Nee, dat was bij een AH nr. 5, dus een normale grote.quote:Op zaterdag 11 november 2006 21:26 schreef ruby het volgende:
Is dat bij Albert Heijn XL? Ik hoorde deze "roddel" namelijk ook.
Kettle Chips, hmmmm. Ze beginnen het eindelijk te snappen...en dan nog vijf soorten ook!
Wat is er zo bijzonder aan die Kettle chips?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:16 schreef Winky het volgende:
Voor de liefhebbers (waaronder ik): ik was vandaag bij de Albert Heijn en zag dat ze daar weer Kettle chips verkochten, 5 soorten. Misschien oud nieuws maar ik dacht ik meld het maar even.
Inderdaad ! Mexicanoquote:Op zondag 1 oktober 2006 11:43 schreef Zhenar het volgende:
Smiths Mexicano chips was de beste chips ooitMaar die is al jaren uit de handel
![]()
Ik vond pepper&salt van Lay's een goede opvolger, maar het zal nooit meer zo worden als met de Mexicano chips![]()
Altijd hetzelfde bij mij ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef dutchdevil het volgende:
Om de 1 of andere reden vind ik altijd dingen lekker die na een tijdje uit de handel worden genomen.
Ze hebben zo'n lekkere stevige bite! *kraaaaaaaaaaaaak*quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wat is er zo bijzonder aan die Kettle chips?
Ben ik nu ook wel benieuwd naar ja...quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ze zijn wat vervormder, iets dikker en hebben net wat meer zwarte aangebrande plekken als normale chips.quote:Op zaterdag 11 november 2006 22:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Bij de AH heb je wel van die pindadingen alleen niet van Chipito's.quote:Op zondag 12 november 2006 16:19 schreef E.T. het volgende:
Pinda Chipito's(al kan ik ze nergens meer vinden
)
die nepperds zijn werkelijk niet te vretenquote:Op zondag 12 november 2006 16:25 schreef ruby het volgende:
[..]
Bij de AH heb je wel van die pindadingen alleen niet van Chipito's.
ja das meestal net plasticquote:Op zondag 12 november 2006 16:44 schreef E.T. het volgende:
[..]
die nepperds zijn werkelijk niet te vreten![]()
Aha, klinkt niet echt lekker ofzo....quote:Op zondag 12 november 2006 15:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ze zijn wat vervormder, iets dikker en hebben net wat meer zwarte aangebrande plekken als normale chips.
Oh ja, en op de verpakking zeggen ze dan dat de chips met de hand geroerd is in de plantaardige olie en dat het allemaal met natuurlijke ingredienten is gemaakt, e.d.
Indeed, Croky Bolognese best there is. Daarna ga ik voor Pringles Naturel.quote:
Ja, lays Cool Tzatziki is lekker, en momenteel ook de enige chips die ik lekker vindquote:Op zaterdag 11 november 2006 23:41 schreef dutchdevil het volgende:
[..]
Inderdaad ! MexicanoOm de 1 of andere reden vind ik altijd dingen lekker die na een tijdje uit de handel worden genomen. Net als de cream & chives. Op het moment vind ik Lays Cool Tzatziki wel lekker. De "verbeterde" lays chips vind ik allemaal niet meer lekker. Ze zijn veel te "licht" geworden. En Pringles vind ik al helemaal niets, maakt niet uit welke smaak
![]()
Je weet niet wat je zegt.quote:Op maandag 13 november 2006 08:22 schreef TheEgoHasLanded het volgende:
[..]
Aha, klinkt niet echt lekker ofzo....![]()
Als ik ze tegenkom neem ik wel eens een zak mee, ben toch wel nieuwsgierig....quote:Op maandag 13 november 2006 19:53 schreef ruby het volgende:
[..]
Je weet niet wat je zegt.
Vandaag de AH gecheckt of de Kettle chips er lagen, maar nee hoor. En die AH is best groot.![]()
Pastrelli's (originale) en tzaziki chips zijn inderdaad ook erg lekker.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |