abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 juli 2007 @ 01:54:01 #201
162089 MaxC
Ajax!
pi_51250713
Wij zitten ook in Dosjoimi, ik ben benieuwd!

Hoe is het gesteld met het vrouwelijk schoon in Lloret?
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
  zondag 8 juli 2007 @ 01:55:05 #202
30560 2Mini
Official Logo
pi_51250739
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 18:49 schreef Rens_Wilders het volgende:

[..]

Hee daar zit ik Ziet het er een beetje uit van binnen? Van de foto's word je niet veel wijzer
Wel relaxed.
Ik zat in B-01.. sleutelcode is [key]9332, weet je dat ook meteen..

Je hebt (bij een 4 pers, 2-kamer app): 1 slaapkamer met 2 bedden en een kast.
Een woonkamer/ keuken/ slaapkamer met een bank en extra matras op een lattenbodem.
Een badkamer met douche en wc.
In de keuken zit: koelkast, Genoeg servies, een magnetron, kookplaat, kookgerei, afzuigkap, koffiezetautomaat, toaster (als je deze gebruikt, slaan de stoppen door )
Van nachtrust is niet echt sprake, St. Trops zit er direct naast, dus je kan vanuit je kamer de nummers meezingen.
Ow ja.. die dikke aziatsche spanjaard is een goeie man.
Camera 1... 1!
  zondag 8 juli 2007 @ 01:55:54 #203
30560 2Mini
Official Logo
pi_51250753
quote:
Op zondag 8 juli 2007 01:54 schreef MaxC het volgende:
Wij zitten ook in Dosjoimi, ik ben benieuwd!

Hoe is het gesteld met het vrouwelijk schoon in Lloret?
Mijn tijd, laagseizoen, waren het over het algmeen Duitsers.
Maar zelfs in het laagseizoen waren er veel mooie vrouwen
Camera 1... 1!
  zondag 8 juli 2007 @ 02:04:31 #204
30560 2Mini
Official Logo
pi_51250962
Ow ja.. nog een paar leuke feitjes over Dosjoimi

Tis volgens mij alleen voor mensen van BM
Het zwembad is een inmens groot badkuip. Met andere woorden, een badkuip is net te klein om te zwemmen, dit zwembad kan je net in zwemmen.
In de tijd dat ik er was, was er ingebroken aan de voordeur.
Doe ramen en deuren goed dicht, Dosjoimi is een van de appartementen waar veel inbrekers actief zijn.
Iedereen kan in en uit de kelder komen en gaan.. laat je waardevolle spullen daar dan ook niet achter als je moet in/ uitchecken.
Camera 1... 1!
  FOK!fotograaf zondag 8 juli 2007 @ 06:57:24 #205
159915 -Menn0-
MNO
pi_51253848
quote:
Op zaterdag 7 juli 2007 13:03 schreef 2Mini het volgende:

Als je gaat.. doe die ADHD gast de groeten..
Stefan
,,/
  maandag 9 juli 2007 @ 01:28:10 #206
29844 ricost
Heb jij juh masker op ?
pi_51279055
Heeft iemand al een overzicht wat er dit jaar in Topics/Tempatation/Bumpers wekelijks kwa DJ's te vinden is ? Scans van flyers natuurlijk ook welkom :p
WOKNOK
pi_51301514
ik ben in mei in lloret de mar geweest, met school, het was namelijk een buitenlandse reis. Oorspronkelijk was het idee om in Barcelona te zitten, maar door formule 1 races waren de hotels daar vol Maarja, je zit dus met een man of 6 begeleiding, waardoor het allemaal een stuk minder wordt. Bij ons hielden de nachten al bij half2 op, te triest dus. Het strand is niet echt über, maar je kan er best lekker zwemmen en plezier hebben, alleen jammer van de kiezeltjes Goeie clubs om te tanken zijn trefpunt en de tequila bar ofzo. D'r zijn er nog wel meer, je moet gwoon een beetje al die straatjes inlopen, kom je dr zat tegen. Eten is ook makkelijk, paar euroknallers bij de Mac en klaar.
In mei was het er nog wel rustig, maar toch al genoeg te beleven. Het mooie is dat je als Nederlander als VIP behandelt wordt daar. We hebben zoveel naamsbekendheid verworven met ons drinkgedrag, dat ze ons graag de tenten in willen hebben (vaak zonder entree te betalen), omdat ze toch wel weten dat ze het met drankverkoop dubbel en dwars terugverdienen

Wat ben ik blij dat ik een HOLLANDER ben!!
pi_51303342
quote:
Op maandag 9 juli 2007 19:47 schreef blacktimothy12 het volgende:
iWe hebben zoveel naamsbekendheid verworven met ons drinkgedrag, dat ze ons graag de tenten in willen hebben (vaak zonder entree te betalen), omdat ze toch wel weten dat ze het met drankverkoop dubbel en dwars terugverdienen

Wat ben ik blij dat ik een HOLLANDER ben!!
je hebt het over Belgen denk ik. De NL'ers hebben in Lloret vaak de naam om zo veel mogelijk tegen zo'n goedkoop mogelijke prijzen te willen drinken.
pi_51304790
quote:
je hebt het over Belgen denk ik. De NL'ers hebben in Lloret vaak de naam om zo veel mogelijk tegen zo'n goedkoop mogelijke prijzen te willen drinken.
Hier heb je natuurlijk wel gelijk in. Maar eenmaal in de clubs wil je toch ook lekker doordrinken en dan zul je toch echt flink moeten dokken
  maandag 9 juli 2007 @ 21:52:49 #210
30560 2Mini
Official Logo
pi_51305650
Tegenwoordig is er geen entree meer.. eerder koop 2 drankjes om binnen te komen.
Camera 1... 1!
pi_51341947
niemand hier ervaring met appartementen complex Salamar?
ik ga dit jaar daaar voor t eerst heen.. met 3 vriendinnen.. we gaan wel laat.. namelijk 10 augustus.. maar dat mag de pret niet drukken hahah.. heb genoeg gespaard om teringveel te zuipen ;D
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:40:51 #212
185625 Joal
De witte neger
pi_51356970
Beste mensen, kan iemand mij hier misschien vertellen of het in augustus nog druk is in Lloret? Ik neem aan dat er dan minder Nederlanders zijn dan in juli? (hoeft niet persee verkeerd te zijn )

Hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen!
  woensdag 11 juli 2007 @ 12:59:20 #213
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_51357491
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 12:40 schreef Joal het volgende:
Beste mensen, kan iemand mij hier misschien vertellen of het in augustus nog druk is in Lloret? Ik neem aan dat er dan minder Nederlanders zijn dan in juli? (hoeft niet persee verkeerd te zijn )

Hopelijk kan iemand mij hier iets over vertellen!
Ik ga ook pas in augustus erheen, dus ben er ook wel benieuwd naar..
Hoe dik is dat dan wel niet?
pi_51363257
heel augustus is het nog druk genoeg hoor ... zelfs eerste twee weken van september zijn nog aardig druk.
pi_51368444
ik dus ook in augustus.. maar komt wel goed denk ;D wanneer gaan jullie heen + waar?
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:29:59 #216
30560 2Mini
Official Logo
pi_51381677
Eind juli en geheel augustus is een leuke tijd om te gaan
Camera 1... 1!
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:04:32 #217
185625 Joal
De witte neger
pi_51388105
Ik ga met twee maten, van 14 augustus t/m 29 augustus

We zitten in Appartement Bolero Park, schijnt wel een mooi complex te zjin. Vorige jaren zijn we in Salou geweest, dus dat hadden we wel min of meer gezien (weinig toffe tenten). Vandaar L'loret, omdat we wel opzoek waren naar een soort gelijke vakantie, maar met meer clubs/discotheken om te kunnen bezoeken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Joal op 12-07-2007 11:10:36 ]
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:56:27 #218
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_51391552
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 18:29 schreef jessicaaa het volgende:
ik dus ook in augustus.. maar komt wel goed denk ;D wanneer gaan jullie heen + waar?
Ik ga van 7 t/m 15 augustus naar appartement Jorsant geloof ik
  FOK!fotograaf donderdag 12 juli 2007 @ 13:03:47 #219
159915 -Menn0-
MNO
pi_51391773
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:04 schreef Joal het volgende:
We zitten in Appartement Bolero Park, schijnt wel een mooi complex te zjin.
,,/
pi_51438001
Ik zit nu in een internet café in Lloret.

Ik vind het echt geweldig, vooraf leek me al die activiteiten en feesten van Beach masters niks. maar de kroegentocht op de 1e avond, was echt geweldig. De reisleiding is heel tof, het is enorm gezellig en alles is goed geregeld. We hebben het hele pakket gekocht en ook de Beach Party en Barcelona waren geweldig.

Uitgaan is enorm vet, het is redelijk goed weer. Af en toe bewolking maar vandaag heerlijk.

Het is allemaal heel mooi, alleen al die proppers zijn ongelofelijk irritant. Echt veel en opdringerig

We zitten in Dosjoimi, prima appertement, niks op aan te merken!

Ik ga nu uit eten(1 van de 1200 restaurants hier=
  FOK!fotograaf vrijdag 13 juli 2007 @ 19:00:29 #221
159915 -Menn0-
MNO
pi_51438901
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:

Ik vind het echt geweldig, vooraf leek me al die activiteiten en feesten van Beach masters niks. maar de kroegentocht op de 1e avond, was echt geweldig. De reisleiding is heel tof, het is enorm gezellig en alles is goed geregeld. We hebben het hele pakket gekocht en ook de Beach Party en Barcelona waren geweldig.

Uitgaan is enorm vet, het is redelijk goed weer. Af en toe bewolking maar vandaag heerlijk.

Het is allemaal heel mooi, alleen al die proppers zijn ongelofelijk irritant. Echt veel en opdringerig

Je moet ff bij Jorn je vingers onder zn neus houden en dan zeggen groetjes van Kevin en Menno
,,/
  zaterdag 14 juli 2007 @ 19:41:57 #222
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_51468566
WEeet iemand of je in elke toko een fototoestel mag meenemen?

Ik vind het altijd wel leuk om foto's te maken tijdens het uitgaan
  zaterdag 14 juli 2007 @ 20:01:15 #223
30560 2Mini
Official Logo
pi_51469082
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 18:26 schreef MaxC het volgende:

Mooi zo

Doe iedereen daar de groeten van Da Cruz. Zoals ik lees heb je nog een paar dagen.. geniet ervan!
Camera 1... 1!
pi_51492740
Ik ben net terug van een weekje Lloret (hotel hawaï). Het hotel was wel best ok, maar het uitgaan... niet te doen!:D geweldig gewoon.

Bijna altijd in de 'tequila bar' gezeten savonds voor in te drinken (steegje tegenover moef gaga) halve liter bier voor 1.70, mixjes voor 2.50 en shots voor 1 euri

Ondanks dat ik een belg ben hebben een paar nederlanders me eens een nachtje mee kunnen lokken naar de nederlandse discopub 'asteriks' ... meisjes zat:D Heb er me eentje op het einde van de nacht meegenomen nrt hotel

De schuimparty in colossos was vet gaaf maar wel erg crowded... veel geduw en getrek wanneer het eigenlijke echt begint.
In Bumpers was het kot te klein toen DJ Coone er z'n optreden gaf... Eerlijk gezegd vond ik de eigenlijke disco altijd maar redelijk 'benauwd'... de tropical garden en het nederlandstalige personeel zijn er wel gaaf.

Van zogenaamde 'lastige proppers' heb ik niet echt veel gemerkt, gewoon direct nee knikken naar die kerels of zeggen 'have clubcard already' dan laten ze je met rust.

de politie treedt wel hardhandig op.... (leuk vermaak als je er zelf niet bij betrokken bent)

beste vakantie die ik ooit heb gehad!
  dinsdag 17 juli 2007 @ 07:18:05 #225
60297 Bartje71
Wat denk je zelf?
pi_51547804
Ik was vorige week (woensdag, uur of 16) even in Lloret... maar het leek wel uitgestorven! Is het wel druk daar nu?
pi_51548737
Mja, ik denk dat een Lloret toch over z'n hoogtepunt heen aan het raken is ... Als je ziet dat je in Bulgarije nagenoeg hetzelfde kan doen als in Lloret, maar dan wel 10 keer goedkoper, dan is het moeilijk te begrijpen dat nog steeds zo veel mensen kiezen voor Lloret of Chersonissos ... Nuja, mij niet gelaten hoor, ik heb een toptijd gehad in Bulgarije Maar ben al in Lloret én Chersonissos ook geweest.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:14:04 #227
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_51548826
quote:
Op zondag 15 juli 2007 16:36 schreef stella_maffia het volgende:
Ik ben net terug van een weekje Lloret (hotel hawaï). Het hotel was wel best ok, maar het uitgaan... niet te doen!:D geweldig gewoon.

Bijna altijd in de 'tequila bar' gezeten savonds voor in te drinken (steegje tegenover moef gaga) halve liter bier voor 1.70, mixjes voor 2.50 en shots voor 1 euri

Ondanks dat ik een belg ben hebben een paar nederlanders me eens een nachtje mee kunnen lokken naar de nederlandse discopub 'asteriks' ... meisjes zat:D Heb er me eentje op het einde van de nacht meegenomen nrt hotel

De schuimparty in colossos was vet gaaf maar wel erg crowded... veel geduw en getrek wanneer het eigenlijke echt begint.
In Bumpers was het kot te klein toen DJ Coone er z'n optreden gaf... Eerlijk gezegd vond ik de eigenlijke disco altijd maar redelijk 'benauwd'... de tropical garden en het nederlandstalige personeel zijn er wel gaaf.

Van zogenaamde 'lastige proppers' heb ik niet echt veel gemerkt, gewoon direct nee knikken naar die kerels of zeggen 'have clubcard already' dan laten ze je met rust.

de politie treedt wel hardhandig op.... (leuk vermaak als je er zelf niet bij betrokken bent)

beste vakantie die ik ooit heb gehad!
Halve liter, 1.70. Mên wat ga ik naar de klote over 2,5 week
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:17:38 #228
60297 Bartje71
Wat denk je zelf?
pi_51548894
Ben ook wel in alle drie geweest, en je hebt gelijk dat het redelijk vergelijkbaar is. Enige is dat naar Lloret veel jongeren gaan die soms de vreemde voorkeur hebben om de bus te pakken in plaats van het vliegtuig. Naar Lloret zijn veel busreizen, maar op Bulgarije wordt alleen maar gevlogen door de grote jongens... een (vlieg)reis naar Bulgarije is daardoor duurder dan een (bus)reis naar Lloret met als simpel gevolg dat er meer mensen naar Lloret zullen blijven gaan
  woensdag 18 juli 2007 @ 21:54:55 #229
185625 Joal
De witte neger
pi_51607596
Kan iemand mij vertellen in welke discotheken ze goede dance muziek draaien? Mijn maten en ik hebben het namelijk niet zo op hardstyle/core, en jump, dus dat willen wij zoveel mogelijk mijden

Ik heb van een vriendin gehoord dat Hollywood (in Lloret natuurlijk haha) wel een aardige tent is? Veel Russische en Scandinavische meiden in deze tent?
pi_51607892
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 09:17 schreef Bartje71 het volgende:
Ben ook wel in alle drie geweest, en je hebt gelijk dat het redelijk vergelijkbaar is. Enige is dat naar Lloret veel jongeren gaan die soms de vreemde voorkeur hebben om de bus te pakken in plaats van het vliegtuig. Naar Lloret zijn veel busreizen, maar op Bulgarije wordt alleen maar gevlogen door de grote jongens... een (vlieg)reis naar Bulgarije is daardoor duurder dan een (bus)reis naar Lloret met als simpel gevolg dat er meer mensen naar Lloret zullen blijven gaan
kliopt wel, naar Lloret en Salou gaan als gevolg veel 16,17-jarigen die de eerste keer alleen op reis gaan, en door een gebrek aan geld dit met de bus doen.
pi_51610032
Ik ben dus terug

Beste vakantie die ik ooit gehad heb, laatste dagen waren erg tof! Nog een heerlijk bruin kleurtje gekregen en ik kreeg nog een mooie bijnaam 'slet van Lloret'

Ik had op een avond met een meisje gezoend, later op die avond met een ander naar haar hotelkamer geweest , en later in de nacht wederom met een ander gezoend Beachmasters-lui konden er wel om lachen!

Dat was ook wel het hoogtepunt hoor, voor de rest alleen nog beste vrienden geworden met wat meiden

Op de cocktailparty hebben we nog een record gevestigd. Het was niet zo heel boeiend, dus gingen we rietjes aan elkaar doen. Uiteindelijk hadden we een 'rietje' van Café Olé naar de zee(ongeveer 600m) Er kwamen meer mensen naar ons kijken dan een bandje verderop

Zullen jullie vast nog wel wat van horen! Verder hebben we nog lekker wat gezopen, Café Oranje vond ik het leukste(qua inrichting en gezelligheid). Er werd overal veel Guus Meeuwis gedraaid, erg gezellig

Wat minder vond ik St. Trop, op zich een prachtige disco, maar véééél te druk, en ook teveel jongens. Collos is mooi maar betaal je 5 euro voor een biertje, en Tempation is leuk, maar je gaat er 4x heen met Beachmasters en heb je 't wel gezien. Ook moet je daar betalen voor de WC: 0,50! Als je zegt dat je vrienden bent van Lilly mag je gratis

Verder nog naar Waterworld geweest, zeker een aanrader. Al hadden we het na 5 uurtjes wel gezien. Ook nog op de Jet-ski's gevaren en dat is echt het toffste wat ik ooit heb gedaan. Echt fantastisch was dat, zo ongelofelijk hard

Busreis hadden we mazzel, we mochten 18.30 al weg. Terwijl sommige tot 21.30 moesten wachten. Erg kut, want je moet s'ochtends al appartement/hotel uit. Busreis is iedereen brak, dus kan je lekker slapen. Vond de busreis echt meevallen

Toen ik thuiskwam hoorde ik dat ik ingeloot ben voor Geneeskunde, dus ik ga verder met feesten
pi_51619024
Ook weer terug met het vliegtuig. Denk je dat je op Barcelona kan eten, nee is alles dicht :S Verder moest je echt veel te lang op je koffers wachten en dan irriteren die eindhovenaren je al helemaal snel....

Zat in appartement Royal. Mooie kamers en een goed restaurant eronder waar je lekker kon eten.
We hadden wel geluk gehad aangezien iemand zo een waterpijp kooltje in een asbak achter liet. Kwamen we terug was de asbak gesprongen en dat kooltje door de tafel gebrand. Maar was maar 4 euro totaal p.p. van de borg.

Kroegentoch viel me tegen omdat die kroegen de beachmaster massa niet aan konden. St Trop en Collossos waren mooie discotheken en in Temptation en de Venga Beachclub(leuk personeel ) ben ik ook nog aardig wat nachten geweest.
Laatste dag kon je weinig doen omdat je 10 uur al uit het appartement moest zijn. Beetje rond gelopen en in een aantal barretjes gezeten.
Lekker weekje en vrijdag op weer op weg met een andere vriendengroep naar Nice
  vrijdag 20 juli 2007 @ 07:01:00 #233
185625 Joal
De witte neger
pi_51650156
Kurk_droog? Heb je dat daar ook gestaan?

[ Bericht 4% gewijzigd door Joal op 20-07-2007 10:00:15 ]
pi_51650998
ja
pi_51669131
ha mensen,
30 juli voor het eerst met wat vrienden kijken in lloret.
iemand ervaringen met het hotel helios????
we gaan dit jaar met solmar (bus)
is de kroegentocht een beetje te doen?
pi_51670162
Kroegentocht is héél gezellig! Veel leuker dan Disco tour. Hotel Helios zag er van buiten erg mooi uit, van binnen weet ik niet
pi_51674419
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 18:50 schreef MaxC het volgende:
Kroegentocht is héél gezellig! Veel leuker dan Disco tour. Hotel Helios zag er van buiten erg mooi uit, van binnen weet ik niet
okeej, ze hebben daar dus een kroegentour en een discotour?
  zaterdag 21 juli 2007 @ 12:40:24 #238
30560 2Mini
Official Logo
pi_51689811
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 21:07 schreef dj_ko het volgende:

[..]

okeej, ze hebben daar dus een kroegentour en een discotour?
Dat is Beach Masters...
Camera 1... 1!
pi_51689878
aaah oke, in lloret hebben ze toch ook de asterisk?
is dat een beetje gezellig? die hadden ze ook in malgrat en dat was altijd wel erg gaaf.
pi_51699921
Ik ben zelfs geen nederlander en vond het erg fameus daar in de asteriks!!
pi_51949666
Ben ook vandaag terug gekomen, heb echt een vette vakantie gehad.
Busreis viel dik mee, was veel minder erg als ik verwacht had, je kon lekker slapen enz.
Wij zaten in Condado, iets buiten het centrum, onder het appartement was een supermarkt.
Ze waren niet superstreng daar, maar het moest wel stil zijn na 23 uur volgens mij en 's nachts al helemaal. We hebben ons nog wel scheel gelachen om de homofiele bewaker die mijn balletjesgeweer wou hebben en die ik in de eerste instantie niet wou geven terwijl alles onder de blauwe balletjes lag en overal in het appartement wc papier hing waar doorheen was geschoten.
We hadden bij gogo geboekt, hadden vantevoren al een partypakket ofzo gekocht voor 100 euro en dat was dan een kroegentocht en discotoer ofzo.
Toen we daar aankwamen hadden ze nog meer shit en kregen ze ons overgehaald om mee te doen met een beach party en een cruise, wat ook weer 100 euro kostte.
beach party was overdag, je ging met een boot naar een of ander strandje waar je zo veel kon vrete en drinken als je maar kon.
ook kon je zo vaak als je wou op zo'n bananenboot en meevaren met een speedboot en van die dingen wat echt gaaf was.
die avond was die cruise en daar was niks aan want ik ging redelijk aangeschoten van die middag in die boot en werd mega misselijk, stond op een gegeven moment de kokhalzen over die reling.
heb dus de hele cruise in een hoekje gezeten proberen te slapen en mijn vrienden maar feesten met nog 50 andere lui. Wat wel grappig was was dat er de hele tijd een meisje die daar werkte op die boot naar me toe kwam en me aansprak met: "hee plain boy, do you want something to eat".
Verder op de dagen dat we geen gogo activiteit hadden alleen maar naar apreski bar Cartoon geweest. Heb me daar super vermaakt alleen vond het jammer dat men vrienden niet naar wat andere discotheken wouden.
Iedere avond 4/5 uur weer terug in het appartement en dan een afterparty, (bier hamburgers en eieren) wat wel vet was.
Ook nog naar waterworld geweest maar dat viel een beetje tegen, we moesten voor iedere glijbaan minstens een half uur in de rij staan en het personeel waren nogal machtswellustelingen (van die jognens van 16 jaar oud) 1 sloeg me zelfs toen we met zen allen van een kinderglijbaan gingen waa r geen kind op te bekennen was.
Appartement was een grote rotzooi en veel dingen werden van het balkon afgeflikkerd,(luchtbedden, wc rollen, en op het laatst zelfs een meloen)
Toch alles netjes opgeruimd met zen allen (9 man) en alle borg terug gekregen.
Terugreis was iets vermoeider en zoals de rest van de bus hartstikke verkouden van de airco toen we weer in Nederland waren.
In totaal inclusief alles (reis, uitgaan, eten/drinken souvenir enz enz) precies 850 euro opgemaakt.
Viel best mee dus en toch super veel lol gehad.
  dinsdag 31 juli 2007 @ 11:33:18 #242
32402 s0k
..............................
pi_51983867
Lloret, daar was ik vorig jaar. Zat toen in Bolero park. Prima park, maar die helling op en af lopen was wel verrot. De temptation was echt geweldig lekker stampen, helaas sloot die toko al om half 3 oid. Dat deden er wel meer daar, was heel vervelend, aangezien wij pas rond 12en gingen stappen meestal.
Die cocktailbar tegen de Cartoons was wel een leuk plekkie. Halve liter bier voor 1.80
..................................................................................................................................................
pi_52101180
nog even wachten en dan ga ik
baal wel dat we zo laat gaan zeg..
maarre is t koud in die buss?
weet ik wat ik aan moet doen..
ennee niemand dus ervaring met Salamar..
en is het voordeliger om die beachparty te doen en daar op de banaan te gaan enzo dna het zelf te regelen?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:18:50 #244
131304 Game_Error
Vol verwachting...
pi_52101233
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef jessicaaa het volgende:
en is het voordeliger om die beachparty te doen en daar op de banaan te gaan enzo dna het zelf te regelen?
ik zou wel een vest mee nemen in de bus, en je moet niet iemand naast je hebben zitten die van airco houd, zoals ik had...
ff wachten nog
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:45:32 #245
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_52101729
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 19:41 schreef ThaRooP het volgende:
WEeet iemand of je in elke toko een fototoestel mag meenemen?

Ik vind het altijd wel leuk om foto's te maken tijdens het uitgaan
Om mezelf maar eens even te quoten

Dinsdag de lucht in heb er zin an
  FOK!fotograaf zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:50:56 #246
159915 -Menn0-
MNO
pi_52101845
In dat magic gebeuren mocht je geen foto's nemen (die boven die spelletjes hal) maar verder mag het overal
,,/
pi_52105412
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:45 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Om mezelf maar eens even te quoten

Dinsdag de lucht in heb er zin an
jahoor
je wordt nergens gefoullieerd.
tenminste niet in st. trop en hollywood en colossoss en temptation
  zondag 5 augustus 2007 @ 02:52:53 #248
30560 2Mini
Official Logo
pi_52112004
Ik wil weer..
Verveel me hier in saai Nederland
Camera 1... 1!
  zondag 5 augustus 2007 @ 13:20:38 #249
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52117074
Hoe zit dat nou met die clubpas? Dan kan je toch korting krijgen ofzo?
  FOK!fotograaf zondag 5 augustus 2007 @ 16:22:40 #250
159915 -Menn0-
MNO
pi_52120517
Nou die hadden we dus gekocht maar nergens gebruikt. Alleen in Temptations en in Venga Beach Club (wij gingen met Beachmasters) daar kreeg je dan 50% korting. Maar verder gebruikte dat ding nergens. Je krijgt van al die proppers " korting" op entree en drankjes.
,,/
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:31:28 #251
185625 Joal
De witte neger
pi_52141392
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef jessicaaa het volgende:
jessicaaa? Waarom baal je dat je zo laat gaat? Is juist leuker joh, niet massaal al die Nederlanders enzo. Ik persoonlijk vind het alleen maar beter hoor 'K ga zoals eerder gezegt de 14e...
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:38:31 #252
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52141575
Morgen
pi_52154931
@ Joal
hmzz nouja balen.. ik heb er gewoon zo fucking lang op moeten wachten
en als we terugkomen moten we alweer naar school enzo ;p
haha maarja ben hopelijk wel bruinst dan als ik terugkom..
haha..
waar zit jij?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:27:58 #254
185625 Joal
De witte neger
pi_52161268
Nog precies een weekje! Ik vlieg om half zes s'ochtends van Schiphol naar Girona. Dus met een beetje mazzel liggen we nog voor twaalf uur op het strand
Ik zit op Bolero Park, heb gehoord dat het op een flinke heuvel ligt? Weet iemand hoe de ligging is van dit park mbt het uitgaans leven van Lloret?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:51:38 #255
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_52161847
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Joal het volgende:
Nog precies een weekje! Ik vlieg om half zes s'ochtends van Schiphol naar Girona. Dus met een beetje mazzel liggen we nog voor twaalf uur op het strand
Ik zit op Bolero Park, heb gehoord dat het op een flinke heuvel ligt? Weet iemand hoe de ligging is van dit park mbt het uitgaans leven van Lloret?
Dan heb je betere tijd dan ik, ik vlieg straks om half 8
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:56:13 #256
185625 Joal
De witte neger
pi_52161957
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Veel plezier man! Al eerder in Lloret geweest?
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:56:19 #257
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52161964
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:

[..]

Jij ook al
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:38:04 #258
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_52162977
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:56 schreef Joal het volgende:

[..]

Veel plezier man! Al eerder in Lloret geweest?
Nope, ben benieuwd of het echt zo leuk is als iedereen zegt
pi_52173296
weet iemand btw goede site of door bekenden of wat dan ook hoe t weer daar nu is ? ^^
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:04:38 #260
30560 2Mini
Official Logo
pi_52175503
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:27 schreef Joal het volgende:
Voor Bolero Park moet je best een stukje lopen, wil je naar St. Tropz, Londonner, Moef Ga ga gaan.
Vanuit Dosjoimi is dat kruipend nog makkelijk te doen, St Tropz kan je al horen van je kamer
Wat dat betreft ligt Tropics even ver van Dosjoimi en Bolero Park.
Camera 1... 1!
pi_52513728
wauwww echt geweldige tijd gehad met heerlijk weer
alleen supervervelende italianen(blond haar)
appartement Salamar is een echte aanrader!!!
  maandag 20 augustus 2007 @ 21:15:59 #262
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52540418
Tip: neem die clubcard van beachmasters, laat de rest aan je voorbij gaan (wat zij aanbieden)
pi_52580769
LLoret!!! (L)
Een maandje terug nu en oh oh oh wat mis ik het!
You're like the water, which when it becomes ice, splits every rock
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:18:31 #264
185625 Joal
De witte neger
pi_52758833
Zo, vandaag terug in Nederland. Een fantastische vakantie gehad! Ik zat op Bolero Park, tegenover Hotel Samba. Wij zaten op drie hoog, maar dankzij onze iPod Hifi en subwoofer set uitstekend te herkennen aan de knoerharde muziek daar

Binnenkort zal ik wat meer vertellen, maar eerst even bijkomen.
  dinsdag 28 augustus 2007 @ 18:19:51 #265
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_52758864
quote:
Op dinsdag 28 augustus 2007 18:18 schreef Joal het volgende:
Zo, vandaag terug in Nederland. Een fantastische vakantie gehad! Ik zat op Bolero Park, tegenover Hotel Samba. Wij zaten op drie hoog, maar dankzij onze iPod Hifi en subwoofer set uitstekend te herkennen aan de knoerharde muziek daar

Binnenkort zal ik wat meer vertellen, maar eerst even bijkomen.
Wij zaten in Samba, driehoog Best te doen daarzo, jammer van die berg
  zondag 2 september 2007 @ 22:10:16 #266
22273 Dizer
Save the beard!
pi_52902607
En terug naar TRV
Friends don't let friends remain beardless...
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:21:08 #267
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_53011633
Vanavond op RTL4 om half 10 komt Gorden met de programma. Hij is volgens mij in Lloret, dus is wel ff leuk om te kijken als je daar op vakantie ben geweest
  vrijdag 7 september 2007 @ 18:27:41 #268
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_53011797
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 18:21 schreef ThaRooP het volgende:
Vanavond op RTL4 om half 10 komt Gorden met de programma. Hij is volgens mij in Lloret, dus is wel ff leuk om te kijken als je daar op vakantie ben geweest
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')