quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier een fototje van mij van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
kzie niets :Squote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier een fototje van mij van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
dat was jumperjackquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
vroeger, toen ik stiekum dit topic meelas, was er ook iemand die alleen maar gezeik had met zn BF2. toen schreeuwde iedereen dattie zn XP opnieuw moest installeren, maar no way dattie dat deed, was lache om steeds die replies te zien![]()
gisteravond lag de accountserver er even uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
toevallig je firewall aanstaan? dan blokkeert ie op de account server namellijk
daar ben ik ook wel nieuwschierig naar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef staticdata het volgende:
escape jij heb goede bronnenal iets gehoord over 1.4 patch?
nee ik heb geen datum tot nu toe, weet wel dat ze weer een nieuwe versie aan het testen zijn, het kan beta 3 zijn of de final versie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef staticdata het volgende:
escape jij heb goede bronnenal iets gehoord over 1.4 patch?
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :Squote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
server zit al vol sinds half 10, er zat nog niet eens een BoF-er op toen
Vraag even een admin via xfire, dan word er echt wel gekickt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :S
Nu anders niet meer..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
server zit al vol sinds half 10, er zat nog niet eens een BoF-er op toen
hoe moeten we weten dat jij de server wilt joinen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :S
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe moeten we weten dat jij de server wilt joinen?
haha dat xfire moet ik ook nog ff een keer doorspitten. checken hoe dat allemaal werkt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vraag even een admin via xfire, dan word er echt wel gekickt!
we praten over EA, logische dingen kennen ze nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |