Worden die nog verkocht dan?quote:
quote:Op zondag 19 november 2006 13:56 schreef Martijn_77 het volgende:
Worden die nog verkocht dan?
Yup! Ik had ze laatst nog...quote:Op zondag 19 november 2006 17:33 schreef Serendips het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volgens mij gewoon te koop, onder andere bij de Appie.
dat is natuurlijk dom, je kan het beter uitmaken als ze cream&chives wel lust.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
Ik maak het altijd meteen uit met een vriendin als ze creams en chive niet het lekkerst vindt.
Gewoon zoute chips =
Wij hebben ze hier gewoon in de supermarkt liggen hoor, wel 1.29 de zak, maar dan heb je ook wat speciaals.quote:Op dinsdag 21 november 2006 17:10 schreef Pulsy het volgende:
Lays Pickles Ribble chips. smaakt helemaal niet naar augurken maar heeft gewoon een heel eigen smaak, heerlijk! Niet tekoop in Nederland trouwens. Goeie tweede: Lays Peper en Zout Ribble chips. Er zit een hele speciale nasmaak aan, bijna zoet te noemen, heerlijk bij het peper en zout. Ook niet tekoop in Nederland trouwens ... Daarom importeer ik beide soorten vanuit Belgie
Van wat hier tekoop is, zou ik Grills kiezen. Mamma Mia's zouden winnen als ze net wat steviger zouden doorsmaken, ik vind er meestal net wat te weinig van dat heerlijke paprikapoeder op zitten.
Food Market op Schiphol plaza heeft ze... moet je er wel net langskomenquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Die ze nergens meer verkopen..
Jumboquote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Degene die ze bij de Hema verkopen komen uit dezelfde fabriek. Heb ik ergens gelezen, maar ik weet niet meer waar. Dus misschien een tip Jarno.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Bij V&D (Le Marché huismerk), Plus, Jumbo, Vomar en Jan Linders dus.quote:Op dinsdag 21 november 2006 16:45 schreef Jarno het volgende:
Kettle chips.
Ik wil. Ik heb hem al bij Albert Heijn zien liggen, én gekocht. Verwacht vooral héél erg veel knoflook. Deze chips is niet goed voor je adem, maar aan de andere kant wel weer erg lekker.quote:Op dinsdag 21 november 2006 23:08 schreef arj1o1 het volgende:
Die van de v&d zijn ook dezelfde als kettle (la place).
Overigens gaat de meest vieze chips verdwijnen: Lays Superchips Cool. Hiervoor komt terug: Superchips Western Spareribs. Wat we hier van moeten verwachten weet ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |