ik ook niet, maar heb even op allmusic geluisterd en ken het nummer welquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ken het niet van naam.
Het is vaak gecovered ja...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef Neleos het volgende:
Bad To The Bone ken ik wel van Inner Circle
Maar misschien ken ik het liedje zelf ook niet.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:12 schreef Nembrionic het volgende:
Nee pcies. Dat vond ik zelf het leuke aan de vraag
Liedje in ieder geval, album weet ik nietquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:12 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Album heet zo, geen liedje toch??
Oh dat! Ja, dat kent iedereen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:13 schreef Nembrionic het volgende:
http://www.nembrionic.com/fok/georgethorogood-badtothebone.mp3
Hier..voor diegene die het even wil horen
Zei ik tochquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh dat! Ja, dat kent iedereen.
Jammer dat er in Eisbär gezongen wordt. In het Duits nog wel
Klopt. Da's de uitvoerende.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:18 schreef wyccie het volgende:
Er staat Michael Kamen....
Die is niet echt "verstorend" te noemen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:19 schreef Homdeck het volgende:
Dan gok ik op the three musketeers.
neuh maar kon zo snel geen films waarvoor hij gecomponeerd heeft verzinnenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:20 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Die is niet echt "verstorend" te noemen.
Nee. Film uit 2002. Gefilmd in heel lange takes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:22 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Silence of the Lambs dan
Ja. Misselijkmakende film, vooral door het brommende geluid en de zenuwachtige camerabewegingen. Bijna alle dialoog is geīmproviseerd. En zeer expliciete verkrachtingsscčne.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:23 schreef wyccie het volgende:
Irréversible?
Is de paus katholiek?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Daf, kom je naar de meet?
Ik weet alleen dat 'ie heel lelijk en heel eng isquote:
En Duitser ook nog.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat 'ie heel lelijk en heel eng is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |