haha ja klopt. anders werd ik gewoon ff ONTZETTEND geownd haha. dat was echt niet leuk meer... hehequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
tid goed gekomen want ik zag je net in m. city!
nee ik denk dat t aan de windows XP powerdisk 2.2 lag.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:12 schreef staticdata het volgende:
[..]
zoals ik zei? met eerst 1.1 downloaden?
Gewoon toegestaan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje wat betreft het spawnkillen met de mec chopper bij tv station.
Is het toegestaan of niet?
Net had de US zowat een halve ronde alleen tv station en er werd gespawncampt van hier tot tokyo.. met name door de mec chopper!! Je hebt gewoon geen kans als hij achter de toren blijft...
Het is geen uncap base maar word er voor gekickt of niet? Hoor de een er over dat je moet kicken en de ander zegt dat het geen uncap base is en dus is toegestaan..
En nu ga ik even lekker een feestje bouwen![]()
![]()
Volgens mij raakte Heidfeld Schumacher bij die inhaalactie maar er kwam geen herhaling van die beeldenquote:Op zondag 6 augustus 2006 16:11 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Klote zooi zeg. Als die Alonso geen wereldkampioen wordt dan weet ik het ook niet meer. Zelfs als hij pech heeft heeft hij geluk![]()
Mooi race, maar het kampioenschap wordt er niet beter op.
WElkom terug..hoop dat je net zon goede terugkeer hebt als Bravo...eerste rondje 86 geloof ik..quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:54 schreef 1-1-1-1-1 het volgende:
terug van vakantie![]()
zal vanavond de server maar eens onveilig maken![]()
Nee ik denk dat schumacher heidfeld raakte, of dat hij weer moest uitwijken en de chicane moest afsnijden, maar dat hij daarbij schade opliep. Wel erg klote, maar ja als hij gewoon bij zijn pitstop het risico had genomen om op droog weer banden te gaan rijden dan had hij de overwinning misschien wel gehad.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:14 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Volgens mij raakte Heidfeld Schumacher bij die inhaalactie maar er kwam geen herhaling van die beelden![]()
Ik was van plan om afgelopen donderdag op de server te spelen, wat t leuk maakt op de TS. Helaas kon ik toen (weer) niet omdat ik een etenje helemaal vergeten was.quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
En ik zag dat gisteren Jafar de hele dag heeft gespeeld, maar niet op de BoF server??? Hoe dat zo?
Wokkeltjes!!quote:Op zondag 6 augustus 2006 17:28 schreef Suikermais het volgende:
Zal ik 't spel waar gaan installeren ?
heb wel zin in een wokkel !!!!!!!
Ach ja, maakt natuurlijk ook niks uitquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:14 schreef Umm-Qasr het volgende:
[..]
Ik was van plan om afgelopen donderdag op de server te spelen, wat t leuk maakt op de TS. Helaas kon ik toen (weer) niet omdat ik een etenje helemaal vergeten was.Toen ging ik t proberen op de zat. middag. Eerst de TS gecheckt en geen kip die wat zei en op de server was er naar mijn mening weinig samenspel. Daarna heb ik op een paar servers gespeeld waarbij alleen met infanterie werd gespeeld. En in teamverband! En ik moet eerlijk zeggen dat dat heel erg leuk was. Vooral sniperen op een 16 map is heel gaaf. Maar ook met een 6-man squad rondhollen is leuk. Maar je hebt gelijk: I'm sorry!!
![]()
Ga eens snel naar je feestje...quote:
en niet zo'n beetje ook. De buurvrouw stond al aan te bellenquote:
*ging letterlijk stuk tijdens het lezen en zien van de foto*quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
N00b, de hele crew was er maar ja omdat jij pas nieuw bent herken je de gezichten niet he
[afbeelding]
Dit is dus Kev en wij staan daar omheen
werkt!quote:Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef Sumera het volgende:
bladiebla lang verhaal yadayada
Morguhquote:
had je niet gewoon de link kunnen gevenquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:12 schreef Sumera het volgende:
[..]
Welke's heb je allemaal geprobeerd dan?
En echt groot resultaat of valt wel mee?
ooit van je minimap gehoord? daar staat het op te blinken als iemand een medic nodig heeft.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:30 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
Morguh![]()
ja, was gister avond van snelle ontvlambaarheid...
liep lekker over mashtuur, gaat eikel helemaal uit zn dak, dat ik een enorme lul ben etc. (heb ik overigens wel)
bleek dattie een medic nodig had en daar naar eigen zeggen al 800x om gevraagd had... geef ik hem eindelijk een verbanddoos, begint tie dus te schelden... hallo gast, doe ff relaxed!!![]()
er gaan per seconde 1000 berichtgevingen over het scherm, ik zag die gast niet sjouwen, denk je dat ik die verbanddoosjes nou echt voor me zelf wil houdenecht triest hoor
![]()
AGP Aperture leek niet te werken dus heb ik terug gezet, de rest heb ik allemaal gedaanquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:12 schreef Sumera het volgende:
[..]
Welke's heb je allemaal geprobeerd dan?
En echt groot resultaat of valt wel mee?
minimap: van gehoordquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:34 schreef staticdata het volgende:
[..]
ooit van je minimap gehoord? daar staat het op te blinken als iemand een medic nodig heeft.
en voortaan moet je niet meer in je eentje in een chopper. hoevaak je niet ben neergehaald door domo toen ik aan het piloten was
Komt met eikel natuurlijk dat hij altijd gewend is dat hij van mij gelijk een verbandtrommeltje krijgt![]()
tja die minimap, ik loop altijd als een malloot rond en kijk er niet echt vaak op, alleen naar de enemy. en domo en jij in een chopper is echt niet funquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:
was niet verkeerd bedoeld hoor. maar sommige mensen weten niet datj e op de minimap kan zien dat iemand om een medic roept of dat je kan zien dat er iemand geraakt is.
maar goed zo kwam ik erachter dat die mk1a die engineer gun vol automatisch is. dat zei eikel en het is nog zo ook.
medailles heb ik genoeg hoorons team deed erg weinig. domo en ik waren leek het wel de enige die alles kapot deden schieten.
het grootste nadeel van daqain 64 zijn al die linebackers!
dat wist ik niet! als iemand roept gaat het bolletje geel knipperen, maar hoe zie je dit?quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:
was niet verkeerd bedoeld hoor. maar sommige mensen weten niet datj e op de minimap kan zien dat iemand om een medic roept of dat je kan zien dat er iemand geraakt is.
maar goed zo kwam ik erachter dat die mk1a die engineer gun vol automatisch is. dat zei eikel en het is nog zo ook.
medailles heb ik genoeg hoorons team deed erg weinig. domo en ik waren leek het wel de enige die alles kapot deden schieten.
het grootste nadeel van daqain 64 zijn al die linebackers!
Nee stond op interne forum ;Pquote:Op maandag 7 augustus 2006 08:33 schreef staticdata het volgende:
[..]
had je niet gewoon de link kunnen geven
en als ze al dood zijn en nog kunt reanimeren. dan zie je op je minimap een bliksemschitje!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef staticdata het volgende:
dan zie je om het blauwe mannetje dat het oranje/rood wordt. dat is ook zo voor ammunition en voor engineer.
wat is een bliksemshitje? ff heel snel schijten achter een boomquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
en als ze al dood zijn en nog kunt reanimeren. dan zie je op je minimap een bliksemshitje!
doe niet zo opgewekt op deze dramaandagquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:28 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
wat is een bliksemshitje? ff heel snel schijten achter een boom![]()
hoezo is het een dramaandag? de zon schijnt en er is unlimited pr0n available op inetquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:32 schreef egg-bird het volgende:
[..]
doe niet zo opgewekt op deze dramaandagje begrijpt me toch wel of niet
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te bellen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!!quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hoezo is het een dramaandag? de zon schijnt en er is unlimited pr0n available op inet![]()
quote:Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
[..]
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te beffen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!!kortom dramaandag
alles goed verder?
toevallig je firewall aanstaan? dan blokkeert ie op de account server namellijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:
[..]
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te bellen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!!kortom dramaandag
alles goed verder?
quote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier een fototje van mij van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
kzie niets :Squote:Op maandag 7 augustus 2006 10:15 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Hier een fototje van mij van afgelopen zaterdag
[afbeelding]
dat was jumperjackquote:Op maandag 7 augustus 2006 10:07 schreef IJsmuts het volgende:
vroeger, toen ik stiekum dit topic meelas, was er ook iemand die alleen maar gezeik had met zn BF2. toen schreeuwde iedereen dattie zn XP opnieuw moest installeren, maar no way dattie dat deed, was lache om steeds die replies te zien![]()
gisteravond lag de accountserver er even uitquote:Op maandag 7 augustus 2006 09:49 schreef staticdata het volgende:
[..]
toevallig je firewall aanstaan? dan blokkeert ie op de account server namellijk
daar ben ik ook wel nieuwschierig naar...quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef staticdata het volgende:
escape jij heb goede bronnenal iets gehoord over 1.4 patch?
nee ik heb geen datum tot nu toe, weet wel dat ze weer een nieuwe versie aan het testen zijn, het kan beta 3 zijn of de final versie.quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:27 schreef staticdata het volgende:
escape jij heb goede bronnenal iets gehoord over 1.4 patch?
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :Squote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
server zit al vol sinds half 10, er zat nog niet eens een BoF-er op toen
Vraag even een admin via xfire, dan word er echt wel gekickt!quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :S
Nu anders niet meer..quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:41 schreef Incolumis het volgende:
server zit al vol sinds half 10, er zat nog niet eens een BoF-er op toen
hoe moeten we weten dat jij de server wilt joinen?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:24 schreef egg-bird het volgende:
[..]
over een volle server gesproken... er wordt toch gekickd als een bof member binnen wil komen. merk er nooit iets van :S
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:43 schreef Incolumis het volgende:
[..]
hoe moeten we weten dat jij de server wilt joinen?
haha dat xfire moet ik ook nog ff een keer doorspitten. checken hoe dat allemaal werkt.quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:32 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Vraag even een admin via xfire, dan word er echt wel gekickt!
we praten over EA, logische dingen kennen ze nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |