quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:17 schreef Homdeck het volgende:
Noem 8 gemeenten in provincie Drenthe. de 8e krijgt het punt
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:20 schreef Homdeck het volgende:
Assen, emmen, hoogeveen, meppel, coevorden en noordenveld zijn goed
Maar - heb ik vanmiddag hier geleerd - schaken is een sport. Dammen ook.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef Haruhi het volgende:
Eelde-Paterswolde Zuidlaren Midden-Drente
En OH! Aa & De Hunze ( Vader van een meisje wat ik ooit geschaakt heb is daar Burgemeester van )
Ik heb geschaakt met de dochter van voorzitter Eelder corso.. subtiel verschil.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef Haruhi het volgende:
En OH! Aa & De Hunze ( Vader van een meisje wat ik ooit geschaakt heb is daar Burgemeester van )
7 en 8quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:23 schreef Haruhi het volgende:
Fitness niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:24 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Maar - heb ik vanmiddag hier geleerd - schaken is een sport. Dammen ook.
Ik zal niet in details treden maar ja, daar zit wel enig verschil tussen .quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Ik heb geschaakt met de dochter van voorzitter Eelder corso.. subtiel verschil.
Zuidlaren was ook goed hoorquote:
Nee. Da's alleen maar vermoeiend.quote:
Ik zeg niet dat dat het enige is hè..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:26 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Ik zal niet in details treden maar ja, daar zit wel enig verschil tussen .
nee ligt in Aa en Hunzequote:
nee in Tynaarlooquote:
whatever het is geen gemeente iigquote:
ik vermoed midden-drenthequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Welke gemeente is Orvelte dan?
Dat dacht ik al .quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:27 schreef wyccie het volgende:
All Saints - Never ever
Jonge ! Dit liedje stond op toen ik op het geweldige idee kwam, de volgende raadt niemand!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:29 schreef Nembrionic het volgende:
Neem dan iets wat niet in de top40 heeft gestaan
Nog 99 goed beantwoordenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Kut....101 wat nu?
Doorgaan tot 150quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Kut....101 wat nu?
Door wangedrag een keiharde -1 verdienen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:29 schreef wyccie het volgende:
Kut....101 wat nu?
Wat een mooi, optimistisch mens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef AntonDingeman het volgende:
ik bedoel: ik neem aan dat er meegeknoeid is? het is toch niet de bedoeling dat het zo verschrikkelijk klinkt?
Er flikkert wat op de grond hier.. oh, het is mijn respect voor je..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef Neleos het volgende:
Geweldige reacties
Dit is 1 van mijn favoriete nummers allertijden
Ja inderdaad zeg. Dit is geen muziek meer, dit is teringbagger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Er flikkert wat op de grond hier.. oh, het is mijn respect voor je..
Geef me een koekepan en een kaasrasp en ik maak er nog iets beters vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef Homdeck het volgende:
Neleos heeft het vast zelf gemaakt en zat op complimentjes te wachten
WAT! Heiligschennis, hoe dúrf je Herbie Hancock te vergelijken met deze teringzooiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjeezus... Is dat iets van Herbie Hancock ofzo?
Dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Man..dit is jaren 80 bliephop ofso
Wat is dit joh? Serieus waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef Neleos het volgende:
Zal ik het maar zeggen dan en een andere vraag stellen?
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik dacht serieus dat je met een audioprogramma een "normaal" nummer had bewerkt en dat je als je goed luisterde het er nog doorheen kon horen
Klik op mijn sig mên .quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haruhi luistert ook graag naar Rooie Rinus en Pé Daalemmer, maar dit is ook niet best.
respect voor wyccie ook min 10 miljoen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Kraftwerk?
Ik vind het leuk. Dit nummer dan, Kraftwerk niet zo.
Ah gelukkig, toch nog iemand die het wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Kraftwerk?
Ik vind het leuk. Dit nummer dan, Kraftwerk niet zo.
Jij kent het welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:42 schreef Berkery het volgende:
ff downloaden
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik ook. En dan ga ik er iets van downloaden. Lijkt me wel leuk om de kat in de gordijnen te jagen.
Inderdaad. Misschien bestaat het wel als .midiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Leuk als ringtone ook.
Dan moet je even de Atari Teenage Riot Kids downloadenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik ook. En dan ga ik er iets van downloaden. Lijkt me wel leuk om de kat in de gordijnen te jagen.
Hmmm. Dan zal ik het maar zeggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Berkery het volgende:
Het zegt me weinig, Neel
Euh, Jenna Jameson?quote:
Dat komt me wel vaag bekend voorquote:
Die tweede, maar ik ben slecht met puntjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eisbar of Eisbär?
ALT + 0228 = äquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die tweede, maar ik ben slecht met puntjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grauzonequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef AntonDingeman het volgende:
ze staan geeneens op wikipedia
Werkt niet op een Engelse Windows.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Of shift " en dan a.
Hihi .quote:
Oh, ik keek bij de engelse.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grauzone
McDonalds reclamequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hihi .
Even denken..
Waar kennen we dit van: "De geest is als een parachute, hij werkt alleen als ie open is!"
Wehehe!quote:
1 album, dacht ik. Maar dit nummer is wel klassiekertjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hebben ook niet veel uitgebracht, meer een eendagsvlieg dus.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
1 album, dacht ik. Maar dit nummer is wel klassiekertje
"De modderrijder kan de smaragd dan misschien wel verbergen...maar hij kan hem niet vuil maken"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
"De modder kan de smaragd wel verbergen, maar kan 'm niet vies maken" ???
Het verschil moet er wezen denk ik altijd maar.quote:
Daar hebben ze toch Hazes Marco Borsato voor uitgevonden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Draai hem als je op een feestje iedereen het huis uit wil hebben
Ja, daar jaag je je mij wel mee weg jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Hazes Marco Borsato voor uitgevonden?
Nog foto's hebben van m'n laatste operatie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze muziek gaat naast het 'flashen' van Irakeez en de foto en duimen van Daffo een terugkerende grap worden vrees ik.
[F.Barend] Nee, dat is flauw. Hè, bah [/F. Barend]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Hazes Marco Borsato voor uitgevonden?
[Julia Roberts in Notting Hill] "tempting, but... no" [/JR in NH]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog foto's hebben van m'n laatste operatie?
Hier heb je wat zout:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
[F.Barend] Nee, dat is flauw. Hè, bah [/F. Barend]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Ik weet wel dat de as van Marcy's moeder in de BBQ terecht komt.
Nee...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Joe Cocker - You can keep your hat on
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef AntonDingeman het volgende:
natuurlijk! Grauzone - Eisbar
ALT + 0228 = äquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef AntonDingeman het volgende:
ik moest hardop lachenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef AntonDingeman het volgende:
Subtielquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De makers van Triviant, die hier spieken voor toffe vragen, nemen even een rookpauze.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hetzelfde nummer als Christine van de band loopt?
Close enough for me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bad to the Bone. Van huppeldepup en de Destroyers
Nee pcies. Dat vond ik zelf het leuke aan de vraagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ken het niet van naam.
Album heet zo, geen liedje toch??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef Neleos het volgende:
Bad To The Bone ken ik wel van Inner Circle
ik ook niet, maar heb even op allmusic geluisterd en ken het nummer welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ken het niet van naam.
Het is vaak gecovered ja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef Neleos het volgende:
Bad To The Bone ken ik wel van Inner Circle
Maar misschien ken ik het liedje zelf ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Nee pcies. Dat vond ik zelf het leuke aan de vraag
Liedje in ieder geval, album weet ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Album heet zo, geen liedje toch??
Oh dat! Ja, dat kent iedereen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nembrionic.com/fok/georgethorogood-badtothebone.mp3
Hier..voor diegene die het even wil horen
Zei ik tochquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh dat! Ja, dat kent iedereen.
Jammer dat er in Eisbär gezongen wordt. In het Duits nog wel
Klopt. Da's de uitvoerende.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
Er staat Michael Kamen....
Die is niet echt "verstorend" te noemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:19 schreef Homdeck het volgende:
Dan gok ik op the three musketeers.
neuh maar kon zo snel geen films waarvoor hij gecomponeerd heeft verzinnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die is niet echt "verstorend" te noemen.
Nee. Film uit 2002. Gefilmd in heel lange takes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Silence of the Lambs dan
Ja. Misselijkmakende film, vooral door het brommende geluid en de zenuwachtige camerabewegingen. Bijna alle dialoog is geïmproviseerd. En zeer expliciete verkrachtingsscène.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Irréversible?
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf, kom je naar de meet?
Ik weet alleen dat 'ie heel lelijk en heel eng isquote:
En Duitser ook nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 'ie heel lelijk en heel eng is
Yo!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:37 schreef Feldhofer het volgende:
Busta Rhymes, gimme (some) more
Een echte nederlander.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:47 schreef Neleos het volgende:
Dom gokken dan maar: Lodewijk Napoleon?
Slaap zequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:48 schreef Homdeck het volgende:
Generaal von Flockenstoffen.
ik weet het niet, ik ga naar bed, weltrusten.
Hij had een ietwat pompeuze franse naamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Generaal Jansen?
De hele naam graag!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:56 schreef Jojoortje het volgende:
lol! Generaal Chassé
0quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:58 schreef bofneger het volgende:
Hoeveel punten heeft van Kampen in dit topic gehaald?
Ok dan, Jojoortje +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:59 schreef Jojoortje het volgende:
Oke dan weet ik het niet Vond het al knap van mezelf dat ik deze wist
Het is altijd vervelend als iemand je op de hielen zit.quote:
Jojoortje komt er ook aan hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:02 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het is altijd vervelend als iemand je op de hielen zit.
Het is ook gewoon een reden om wat vaker mee te doen . Al vrees ik dat ik om mensen als MAJO, Soempie, Climbfall en Asmodian in te halen minimaal een sabbatical moet nemenquote:
En ikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:06 schreef bofneger het volgende:
Het is ook gewoon een reden om wat vaker mee te doen . Al vrees ik dat ik om mensen als MAJO, Soempie, Climbfall en Asmodian in te halen minimaal een sabbatical moet nemen
Mij lukt dat sowieso niet, ben bijna altijd online, maar die lui weten ook gewoon te veel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:06 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een reden om wat vaker mee te doen . Al vrees ik dat ik om mensen als MAJO, Soempie, Climbfall en Asmodian in te halen minimaal een sabbatical moet nemen
Zeker wetenquote:
Okequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Madonna_(muziek)
Stukje tekst: In 1983 komt haar debuutalbum Madonna uit. De eerste grote hit van dit album is Holiday. Deze plaat wordt een wereldwijde hit.
Correct maar ik wilde graag nog de betekenis ervanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
De appel valt niet ver van de boom
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn
Hoge bomen vangen veel wind.
Staan er een paar postings onder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Correct maar ik wilde graag nog de betekenis ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |