Hebben ze die daar dan ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Incolumis het volgende:
ik woon in de enige goede buurt in Almelo, WMB![]()
Dan doen we iig nog iets...In Almelo doen ze nietsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:08 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ga jij maar staal bewerken in je staaldorpje
heb maar 4 jaar op school gezeten in almelo. welke? geen commentaar. maar defineer WMB?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:00 schreef Incolumis het volgende:
De Riet? ik ben geen pauper!![]()
![]()
ik woon in de enige goede buurt in Almelo, WMB![]()
Windmolenbroek, de eerste wijk links als je van de snelweg komtquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:10 schreef egg-bird het volgende:
[..]
heb maar 4 jaar op school gezeten in almelo. welke? geen commentaar. maar defineer WMB?
ben geen held in afkortingen
HEY!, wel de sportiefste stad in Nederland he? iedereen loopt in trainingspakquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:09 schreef Suikermais het volgende:
[..]
Dan doen we iig nog iets...In Almelo doen ze niets
't nijrees.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:11 schreef Incolumis het volgende:
[..]
Windmolenbroek, de eerste wijk links als je van de snelweg komt
en welke school?
zij was ook niet zo lief?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Incolumis het volgende:
Nijrees heeft mijn zusje ook een tijdje op gezeten dacht ik
oohja dat kan natuurlijk ook nogquote:
22quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:26 schreef egg-bird het volgende:
maar hoe oud is ze dan? misschien dat ik dr nog wel ken, of misschien ook niet
hm ben dus blijkbaar niet goed in namen. haha kan wel zeggen post ff een foto maar dat lijkt me ook geen goed plan hahaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Incolumis het volgende:
Linda Dijkstra
Die is simpel!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:29 schreef egg-bird het volgende:
[..]
haha sorry maar ik snap m alweer niet...![]()
lelijk, dikke lippen (boven), en luiquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:39 schreef egg-bird het volgende:
begin nu trouwens wel nieuwschierig te worden hoe je zus eruit ziet... benieuwd of ik nog iemand kan herinneren zeg maar.
HAHAHAquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:45 schreef Incolumis het volgende:
[..]
lelijk, dikke lippen (boven), en lui
haha ja prcs. je weet wat ze zeggen dat ze in t oosten harder werken. minder lui en VEEEL gezelliger zijnquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:52 schreef Incolumis het volgende:
tukker-wannabe's!!
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten de mensen uit het westen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
Uit gouden korenaren schiep God de Twentenaren, uit het kaf en de resten de mensen uit het westen
ik ookquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:33 schreef UnleashMitch het volgende:
Patat, hamburgers, bier, top gear (straks dan).
Top avond
Schrijf het dan op z'n minst op z'n Twents. Import-tukkerquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:00 schreef Incolumis het volgende:
Net alsof ik weet hoe je twents schrijftquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:43 schreef egg-bird het volgende:
niet dat mijn twents zo best is maar wat jij nou typt is ook half om half zeg maarecht ECHT twents kan bijna niemand meer schrijven en spreken/verstaan. gister dus de bruiloft van me zus. stadhuis van enschede hebben ze zon bord met een leuk stuk tekst erop in t oale twents zeg maar... heb daar 10 minuten staan lezen voor een verhaal van 10 regels zeg maar. haha
Stond je daar de boel te blussen om er achter te komen dat er wateroverlast wasquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:44 schreef BattleLies het volgende:
Wij hebben ons deel al gehad hier vannacht.![]()
JEDI
[afbeelding]
haha nee dan is t goedquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net alsof ik weet hoe je twents schrijftIk zocht gewoon op de uitspraak omdat ik hoopte nog meer van zulke uitspraken te vinden en toen kwam ik deze tegen
Zocht dus eigenlijk gewoon een stok om Inco mee te slaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |