abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40556814
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 21:12 schreef Sumera het volgende:
bladiebla lang verhaal yadayada
werkt!
pi_40557172
Fuck, ik ben de hamster kwijt normaal gesproken niet erg maar door mn broodbak verhaal stonden alle deuren open en kon ie dus zo naar buiten toe lopen KUT !
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40557265
Gevonden, onder de verwarming

*slaakt zucht

En nee ik begin niet net pas met zoeken, heb de hele buitenkant al gehad
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
  maandag 7 augustus 2006 @ 07:58:27 #154
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40563443
goeiemorgen...
maar weer een dagje werken. Dramaandag
hopen dat BF2 vanavond wel weer normaal wil inloggen.
hij kon gister geen contact krijgen met de account server waardoor bf2 elke keer niet reageerde...
Heel frustrerend.!
  maandag 7 augustus 2006 @ 08:12:01 #155
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_40563532
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 23:19 schreef Incolumis het volgende:

[..]

werkt!
Welke's heb je allemaal geprobeerd dan?
En echt groot resultaat of valt wel mee?
piew piew?
pi_40563646
quote:
Op zondag 6 augustus 2006 22:07 schreef jpjedi het volgende:

-frustraties uiten-
Morguh

ja, was gister avond van snelle ontvlambaarheid...
liep lekker over mashtuur, gaat eikel helemaal uit zn dak, dat ik een enorme lul ben etc. (heb ik overigens wel )
bleek dattie een medic nodig had en daar naar eigen zeggen al 800x om gevraagd had... geef ik hem eindelijk een verbanddoos, begint tie dus te schelden... hallo gast, doe ff relaxed!!
er gaan per seconde 1000 berichtgevingen over het scherm, ik zag die gast niet sjouwen, denk je dat ik die verbanddoosjes nou echt voor me zelf wil houden echt triest hoor
pi_40563671
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:12 schreef Sumera het volgende:

[..]

had je niet gewoon de link kunnen geven
pi_40563681
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:30 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

Morguh

ja, was gister avond van snelle ontvlambaarheid...
liep lekker over mashtuur, gaat eikel helemaal uit zn dak, dat ik een enorme lul ben etc. (heb ik overigens wel )
bleek dattie een medic nodig had en daar naar eigen zeggen al 800x om gevraagd had... geef ik hem eindelijk een verbanddoos, begint tie dus te schelden... hallo gast, doe ff relaxed!!
er gaan per seconde 1000 berichtgevingen over het scherm, ik zag die gast niet sjouwen, denk je dat ik die verbanddoosjes nou echt voor me zelf wil houden echt triest hoor
ooit van je minimap gehoord? daar staat het op te blinken als iemand een medic nodig heeft.
en voortaan moet je niet meer in je eentje in een chopper. hoevaak je niet ben neergehaald door domo toen ik aan het piloten was

Komt met eikel natuurlijk dat hij altijd gewend is dat hij van mij gelijk een verbandtrommeltje krijgt
pi_40563786
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:12 schreef Sumera het volgende:

[..]

AGP Aperture leek niet te werken dus heb ik terug gezet, de rest heb ik allemaal gedaan
pi_40563790
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:34 schreef staticdata het volgende:

[..]

ooit van je minimap gehoord? daar staat het op te blinken als iemand een medic nodig heeft.
en voortaan moet je niet meer in je eentje in een chopper. hoevaak je niet ben neergehaald door domo toen ik aan het piloten was

Komt met eikel natuurlijk dat hij altijd gewend is dat hij van mij gelijk een verbandtrommeltje krijgt
minimap: van gehoord nog geen reden lijkt mij voor zo'n reactie
chopper: ik heb mijn leven in dienst gezet om domo en jou een 1e en 2e plaats te laten halen. ook jullie mogen wel eens een medaille halen
pi_40563843
was niet verkeerd bedoeld hoor. maar sommige mensen weten niet datj e op de minimap kan zien dat iemand om een medic roept of dat je kan zien dat er iemand geraakt is.

maar goed zo kwam ik erachter dat die mk1a die engineer gun vol automatisch is. dat zei eikel en het is nog zo ook .

medailles heb ik genoeg hoor ons team deed erg weinig. domo en ik waren leek het wel de enige die alles kapot deden schieten.

het grootste nadeel van daqain 64 zijn al die linebackers!
pi_40563931
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:
was niet verkeerd bedoeld hoor. maar sommige mensen weten niet datj e op de minimap kan zien dat iemand om een medic roept of dat je kan zien dat er iemand geraakt is.

maar goed zo kwam ik erachter dat die mk1a die engineer gun vol automatisch is. dat zei eikel en het is nog zo ook .

medailles heb ik genoeg hoor ons team deed erg weinig. domo en ik waren leek het wel de enige die alles kapot deden schieten.

tja die minimap, ik loop altijd als een malloot rond en kijk er niet echt vaak op, alleen naar de enemy. en domo en jij in een chopper is echt niet fun ik probeer een beetje mn vliegbrevet te halen, BAM!!! TV in mn ass zat volgens mij op oman in de lucht te kijken toen domo een chopper neerhaalde met TV, maar dat ziet er wel vet uit hoor

en het grote probleem bij daqain is denk ik de map zelf
pi_40563945
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:56 schreef staticdata het volgende:

dat wist ik niet! als iemand roept gaat het bolletje geel knipperen, maar hoe zie je dit?
pi_40563961
dan zie je om het blauwe mannetje dat het oranje/rood wordt. dat is ook zo voor ammunition en voor engineer.
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:19:27 #165
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_40564039
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 08:33 schreef staticdata het volgende:

[..]

had je niet gewoon de link kunnen geven
Nee stond op interne forum ;P
piew piew?
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:19:41 #166
154162 Sumera
[BoF] Sumera
pi_40564042
Nouja, ik zal ze vanmiddag ook eens proberen
piew piew?
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:24:21 #167
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40564083
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:11 schreef staticdata het volgende:
dan zie je om het blauwe mannetje dat het oranje/rood wordt. dat is ook zo voor ammunition en voor engineer.
en als ze al dood zijn en nog kunt reanimeren. dan zie je op je minimap een bliksemschitje!
pi_40564130
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:24 schreef egg-bird het volgende:

[..]

en als ze al dood zijn en nog kunt reanimeren. dan zie je op je minimap een bliksemshitje!
wat is een bliksemshitje? ff heel snel schijten achter een boom
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:32:26 #169
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40564167
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:28 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

wat is een bliksemshitje? ff heel snel schijten achter een boom
doe niet zo opgewekt op deze dramaandag je begrijpt me toch wel of niet
pi_40564244
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:32 schreef egg-bird het volgende:

[..]

doe niet zo opgewekt op deze dramaandag je begrijpt me toch wel of niet
hoezo is het een dramaandag? de zon schijnt en er is unlimited pr0n available op inet
pi_40564262
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:19 schreef Sumera het volgende:

[..]

Nee stond op interne forum ;P
hmm ik heb ze al eens eerder ergens gezien vandaar.
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:39:14 #172
152968 egg-bird
zo goed als nieuw
pi_40564278
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

hoezo is het een dramaandag? de zon schijnt en er is unlimited pr0n available op inet
omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te bellen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!! kortom dramaandag alles goed verder?
pi_40564304
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:

[..]

omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te beffen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!! kortom dramaandag alles goed verder?
pi_40564462
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 09:39 schreef egg-bird het volgende:

[..]

omdat ik weer mensen t internet op moet helpen die t weer nodig vinden om massaal op maandag te bellen. geen tijd voor pauze heb. jij zit te miereneuken over een typfout. ik geen zin heb en bijna in slaap val. mijn collega naast me stinkt en ik gister avond niet kon bf2en omdat hij niet kon inloggen bij de account server!!!!!!!!! kortom dramaandag alles goed verder?
toevallig je firewall aanstaan? dan blokkeert ie op de account server namellijk
  maandag 7 augustus 2006 @ 09:52:30 #175
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40564522
Ik heb dat ook wel eens. Heb probleem bij mij gevonden.
Staan 2 icoontjes op Bureaublad. Eentje "BF2.exe" en eentje, "Start online game BF2".

Druk ik die "Start online game BF2" dan kan ik niet inloggen. Neem ik "BF2.exe" dan kan ikwel inloggen"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')