quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik ook. En dan ga ik er iets van downloaden. Lijkt me wel leuk om de kat in de gordijnen te jagen.
Inderdaad. Misschien bestaat het wel als .midiquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef AntonDingeman het volgende:
Leuk als ringtone ook.
Dan moet je even de Atari Teenage Riot Kids downloadenquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:46 schreef Daffodil31LE het volgende:
ik ook. En dan ga ik er iets van downloaden. Lijkt me wel leuk om de kat in de gordijnen te jagen.
Die tweede, maar ik ben slecht met puntjes.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eisbar of Eisbär?
ALT + 0228 = äquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:49 schreef Neleos het volgende:
[..]
Die tweede, maar ik ben slecht met puntjes.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grauzonequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:48 schreef AntonDingeman het volgende:
ze staan geeneens op wikipedia
Werkt niet op een Engelse Windows.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef wyccie het volgende:
Of shift " en dan a.
Hihiquote:
Oh, ik keek bij de engelse.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:50 schreef Neleos het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Grauzone
McDonalds reclamequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:51 schreef Haruhi het volgende:
[..]
Hihi.
Even denken..
Waar kennen we dit van: "De geest is als een parachute, hij werkt alleen als ie open is!"
1 album, dacht ik. Maar dit nummer is wel klassiekertjequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Die hebben ook niet veel uitgebracht, meer een eendagsvlieg dus.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
1 album, dacht ik. Maar dit nummer is wel klassiekertje
"De modderrijder kan de smaragd dan misschien wel verbergen...maar hij kan hem niet vuil maken"quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
"De modder kan de smaragd wel verbergen, maar kan 'm niet vies maken" ???
Daar hebben ze toch Hazes Marco Borsato voor uitgevonden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:54 schreef Neleos het volgende:
[..]
Draai hem als je op een feestje iedereen het huis uit wil hebben
Ja, daar jaag je je mij wel mee weg jaquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:55 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch Hazes Marco Borsato voor uitgevonden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |