auwquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:46 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Net alsof ik weet hoe je twents schrijftIk zocht gewoon op de uitspraak omdat ik hoopte nog meer van zulke uitspraken te vinden en toen kwam ik deze tegen
Zocht dus eigenlijk gewoon een stok om Inco mee te slaan
ik welquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 21:55 schreef UnleashMitch het volgende:
Nog liefhebbers voor DTM3 ?
Ik bescherm je wel hoorquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:34 schreef -chiel- het volgende:
Tering, wat een gelul! of mag ik hier als westerling niet meer posten
En kan diegene die dat doet dan meteen mij ook even van plaats negen naar acht verhuizen ?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:59 schreef Razorback het volgende:
Kan iemand zo aardig zijn om mij 1 plekje hoger te zetten (van 12 naar 11) voordat ik het ga doen en alles verpruts
Druk op Nielsquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:38 schreef jpjedi het volgende:
beffers.
Kut pagina 1 met dat gescroll. Zeker op de pda![]()
Ja geloof het of niet, maar ik ben niet helemaal nutteloosquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:45 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Druk op Niels
Super tip van JorritIk gebruik m elke keer weer. Irritante signatures
Lees hem in het twents voor, slaapt ie met 3 minuten!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut hamster. Had m nooit z'n eten en drinken terug moeten geven. Beest is meteen weer actief en rent zich rot in z'n radje
Je haalt ook wel een bierquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ja geloof het of niet, maar ik ben niet helemaal nutteloos
Ik proberen zegt ie het volgende:quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:01 schreef -chiel- het volgende:
Lees hem in het twents voor, slaapt ie met 3 minuten!![]()
Dan pak je z'n eten toch weer af?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef UnleashMitch het volgende:
Kut hamster. Had m nooit z'n eten en drinken terug moeten geven. Beest is meteen weer actief en rent zich rot in z'n radje
en je vraagt je nog af waarom een hamster jou wel bijt en mij en Kev niet ?quote:
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef escape_nl het volgende:
Zo Jedi heeft net een leuk rondje gehad op Dalian Plant
Ging voor geen meter... Mijn gunner kun wel raakknallen maar je had ons elke keer weer net wat sneller. Ik mistte als gunner jullie twee keer omdat we ondertussen door jou al geraakt werden.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 01:06 schreef escape_nl het volgende:
Zo Jedi heeft net een leuk rondje gehad op Dalian Plant
Jou had ik gisteren op mashtuur city ook 4x achter elkaar ofzoquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:30 schreef IJsmuts het volgende:
morguh![]()
TT![]()
hoe was het ook al weer; ömmeunig goed"![]()
![]()
ja die ga ik even niet aanpassen hoor. heb hem in de nieuwe wiki zo gelaten. als je nou 300 punten meer heb ok. maar dit soort dingen telkens aanpassen, neequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:47 schreef IJsmuts het volgende:
Hee ik sta verkeerd in de lijst!![]()
Heb 1 punt meer dan SEBNL![]()
checked BF2 statsquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:48 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Jou had ik gisteren op mashtuur city ook 4x achter elkaar ofzo![]()
Steeds werd je gerevived en pang pang!
Haha 10x nog wel en dat in 1 rondje. Dat moet dan gisteren zijn geweest op Mashtuur.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:52 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
checked BF2 stats
Worst enemyiamond3D
SPAWNKILLER![]()
nou snap ik waarom je zoveel punten hebt![]()
groot gelijk, maar ik ga volgende keer ook helemaal los op jouquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:57 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Haha 10x nog wel en dat in 1 rondje. Dat moet dan gisteren zijn geweest op Mashtuur.
Maarja als jij 4x word gerevived ga ik me niet op jullie inhouden hoor![]()
ow, naja, ik moet dit weekend toch mn first gaan halen dus dat komt mooi uitquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:50 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja die ga ik even niet aanpassen hoor. heb hem in de nieuwe wiki zo gelaten. als je nou 300 punten meer heb ok. maar dit soort dingen telkens aanpassen, nee
als we deze mappen erbij gooien hebben we op 1 na alle mappen in de roulatie staan.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:02 schreef Sumera het volgende:
Bleh EF/AF morgen
Nouja, zouden er mischien op vanilla wat maps bij mogen?
Ik stel voor:
- Dragon Valley
- Fushe Pass
- Kubra Dam
- Songua Stalemate
- Zatar wetlands
Gewoon de 32-speler versies
nouja, alles dus behalve op. clean sweep die's saaai ;/
Is maar een suggestie, indien anderen ook wat meer maps leuk zouden vinden
De meeste van die maps hebben ook jets en choppers enz, dus voor ieder wat wils
En natuurlijk de APCs voor escape ^.^
Alsjeblieft niet he!!!!!!!!!!!! Dan wordt het echt een leegloop op onze server!! Kubra Dam oke .. maar de rest please niet!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:02 schreef Sumera het volgende:
Bleh EF/AF morgen
Nouja, zouden er mischien op vanilla wat maps bij mogen?
Ik stel voor:
- Dragon Valley
- Fushe Pass
- Kubra Dam
- Songua Stalemate
- Zatar wetlands
Gewoon de 32-speler versies
nouja, alles dus behalve op. clean sweep die's saaai ;/
Is maar een suggestie, indien anderen ook wat meer maps leuk zouden vinden
De meeste van die maps hebben ook jets en choppers enz, dus voor ieder wat wils
En natuurlijk de APCs voor escape ^.^
Kan ie ook multiplayer online ? Dan trek ik m ook even binnen, kan ik over een week wel een keer spelenquote:
dan wordt het meer een tank battlequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:04 schreef Silver_Shark het volgende:
gewoon 24/7 karkand op 64 map veel punten dan !!!
tid goed gekomen want ik zag je net in m. city!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
goeinmiddag. heb t eindelijk met SF voor elkaar... maar nu die godvergeten 1.3 patch opnieuw downloaden en installeren... maarja komt helemaal goed
zoals ik zei? met eerst 1.1 downloaden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
goeinmiddag. heb t eindelijk met SF voor elkaar... maar nu die godvergeten 1.3 patch opnieuw downloaden en installeren... maarja komt helemaal goed
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
waar zijn al die Tukkers trouwens ineens? Is het soms zwarte cross![]()
WTF is er nu op een bootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echte BoF-ers staan nu op een boot.
![]()
Goedzo Lies, ben ik niet de enige die zo denktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet he!!!!!!!!!!!! Dan wordt het echt een leegloop op onze server!! Kubra Dam oke .. maar de rest please niet!![]()
Ik wacht nog steeds. Het eerste rondje op Karkand zat je in een APC en had je me een aantal keer (logisch) maar ik had jou toch ook nog 3x met een TOWquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
groot gelijk, maar ik ga volgende keer ook helemaal los op jou![]()
quote:
*stiekem juicht dat z'n nonchalante houding gewerkt heeft en dat JMP hem niet heeft gespot voorop de eerste bootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Hij is grote smurf af en heeft meteen niks meer door![]()
Schande
@FJD: Ik vond het al raar dat jij er niet was![]()
Het is al opgelost zie ik maar hiervoor is Xfire erg handigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Sumera het volgende:
Gelieve even een admin online, er zit een bug abusert in hotel op karkand... blazernogiets
Super,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:00 schreef Timminater het volgende:
terug vabn mijn weekje duitsland, escape, kun je de bankgegevens nog een keer posten, dan komt er meteen 30 euro aan van drbravo en mij.
Eventjes is leuk maar als het echt een half potje duurt zou ik zeggen kick zequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:26 schreef diamondvoodoo het volgende:
Even een vraagje wat betreft het spawnkillen met de mec chopper bij tv station.
Is het toegestaan of niet?
Net had de US zowat een halve ronde alleen tv station en er werd gespawncampt van hier tot tokyo.. met name door de mec chopper!! Je hebt gewoon geen kans als hij achter de toren blijft...
Het is geen uncap base maar word er voor gekickt of niet? Hoor de een er over dat je moet kicken en de ander zegt dat het geen uncap base is en dus is toegestaan..
En nu ga ik even lekker een feestje bouwen![]()
![]()
Kheb het vandaag ook even mogen spelen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 21:53 schreef UnleashMitch het volgende:
Volgens mij is dat Flatout alleen leuk met een heleboel online en dan de destruction derby variant(als die er inzit). Dat rondjes rijden slaat nergens op omdat de besturing ook ruk is
tja ik ben allergisch voor TOWS en Arty. zit ik in pantser, krijg ik een TOW in mnm reet, ben ik infant, krijg ik arty op mn dak. echt altijd...... maar die 20 kills krijg je nog wel een keer aan je broek, ga gelijk ff oefenen nuquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 17:16 schreef diamondvoodoo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds. Het eerste rondje op Karkand zat je in een APC en had je me een aantal keer (logisch) maar ik had jou toch ook nog 3x met een TOW9 van de 10 keer kill ik daar nooit iemand mee.
Dus ik wacht nog steeds op die 20 kills van je![]()
N00b, de hele crew was er maar ja omdat jij pas nieuw bent herken je de gezichten niet hequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:42 schreef IJsmuts het volgende:
net ff de anal parade bekeken, WAAR WAREN JULLIE SCHIJNHEILIGE BoF HOMO"S ?![]()
ik had nog wel extra geweervet bij me![]()
![]()
Jij behoort dan ook niet tot de crew..quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 23:27 schreef Silver_Shark het volgende:
ik sta er niet op![]()
ik was te jong![]()
Ach ja er was wat geld over van de donaties voor de server en de skivakantie was al afbetaald dus tja...quote:
Oei, betrapt .. ik kijk naar de kont van Kevquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 22:53 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
N00b, de hele crew was er maar ja omdat jij pas nieuw bent herken je de gezichten niet he
[afbeelding]
Dit is dus Kev en wij staan daar omheen
Ik moest je wel hebben vanavond zegquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:20 schreef IJsmuts het volgende:
gay foto verhaal
![]()
is FJD erook?, hij heeft zn geweervet en vieze boekjes in de chopper laten liggen![]()
ik ookquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:26 schreef UnleashMitch het volgende:
[..]
Ik moest je wel hebben vanavond zeg
Op Wake had je opeens een raket in je oogVervolgens tikte ik je twee keer aan met de helicopter waarbij ik zelf 1x overleefde. Daarna nog een heerlijke sniperkill
Vervolgens zat ik nog bij iemand anders in de chopper en schoot ik je nog een paar keer neer waarvan 1x zonder dat ik t doorhad
Ik schoot maar wat rond in de hoop wat te raken en ja hoor
Ik heb me kapot gelachen
ja het was een mooie avondquote:Op zondag 6 augustus 2006 02:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat was humor ja!
IJsmuts: "wees een vent en vertel waar je zit. Dan kom ik je pakken!"
Ik wou meteen al iets schunnigs typen.. Maar was al te laat;
FJD: "ik zal mijn broekje alvast omlaag doen"Begint die ijsmuts nog over geweervet en uniformen LOL!!!
Toen lag ik echt dubbel!
quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:33 schreef Mr_Baus het volgende:
Dat was humor ja!
IJsmuts: "wees een vent en vertel waar je zit. Dan kom ik je pakken!"
Ik wou meteen al iets schunnigs typen.. Maar was al te laat;
FJD: "ik zal mijn broekje alvast omlaag doen"Begint die ijsmuts nog over geweervet en uniformen LOL!!!
Toen lag ik echt dubbel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |