welke SMAAK megool!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Ribbelchips van Lay's uit de supermarkt
Inderdaad! Hoewel ik wel een lichte voorkeur heb voor de paprika-variant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
welke SMAAK megool!!!
Of bedoel je ALLE ribbechips als het maar ribbelt
*volledig bij aansluitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Dus niet de Ribbelchips van Lay`s uit het benzinestation?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Opletten Peterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus niet de Ribbelchips van Lay`s uit het benzinestation?
En welk smaakje precies
Het smaakje idd wel, maar de aankooplokatie dus nog nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Opletten Peter
Heb ik al gezegd namelijk.
Nee, de "gewone" chips van Croky op de voet gevolgd door de paprika van Crokyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in de kindertijd blijven hangen. Ik vind Mama Mia's met stip de lekkerste chips
Bij de Aldi hebben ze die hier in zakken van 300 gramquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
BBQ ham!
Die van Euroshopper?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een mening over die chips van 0.29¤ bij de AH?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, de "gewone" chips van Croky op de voet gevolgd door de paprika van Croky
*kinderfeestje flashback
quote:
pssst, we zitten hier in CULquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een keertje gekocht, was best te eten.
Maar ondanks dat het best te eten was, besloot je ze niet nog een keertje te kopen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een keertje gekocht, was best te eten.
Te duur, bij Aldi is het 4 cent goedkoper.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Nee, zie mijn eerdere mening.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ondanks dat het best te eten was, besloot je ze niet nog een keertje te kopen?
En zijdelings over vieze mensen die chips eten, vooral en publique vind ik het een smerig gezicht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, niet zulke apk, hier gaat het gewoon over lekkere chips.
Tegen wie heb je hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb liever dat je die discussie dan ergens anders gaat voeren, niet hier.
Ah, jouw quote-knopje werkt weer.quote:
let's go back on topic, shall we?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, jouw quote-knopje werkt weer.
Is het normaal in CUL om niet te quoten of gaat het gewoon langzaam hiero, zodat die functie overbodig is?
Preciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:30 schreef Tourniquet het volgende:
- Lay's Cheese & Onion
- Lay's Paprika Light
- Croky Bolognese
quote:
Gewoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een ontzettend interresant onderwerp zeg! Hoe kwam je er zo bij.....?
JA, en gelukkig maar. Lekker vet vreten is af en toe heel goed voor je geestelijke welzijn, zeikerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef APK het volgende:
Okay, ontopic.
Ik vind een stuk of drie paprika-chipjes wel lekker, maar is dat spul niet verschrikkelijk slecht voor je cholestorol-gehalte en een aanslag op de gezondheid met al die vage vetten
dat is toch cream & chives?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Mrsgod het volgende:
Die ehhh, heel zacht groene zak.
Iets met room ofzo? Die is echt mega.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Mrsgod het volgende:
Die ehhh, heel zacht groene zak.
Iets met room ofzo? Die is echt mega.
Dan moet je er een beetje zure dipsaus bij nemen en cola bij drinken. Stouw je zo een hele zak weg, ook al is dat ongezond volgens meneer APK. Misschien moet je wat meer chips eten dan groeit je haar weer aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is toch cream & chives?
ik vind ze wel heel lekker, maar na 5 chippies ben ik ze al zat.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef pindapeller het volgende:
doritos die blauwe
Volgens mij heb ik bij de Hema ook een keer Dille chips gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef Adurothiel het volgende:
Ik heb op vakantie in Denemarken chips met dille gegeten, en dat was echt het beste ooit!
Maar dat schijnen ze overal in Scandinavië wel te hebben maar hier in Nederland niet
En het er zelf overheen gaan strooien is toch niet hetzelfde
edit: na googlen zie ik dat ze bij Ikea te koop zijn, hoe kan het ook anders![]()
Dat is nog steeds een stuk uit de buurt maar in ieder geval binnen NL.
Die Dorito's geenstijl zijn ook wl lekker, al heten die nu volgens mij ook weer anders.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef ArtyShock het volgende:
Het wisselt tussen Thai Sweet Chili en Dorito's "Geen Stijl". Compleet commercieel natuurlijk, maar ja, wèl een guilty pleasure.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
En echt engelse Salt&Vinegar is ook heerlijk, maar moelijk te krijgen...
Hoe heten ze nu dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef neo2000 het volgende:
Die Dorito's geenstijl zijn ook wl lekker, al heten die nu volgens mij ook weer anders.
Toffe ondertitel trouwens. Jammer dat er een taalfout in zit..![]()
gisteren geprobeerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Brrrrrrrrrrr smerig jonge!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Maar wel erg duur!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef neo2000 het volgende:
Lays sensations.. Thai Sweet chili, four cheeses and red onion en soms oven roasted chicken and thyme.. Yummie.
Zat je even in mijn notes te gluren?quote:
Dat heeft ontzettend geflopt jaaaaaren geleden. Dat mensen t lekker vinden. Nou ja, geen smaak is ook een smaakquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef snopprinses het volgende:
oh en ketchup chips zijn ook lekker
Lekker zijn die he? Gaat een beetje de kant op van Kettle chips, maar ze zijn nog wat dunner.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:02 schreef JacMar het volgende:
Ik heb gisteren chips van de Hema geproefd met zeezout..Heel erg lekker!![]()
ik heb ze in nederland nog nooit gezien..nu niet..maar jaaaaaren geleden ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:28 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat heeft ontzettend geflopt jaaaaaren geleden. Dat mensen t lekker vinden. Nou ja, geen smaak is ook een smaak![]()
Kun je die nog ergens krijgen, die is zo lekker, maar nergens hier in de buurt meer..quote:Salt & Vinegar!!!!
Pringles heeft ze, alleen vind ik die niet echt lekker. te weinig smaak aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Kun je die nog ergens krijgen, die is zo lekker, maar nergens hier in de buurt meer..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Haha, de liefde voor chips kan erg ver gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef soylent het volgende:
Als het die smaak is word ik gek milagro, milagro dan word ik gek!!![]()
Zo heet Lay's in Engeland.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef soylent het volgende:
WALKERS? WTF?
De verpakking lijkt wel op Lays...
Is het re-branded of is het een ripoff?
[afbeelding]
Als het die smaak is word ik gek milagro, milagro dan word ik gek!!![]()
Zoals ik al eerder zei: De naam is al jaren geleden veranderd in 'Cream & Union'. En die is in bijna elke supermarkt te koop.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:59 schreef nightdaughter het volgende:
Cream&Chives vond ik altijd echt lekker
, maar hier kan je hem nergens meer krijgen.
Die vind ik werkelijk niet te vreten. Doe mij maar de zogenaamde 'chemische' Lays/Smiths/Doritos/enz.-zoutjes. Ik heb ooit één zak geprobeerd (gewoon naturel), en mijn vader mocht vanaf halverwege de zak de rest opeten. Ik zal wel raar zijn, want velen zijn er helemaal wild van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef ruby het volgende:
Kettle chips, sowieso in overvloed verkrijgbaar in Groot Brittannië, maar gelukkig zijn ze ook te koop bij de Jumbo.
Deze chips heb je in vele smaken (bij de Jumbo heb je maar 3 smaken geloof ik) en ze zijn verdomd lekker met hun knapperige bite.
[afbeelding]
Volgens mij Sweet Chilli Pepper..quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hoe heten ze nu dan?
Héél misschien is die taalfout wel de grap. Zeg maar.![]()
Helaas wel..quote:
inderdaad. Helaas zijn het niet echt dooreetchips (daar houd ik van). Als ik een halve zak op heb, dan beginnen mijn mondhoeken te branden. Ach, is ook goed voor de lijn dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:43 schreef apestaartje het volgende:
Ik zal wel raar zijn, want velen zijn er helemaal wild van.![]()
Puur psychisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:47 schreef pleeborstel het volgende:
Ik blijf uiteindelijk altijd op Lay's naturel chips terugkomen, ondanks alle andere smaken die uitkomen.
Ben ik trouwens de enige die smaakverschil proefde op het moment dat Smith's overging naar Lays, of was het puur psychisch?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef Empathologica het volgende:
Doritos Cool American en Red Sweet Paprika van Lays Sensations.
Dat zijn toch die zwarte en witte zakken waarvan ik de naam ben vergeten... Die heb je in naturel en peper en die zijn echt behoorlijk hard...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef LiquidSoul het volgende:
Lays Cheese & Union
Lays Sensation Thai Sweet Chilli
Ik zoek nog chips die lekker hard gebakken zijn.......wie o wie heeft de tip?
Die van de Hema met zeezout zijn lekker en hard gebakken!quote:[b]
Als je idd Kettle Chips bedoeld, dan kun je die kopen in de Jumbo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef LiquidSoul het volgende:
Lays Cheese & Union
Lays Sensation Thai Sweet Chilli
Neh vullen met smeerkaas, weet het merk niet maar er is zo'n knijptube. Worden net kleine ijshoorntjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Buggles en dan vullen met Boursin
Ja Danish Chef is dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef harryharry het volgende:
[..]
Neh vullen met smeerkaas, weet het merk niet maar er is zo'n knijptube. Worden net kleine ijshoorntjes.
Ik weet het, maar die vond ik dus niet lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef harryharry het volgende:
[..]
Neh vullen met smeerkaas, weet het merk niet maar er is zo'n knijptube. Worden net kleine ijshoorntjes.
Verkeerde smeerkaasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik weet het, maar die vond ik dus niet lekker![]()
Vooral Java en Bali.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:45 schreef Salsagirl het volgende:
Ik ga nu momenteel voor deze:
[afbeelding]
Jumbo is niet de enige hoor. Ik weet dat Jan Linders ze ook heeft, dus ik vermoed alle Superunie supermarkten (o.a. Jumbo, Jan Linders, Nettorama, Coop, Deen, Hoogvliet, Spar e.a.).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Als je idd Kettle Chips bedoeld, dan kun je die kopen in de Jumbo.
En anders in Groot Brittannië.
Of je kunt ze ook nog online bestellen, maar dan wordt het een duur zakje chips.
Die zijn de lekkerste... wie weet waar???!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik begin me daar nu ook een beetje aan te storen. Op het moment ligt hier in huis mijn eerste zak Cream & onion sinds de verandering. Die is duidelijk niet meer wat het altijd was. Voorheen genoot ik altijd zo van die chips.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Puur psychisch.
Maar ze hebben alles nu wel verkracht met die 'improved taste'.
Hoe kan ik die vergeten..!quote:
Dat is toch 4 cheese and onion? Daar houd ik dan weer niet zo van... De gewone cheese onion blijft altijd zo lang op mn maag liggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:28 schreef neo2000 het volgende:
Lays heeft ook sensations 4 cheeses.. Die's ook wel goed te doen als je graag kaas chips hebt..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
Moutarde (mosterd) chips van Vico, helaas niet in NL verkrijgbaar..
Volgens mij heb ik die pas in de schappen van de AH zien liggen.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:41 schreef Walrik het volgende:
Paprikachips van Croky!! Jeugdsentiment, aten wij altijd na t zwemmen!
Dit herken ik!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:41 schreef Walrik het volgende:
Wokkels, bestaan die nog? Die zijn vet lekker!
Paprikachips van Croky!! Jeugdsentiment, aten wij altijd na t zwemmen!
Ik las de topictitel, en dit is wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
Ik vind: cream&chives
Deze ook van hetzelfde merk zijn pas goddelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:01 schreef THCees het volgende:
heb ze alleen nog maar in Duitsland kunnuh vinden (helaas)![]()
ze zijn me toch lekker !!!!![]()
die ringli's lijken mij op de hoela-hoeps ofzo van croky. Weet niet meer of ze die nog verkopen maar die verkochten ze altijd bij mij op school, die groene zijn het lekkerstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Deze ook van hetzelfde merk zijn pas goddelijk![]()
[afbeelding]
Die koop ik altijd op vakantie, in Spanje hebben ze dat merk ook overal.
En verder heerlijke chips:
Lays Thai sweet chili
[afbeelding]
Die hebben we hier in Nederland toch ook? Of is die wegens lage verkoopcijfers alweer pleite? En die chips met Ketchup smaak hebben we idd een jaar of 3 geleden een tijdje gehad, ik vond ze op zich wel lekker, maar ik snap wel dat het geen succes werd...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
Peper & Zout chips uit België!
Ja klopt!! Die zaten aantal jaren geleden ook in de automaat bij mij op school!! Ze smaken inderdaad wel naar die Ringli's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:41 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
die ringli's lijken mij op de hoela-hoeps ofzo van croky. Weet niet meer of ze die nog verkopen maar die verkochten ze altijd bij mij op school, die groene zijn het lekkerst![]()
Salt & vinegar is hier gewoon te koop hoor.. (pringles dan he..)quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:51 schreef morgaine21 het volgende:
Wat ze hier wel mogen invoeren is Salt & vinegar en lays & pringles cheddar cheese.
bij de aldi...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:02 schreef Sasandra het volgende:
Ik mis nog steeds die heel goedkope chips met een baconsmaakje. Ze waren gemaakt van samengeperst aardappelmeel. Ze kostten iets van 40 cent (let wel, dit was in de tijd van de gulden) Al jaren uit de handel, dus. Nooit meer teruggezien.
![]()
Nee, dat was bij een AH nr. 5, dus een normale grote.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef ruby het volgende:
Is dat bij Albert Heijn XL? Ik hoorde deze "roddel" namelijk ook.
Kettle Chips, hmmmm. Ze beginnen het eindelijk te snappen...en dan nog vijf soorten ook!
Wat is er zo bijzonder aan die Kettle chips?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef Winky het volgende:
Voor de liefhebbers (waaronder ik): ik was vandaag bij de Albert Heijn en zag dat ze daar weer Kettle chips verkochten, 5 soorten. Misschien oud nieuws maar ik dacht ik meld het maar even.
Inderdaad ! Mexicanoquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
Smiths Mexicano chips was de beste chips ooitMaar die is al jaren uit de handel
![]()
Ik vond pepper&salt van Lay's een goede opvolger, maar het zal nooit meer zo worden als met de Mexicano chips![]()
Altijd hetzelfde bij mij ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef dutchdevil het volgende:
Om de 1 of andere reden vind ik altijd dingen lekker die na een tijdje uit de handel worden genomen.
Ze hebben zo'n lekkere stevige bite! *kraaaaaaaaaaaaak*quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die Kettle chips?
Ben ik nu ook wel benieuwd naar ja...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze zijn wat vervormder, iets dikker en hebben net wat meer zwarte aangebrande plekken als normale chips.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij de AH heb je wel van die pindadingen alleen niet van Chipito's.quote:Op zondag 12 november 2006 16:19 schreef E.T. het volgende:
Pinda Chipito's(al kan ik ze nergens meer vinden
)
die nepperds zijn werkelijk niet te vretenquote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij de AH heb je wel van die pindadingen alleen niet van Chipito's.
ja das meestal net plasticquote:Op zondag 12 november 2006 16:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
die nepperds zijn werkelijk niet te vreten![]()
Aha, klinkt niet echt lekker ofzo....quote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn wat vervormder, iets dikker en hebben net wat meer zwarte aangebrande plekken als normale chips.
Oh ja, en op de verpakking zeggen ze dan dat de chips met de hand geroerd is in de plantaardige olie en dat het allemaal met natuurlijke ingredienten is gemaakt, e.d.
Indeed, Croky Bolognese best there is. Daarna ga ik voor Pringles Naturel.quote:
Ja, lays Cool Tzatziki is lekker, en momenteel ook de enige chips die ik lekker vindquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Inderdaad ! MexicanoOm de 1 of andere reden vind ik altijd dingen lekker die na een tijdje uit de handel worden genomen. Net als de cream & chives. Op het moment vind ik Lays Cool Tzatziki wel lekker. De "verbeterde" lays chips vind ik allemaal niet meer lekker. Ze zijn veel te "licht" geworden. En Pringles vind ik al helemaal niets, maakt niet uit welke smaak
![]()
Je weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 13 november 2006 08:22 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Aha, klinkt niet echt lekker ofzo....![]()
Als ik ze tegenkom neem ik wel eens een zak mee, ben toch wel nieuwsgierig....quote:Op maandag 13 november 2006 19:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.
Vandaag de AH gecheckt of de Kettle chips er lagen, maar nee hoor. En die AH is best groot.![]()
Pastrelli's (originale) en tzaziki chips zijn inderdaad ook erg lekker.![]()
Worden die nog verkocht dan?quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 13:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Worden die nog verkocht dan?
Yup! Ik had ze laatst nog...quote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij gewoon te koop, onder andere bij de Appie.
dat is natuurlijk dom, je kan het beter uitmaken als ze cream&chives wel lust.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
Ik maak het altijd meteen uit met een vriendin als ze creams en chive niet het lekkerst vindt.
Gewoon zoute chips =
Wij hebben ze hier gewoon in de supermarkt liggen hoor, wel 1.29 de zak, maar dan heb je ook wat speciaals.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:10 schreef Pulsy het volgende:
Lays Pickles Ribble chips. smaakt helemaal niet naar augurken maar heeft gewoon een heel eigen smaak, heerlijk! Niet tekoop in Nederland trouwens. Goeie tweede: Lays Peper en Zout Ribble chips. Er zit een hele speciale nasmaak aan, bijna zoet te noemen, heerlijk bij het peper en zout. Ook niet tekoop in Nederland trouwens ... Daarom importeer ik beide soorten vanuit Belgie
Van wat hier tekoop is, zou ik Grills kiezen. Mamma Mia's zouden winnen als ze net wat steviger zouden doorsmaken, ik vind er meestal net wat te weinig van dat heerlijke paprikapoeder op zitten.
Food Market op Schiphol plaza heeft ze... moet je er wel net langskomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Die ze nergens meer verkopen..
Jumboquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Degene die ze bij de Hema verkopen komen uit dezelfde fabriek. Heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar. Dus misschien een tip Jarno.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Bij V&D (Le Marché huismerk), Plus, Jumbo, Vomar en Jan Linders dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Ik wil. Ik heb hem al bij Albert Heijn zien liggen, én gekocht. Verwacht vooral héél erg veel knoflook. Deze chips is niet goed voor je adem, maar aan de andere kant wel weer erg lekker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef arj1o1 het volgende:
Die van de v&d zijn ook dezelfde als kettle (la place).
Overigens gaat de meest vieze chips verdwijnen: Lays Superchips Cool. Hiervoor komt terug: Superchips Western Spareribs. Wat we hier van moeten verwachten weet ik ook niet.
All natural, hand cookedquote:Op woensdag 22 november 2006 23:04 schreef Ace1 het volgende:
Wat voor soort chips zijn kettle chips?
Ik vond ze dan weer niet zo heel erg lekker...., kweenie beetje te nep smaakje ofzo...quote:Op woensdag 22 november 2006 07:43 schreef apestaartje het volgende:
wel weer erg lekker.
Mijn complimenten aan Gert, het is ondanks dat het in het BB-subforum gestart is een uiterst succesvol topic geworden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
En wat is jullie ze favoriete chips?
Ik maak het altijd meteen uit met een vriendin als ze creams en chive niet het lekkerst vindt.
Gewoon zoute chips =
bascilicum? tis een kruid, maar kan me voorstellen dat je die bedoelt?quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:48 schreef arj1o1 het volgende:
Die groene waarvan ik de naam niet weet
In AH XL Rijswijk hebben ze nog steeds geen Kettle Chips.quote:Op maandag 4 december 2006 00:03 schreef Ace1 het volgende:
Ah kheb ze gevonden.... ze hebben bij de AH XL in tilburg ook kettle chips.
Nee het is garlic met nog wat, hij staat ook niet op de site van Kettle.quote:Op woensdag 24 januari 2007 15:50 schreef BrandX het volgende:
[..]
bascilicum? tis een kruid, maar kan me voorstellen dat je die bedoelt?
Die Kettle chips zijn inderdaad erg lekker. Persoonlijk ga ik voor de Pepper/Salt variant.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 19:54 schreef schatje het volgende:
Kettle Chips smokey tomato salsa![]()
.
Ze zijn in de aanbieding bij de C1000, ¤ 0,99.
ik ookquote:Op maandag 5 februari 2007 17:03 schreef Emu het volgende:
Ketchupsmaak chipsnjam
Alleen eet ik geen chips meer daar word ik te vet van
quote:Op zondag 19 november 2006 18:32 schreef Perfect_Survivor het volgende:
Thai Sweet Chili van Lays.... no doubt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |