Nog foto's hebben van m'n laatste operatie?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deze muziek gaat naast het 'flashen' van Irakeez en de foto en duimen van Daffo een terugkerende grap worden vrees ik.
[F.Barend] Nee, dat is flauw. Hè, bah [/F. Barend]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Hazes Marco Borsato voor uitgevonden?
[Julia Roberts in Notting Hill] "tempting, but... no" [/JR in NH]quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog foto's hebben van m'n laatste operatie?![]()
Hier heb je wat zout:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:56 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
[F.Barend] Nee, dat is flauw. Hè, bah [/F. Barend]
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:01 schreef Daffodil31LE het volgende:
Geen idee. Ik weet wel dat de as van Marcy's moeder in de BBQ terecht komt.
Nee...quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:02 schreef AntonDingeman het volgende:
Joe Cocker - You can keep your hat on
ik moest hardop lachenquote:
Subtielquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
De makers van Triviant, die hier spieken voor toffe vragen, nemen even een rookpauze.
Dat durf ik niet te zeggen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:08 schreef Daffodil31LE het volgende:
Hetzelfde nummer als Christine van de band loopt?
Close enough for me.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:09 schreef Daffodil31LE het volgende:
Bad to the Bone. Van huppeldepup en de Destroyers
Nee pcies. Dat vond ik zelf het leuke aan de vraagquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef wyccie het volgende:
Ik ken het niet van naam.
Album heet zo, geen liedje toch??quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:11 schreef Neleos het volgende:
Bad To The Bone ken ik wel van Inner Circle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |