haha BUSquote:Op dinsdag 9 januari 2007 12:37 schreef MaxC het volgende:
Wij hebben net geboekt, Beachmasters met de bus(word een hel, maar ja) @ 290, p.p. voor 10 dagen
Valt mee![]()
Terug is beter! Als je 24 uur wakker blijft slaap je de hele busreis. Binnen 2 uur ben je dan weer terug...!quote:Op dinsdag 9 januari 2007 17:17 schreef Mr.Mills het volgende:
Met de bus is best gezellig hoor....in de pauzes ff potje voetballen enzo, beetje lullen met reisgenotenAlleen terug is minder...
Vliegtuig betaal je tussen de 100 en 150 euro, is ons verteld.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 13:11 schreef Erosjuhhh het volgende:
en dan betaal je 320 ofzo voor vliegtuig? snap niemand die de bus kiest. je bent 2 dagen kwijt en je betaald eigenlijk niks minder.
Ook opgezocht hoor, ruim 120 meer kost hetquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:25 schreef Erosjuhhh het volgende:
is je verteldzoek je zoiets niet op?
Ja in de bus jaquote:Op dinsdag 9 januari 2007 18:36 schreef T1andonly het volgende:
en het is toch fijn als je ergens ff kan slapen is mijn ervaring.
quote:
of omdat wij liever iets meer herrie maken savonds?quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:39 schreef BramKVO het volgende:
Vind het vreemd dat veel NL'ers voor appartementen kiezen. Belgische jeugd kiest vrijwel altijd voor hotels. Zal wel met de bourgondische cultuur vd Belgen te maken hebben zeker ?
das inderdaad een zeer plausibele uitlegquote:Op donderdag 18 januari 2007 20:40 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
of omdat wij liever iets meer herrie maken savonds?
Waterworld is meer iets voor kinderen.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:36 schreef MaxC het volgende:
Waterworld ca. ¤ 20,-
Een dagje geen zout water? Dit waterpretpark heeft alles: lekkere zonneweides en spetterende waterglijbanen met de Kamikaze als letterlijk hoogtepunt!
Je reisleidsters proberen je er dood mee te gooien.quote:Op zondag 21 januari 2007 22:18 schreef MaxC het volgende:
Waar, wanneer kan je dat bestellen?
Uhhh, van welke planeet kom jij. Waterworld is echt niet "meer iets voor kinderen". Ga jij maar eens van de kamikaze af, dan piep je wel anders. Waterworld =quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:36 schreef zevenkamp het volgende:
Waterworld is meer iets voor kinderen.
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:39 schreef Jenny_ het volgende:
[..]
Uhhh, van welke planeet kom jij. Waterworld is echt niet "meer iets voor kinderen". Ga jij maar eens van de kamikaze af, dan piep je wel anders. Waterworld =!
Wanneer niet... Zoals een voorganger ook al zegt, de eerste 3 dagen hebben ze het over niets anders...quote:Op maandag 22 januari 2007 10:22 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Je reisleidsters proberen je er dood mee te gooien.
Naam? Adres?quote:Op zondag 28 januari 2007 23:42 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik zou ook geen all in nemen
je hebt een heeeeeeeeeeeeele goede steakhouse in lloret die verdomd goedkoop is, als je er vaker komt en ze herkennen je krijg je zelfs megakortingen![]()
Wat is tegenwoordig duur?quote:Op maandag 29 januari 2007 19:48 schreef Jojoortje het volgende:
Is Lloret de Mar duur met uitgaan?
ik weet t adres niet..quote:
Ohww leuk die plattegrond....lijkt me vet om nog eens naar Tropics te gaanquote:Op maandag 29 januari 2007 20:28 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding]
blauwe stip = supermarkt
1 v/d gele stippen = steakhouse (weet niet precies meer.
Trouwens, die irritante Duitser die bananaboats verhuurde bij de ingang van het strand werd ook door iedereen gedisst, echt grappigquote:Op maandag 29 januari 2007 21:06 schreef Mr.Mills het volgende:
[..]
Ohww leuk die plattegrond....lijkt me vet om nog eens naar Tropics te gaan![]()
Wat hij zegtquote:Op maandag 5 februari 2007 10:51 schreef ThaRooP het volgende:
Van 7 tot en met 15 augustus ben ik ook in Lloret te vinden, appartement Samba met Beachmasters
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |