enzo dna het zelf te regelen?
Om mezelf maar eens even te quotenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef ThaRooP het volgende:
WEeet iemand of je in elke toko een fototoestel mag meenemen?
Ik vind het altijd wel leuk om foto's te maken tijdens het uitgaan![]()
jahoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Om mezelf maar eens even te quoten![]()
Dinsdag de lucht inheb er zin an
jessicaaa? Waarom baal je dat je zo laat gaat? Is juist leuker joh, niet massaal al die Nederlanders enzo. Ik persoonlijk vind het alleen maar beter hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef jessicaaa het volgende:
nog even wachten en dan ga ik
baal wel dat we zo laat gaan zeg..
maarre is t koud in die buss?
weet ik wat ik aan moet doen..
ennee niemand dus ervaring met Salamar..
en is het voordeliger om die beachparty te doen en daar op de banaan te gaan enzo dna het zelf te regelen?
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Joal het volgende:
Nog precies een weekje! Ik vlieg om half zes s'ochtends van Schiphol naar Girona. Dus met een beetje mazzel liggen we nog voor twaalf uur op het strand
Ik zit op Bolero Park, heb gehoord dat het op een flinke heuvel ligt? Weet iemand hoe de ligging is van dit park mbt het uitgaans leven van Lloret?
Veel plezier man! Al eerder in Lloret geweest?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8![]()
Jij ook alquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:
[..]
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8![]()
Nope, ben benieuwd of het echt zo leuk is als iedereen zegtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Joal het volgende:
[..]
Veel plezier man! Al eerder in Lloret geweest?
Voor Bolero Park moet je best een stukje lopen, wil je naar St. Tropz, Londonner, Moef Ga ga gaan.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Joal het volgende:
Nog precies een weekje! Ik vlieg om half zes s'ochtends van Schiphol naar Girona. Dus met een beetje mazzel liggen we nog voor twaalf uur op het strand
Ik zit op Bolero Park, heb gehoord dat het op een flinke heuvel ligt? Weet iemand hoe de ligging is van dit park mbt het uitgaans leven van Lloret?
Wij zaten in Samba, driehoogquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef Joal het volgende:
Zo, vandaag terug in Nederland. Een fantastische vakantie gehad! Ik zat op Bolero Park, tegenover Hotel Samba. Wij zaten op drie hoog, maar dankzij onze iPod Hifi en subwoofer set uitstekend te herkennen aan de knoerharde muziek daar![]()
Binnenkort zal ik wat meer vertellen, maar eerst even bijkomen.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:21 schreef ThaRooP het volgende:
Vanavond op RTL4 om half 10 komt Gorden met de programma. Hij is volgens mij in Lloret, dus is wel ff leuk om te kijken als je daar op vakantie ben geweest![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |