abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40457629
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
mag ik een thee?
Thee ? Echte mannen drinken koffie en bier ! ow en senseo want echte koffie ben ik geen fan van
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
heeft de nr 2 van ons team ooit een donatie gedaan?
Hoezo ? Gaan we nu mensen aanwijzen die nog nooit betaald hebben ? Er zijn mensen die nog nooit betaald hebben en er zijn mensen die uit eigen zak extra hebben bijgedragen. Die dingen hoeven niet publiek te worden wat mij betreft, anders gezegd ze hoeven geen extra nadruk te krijgen.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef escape_nl het volgende:
De server is afgelopen dinsdag betaald, iedereen bedankt voor de donatie
Top man Fijn dat we het weer zo snel gehaald hebben. BoF owned je weet toch
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
Die claymores van Lies zijn echt een fenomeen ik dacht dat ik gewoon onwijs veel pech had
De enige pech die je had was dat Lies online was Eerst was het nog erger. Liep ze met Raffie als support gewoon heel het level vol te spammen met claymores en die krengen bleven allemaal liggen natuurlijk.
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
Wake staat erin en er is geen map uit
Ik ben nu een nog grotere fan van je Niels
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaan er nog wat luitjes vanavond de sever op want ik ga weer eens eindelijk spelen ...
Ga eens leren luie flikker ! Al dat studieontwijkend gedrag is maar voor 1 ding goed: Onvoldoendes. Ow nee twee dingen; kanonnenvoer Zal m zo ook weer eens even aanzwengelen
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben duidelijk DE claymore-hoer van BoF!
Wel duidelijk wie de lafbekken zijn he. Lies wil wel doden maar durft een man to man gevecht niet aan en Henkus gaat van afstand iemand neer knallen omdat ie niet dichtbij durft te komen

Zo en nu ga ik pizza maken
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40457739
Ik wil foto's
Battlefield2: [BoF]Raffie
Wii: 6819 1537 1425 3765
pi_40458182
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Thee ? Echte mannen drinken koffie en bier ! ow en senseo want echte koffie ben ik geen fan van
[..]

Hoezo ? Gaan we nu mensen aanwijzen die nog nooit betaald hebben ? Er zijn mensen die nog nooit betaald hebben en er zijn mensen die uit eigen zak extra hebben bijgedragen. Die dingen hoeven niet publiek te worden wat mij betreft, anders gezegd ze hoeven geen extra nadruk te krijgen.
[..]

Top man Fijn dat we het weer zo snel gehaald hebben. BoF owned je weet toch
[..]

De enige pech die je had was dat Lies online was Eerst was het nog erger. Liep ze met Raffie als support gewoon heel het level vol te spammen met claymores en die krengen bleven allemaal liggen natuurlijk.
[..]

Ik ben nu een nog grotere fan van je Niels
[..]

Ga eens leren luie flikker ! Al dat studieontwijkend gedrag is maar voor 1 ding goed: Onvoldoendes. Ow nee twee dingen; kanonnenvoer Zal m zo ook weer eens even aanzwengelen
[..]

Wel duidelijk wie de lafbekken zijn he. Lies wil wel doden maar durft een man to man gevecht niet aan en Henkus gaat van afstand iemand neer knallen omdat ie niet dichtbij durft te komen

Zo en nu ga ik pizza maken
1) ben ik blij dat ik geen echte man ben
2) Het is gewoon puur niewsgierigheid, en ik weet niet of hij nog nooit betaald heeft. dat vraag ik juist!
en ten tweede klopt het niet wat je zegt, want de mensen die wel betaald hebben die worden op dit forum bedankt, dan zou je dat ook niet extra moeten benadrukken.
pi_40458326
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef staticdata het volgende:
1) ben ik blij dat ik geen echte man ben
Het is je vergeven. Omdat je zo lief lacht
quote:
2) Het is gewoon puur niewsgierigheid, en ik weet niet of hij nog nooit betaald heeft. dat vraag ik juist!
Voor de echt nieuwsgierigen is het zo terug te vinden in oude topics. Voor de rest is geen enkel nut om dit soort informatie te verspreiden.
quote:
en ten tweede klopt het niet wat je zegt, want de mensen die wel betaald hebben die worden op dit forum bedankt, dan zou je dat ook niet extra moeten benadrukken.
Met het extra benadrukken doel ik dus op het maken van uiteindelijke lijstjes en het op grote(re) schaal bekend maken van die gegevens. De mensen worden allemaal persoonlijk bedankt maar om nu namen te gaan noemen van personen die niet betaald hebben gaat me echt te ver en dat zal dan ook niet gebeuren.

Om alle schijn weg te nemen kan ik je in dit geval vertellen dat Domo zeker ook z'n steentje heeft bijgedragen (als ik t me goed herinner).
pi_40458437
reden dat ik het ook vroeg is dat domo nooit hier op het forum post. je ziet nooit iets van hem, daarom kan het ook zijn dat er niets bekend wordt gemaakt als hij betaald.

voor het zelfde geld heeft hij de eerste 3 maanden in zijn eentje de server betaald. dus is het alleen maar .

(trouwens ik ben wel van mening dat iedereen die regelmatig op de server speelt een bijdrage kan doen. ook al kan je voor die 3 maanden maar 5 euro spenderen.)
zelfs jij als armzalige student betaald voor de server
pi_40458466
dagelijkse groepsreply van mitch

en nu ga ik knalluh

is er een admin online? server is vol en ik heb net zon zin
  donderdag 3 augustus 2006 @ 19:02:08 #107
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_40458687
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef staticdata het volgende:
reden dat ik het ook vroeg is dat domo nooit hier op het forum post. je ziet nooit iets van hem, daarom kan het ook zijn dat er niets bekend wordt gemaakt als hij betaald.

voor het zelfde geld heeft hij de eerste 3 maanden in zijn eentje de server betaald. dus is het alleen maar .

(trouwens ik ben wel van mening dat iedereen die regelmatig op de server speelt een bijdrage kan doen. ook al kan je voor die 3 maanden maar 5 euro spenderen.)
Eensch. Dan laat je maar 1 biertje per stap avond staan, ben je er ook zo.
pi_40458849
Domo is meer iemand van het eerste uur. De Domo-tours zijn legendarisch en het laatste wat ik hoorde is hij een contract bij the US Army heeft en nu in Irak rondvliegt

Vroeger poste hij ook wel vaker maar dat is afgenomen. Ach dat overkomt iedereen weleens De ene maand heb je meer tijd dan de andere maand.

Ik denk ook wel dat iedereen geld zou moeten kunnen missen, helemaal mee eens. Maar vanwege het losse karakter van BoF hebben we nooit een verplichting ingevoerd. De enige voorwaarde die ik zelf gesteld heb is dat we 15 betalende leden zouden hebben. Dat was ongeveer de helft van de mensen die toen speelden, dat vond ik wel zo netjes Uiteindelijk net gehaald of stiekem zelfs niet weet niet meer en achteraf maar goed dat we dat gedaan hebben want kijk eens wat er van ons geworden is
pi_40459145
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef staticdata het volgende:
Ja dat vind ik ook, al is het inderdaad maar 5 euries per 3 maanden!
Iedereen speelt hier wel een spel van 40 euros op een pc van +/- 1000 euros en zuipt zich in het weekend inderdaad voor een kapitaal een stuk in zijn kraag, dus 5 euro moet ook lukken!
pi_40459520
Domo Tours...
Mijn god..wat was dat toch veschrikkelijk lachen met z'n allen !!!
Zo ken ik ook een Boffer..die vloog in z'n choppertje...knalt er ineens iemand in z'n chopper( )..BAM....stond hij zonder dat hij er wat aan kon doen op -22 punten !!
En vloeken en tieren en schelden op TS.
Man , dat waren nog eens tijden !!
Fok! is geschiedenis onder dit account.... :)
pi_40460683
GDV NET lekker sf aan het spelen. 138 punten 45 kills 15 dood. "there is a problem with you connection" punten
pi_40461486
Ik had ook weer reuze veel pech vanavond. pc was traag en bf startte steeds opnieuw op!! Shitzooi! maar ja, Binnenkort hopelijk nieuwe pc.

ooh lies schrijft dit
  donderdag 3 augustus 2006 @ 20:45:54 #113
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40461609
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Domo Tours...
Zo ken ik ook een Boffer..die vloog in z'n choppertje...knalt er ineens iemand in z'n chopper( )..BAM....stond hij zonder dat hij er wat aan kon doen op -22 punten !!
Wat een tijden waren dat. Vroegah

Vandaag heeft een VROUW mijn auto vol van voren geraakt Ik zag haar zo recht op me afkomen en ze remde nog, maar toen gleed ze van haar rem af en reed vrolijk in mijn auto, gelukkig niet zo hard en kan ik gewoon rijden met mijn auto, maar mijn mooie neusje is wel scheef
Beste voetbalkenner binnen BoF! seizoen 07/08 en 08/09
2de in de Tour de BoF!
Winnaar Joop Zoetemelk Award
pi_40462664
Op de een of andere manier reageert mijn vliegtuig/toetsenbord niet meer als ik op een heli aan het knallen/schieten ben en daarna weg wil draaien om te ontwijken, of ik stuur gewoon te laat maar het gebeurt de laatste tijd steeds vaker
pi_40463832
Dames ff een vraagje weet 1 van jullie toevallig een programma waarmee je verwijderde bestanden dus ook uit de prullenbak waarmee je die terug kan halen?

zit als volgt dude heeft bestanden verwijderd en daarna de pc geherstart... zijn deze dan nog terug te krijgen?
Narf!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:04:31 #116
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40463928
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
Dames ff een vraagje weet 1 van jullie toevallig een programma waarmee je verwijderde bestanden dus ook uit de prullenbak waarmee je die terug kan halen?

zit als volgt dude heeft bestanden verwijderd en daarna de pc geherstart... zijn deze dan nog terug te krijgen?
Google is your Friend?

http://www.aumha.org/a/recover.php

Luie zak
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_40464067
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:

Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje dan

Reden is heel eenvoudig. Iets verwijderen is niets meer dan de entry uit de TOC van je HD verwijderd. Het bestand staat er nog wel maar je HD denkt dat dat plaatsje leeg is. Op het moment dat je nieuwe data toevoegd kan het gebeuren dat de HD het op dat plaatsje zet waarvan ie denkt dat het leeg is.

Overigens is het dan ook wel weer terug te halen maar dat is dan weer lastiger geloof ik
pi_40464572
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:

Vandaag heeft een VROUW mijn auto vol van voren geraakt Ik zag haar zo recht op me afkomen en ze remde nog, maar toen gleed ze van haar rem af en reed vrolijk in mijn auto, gelukkig niet zo hard en kan ik gewoon rijden met mijn auto, maar mijn mooie neusje is wel scheef
En je hebt me niet eens even lekker af kunnen knallen vandaag, wat een rotdag heb jij.

edit;
je bent nog aan het knallen misschien lukt het je vandaag nog
pi_40465105
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:

[..]

Google is your Friend?

http://www.aumha.org/a/recover.php

Luie zak
danke het lijkt te werken
alleen zijn het iets van 10000 bestanden die hij allemaal moet uitzoeken
zijn allemaal muziek samples die bij elkaar horen en 1 nummer vormen etc
Narf!
pi_40465148
RTL5! Vast intressant voor jullie mannen!!!!!!!!!!!!!
Altijd blijven lachen!!
pi_40465166
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje dan

Reden is heel eenvoudig. Iets verwijderen is niets meer dan de entry uit de TOC van je HD verwijderd. Het bestand staat er nog wel maar je HD denkt dat dat plaatsje leeg is. Op het moment dat je nieuwe data toevoegd kan het gebeuren dat de HD het op dat plaatsje zet waarvan ie denkt dat het leeg is.

Overigens is het dan ook wel weer terug te halen maar dat is dan weer lastiger geloof ik
daar was ik door die link van frank al achter
t gaat goed
de dader komt net thuis en hoorde van het 1 voor 1 uitzoeken
z'n ogen vielen zowat op de grond
Narf!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:47:54 #122
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40465244
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef BattleLies het volgende:
RTL5! Vast intressant voor jullie mannen!!!!!!!!!!!!!

Hoe ziek om je plasser te laten perfectioneren bij de chirurg
pi_40465380
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe ziek om je plasser te laten perfectioneren bij de chirurg
erger nog, daarna heb je precies dezelfde als ik al had vanaf m'n geboorte

ik zit in de droge/flauwe modus
  donderdag 3 augustus 2006 @ 22:59:45 #124
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40465760
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef -chiel- het volgende:

[..]

En je hebt me niet eens even lekker af kunnen knallen vandaag, wat een rotdag heb jij.

edit;
je bent nog aan het knallen misschien lukt het je vandaag nog
Ach ik heb het vandaag met reviven moeten doen. Ook leuk.
Jammer dat we die laatste pot verloren, was mooi teamwork met een squad van 5 BoF-ers vlaggen cappen. Ik als SL die achter bleef en beetje reviven
Mashtuur is daar echt geschikt voor
2de in de Tour de BoF!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:00:07 #125
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40465776
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

TWEAKER ALERT!!!!!!!!
2de in de Tour de BoF!
pi_40466236
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef UnleashMitch het volgende:

[..]

erger nog, daarna heb je precies dezelfde als ik al had vanaf m'n geboorte

ik zit in de droge/flauwe modus
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:00 schreef JMPoSTMaN het volgende:

[..]

TWEAKER ALERT!!!!!!!!
Narf!
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:23:48 #127
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40466776
Morgen op vakantie
  donderdag 3 augustus 2006 @ 23:30:23 #128
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40466956

2de in de Tour de BoF!
pi_40467098
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
Morgen op vakantie
Ik heb al bijna een week vakantie, ik zou met de boot weg maar er valt net zoveel water op als dat eronder ligt!
Evengoed een fijne vakantie

[ Bericht 14% gewijzigd door -chiel- op 03-08-2006 23:40:34 ]
pi_40467887
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Domo Tours...
Dat was [BoF] SickMyDuck, ik had screens maar had ik verwijderd helaas
Het was op dragon valley..

Jedi
Domo
Di3ki3
Sickert
ik
en nog 1 zaten erin

en hij zat in die anti air bij die spawn point waar die heli spawnt !
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 00:02:05 #131
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_40468075
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef -chiel- het volgende:

[..]

Ik heb al bijna een week vakantie, ik zou met de boot weg maar er valt net zoveel water op als dat eronder ligt!
Evengoed een fijne vakantie
Thanks!
pi_40469153
Veel plezier en drink niet teveel he
pi_40470864
Goedemorgen

Vanavond doe ik weer mee en ik beloof dat ik vanavond minder zal schelden
pi_40471271
goedemorgen.

Razor, het laat reageren komt dat niet door de lag? hoor inco er ook wel eens over en dan vliegt hij ook volop een heli in
pi_40471864
MORGUH!

iemand hier verstand van videoplanken? wil eigenlijk mijne gaan vervangen (nvidea) maar ik meen ergens vernomen te hebben dat er eind dit jaar nieuwe dingen gaan gebeuren die het zonde maken om nu te gaan vervangen (dat gebeuren met direct 10 ofzo en vista )

heb wel ergen sde melk horen klotsen, maar weer geen idee waar de tepel hangt
pi_40472174
zoek ff op tweakers.net zou ik zeggen.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:44:20 #137
63192 ursel
pi_40472282
DirectX10 kaarten komen naar verwachting eind van het jaar uit. Echter alleen windows Vista zal compatible zijn met DirectX10. Windows XP zal X10 ge-emuleerd draaien geloof ik. (Dit gaat dan wel te kosten van de snelheid).

Persoonlijk denk ik wel de moeite waard om te wachten. DirectX10 zal toch een behoorlijk nieuwe generatie gaan worden op gebied van graphics.

Een troost.. Ik wacht gezellig met je mee..
pi_40472378
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:
DirectX10 kaarten komen naar verwachting eind van het jaar uit. Echter alleen windows Vista zal compatible zijn met DirectX10. Windows XP zal X10 ge-emuleerd draaien geloof ik. (Dit gaat dan wel te kosten van de snelheid).

Persoonlijk denk ik wel de moeite waard om te wachten. DirectX10 zal toch een behoorlijk nieuwe generatie gaan worden op gebied van graphics.

thanks, maar wat is dat directx10 precies? is dat software/hardware/drivers? hetzelfde alsdat ik met een spelletje "lates direct9" ofzo moet installeren?

@static, kan idd wel op tweakers gaan kijken, maar dan zoek ik me het apelazerus terwijl het antwoord misschien op de stoep ligt
pi_40472424
maar goed gaat iedereen gelijk over naar vista dan als dat uitkomt?
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:54:44 #140
63192 ursel
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:56:14 #142
63192 ursel
pi_40472513
Ik wel denk ik. Alleen jammer dat Vista begin 2007 uitkomt. Wil namelijk gewoon de OEM kunnen kopen en die wordt alleen geleverd bij MB. Gezien het feit ik toch ga upgraden in December moet ik even kijken of er wat te regelen valt (Pre-order van Vista ofzo). Heb ook gewoon legale XP die zet ik er tot die tijd wel op.
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 09:56:34 #143
63192 ursel
pi_40472520
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:56 schreef IJsmuts het volgende:

[..]

die wiki toch
Staat meer op als je denkt..
pi_40472678
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:
goedemorgen.

Razor, het laat reageren komt dat niet door de lag? hoor inco er ook wel eens over en dan vliegt hij ook volop een heli in
Lag had ik ook, mijn broer die de upload heel hoog had staan maar dat was snel genoeg verholpen toen ik die upload drastisch heb verlaagd
  vrijdag 4 augustus 2006 @ 10:05:45 #145
125771 JMPoSTMaN
Alpe d'Huez beklommen
pi_40472679
Ik kijk wel of ik niet wat via mijn werk kan regelen, ik vind dat een beetje zonde om zoveel geld uit te geven voor een OS. Tuurlijk het zal een goed OS worden, maar XP is ook prima. Misschien dat ik over een half jaar ook wel een hardware upgrade doe en dat ik dan ook een OEM versie erbij haal, maar dat ligt helemaal aan wat het kost en hoeveel geld ik dan heb.
2de in de Tour de BoF!
pi_40472734
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:

Dus aan mijn mega videokaart heb ik als DirectX10 uitkomt ook niks meer aan, tot weinig
pi_40472824
als je dan vista gaat draaien niet nee
pi_40472883
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
als je dan vista gaat draaien niet nee
Dan maar gaan vista voor mij
pi_40472915
en gaat vista wel gewoon werken met AMD939 meuk of kan je gelijk al je zooi gaan vervangen met vista?
pi_40473065
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
en gaat vista wel gewoon werken met AMD939 meuk of kan je gelijk al je zooi gaan vervangen met vista?
zou me niets verbazen. goede sales voor de pc community
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')