iddquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:24 schreef staticdata het volgende:
[..]
zou me niets verbazen. goede sales voor de pc community
Tuurlijk heb je er nog wel wat aan. Net zoveel als nu. Het zal niet minder worden. Alleen er zullen wel betere komen welke in combinatie met Vista en DirectX10 beter zullen performen.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
als je dan vista gaat draaien niet nee
afgezien van die eerder genoemde pc community ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:38 schreef staticdata het volgende:
ik hou het wel bij xp. wie weet de voordelen van vista?
Maar als ik niet optimaal van Vista gebruik kan maken kan ik toch beter bij XP blijvenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:34 schreef ursel het volgende:
[..]
Tuurlijk heb je er nog wel wat aan. Net zoveel als nu. Het zal niet minder worden. Alleen er zullen wel betere komen welke in combinatie met Vista en DirectX10 beter zullen performen.
Als je optimaal gebruik van Vista wil maken is DirectX10 aangeraden.
Overigens heb ik iets horen vallen dat de kaarten van de afgelopen 18 maanden wel te upgraden zouden zijn, maar hier durf ik verder geen uitspraken over te doen of dat idd zo is.
quote:
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:07 schreef Jackal_Omega het volgende:
[..]
Als ik nu een betere videokaart had gehad dan had ik hem ook niet verkocht.
Zeer verslavend, aangezien je in rang omhoog kan gaan en dus ook andere wapens kan krijgen.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:09 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Nee, tis echt een kutspel
Nah, tis zeker cool, omdat je ook verschillende 'rollen' hebt, zoals medic of engineer. Daarbij is het puntenmodel netjes opgebouwd, kun je als 'commander' van de hele club orders geven en artillery inroepen en kun je met je eigen squad aanvallen uitvoeren op posities van de vijand.
Tis alleen jammer dat veel lui het idee achter teamwork na al die jaren nog niet snappen![]()
Als het alleen/vooral de veiligheid is blijf ik bij XPquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 11:12 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Voordelen van Vista zijn oa. betere veiligheid en .NET framework 3.0 (Presentation Foundation, Communication Foundation, WinFS + .Net 2.0)
Voor mij als ontwikkelaar wordt het allemaal wel interessant.
Voor de eindgebruiker zou een betere user experience kunnen/moeten krijgen door Vista.
leukequote:Op vrijdag 4 augustus 2006 12:06 schreef egg-bird het volgende:
goedemorgen heren...
gisteren computer helemaal naar de tering gegaan... wou niet meer normaal opstarten![]()
vanmorgen comp geformatteerd en alles er op en eraan. BF2 weer geinstalleerd. wil ik SF er bij op knallen. kan hij BF2 niet patchen naar 1.1. iemand bekend met dit probleem?![]()
maargoed. wel blij dat ik iig weer op fok kan enzo![]()
![]()
SF patched BF2 naar 1.1 ongeacht de huidige patch die je geinstalleerd hebt.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 13:45 schreef IJsmuts het volgende:
maaruh, als je je kompjoeter hebt geformatteerd, windows er nieuw opstaat etc kun je toch gewoon BF2 installeren, vervolgens SF en daarna patchen naar 1.3 of ben ik nou gek?
terugpatchen naar 1.1 is dan toch helemaal niet relevant![]()
runtime error,quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:05 schreef staticdata het volgende:
met welke medling komt ie dan aanzetten?
kun jij ff kijken aangezien ik tot 10 uur moet werkenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef staticdata het volgende:
wat je nog kan proberen is om te zoeken of op filefront.com of zo'n site nog de 1.1 full patch staat. die installeer je voordat je sf installeert. als het goed is detecteert ie dat en hoef je niet meer te patchen
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
ik weet nog een keer dat BMH telkens op een potje c4 neergooide toen er mensen op een chopper ana het wachten waren. die liet ze ook exploderen.
toen had escape friendly fire uit gezet en stond ie gelijk op -20![]()
ik zal vanavond iig ff bf enz. er af gooien. daarna opnieuw installeren. comp opnieuw opstarten en daarna SF doen. kijken wat die dan doet.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:21 schreef staticdata het volgende:
wat je nog kan proberen is om te zoeken of op filefront.com of zo'n site nog de 1.1 full patch staat. die installeer je voordat je sf installeert. als het goed is detecteert ie dat en hoef je niet meer te patchen
Ik heb dan het geluk dat ik bij china zat er ergens tegen een hekwerk aan werd geschoten.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 14:43 schreef staticdata het volgende:
eens met razorback. er zjin van die sjonnies die inderdaad c4 neerleggen zodat jij de lucht in schiet en hun ene plane kunnen pakken. als het tegen zit pleur je ook nog van de carrier af.
die gasten doen puur het spel voor andere mensen bederven en kunnen dan gekickt worden. echter hebben we wel eerst dat we ze waarschuwen en dan pas kicken. (je weet nooit of ze luisteren).
maar misschien kunnen we zulke gasten sneller kicken
ik weet nog een keer dat BMH telkens op een potje c4 neergooide toen er mensen op een chopper ana het wachten waren. die liet ze ook exploderen.
toen had escape friendly fire uit gezet en stond ie gelijk op -20![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
Weinig nieuws te melden behalve dat me ex vannacht bij me heeft geslapen..
wel op een aparte slaapkamer mag ik hopenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
Dat is alles. Meer niet..quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
Was het break-up-sex of make-up-sexquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
ligt bij mij meer aan de pc, zodra ik raketten afschiet of bommen drop begint de pc tegen te sputteren, en een seconde later lig ik tegen de chopperquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:goedemorgen.
Razor, het laat reageren komt dat niet door de lag? hoor inco er ook wel eens over en dan vliegt hij ook volop een heli in
Waarschuw ff als ze ook weer op je msn en xfire zit.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:36 schreef diamondvoodoo het volgende:
Middag![]()
vista draait daar gewoon goed op hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:08 schreef Razorback het volgende:
[..]
Dus aan mijn mega videokaart heb ik als DirectX10 uitkomt ook niks meer aan, tot weinig![]()
Ja daarom kwam ze ff uit Frieslandquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:51 schreef staticdata het volgende:
zal vanuit haar wel sympathie sex zijn.
ach die jongen is zo zielig
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Waarschuw ff als ze ook weer op je msn en xfire zit.![]()
..en nu willie alleen nog gunnenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 15:55 schreef jpjedi het volgende:
[..]
veel leden tegenop keken in die tijd. Toen wij nog bezig waren een jet in de lucht te houden haalde hij al goud met vliegen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |