zoiets dacht ik ook eigenlijkquote:Op maandag 7 augustus 2006 12:45 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
is er niet zoiets dat je een memberlist aan de server kan hangen? bij joinen + vol = auto kick + acces omdat die user herkent?
Inco, ik voel de verbitterdheid in je post, wat heeft EA je aangegedaan?quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:48 schreef Incolumis het volgende:
[..]
we praten over EA, logische dingen kennen ze niet
quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
tis nog altijd dice die het heeft geprogrammeerd. ea publiceerd slechts
je gaat ook niet sony verwijten als een artiest onder hun label een slechte cd heeft gemaakt.
DICE: Het produkt is bijna af we moeten alleen nog wat bugs eruithalen..quote:Op maandag 7 augustus 2006 12:53 schreef staticdata het volgende:
tis nog altijd dice die het heeft geprogrammeerd. ea publiceerd slechts
je gaat ook niet sony verwijten als een artiest onder hun label een slechte cd heeft gemaakt.
nou sorry hoor wist niet dat autobalance weer aan stondquote:Op zondag 6 augustus 2006 22:07 schreef jpjedi het volgende:
Sumera..dank voor je post..probleem is dat hij hier zo weer in de diepte verdwijnt... post hem voor het nageslacht ff op bof forum ook.![]()
Verder net heerlijk gevlogen met de J10..goudDing is zoveel maal beter dan de F35
![]()
Jammer van een tegenstander die gewoon continu zat te simmen.....
Ik schoot raketten vanaf kustgrens ongeveer richting carrier..doe ik normaal vaak bij het eerste rondje. gelukkig pakte hij net en had ik zwoaar een kill. Echter het was Domo. Toen begon het gezeik. Blijkbaar had de andere piloot (Tornado oid) een paar keer bommen op het dek gegooid zover ik begreep maar alls werd ineens baserapen. En een gezeik zeg..Men sprak zelfs over admins die partt-time regels er op na houden. Van zulke dingen ga ik koken. Gewoon opmerking oke maar dat volspammen met gezeik. Gewoon knokken en spelen dan verlies je niet met 250-0.![]()
Zo dat moets ik ff kwijt zeg. Viel me echt tegen van Domo, zeker na een opmerking dat ik switch van team. pfff laat ik me nog verleiden tot het uitleggen dat het autobalance was..![]()
en wat genre ligt er op de wheels of steel?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
Onze Jp heeft een nieuwe hobbyHij leert snel moet ik zeggen
Na zijn eerste les klonk het al aardig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
gay pride trancequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:07 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
en wat genre ligt er op de wheels of steel?
final versie? we krijgen toch altijd een beta ?quote:Op maandag 7 augustus 2006 11:46 schreef escape_nl het volgende:
[..]
nee ik heb geen datum tot nu toe, weet wel dat ze weer een nieuwe versie aan het testen zijn, het kan beta 3 zijn of de final versie.
hoorde nog steeds die waarschuwingen voor linebackers toen ik ging slapenquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:07 schreef staticdata het volgende:
maar domo gisteren hadden we een paar leuke runs op daqain
wie is jp ook alweer?quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:05 schreef BattleLies het volgende:
Onze Jp heeft een nieuwe hobbyHij leert snel moet ik zeggen
Na zijn eerste les klonk het al aardig!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
als je goed gelezen had, beta 3 of de final versiequote:Op maandag 7 augustus 2006 13:08 schreef domolanglekker het volgende:
[..]
final versie? we krijgen toch altijd een beta ?![]()
Die met die koptelefoon opquote:
ik snap hem ook nietquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
ik denk dat je z'n grapje niet begrijpt
Leg maar uit want ik snap het ook niet.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:43 schreef staticdata het volgende:
ik denk dat je z'n grapje niet begrijpt
wat een dooddoenerquote:Op maandag 7 augustus 2006 13:52 schreef egg-bird het volgende:
welke grap? ik vroeg gewoon wie jp was... welke ingame naam hij heeft zeg maar.
Domo bedoeld dat elke finale versie eigelijk gewoon een beta is omdat ze toch nog vol bugs zitten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 13:48 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
Leg maar uit want ik snap het ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |