Wat een mooi, optimistisch mens.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:36 schreef AntonDingeman het volgende:
ik bedoel: ik neem aan dat er meegeknoeid is? het is toch niet de bedoeling dat het zo verschrikkelijk klinkt?
Er flikkert wat op de grond hier.. oh, het is mijn respect voor je..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef Neleos het volgende:
Geweldige reacties![]()
Dit is 1 van mijn favoriete nummers allertijden![]()
Ja inderdaad zeg. Dit is geen muziek meer, dit is teringbagger.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:38 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Er flikkert wat op de grond hier.. oh, het is mijn respect voor je..
Geef me een koekepan en een kaasrasp en ik maak er nog iets beters vanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:37 schreef Homdeck het volgende:
Neleos heeft het vast zelf gemaakt en zat op complimentjes te wachten![]()
WAT! Heiligschennis, hoe dúrf je Herbie Hancock te vergelijken met deze teringzooiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:38 schreef Daffodil31LE het volgende:
Sjeezus... Is dat iets van Herbie Hancock ofzo?
Dat klopt wel jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef Nembrionic het volgende:
Man..dit is jaren 80 bliephop ofso
Wat is dit joh? Serieus waar.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef Neleos het volgende:
Zal ik het maar zeggen dan en een andere vraag stellen?
Hahahahaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef AntonDingeman het volgende:
Ik dacht serieus dat je met een audioprogramma een "normaal" nummer had bewerkten dat je als je goed luisterde het er nog doorheen kon horen
Klik op mijn sig mênquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Haruhi luistert ook graag naar Rooie Rinus en Pé Daalemmer, maar dit is ook niet best.
respect voor wyccie ook min 10 miljoen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Kraftwerk?
Ik vind het leuk.Dit nummer dan, Kraftwerk niet zo.
Ah gelukkig, toch nog iemand die het wel kan waarderen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:40 schreef wyccie het volgende:
Kraftwerk?
Ik vind het leuk.Dit nummer dan, Kraftwerk niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |