Thee ? Echte mannen drinken koffie en bier ! ow en senseo want echte koffie ben ik geen fan vanquote:Op donderdag 3 augustus 2006 09:17 schreef staticdata het volgende:
mag ik een thee?
Hoezo ? Gaan we nu mensen aanwijzen die nog nooit betaald hebben ? Er zijn mensen die nog nooit betaald hebben en er zijn mensen die uit eigen zak extra hebben bijgedragen. Die dingen hoeven niet publiek te worden wat mij betreft, anders gezegd ze hoeven geen extra nadruk te krijgen.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 11:14 schreef staticdata het volgende:
heeft de nr 2 van ons team ooit een donatie gedaan?
Top manquote:Op donderdag 3 augustus 2006 10:33 schreef escape_nl het volgende:
De server is afgelopen dinsdag betaald, iedereen bedankt voor de donatie
De enige pech die je had was dat Lies online wasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:52 schreef IJsmuts het volgende:
Die claymores van Lies zijn echt een fenomeenik dacht dat ik gewoon onwijs veel pech had
![]()
Ik ben nu een nog grotere fan van je Nielsquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:55 schreef escape_nl het volgende:
Wake staat erin en er is geen map uit
Ga eens leren luie flikker ! Al dat studieontwijkend gedrag is maar voor 1 ding goed: Onvoldoendes. Ow nee twee dingen; kanonnenvoerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:41 schreef Umm-Qasr het volgende:
Gaan er nog wat luitjes vanavond de sever op want ik ga weer eens eindelijk spelen ...![]()
![]()
Wel duidelijk wie de lafbekken zijn he. Lies wil wel doden maar durft een man to man gevecht niet aan en Henkus gaat van afstand iemand neer knallen omdat ie niet dichtbij durft te komenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 15:23 schreef BattleLies het volgende:
Ik ben duidelijk DE claymore-hoer van BoF!
1) ben ik blij dat ik geen echte man benquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:22 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Thee ? Echte mannen drinken koffie en bier ! ow en senseo want echte koffie ben ik geen fan van
[..]
Hoezo ? Gaan we nu mensen aanwijzen die nog nooit betaald hebben ? Er zijn mensen die nog nooit betaald hebben en er zijn mensen die uit eigen zak extra hebben bijgedragen. Die dingen hoeven niet publiek te worden wat mij betreft, anders gezegd ze hoeven geen extra nadruk te krijgen.
[..]
Top manFijn dat we het weer zo snel gehaald hebben. BoF owned je weet toch
[..]
De enige pech die je had was dat Lies online wasEerst was het nog erger. Liep ze met Raffie als support gewoon heel het level vol te spammen met claymores
en die krengen bleven allemaal liggen natuurlijk.
[..]
Ik ben nu een nog grotere fan van je Niels![]()
[..]
Ga eens leren luie flikker ! Al dat studieontwijkend gedrag is maar voor 1 ding goed: Onvoldoendes. Ow nee twee dingen; kanonnenvoerZal m zo ook weer eens even aanzwengelen
[..]
Wel duidelijk wie de lafbekken zijn he. Lies wil wel doden maar durft een man to man gevecht niet aan en Henkus gaat van afstand iemand neer knallen omdat ie niet dichtbij durft te komen![]()
Zo en nu ga ik pizza maken
Het is je vergeven. Omdat je zo lief lachtquote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:42 schreef staticdata het volgende:
1) ben ik blij dat ik geen echte man ben
Voor de echt nieuwsgierigen is het zo terug te vinden in oude topics. Voor de rest is geen enkel nut om dit soort informatie te verspreiden.quote:2) Het is gewoon puur niewsgierigheid, en ik weet niet of hij nog nooit betaald heeft. dat vraag ik juist!![]()
Met het extra benadrukken doel ik dus op het maken van uiteindelijke lijstjes en het op grote(re) schaal bekend maken van die gegevens. De mensen worden allemaal persoonlijk bedankt maar om nu namen te gaan noemen van personen die niet betaald hebben gaat me echt te ver en dat zal dan ook niet gebeuren.quote:en ten tweede klopt het niet wat je zegt, want de mensen die wel betaald hebben die worden op dit forum bedankt, dan zou je dat ook niet extra moeten benadrukken.
Eensch. Dan laat je maar 1 biertje per stap avond staan, ben je er ook zo.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef staticdata het volgende:
reden dat ik het ook vroeg is dat domo nooit hier op het forum post. je ziet nooit iets van hem, daarom kan het ook zijn dat er niets bekend wordt gemaakt als hij betaald.
voor het zelfde geld heeft hij de eerste 3 maanden in zijn eentje de server betaald. dus is het alleen maar.
(trouwens ik ben wel van mening dat iedereen die regelmatig op de server speelt een bijdrage kan doen. ook al kan je voor die 3 maanden maar 5 euro spenderen.)
zelfs jij als armzalige student betaald voor de server![]()
Ja dat vind ik ook, al is het inderdaad maar 5 euries per 3 maanden!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 18:51 schreef staticdata het volgende:
(trouwens ik ben wel van mening dat iedereen die regelmatig op de server speelt een bijdrage kan doen. ook al kan je voor die 3 maanden maar 5 euro spenderen.)
zelfs jij als armzalige student betaald voor de server![]()
Wat een tijden waren dat. Vroegahquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Domo Tours...
Mijn god..wat was dat toch veschrikkelijk lachen met z'n allen !!!
Zo ken ik ook een Boffer..die vloog in z'n choppertje...knalt er ineens iemand in z'n chopper()..BAM....stond hij zonder dat hij er wat aan kon doen op -22 punten !!
En vloeken en tieren en schelden op TS.
Man , dat waren nog eens tijden !!
Google is your Friend?quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
Dames ff een vraagje weet 1 van jullie toevallig een programma waarmee je verwijderde bestanden dus ook uit de prullenbak waarmee je die terug kan halen?
zit als volgt dude heeft bestanden verwijderd en daarna de pc geherstart... zijn deze dan nog terug te krijgen?
Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje danquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:00 schreef Sickert het volgende:
Dames ff een vraagje weet 1 van jullie toevallig een programma waarmee je verwijderde bestanden dus ook uit de prullenbak waarmee je die terug kan halen?
zit als volgt dude heeft bestanden verwijderd en daarna de pc geherstart... zijn deze dan nog terug te krijgen?
En je hebt me niet eens even lekker af kunnen knallen vandaag, wat een rotdag heb jij.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 20:45 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Vandaag heeft een VROUW mijn auto vol van voren geraaktIk zag haar zo recht op me afkomen en ze remde nog, maar toen gleed ze van haar rem af en reed vrolijk in mijn auto, gelukkig niet zo hard en kan ik gewoon rijden met mijn auto, maar mijn mooie neusje is wel scheef
![]()
danke het lijkt te werkenquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Google is your Friend?
http://www.aumha.org/a/recover.php
Luie zak
daar was ik door die link van frank al achterquote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje dan
Reden is heel eenvoudig. Iets verwijderen is niets meer dan de entry uit de TOC van je HD verwijderd. Het bestand staat er nog wel maar je HD denkt dat dat plaatsje leeg is. Op het moment dat je nieuwe data toevoegd kan het gebeuren dat de HD het op dat plaatsje zet waarvan ie denkt dat het leeg is.
Overigens is het dan ook wel weer terug te halen maar dat is dan weer lastiger geloof ik
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:45 schreef BattleLies het volgende:
RTL5! Vast intressant voor jullie mannen!!!!!!!!!!!!!
erger nog, daarna heb je precies dezelfde als ik al had vanaf m'n geboortequote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:47 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe ziek om je plasser te laten perfectioneren bij de chirurg
Ach ik heb het vandaag met reviven moeten doen. Ook leuk.quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:28 schreef -chiel- het volgende:
[..]
En je hebt me niet eens even lekker af kunnen knallen vandaag, wat een rotdag heb jij.![]()
edit;
je bent nog aan het knallen misschien lukt het je vandaag nog![]()
TWEAKER ALERT!!!!!!!!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:09 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Belangrijkste is dat je daarna geen nieuwe dat meer schrijft. Dus niets downloaden ofzo, helemaal niets. Ja behalve dat recover progje dan
Reden is heel eenvoudig. Iets verwijderen is niets meer dan de entry uit de TOC van je HD verwijderd. Het bestand staat er nog wel maar je HD denkt dat dat plaatsje leeg is. Op het moment dat je nieuwe data toevoegd kan het gebeuren dat de HD het op dat plaatsje zet waarvan ie denkt dat het leeg is.
Overigens is het dan ook wel weer terug te halen maar dat is dan weer lastiger geloof ik
quote:Op donderdag 3 augustus 2006 22:50 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
erger nog, daarna heb je precies dezelfde als ik al had vanaf m'n geboorte![]()
ik zit in de droge/flauwe modus
quote:
Ik heb al bijna een week vakantie, ik zou met de boot weg maar er valt net zoveel water op als dat eronder ligt!quote:
Dat was [BoF] SickMyDuck, ik had screens maar had ik verwijderd helaasquote:Op donderdag 3 augustus 2006 19:31 schreef Suikermais het volgende:
Domo Tours...
Mijn god..wat was dat toch veschrikkelijk lachen met z'n allen !!!
Zo ken ik ook een Boffer..die vloog in z'n choppertje...knalt er ineens iemand in z'n chopper()..BAM....stond hij zonder dat hij er wat aan kon doen op -22 punten !!
En vloeken en tieren en schelden op TS.
Man , dat waren nog eens tijden !!
Thanks!quote:Op donderdag 3 augustus 2006 23:34 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ik heb al bijna een week vakantie, ik zou met de boot weg maar er valt net zoveel water op als dat eronder ligt!![]()
![]()
![]()
Evengoed een fijne vakantie![]()
![]()
thanks, maar wat is dat directx10 precies? is dat software/hardware/drivers? hetzelfde alsdat ik met een spelletje "lates direct9" ofzo moet installeren?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:
DirectX10 kaarten komen naar verwachting eind van het jaar uit. Echter alleen windows Vista zal compatible zijn met DirectX10. Windows XP zal X10 ge-emuleerd draaien geloof ik. (Dit gaat dan wel te kosten van de snelheid).
Persoonlijk denk ik wel de moeite waard om te wachten. DirectX10 zal toch een behoorlijk nieuwe generatie gaan worden op gebied van graphics.
Een troost.. Ik wacht gezellig met je mee..![]()
die wiki tochquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:54 schreef ursel het volgende:
DirectX Wiki NL
DirectX Wiki ENG
Windows DirectX pagina
Lag had ik ook, mijn broer die de upload heel hoog had staan maar dat was snel genoeg verholpen toen ik die upload drastisch heb verlaagdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 08:25 schreef staticdata het volgende:goedemorgen.
Razor, het laat reageren komt dat niet door de lag? hoor inco er ook wel eens over en dan vliegt hij ook volop een heli in
Dus aan mijn mega videokaart heb ik als DirectX10 uitkomt ook niks meer aan, tot weinigquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 09:44 schreef ursel het volgende:
DirectX10 kaarten komen naar verwachting eind van het jaar uit. Echter alleen windows Vista zal compatible zijn met DirectX10. Windows XP zal X10 ge-emuleerd draaien geloof ik. (Dit gaat dan wel te kosten van de snelheid).
Persoonlijk denk ik wel de moeite waard om te wachten. DirectX10 zal toch een behoorlijk nieuwe generatie gaan worden op gebied van graphics.
Een troost.. Ik wacht gezellig met je mee..![]()
Dan maar gaan vista voor mijquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
als je dan vista gaat draaien niet nee
zou me niets verbazen. goede sales voor de pc communityquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 10:17 schreef IJsmuts het volgende:
en gaat vista wel gewoon werken met AMD939 meuk of kan je gelijk al je zooi gaan vervangen met vista?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |