en die irritante verrekte italianen met hun seven nation armyquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:33 schreef Erosjuhhh het volgende:
wat t is met venga en bonte koe weet ik ook niet.. stonken vorige 2 jaren ook alverder heeft st. trop idd een playlist, elke dag komen dezelfde liedjes en ook precies in dezelfde volgorde (vorig jaar iig
)
wij hadden een dag in barcelona geplanned 1ste jaar in lloret dat ik er wasquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:39 schreef bier_hier het volgende:
en trouwens die negers met hun kettingen (aka drugs)
Ik: real fake silver??
negert: yes , yes , real fake silver!!
en die rozenverkopers
nog paar leuke geintjes mee uitgehaald,
komt er zon verrekte pakistaan aan met zijn bloemetjes , wij waren net klaar met eten en ik had wel zin in een dessert
dus die vent komt bij onze tafel staan , ik zo : doe maar een roos , hoeveel?? hij: 2 euri
ik :dan niet
hij : oke 1 euro ,, dus gekocht dat ding
ik pak die roos en bijt de bloem eraf en begin erop te kauwen, je had die vent zijn gezicht moeten zien ,,
ge-wel-dig
ook leuk een bos bloemen kopen voor 5 euro en voor zijn neus kapotstampen op de grond,, die mensen snappen er niiks van![]()
ja deed ie bij ons ookquote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:51 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
wij hadden een dag in barcelona geplanned 1ste jaar in lloret dat ik er was
was dus ook zo'n rozenverkoper en een hele groep met meiden (gingen ook allemaal mee naar barcelona) ik en een vriend waren nog al melig die dag dus hebben ook paar rozen gekocht, op de grond gegooid en kapot getrapt... al die meisjes: aah wat gemeen!! oeeh wat zielig!
en toen liepen we weg en die man raapte de rozen op en stopte ze weer tussen de anderen
god ja daar werd je ook gek van, kutliedjequote:Op woensdag 9 augustus 2006 17:36 schreef bier_hier het volgende:
[..]
en die irritante verrekte italianen met hun seven nation army
zucht
hekel aan dat nummer nu!
die was bij ons 44334253456 jaar geleden een hit en dat is nu daar de shit :/
Veel plezier! Maar dat zal wel lukken...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 09:52 schreef _Supreme het volgende:
*gaat over 3 uurtjes weg*
is dat die kerel met al die sproeten; of die soort van hanenkam?quote:Op zondag 13 augustus 2006 13:40 schreef bier_hier het volgende:
haha geweldig , iedereen weet wie die vuile homo van een roel is !!
wat een zak stront
Heb 2x Chuckie op de dinsdag in Tropics meegemaakt....echt de shit was datquote:Op woensdag 16 augustus 2006 15:49 schreef Radjesh het volgende:
Gisteren DJ Chuckie. Was dopeeeeeeeeeeeeee
Ja idd, die gast kan draaien men. Echt een gave show gehad.quote:Op woensdag 16 augustus 2006 18:37 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Heb 2x Chuckie op de dinsdag in Tropics meegemaakt....echt de shit was dat![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |