Gunnen hoeft niet moeilijk te zijn, behalve de tv-guided onder de knie krijgen da's even wennen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:19 schreef egg-bird het volgende:
ik ben ook ZOOOO slecht in helicopter vliegen en gunnen... echt niet gezond. moet gewoon een keer 4 uur in een lege server oefenen zeg maar
God weet toch allesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
Dit is misschien niet helemaal het goede topic, maar aangezien jullie nogal battlefield freaks zijn bij deze:
Ik heb aantal daagjes geleden bf2 gekocht alleen krijg telkens de melding met opstarten dat hij een .dll mist (dat dll zou te maken hebben met directx9c), alleen weet ik zeker dat ik het goed heb geinstalleerd.
Iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt.
als jij nou jezelf ff aanmeld als rustige piloot. dan wil ik wel instappen als gunner. zal ongetwijfeld ruk gaan maar goed. moet t toch een keer onder de knie krijgen...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:22 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Gunnen hoeft niet moeilijk te zijn, behalve de tv-guided onder de knie krijgen da's even wennen.
Gewoon bij een beetje rustige piloot instappen en je schiet jezelf zo naar goud op sharqi (als MEC zijnde)
ha, nu weet ik hoe jij je steeds moet voelenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:47 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hahaje hebt een vervanger met vage quotes
![]()
dat snap ik, maar er staat toch I'm God onder zn naamquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zoek maar eens op zwarte kousen. Staat gelijk aan de Die hard gelovige
Egg-bird, jij mag wel een keer met mij meevliegen als het zover komt, dan nodig ik je ook meteen uit in mijn squadje
Oh ja da's waar ook. Ach ja het is vast maar een kloontje, dus ik denk dat hij dat alweer was vergeten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:54 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
dat snap ik, maar er staat toch I'm God onder zn naam![]()
ik dacht, ik maak ff een scherpe opmerking en .....ach fuk it![]()
![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:57 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Oh ja da's waar ook. Ach ja het is vast maar een kloontje, dus ik denk dat hij dat alweer was vergeten.
Ik wilde nog reageren met:Vraag het anders aan dada.![]()
* PoSTMaN zucht nog eens diep en gaat weer verder met zijn werk
Daboy?? heb jij het spel soms van marktplaats van ene wzza gekocht?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:26 schreef Daboy het volgende:
Dit is misschien niet helemaal het goede topic, maar aangezien jullie nogal battlefield freaks zijn bij deze:
Ik heb aantal daagjes geleden bf2 gekocht alleen krijg telkens de melding met opstarten dat hij een .dll mist (dat dll zou te maken hebben met directx9c), alleen weet ik zeker dat ik het goed heb geinstalleerd.
Iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:53 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
ha, nu weet ik hoe jij je steeds moet voelen![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:52 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Zoek maar eens op zwarte kousen. Staat gelijk aan de Die hard gelovige
Egg-bird, jij mag wel een keer met mij meevliegen als het zover komt, dan nodig ik je ook meteen uit in mijn squadje
Ik had al zo'n vermoeden, daarom postte ik hem niet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:00 schreef IJsmuts het volgende:
ik snap hem niet![]()
ijsmuts zucht ook en gaat maar eens beginnen met afsluiten
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef Daboy het volgende:
Nee heb het origineel gekocht bij dynabyte in Tilburg.
Trouwens dat I'm god heeft een betekenis ..
Lang geleden heb ik ooit gebeden richting god... alleen naar een paar minuten kwam ik erachter dat ik gewoon in mezelf aan het praten was... dus de conclusie van dat ik god ben is redelijk op feiten gebaseerd.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef Daboy het volgende:
Nee heb het origineel gekocht bij dynabyte in Tilburg.
Trouwens dat I'm god heeft een betekenis ..
Lang geleden heb ik ooit gebeden richting god... alleen naar een paar minuten kwam ik erachter dat ik gewoon in mezelf aan het praten was... dus de conclusie van dat ik god ben is redelijk op feiten gebaseerd.
Ja, we hebben er nu zelfs 1 die denkt dat ie god is!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:49 schreef Daboy het volgende:
hehe nice topic dit een hoop leipos hier
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nu zelfs 1 die denkt dat ie god is!![]()
We hebben er ook 1 die denkt dat ie een gans is... wat heb je liever..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:54 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja, we hebben er nu zelfs 1 die denkt dat ie god is!![]()
haha vergeet mij niet. ei-vogel zeg maarquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:58 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
We hebben er ook 1 die denkt dat ie een gans is... wat heb je liever..![]()
Speciaal voor m'n grootste want enigse fan:quote:
Wat heb je nu en wat wil je uitgeven ? Als je toch geen high-end kaarten wil kopen dan heeft het geen nut om te wachten, of je moet twee jaar willen wachten. Ben je een normale gamer met een normaal budget (om en nabij de 200,-) dan zoek je gewoon de duurste binnen je budget en ga je die opzoeken in prestatievergelijkingen op internetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:16 schreef IJsmuts het volgende:
iemand hier verstand van videoplanken? wil eigenlijk mijne gaan vervangen (nvidea) maar ik meen ergens vernomen te hebben dat er eind dit jaar nieuwe dingen gaan gebeuren die het zonde maken om nu te gaan vervangen (dat gebeuren met direct 10 ofzo en vista)
Ik twijfel. Ben er op dit moment nog niet helemaal weg van. Het loopt veels te traag, de letters zijn om de een of andere reden erg vaag en nog meer van die achterlijke dingen. Een OS wat traag loopt op een 3500+ met 1gb geheugen mag naar mijn mening niet. Ik weet dat het geen high-end PC is maar het is een redelijk PCtje en dat zou zo'n OS best moeten kunnen trekken. Als ze het zo achterlijk groot en zwaar maken dat dat niet kan dan heb ik hevige twijfels bij de kwaliteit van Vista.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:51 schreef staticdata het volgende:
maar goed gaat iedereen gelijk over naar vista dan als dat uitkomt?
Family battlequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:05 schreef Razorback het volgende:
Lag had ik ook, mijn broer die de upload heel hoog had staan maar dat was snel genoeg verholpen toen ik die upload drastisch heb verlaagd
Er is niemand die optimaal gebruik kan maken van Vista, simpelweg omdat het Windows isquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:51 schreef Razorback het volgende:
Maar als ik niet optimaal van Vista gebruik kan maken kan ik toch beter bij XP blijven
Jij hebt duidelijk geen de EA-mindquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, als je je kompjoeter hebt geformatteerd, windows er nieuw opstaat etc kun je toch gewoon BF2 installeren, vervolgens SF en daarna patchen naar 1.3 of ben ik nou gek?
terugpatchen naar 1.1 is dan toch helemaal niet relevant![]()
Peuter-ski (video)quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:04 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Iemand nog een beetje vrijdagmiddag nieuws te melden?
MaxWes don't have sex with your exquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Weinig nieuws te melden behalve dat me ex vannacht bij me heeft geslapen..
Ach join the clubquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef jpjedi het volgende:
Gisteren trouwens de meest dramatische avond in mijn carriere gehad..niks wilde lukken.Blij dat mijn pieper ging..
![]()
You took the red pillquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 16:20 schreef staticdata het volgende:
ik kon het ook nooit, maar van de ene op de andere dag kon ik vliegen in een chopper. dat was echt heel vaag
Wat liefquote:
Lijkt me idd het meest verstandigequote:
Whehequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 17:08 schreef Daboy het volgende:
hier in enschede dus ook. jezus man haha hoop dat t om 10 uur droog is aangezien ik te sportief was om de fiets te pakkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Suikermais het volgende:
oh my god....Een uurtje geleden is hier in Hengelo de hel losgebroken wat regen betreft. Alles wat zeg maar onder 't maaiveld ligt staat blank. De regen die we vorige maand tekort zijn gekomen is nu in zeg ruim 20 minuten naar beneden gekomen....
Ik doe al die moeite om speciaal voor jou een een dergelijke reply te posten. Ik ben een half uur bezig met het tikken van tekst, het invullen van de linkjes en het verzinnen van antwoorden en vervolgens pak je er een spelfout uit en gaat daar over lopen zeiken..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:16 schreef IJsmuts het volgende:
![]()
![]()
groeps-reply
![]()
![]()
![]()
mn weekend is goed begonnen!
just for the records, het is wel "enige" fan![]()
hierbij verwijs ik u door naar Daboyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:17 schreef Suikermais het volgende:
oh my god....Een uurtje geleden is hier in Hengelo de hel losgebroken wat regen betreft. Alles wat zeg maar onder 't maaiveld ligt staat blank. De regen die we vorige maand tekort zijn gekomen is nu in zeg ruim 20 minuten naar beneden gekomen....
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik doe al die moeite om speciaal voor jou een een dergelijke reply te posten. Ik ben een half uur bezig met het tikken van tekst, het invullen van de linkjes en het verzinnen van antwoorden en vervolgens pak je er een spelfout uit en gaat daar over lopen zeiken..
Vrouw![]()
quote:
haha sorry maar ik snap m alweer niet...quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:20 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
hierbij verwijs ik u door naar Daboy
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef Suikermais het volgende:
Effe de beelden van de wateroverlast
mms://media.rtvoost.nl/videoondemand/nieuws/63666_VID1.asf
hehe ik denk niet dat ik vandaag via de prinsessentunnel naar huis ga... (die tunnel onder t spoor bij t stationquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef Suikermais het volgende:
En u bent niet bang dat het water u winkel binnen komt,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:37 schreef Suikermais het volgende:
same here in almeloquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 18:19 schreef egg-bird het volgende:
[..]
hier in enschede dus ook. jezus man haha hoop dat t om 10 uur droog is aangezien ik te sportief was om de fiets te pakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |