auwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net alsof ik weet hoe je twents schrijftIk zocht gewoon op de uitspraak omdat ik hoopte nog meer van zulke uitspraken te vinden en toen kwam ik deze tegen
Zocht dus eigenlijk gewoon een stok om Inco mee te slaan
ik welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog liefhebbers voor DTM3 ?
Ik bescherm je wel hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef -chiel- het volgende:
Tering, wat een gelul! of mag ik hier als westerling niet meer posten
En kan diegene die dat doet dan meteen mij ook even van plaats negen naar acht verhuizen ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Razorback het volgende:
Kan iemand zo aardig zijn om mij 1 plekje hoger te zetten (van 12 naar 11) voordat ik het ga doen en alles verpruts
Druk op Nielsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef jpjedi het volgende:
beffers.
Kut pagina 1 met dat gescroll. Zeker op de pda![]()
Ja geloof het of niet, maar ik ben niet helemaal nutteloosquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Druk op Niels
Super tip van JorritIk gebruik m elke keer weer. Irritante signatures
Lees hem in het twents voor, slaapt ie met 3 minuten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut hamster. Had m nooit z'n eten en drinken terug moeten geven. Beest is meteen weer actief en rent zich rot in z'n radje
Je haalt ook wel een bierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja geloof het of niet, maar ik ben niet helemaal nutteloos
Ik proberen zegt ie het volgende:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef -chiel- het volgende:
Lees hem in het twents voor, slaapt ie met 3 minuten!![]()
Dan pak je z'n eten toch weer af?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut hamster. Had m nooit z'n eten en drinken terug moeten geven. Beest is meteen weer actief en rent zich rot in z'n radje
en je vraagt je nog af waarom een hamster jou wel bijt en mij en Kev niet ?quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef escape_nl het volgende:
Zo Jedi heeft net een leuk rondje gehad op Dalian Plant
Ging voor geen meter... Mijn gunner kun wel raakknallen maar je had ons elke keer weer net wat sneller. Ik mistte als gunner jullie twee keer omdat we ondertussen door jou al geraakt werden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef escape_nl het volgende:
Zo Jedi heeft net een leuk rondje gehad op Dalian Plant
Jou had ik gisteren op mashtuur city ook 4x achter elkaar ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
TT![]()
hoe was het ook al weer; ömmeunig goed"![]()
![]()
ja die ga ik even niet aanpassen hoor. heb hem in de nieuwe wiki zo gelaten. als je nou 300 punten meer heb ok. maar dit soort dingen telkens aanpassen, neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:47 schreef IJsmuts het volgende:
Hee ik sta verkeerd in de lijst!![]()
Heb 1 punt meer dan SEBNL![]()
checked BF2 statsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jou had ik gisteren op mashtuur city ook 4x achter elkaar ofzo![]()
Steeds werd je gerevived en pang pang!
Haha 10x nog wel en dat in 1 rondje. Dat moet dan gisteren zijn geweest op Mashtuur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
checked BF2 stats
Worst enemyiamond3D
SPAWNKILLER![]()
nou snap ik waarom je zoveel punten hebt![]()
groot gelijk, maar ik ga volgende keer ook helemaal los op jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha 10x nog wel en dat in 1 rondje. Dat moet dan gisteren zijn geweest op Mashtuur.
Maarja als jij 4x word gerevived ga ik me niet op jullie inhouden hoor![]()
ow, naja, ik moet dit weekend toch mn first gaan halen dus dat komt mooi uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja die ga ik even niet aanpassen hoor. heb hem in de nieuwe wiki zo gelaten. als je nou 300 punten meer heb ok. maar dit soort dingen telkens aanpassen, nee
als we deze mappen erbij gooien hebben we op 1 na alle mappen in de roulatie staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:02 schreef Sumera het volgende:
Bleh EF/AF morgen
Nouja, zouden er mischien op vanilla wat maps bij mogen?
Ik stel voor:
- Dragon Valley
- Fushe Pass
- Kubra Dam
- Songua Stalemate
- Zatar wetlands
Gewoon de 32-speler versies
nouja, alles dus behalve op. clean sweep die's saaai ;/
Is maar een suggestie, indien anderen ook wat meer maps leuk zouden vinden
De meeste van die maps hebben ook jets en choppers enz, dus voor ieder wat wils
En natuurlijk de APCs voor escape ^.^
Alsjeblieft niet he!!!!!!!!!!!! Dan wordt het echt een leegloop op onze server!! Kubra Dam oke .. maar de rest please niet!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:02 schreef Sumera het volgende:
Bleh EF/AF morgen
Nouja, zouden er mischien op vanilla wat maps bij mogen?
Ik stel voor:
- Dragon Valley
- Fushe Pass
- Kubra Dam
- Songua Stalemate
- Zatar wetlands
Gewoon de 32-speler versies
nouja, alles dus behalve op. clean sweep die's saaai ;/
Is maar een suggestie, indien anderen ook wat meer maps leuk zouden vinden
De meeste van die maps hebben ook jets en choppers enz, dus voor ieder wat wils
En natuurlijk de APCs voor escape ^.^
Kan ie ook multiplayer online ? Dan trek ik m ook even binnen, kan ik over een week wel een keer spelenquote:
dan wordt het meer een tank battlequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:04 schreef Silver_Shark het volgende:
gewoon 24/7 karkand op 64 map veel punten dan !!!
tid goed gekomen want ik zag je net in m. city!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
goeinmiddag. heb t eindelijk met SF voor elkaar... maar nu die godvergeten 1.3 patch opnieuw downloaden en installeren... maarja komt helemaal goed
zoals ik zei? met eerst 1.1 downloaden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
goeinmiddag. heb t eindelijk met SF voor elkaar... maar nu die godvergeten 1.3 patch opnieuw downloaden en installeren... maarja komt helemaal goed
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
waar zijn al die Tukkers trouwens ineens? Is het soms zwarte cross![]()
WTF is er nu op een bootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echte BoF-ers staan nu op een boot.
![]()
Goedzo Lies, ben ik niet de enige die zo denktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet he!!!!!!!!!!!! Dan wordt het echt een leegloop op onze server!! Kubra Dam oke .. maar de rest please niet!![]()
Ik wacht nog steeds. Het eerste rondje op Karkand zat je in een APC en had je me een aantal keer (logisch) maar ik had jou toch ook nog 3x met een TOWquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
groot gelijk, maar ik ga volgende keer ook helemaal los op jou![]()
quote:
*stiekem juicht dat z'n nonchalante houding gewerkt heeft en dat JMP hem niet heeft gespot voorop de eerste bootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Hij is grote smurf af en heeft meteen niks meer door![]()
Schande
@FJD: Ik vond het al raar dat jij er niet was![]()
Het is al opgelost zie ik maar hiervoor is Xfire erg handigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Sumera het volgende:
Gelieve even een admin online, er zit een bug abusert in hotel op karkand... blazernogiets
Super,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:00 schreef Timminater het volgende:
terug vabn mijn weekje duitsland, escape, kun je de bankgegevens nog een keer posten, dan komt er meteen 30 euro aan van drbravo en mij.
Eventjes is leuk maar als het echt een half potje duurt zou ik zeggen kick zequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje wat betreft het spawnkillen met de mec chopper bij tv station.
Is het toegestaan of niet?
Net had de US zowat een halve ronde alleen tv station en er werd gespawncampt van hier tot tokyo.. met name door de mec chopper!! Je hebt gewoon geen kans als hij achter de toren blijft...
Het is geen uncap base maar word er voor gekickt of niet? Hoor de een er over dat je moet kicken en de ander zegt dat het geen uncap base is en dus is toegestaan..
En nu ga ik even lekker een feestje bouwen![]()
![]()
Kheb het vandaag ook even mogen spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij is dat Flatout alleen leuk met een heleboel online en dan de destruction derby variant(als die er inzit). Dat rondjes rijden slaat nergens op omdat de besturing ook ruk is
tja ik ben allergisch voor TOWS en Arty. zit ik in pantser, krijg ik een TOW in mnm reet, ben ik infant, krijg ik arty op mn dak. echt altijd...... maar die 20 kills krijg je nog wel een keer aan je broek, ga gelijk ff oefenen nuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds. Het eerste rondje op Karkand zat je in een APC en had je me een aantal keer (logisch) maar ik had jou toch ook nog 3x met een TOW9 van de 10 keer kill ik daar nooit iemand mee.
Dus ik wacht nog steeds op die 20 kills van je![]()
N00b, de hele crew was er maar ja omdat jij pas nieuw bent herken je de gezichten niet hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef IJsmuts het volgende:
net ff de anal parade bekeken, WAAR WAREN JULLIE SCHIJNHEILIGE BoF HOMO"S ?![]()
ik had nog wel extra geweervet bij me![]()
![]()
Jij behoort dan ook niet tot de crew..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
ik sta er niet op![]()
ik was te jong![]()
Ach ja er was wat geld over van de donaties voor de server en de skivakantie was al afbetaald dus tja...quote:
Oei, betrapt .. ik kijk naar de kont van Kevquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
N00b, de hele crew was er maar ja omdat jij pas nieuw bent herken je de gezichten niet he
[afbeelding]
Dit is dus Kev en wij staan daar omheen
Ik moest je wel hebben vanavond zegquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef IJsmuts het volgende:
gay foto verhaal
![]()
is FJD erook?, hij heeft zn geweervet en vieze boekjes in de chopper laten liggen![]()
ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moest je wel hebben vanavond zeg
Op Wake had je opeens een raket in je oogVervolgens tikte ik je twee keer aan met de helicopter waarbij ik zelf 1x overleefde. Daarna nog een heerlijke sniperkill
Vervolgens zat ik nog bij iemand anders in de chopper en schoot ik je nog een paar keer neer waarvan 1x zonder dat ik t doorhad
Ik schoot maar wat rond in de hoop wat te raken en ja hoor
Ik heb me kapot gelachen
ja het was een mooie avondquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat was humor ja!
IJsmuts: "wees een vent en vertel waar je zit. Dan kom ik je pakken!"
Ik wou meteen al iets schunnigs typen.. Maar was al te laat;
FJD: "ik zal mijn broekje alvast omlaag doen"Begint die ijsmuts nog over geweervet en uniformen LOL!!!
Toen lag ik echt dubbel!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat was humor ja!
IJsmuts: "wees een vent en vertel waar je zit. Dan kom ik je pakken!"
Ik wou meteen al iets schunnigs typen.. Maar was al te laat;
FJD: "ik zal mijn broekje alvast omlaag doen"Begint die ijsmuts nog over geweervet en uniformen LOL!!!
Toen lag ik echt dubbel!
haha ja klopt. anders werd ik gewoon ff ONTZETTEND geownd haha. dat was echt niet leuk meer... hehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tid goed gekomen want ik zag je net in m. city!
nee ik denk dat t aan de windows XP powerdisk 2.2 lag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
zoals ik zei? met eerst 1.1 downloaden?
Gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje wat betreft het spawnkillen met de mec chopper bij tv station.
Is het toegestaan of niet?
Net had de US zowat een halve ronde alleen tv station en er werd gespawncampt van hier tot tokyo.. met name door de mec chopper!! Je hebt gewoon geen kans als hij achter de toren blijft...
Het is geen uncap base maar word er voor gekickt of niet? Hoor de een er over dat je moet kicken en de ander zegt dat het geen uncap base is en dus is toegestaan..
En nu ga ik even lekker een feestje bouwen![]()
![]()
Volgens mij raakte Heidfeld Schumacher bij die inhaalactie maar er kwam geen herhaling van die beeldenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote zooi zeg. Als die Alonso geen wereldkampioen wordt dan weet ik het ook niet meer. Zelfs als hij pech heeft heeft hij geluk![]()
Mooi race, maar het kampioenschap wordt er niet beter op.
WElkom terug..hoop dat je net zon goede terugkeer hebt als Bravo...eerste rondje 86 geloof ik..quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
terug van vakantie![]()
zal vanavond de server maar eens onveilig maken![]()
Nee ik denk dat schumacher heidfeld raakte, of dat hij weer moest uitwijken en de chicane moest afsnijden, maar dat hij daarbij schade opliep. Wel erg klote, maar ja als hij gewoon bij zijn pitstop het risico had genomen om op droog weer banden te gaan rijden dan had hij de overwinning misschien wel gehad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij raakte Heidfeld Schumacher bij die inhaalactie maar er kwam geen herhaling van die beelden![]()
Ik was van plan om afgelopen donderdag op de server te spelen, wat t leuk maakt op de TS. Helaas kon ik toen (weer) niet omdat ik een etenje helemaal vergeten was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En ik zag dat gisteren Jafar de hele dag heeft gespeeld, maar niet op de BoF server??? Hoe dat zo?
Wokkeltjes!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef Suikermais het volgende:
Zal ik 't spel waar gaan installeren ?
heb wel zin in een wokkel !!!!!!!
Ach ja, maakt natuurlijk ook niks uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik was van plan om afgelopen donderdag op de server te spelen, wat t leuk maakt op de TS. Helaas kon ik toen (weer) niet omdat ik een etenje helemaal vergeten was.Toen ging ik t proberen op de zat. middag. Eerst de TS gecheckt en geen kip die wat zei en op de server was er naar mijn mening weinig samenspel. Daarna heb ik op een paar servers gespeeld waarbij alleen met infanterie werd gespeeld. En in teamverband! En ik moet eerlijk zeggen dat dat heel erg leuk was. Vooral sniperen op een 16 map is heel gaaf. Maar ook met een 6-man squad rondhollen is leuk. Maar je hebt gelijk: I'm sorry!!
![]()
Ga eens snel naar je feestje...quote:
en niet zo'n beetje ook. De buurvrouw stond al aan te bellenquote:
*ging letterlijk stuk tijdens het lezen en zien van de foto*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
N00b, de hele crew was er maar ja omdat jij pas nieuw bent herken je de gezichten niet he
[afbeelding]
Dit is dus Kev en wij staan daar omheen
werkt!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef Sumera het volgende:
bladiebla lang verhaal yadayada
Morguhquote:
had je niet gewoon de link kunnen gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:12 schreef Sumera het volgende:
[..]
Welke's heb je allemaal geprobeerd dan?
En echt groot resultaat of valt wel mee?
ooit van je minimap gehoord? daar staat het op te blinken als iemand een medic nodig heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Morguh![]()
ja, was gister avond van snelle ontvlambaarheid...
liep lekker over mashtuur, gaat eikel helemaal uit zn dak, dat ik een enorme lul ben etc. (heb ik overigens wel)
bleek dattie een medic nodig had en daar naar eigen zeggen al 800x om gevraagd had... geef ik hem eindelijk een verbanddoos, begint tie dus te schelden... hallo gast, doe ff relaxed!!![]()
er gaan per seconde 1000 berichtgevingen over het scherm, ik zag die gast niet sjouwen, denk je dat ik die verbanddoosjes nou echt voor me zelf wil houdenecht triest hoor
![]()
AGP Aperture leek niet te werken dus heb ik terug gezet, de rest heb ik allemaal gedaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:12 schreef Sumera het volgende:
[..]
Welke's heb je allemaal geprobeerd dan?
En echt groot resultaat of valt wel mee?
minimap: van gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
ooit van je minimap gehoord? daar staat het op te blinken als iemand een medic nodig heeft.
en voortaan moet je niet meer in je eentje in een chopper. hoevaak je niet ben neergehaald door domo toen ik aan het piloten was
Komt met eikel natuurlijk dat hij altijd gewend is dat hij van mij gelijk een verbandtrommeltje krijgt![]()
tja die minimap, ik loop altijd als een malloot rond en kijk er niet echt vaak op, alleen naar de enemy. en domo en jij in een chopper is echt niet funquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:
was niet verkeerd bedoeld hoor. maar sommige mensen weten niet datj e op de minimap kan zien dat iemand om een medic roept of dat je kan zien dat er iemand geraakt is.
maar goed zo kwam ik erachter dat die mk1a die engineer gun vol automatisch is. dat zei eikel en het is nog zo ook.
medailles heb ik genoeg hoorons team deed erg weinig. domo en ik waren leek het wel de enige die alles kapot deden schieten.
het grootste nadeel van daqain 64 zijn al die linebackers!
dat wist ik niet! als iemand roept gaat het bolletje geel knipperen, maar hoe zie je dit?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:
was niet verkeerd bedoeld hoor. maar sommige mensen weten niet datj e op de minimap kan zien dat iemand om een medic roept of dat je kan zien dat er iemand geraakt is.
maar goed zo kwam ik erachter dat die mk1a die engineer gun vol automatisch is. dat zei eikel en het is nog zo ook.
medailles heb ik genoeg hoorons team deed erg weinig. domo en ik waren leek het wel de enige die alles kapot deden schieten.
het grootste nadeel van daqain 64 zijn al die linebackers!
Nee stond op interne forum ;Pquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
had je niet gewoon de link kunnen geven
en als ze al dood zijn en nog kunt reanimeren. dan zie je op je minimap een bliksemschitje!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef staticdata het volgende:
dan zie je om het blauwe mannetje dat het oranje/rood wordt. dat is ook zo voor ammunition en voor engineer.
wat is een bliksemshitje? ff heel snel schijten achter een boomquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en als ze al dood zijn en nog kunt reanimeren. dan zie je op je minimap een bliksemshitje!
doe niet zo opgewekt op deze dramaandagquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat is een bliksemshitje? ff heel snel schijten achter een boom![]()
hoezo is het een dramaandag? de zon schijnt en er is unlimited pr0n available op inetquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:32 schreef egg-bird het volgende:
[..]
doe niet zo opgewekt op deze dramaandagje begrijpt me toch wel of niet
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te bellen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoezo is het een dramaandag? de zon schijnt en er is unlimited pr0n available op inet![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
[..]
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te beffen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!!kortom dramaandag
alles goed verder?
toevallig je firewall aanstaan? dan blokkeert ie op de account server namellijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
[..]
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te bellen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!!kortom dramaandag
alles goed verder?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier een fototje van mij van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
kzie niets :Squote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier een fototje van mij van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
dat was jumperjackquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
vroeger, toen ik stiekum dit topic meelas, was er ook iemand die alleen maar gezeik had met zn BF2. toen schreeuwde iedereen dattie zn XP opnieuw moest installeren, maar no way dattie dat deed, was lache om steeds die replies te zien![]()
gisteravond lag de accountserver er even uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
toevallig je firewall aanstaan? dan blokkeert ie op de account server namellijk
daar ben ik ook wel nieuwschierig naar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef staticdata het volgende:
escape jij heb goede bronnenal iets gehoord over 1.4 patch?
nee ik heb geen datum tot nu toe, weet wel dat ze weer een nieuwe versie aan het testen zijn, het kan beta 3 zijn of de final versie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef staticdata het volgende:
escape jij heb goede bronnenal iets gehoord over 1.4 patch?
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :Squote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
server zit al vol sinds half 10, er zat nog niet eens een BoF-er op toen
Vraag even een admin via xfire, dan word er echt wel gekickt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :S
Nu anders niet meer..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
server zit al vol sinds half 10, er zat nog niet eens een BoF-er op toen
hoe moeten we weten dat jij de server wilt joinen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :S
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe moeten we weten dat jij de server wilt joinen?
haha dat xfire moet ik ook nog ff een keer doorspitten. checken hoe dat allemaal werkt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vraag even een admin via xfire, dan word er echt wel gekickt!
we praten over EA, logische dingen kennen ze nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?
zoiets dacht ik ook eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?
Inco, ik voel de verbitterdheid in je post, wat heeft EA je aangegedaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
we praten over EA, logische dingen kennen ze niet
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
tis nog altijd dice die het heeft geprogrammeerd. ea publiceerd slechts
je gaat ook niet sony verwijten als een artiest onder hun label een slechte cd heeft gemaakt.
DICE: Het produkt is bijna af we moeten alleen nog wat bugs eruithalen..quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
tis nog altijd dice die het heeft geprogrammeerd. ea publiceerd slechts
je gaat ook niet sony verwijten als een artiest onder hun label een slechte cd heeft gemaakt.
nou sorry hoor wist niet dat autobalance weer aan stondquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:07 schreef jpjedi het volgende:
Sumera..dank voor je post..probleem is dat hij hier zo weer in de diepte verdwijnt... post hem voor het nageslacht ff op bof forum ook.![]()
Verder net heerlijk gevlogen met de J10..goudDing is zoveel maal beter dan de F35
![]()
Jammer van een tegenstander die gewoon continu zat te simmen.....
Ik schoot raketten vanaf kustgrens ongeveer richting carrier..doe ik normaal vaak bij het eerste rondje. gelukkig pakte hij net en had ik zwoaar een kill. Echter het was Domo. Toen begon het gezeik. Blijkbaar had de andere piloot (Tornado oid) een paar keer bommen op het dek gegooid zover ik begreep maar alls werd ineens baserapen. En een gezeik zeg..Men sprak zelfs over admins die partt-time regels er op na houden. Van zulke dingen ga ik koken. Gewoon opmerking oke maar dat volspammen met gezeik. Gewoon knokken en spelen dan verlies je niet met 250-0.![]()
Zo dat moets ik ff kwijt zeg. Viel me echt tegen van Domo, zeker na een opmerking dat ik switch van team. pfff laat ik me nog verleiden tot het uitleggen dat het autobalance was..![]()
en wat genre ligt er op de wheels of steel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
Onze Jp heeft een nieuwe hobbyHij leert snel moet ik zeggen
Na zijn eerste les klonk het al aardig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gay pride trancequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en wat genre ligt er op de wheels of steel?
final versie? we krijgen toch altijd een beta ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee ik heb geen datum tot nu toe, weet wel dat ze weer een nieuwe versie aan het testen zijn, het kan beta 3 zijn of de final versie.
hoorde nog steeds die waarschuwingen voor linebackers toen ik ging slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
maar domo gisteren hadden we een paar leuke runs op daqain
wie is jp ook alweer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
Onze Jp heeft een nieuwe hobbyHij leert snel moet ik zeggen
Na zijn eerste les klonk het al aardig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als je goed gelezen had, beta 3 of de final versiequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
final versie? we krijgen toch altijd een beta ?![]()
Die met die koptelefoon opquote:
ik snap hem ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
ik denk dat je z'n grapje niet begrijpt
Leg maar uit want ik snap het ook niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
ik denk dat je z'n grapje niet begrijpt
wat een dooddoenerquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef egg-bird het volgende:
welke grap? ik vroeg gewoon wie jp was... welke ingame naam hij heeft zeg maar.
Domo bedoeld dat elke finale versie eigelijk gewoon een beta is omdat ze toch nog vol bugs zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leg maar uit want ik snap het ook niet.
Aprčs moi le délugequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:09 schreef egg-bird het volgende:
haha ik had ook al zon idee maar dan komtweer met zon vage quote er tussen... tja maakt t alleen nog maar verwarrender haha. of niet
![]()
we zijn natuurlijk niet allemaal zo slim als jij muts.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:16 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
deze reply geeft duidelijk je onwetendheid weer wat betreft klassieke uitspraken![]()
dat wou ik ff horenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:18 schreef egg-bird het volgende:
[..]
we zijn natuurlijk niet allemaal zo slim als jij muts.
Ik had nu pas door dat jij metquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:18 schreef egg-bird het volgende:
[..]
we zijn natuurlijk niet allemaal zo slim als jij muts.
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:23 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Ik had nu pas door dat jij metijsmuts bedoelde
Ok, let ff op dan:quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
[..]
na mij de zondvloed. en toen? weer zon vage quote van mr muts
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:21 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Kan een forumadmin mij even valideren. Ik heb me ook maar eens aangemeld op het BoF forum, werd wel tijd
Beide done, net zoals Henkie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:27 schreef dekkered het volgende:
wilt 1 van de admins van het bof forum mij weer accepteren zodat ik het forum ook kan zien weer grzz kogeltje
ja kijk google is heel leuk om dat soort dingen op te zoeken. dat t van koning lodewijk de 15e was had ik ook gezien maar dat veranderd niets aan t feit dat t weer een vage quote was.... leg m nou eens uit man! ben erg nieuwschierig.quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:26 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Ok, let ff op dan:
Quote by Koning Lodewijk de 15e "Na mij de zondvloed"
maw, krijg allemaal maar de tering!!
quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:37 schreef ursel het volgende:
Beide done, net zoals Henkie.
Dat was zijn uitleg en ik vind het best duidelijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:38 schreef egg-bird het volgende:
[..]
ja kijk google is heel leuk om dat soort dingen op te zoeken. dat t van koning lodewijk de 15e was had ik ook gezien maar dat veranderd niets aan t feit dat t weer een vage quote was.... leg m nou eens uit man! ben erg nieuwschierig.
tja srry hoor maar ik snap m ECHT niet. zit alles de hele tijd terug te lezen en probeer dan de link te leggen met die zin diequote:Op maandag 7 augustus 2006 14:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Dat was zijn uitleg en ik vind het best duidelijk![]()
gebruik je hersens nou es ipv wat te kakele!!! na mij de zondvloed, wat is daar niet duidelijk aan?! als ik mijn spulletjes op het droge heb mag de zondvloed komen. de zondvloed is een mythe uit de bijbel waarin de hele wereld onder water komt te staan en alleen noach en een paar van alle dieren de ramp overleefd (denk aan de tsunamie in pindaland maar dan 1.000.000.000.000 x erger). bij een zondvloed wordt alles weggevaagd. als je dat iemand of iets toewenst wanneer je je eigen zaakjes voor elkaar hebt, dan zeg je dus eigenlijk in 2006 taalstijl," krijg allemaal maar de tering"quote:Op maandag 7 augustus 2006 14:42 schreef egg-bird het volgende:
[..]
tja srry hoor maar ik snap m ECHT niet. zit alles de hele tijd terug te lezen en probeer dan de link te leggen met die zin diezei maar kan er echt geen touw aan vast knopen... plz leg uit
ent was idd (een beetje) een loze opmerking tussendoor, dus terugzoeken en verbanden gaan leggen heeft geen zinquote:
kinders die willen krijgen kogels tussen hun billenquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:57 schreef Daboy het volgende:
Ik wil bij BoF want heb nodig wat bf2 lessen nodig
jezus doe es ff kalm aan muts... kort lontje zeg, maar goed bedankt voor de uitleg... snap nu naar enig aandringen eidenlijk een quote van jouquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
gebruik je hersens nou es ipv wat te kakele!!! na mij de zondvloed, wat is daar niet duidelijk aan?! als ik mijn spulletjes op het droge heb mag de zondvloed komen. de zondvloed is een mythe uit de bijbel waarin de hele wereld onder water komt te staan en alleen noach en een paar van alle dieren de ramp overleefd (denk aan de tsunamie in pindaland maar dan 1.000.000.000.000 x erger). bij een zondvloed wordt alles weggevaagd. als je dat iemand of iets toewenst wanneer je je eigen zaakjes voor elkaar hebt, dan zeg je dus eigenlijk in 2006 taalstijl," krijg allemaal maar de tering"
pfffff![]()
mooi zo, ter uwe lering ende vermaak!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:11 schreef egg-bird het volgende:
[..]
jezus doe es ff kalm aan muts... kort lontje zeg, maar goed bedankt voor de uitleg... snap nu naar enig aandringen eidenlijk een quote van jou![]()
komt voor de bakkerquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:11 schreef staticdata het volgende:
nu nog zo goed schieten in bf2 als je lult, dan kom je er wel
hoe bedoel je?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef Daboy het volgende:
God wordt dan mijn codename btw net als de sniper in Navy Seals
Ipv BF2 lessen geven we hele andere lessen dus pas op waar je aan begintquote:Op maandag 7 augustus 2006 14:57 schreef Daboy het volgende:
Ik wil bij BoF want heb nodig wat bf2 lessen nodig
quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:25 schreef Razorback het volgende:
[..]
Ipv BF2 lessen geven we hele andere lessen dus pas op waar je aan begint
God is al vergeven als "code naam"quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:14 schreef Daboy het volgende:
God wordt dan mijn codename btw net als de sniper in Navy Seals
nou squadje wel... hahaquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, wil je in mn squadje?
onee, je krijgt BF2 vanavond wederom niet aan de praat![]()
over genoeg snipers gesproken. die guide van henkus op bandoffokkers is geniaal. heb een paar van zn tips gebruikt en ging idd stukken beter dus zou me niets verbazen als er nog meer standaard snipers komen...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:35 schreef staticdata het volgende:
we hebben al genoeg snipers
jarhead zal ook al vergeven zijn voor het geval je die opzoekt
trouwens hoe oud is daboy?
mooie films, dat welquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef IJsmuts het volgende:
@Daboy, neem lekker Thomas Beckett, de hoofdrol in de legendarische film Sniper!!
haha klinkt gay maar do-able,,, welk wapen is dat ook alweer.... kan me alleen herinneren dat ik helemaal geil was op dat dingquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kom vanavond ook. En ik ga ook even BF2 spelen
Ga ik eens kijken of ik met die muts en egbert in een squadje kan. Gaan we met zijn 3en de server ownen.
@SD: Hij bedoel dat zijn bijnaam dan God is net als in de film Navy Seals, daarin is de callsign van de sniper God. God heeft trouwens een heel erg machtig sniper wapen. Best een leuke film.
hoor je dat egg-bird? we gaan de server ownen vanavondquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:38 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik kom vanavond ook. En ik ga ook even BF2 spelen
Ga ik eens kijken of ik met die muts en egbert in een squadje kan. Gaan we met zijn 3en de server ownen.
ventjes van jouw leeftijd horen te geilen op britney spearsquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:41 schreef egg-bird het volgende:
[..]
welk wapen is dat ook alweer.... kan me alleen herinneren dat ik helemaal geil was op dat ding![]()
krijg ik eindelijk eens wat punten erbijquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:42 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoor je dat egg-bird? we gaan de server ownen vanavond![]()
Barret M82A1 .50 met een infrarood en hitte scope kijk geval.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:41 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha klinkt gay maar do-able,,, welk wapen is dat ook alweer.... kan me alleen herinneren dat ik helemaal geil was op dat ding![]()
toen ik 12 was geilde ik op leger en alles wat daar mee te maken heeft, nog steeds trouwens...quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ventjes van jouw leeftijd horen te geilen op britney spears![]()
hehe, 3 maandjes retejong?quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:49 schreef egg-bird het volgende:
[..]
toen ik 12 was geilde ik op leger en alles wat daar mee te maken heeft, nog steeds trouwens...
ook 3 maandjes in gezeten... helaas niet langermaarja niets aan te doen. fuck britney spears.
![]()
dat spijt me voor je.quote:Op maandag 7 augustus 2006 15:54 schreef egg-bird het volgende:
opkomende scheenbeenvlies ontsteking. kan je vertellen muts dat doet echt godvergeten zeer!
oohja haha vergeten te quotenquote:Op maandag 7 augustus 2006 15:55 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat spijt me voor je.![]()
maar ik vroeg dus of je daar 3 maandjes als "retejong" gediend hebt
dat is altijd lekker... vanavond maar een keer proberenquote:Op maandag 7 augustus 2006 16:00 schreef staticdata het volgende:
over squadjes gesproken.
Gisteren op karkand ook wel lekker met sumera en volgens mij ijsmuts samengewerkt. the us kwam lastig voorbij de eerste vlag. dus toen met de apc helemaal naar het achterveld gereden (64 player) en binnen 3 minuten hadden we de gehele achterkant te pakken.
ruk zequote:Op maandag 7 augustus 2006 16:06 schreef staticdata het volgende:
M60!!
gouwe tijden mee beleefd in BFV, totdat de patch kwam en hem onzuiverder maakte
Ik zou zeggen registreer jezelf op www.bandoffokkers.nl en stel BoF als prefix in.quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:08 schreef Daboy het volgende:
ik ben 22
en me ingame name is trouwens Salva[NL]
quote:Op maandag 7 augustus 2006 16:25 schreef Incolumis het volgende:
het lijken me eerder garporn attributen imo, 7 man tegelijk bevredigen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |