Ik ben dus terug
![]()
Beste vakantie die ik ooit gehad heb, laatste dagen waren erg tof! Nog een heerlijk bruin kleurtje gekregen en ik kreeg nog een mooie bijnaam 'slet van Lloret'
Ik had op een avond met een meisje gezoend, later op die avond met een ander naar haar hotelkamer geweest
![]()
, en later in de nacht wederom met een ander gezoend
![]()
Beachmasters-lui konden er wel om lachen!
Dat was ook wel het hoogtepunt hoor, voor de rest alleen nog beste vrienden geworden met wat meiden
Op de cocktailparty hebben we nog een record gevestigd. Het was niet zo heel boeiend, dus gingen we rietjes aan elkaar doen. Uiteindelijk hadden we een 'rietje' van Café Olé naar de zee(ongeveer 600m)
![]()
Er kwamen meer mensen naar ons kijken dan een bandje verderop
![]()
Zullen jullie vast nog wel wat van horen! Verder hebben we nog lekker wat gezopen, Café Oranje vond ik het leukste(qua inrichting en gezelligheid). Er werd overal veel Guus Meeuwis gedraaid, erg gezellig
Wat minder vond ik St. Trop, op zich een prachtige disco, maar véééél te druk, en ook teveel jongens. Collos is mooi maar betaal je 5 euro voor een biertje, en Tempation is leuk, maar je gaat er 4x heen met Beachmasters en heb je 't wel gezien. Ook moet je daar betalen voor de WC: 0,50! Als je zegt dat je vrienden bent van Lilly mag je gratis
Verder nog naar Waterworld geweest, zeker een aanrader. Al hadden we het na 5 uurtjes wel gezien. Ook nog op de Jet-ski's gevaren en dat is echt het toffste wat ik ooit heb gedaan. Echt fantastisch was dat, zo ongelofelijk hard
Busreis hadden we mazzel, we mochten 18.30 al weg. Terwijl sommige tot 21.30 moesten wachten. Erg kut, want je moet s'ochtends al appartement/hotel uit. Busreis is iedereen brak, dus kan je lekker slapen. Vond de busreis echt meevallen
Toen ik thuiskwam hoorde ik dat ik ingeloot ben voor Geneeskunde, dus ik ga verder met feesten