dan wordt het meer een tank battlequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 13:04 schreef Silver_Shark het volgende:
gewoon 24/7 karkand op 64 map veel punten dan !!!
tid goed gekomen want ik zag je net in m. city!quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
goeinmiddag. heb t eindelijk met SF voor elkaar... maar nu die godvergeten 1.3 patch opnieuw downloaden en installeren... maarja komt helemaal goed
zoals ik zei? met eerst 1.1 downloaden?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:21 schreef egg-bird het volgende:
goeinmiddag. heb t eindelijk met SF voor elkaar... maar nu die godvergeten 1.3 patch opnieuw downloaden en installeren... maarja komt helemaal goed
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:06 schreef IJsmuts het volgende:
waar zijn al die Tukkers trouwens ineens? Is het soms zwarte cross![]()
WTF is er nu op een bootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 16:56 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Echte BoF-ers staan nu op een boot.
![]()
Goedzo Lies, ben ik niet de enige die zo denktquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:19 schreef BattleLies het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet he!!!!!!!!!!!! Dan wordt het echt een leegloop op onze server!! Kubra Dam oke .. maar de rest please niet!![]()
Ik wacht nog steeds. Het eerste rondje op Karkand zat je in een APC en had je me een aantal keer (logisch) maar ik had jou toch ook nog 3x met een TOWquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:59 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
groot gelijk, maar ik ga volgende keer ook helemaal los op jou![]()
quote:
*stiekem juicht dat z'n nonchalante houding gewerkt heeft en dat JMP hem niet heeft gespot voorop de eerste bootquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:40 schreef JMPoSTMaN het volgende:
![]()
Hij is grote smurf af en heeft meteen niks meer door![]()
Schande
@FJD: Ik vond het al raar dat jij er niet was![]()
Het is al opgelost zie ik maar hiervoor is Xfire erg handigquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:06 schreef Sumera het volgende:
Gelieve even een admin online, er zit een bug abusert in hotel op karkand... blazernogiets
Super,quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 18:00 schreef Timminater het volgende:
terug vabn mijn weekje duitsland, escape, kun je de bankgegevens nog een keer posten, dan komt er meteen 30 euro aan van drbravo en mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |