Yo!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:37 schreef Feldhofer het volgende:
Busta Rhymes, gimme (some) more
Een echte nederlander.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:47 schreef Neleos het volgende:
Dom gokken dan maar: Lodewijk Napoleon?
Slaap zequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:48 schreef Homdeck het volgende:
Generaal von Flockenstoffen.
ik weet het niet, ik ga naar bed, weltrusten.
Hij had een ietwat pompeuze franse naamquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:53 schreef Neleos het volgende:
Generaal Jansen?
De hele naam graag!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:56 schreef Jojoortje het volgende:
lol! Generaal Chassé
0quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:58 schreef bofneger het volgende:
Hoeveel punten heeft van Kampen in dit topic gehaald?
Ok dan, Jojoortje +1quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:59 schreef Jojoortje het volgende:
Oke dan weet ik het nietVond het al knap van mezelf dat ik deze wist
Het is altijd vervelend als iemand je op de hielen zit.quote:
Jojoortje komt er ook aan hoorquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:02 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het is altijd vervelend als iemand je op de hielen zit.![]()
Het is ook gewoon een reden om wat vaker mee te doenquote:
En ikkequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:06 schreef bofneger het volgende:
Het is ook gewoon een reden om wat vaker mee te doen. Al vrees ik dat ik om mensen als MAJO, Soempie, Climbfall en Asmodian in te halen minimaal een sabbatical moet nemen
Mij lukt dat sowieso niet, ben bijna altijd online, maar die lui weten ook gewoon te veel.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:06 schreef bofneger het volgende:
[..]
Het is ook gewoon een reden om wat vaker mee te doen. Al vrees ik dat ik om mensen als MAJO, Soempie, Climbfall en Asmodian in te halen minimaal een sabbatical moet nemen
Zeker wetenquote:
Okequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:10 schreef Jojoortje het volgende:
Bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Madonna_(muziek)
Stukje tekst: In 1983 komt haar debuutalbum Madonna uit. De eerste grote hit van dit album is Holiday. Deze plaat wordt een wereldwijde hit.
Correct maar ik wilde graag nog de betekenis ervanquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:15 schreef Daffodil31LE het volgende:
De appel valt niet ver van de boom
Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn
Hoge bomen vangen veel wind.
Staan er een paar postings onder.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 02:17 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Correct maar ik wilde graag nog de betekenis ervan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |