Kun je die nog ergens krijgen, die is zo lekker, maar nergens hier in de buurt meer..quote:Salt & Vinegar!!!!
Pringles heeft ze, alleen vind ik die niet echt lekker. te weinig smaak aan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:18 schreef soylent het volgende:
[..]
Kun je die nog ergens krijgen, die is zo lekker, maar nergens hier in de buurt meer..![]()
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
En echt engelse Salt&Vinegar is ook heerlijk, maar moelijk te krijgen...
Haha, de liefde voor chips kan erg ver gaan.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef soylent het volgende:
Als het die smaak is word ik gek milagro, milagro dan word ik gek!!![]()
Zo heet Lay's in Engeland.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:56 schreef soylent het volgende:
WALKERS? WTF?
De verpakking lijkt wel op Lays...
Is het re-branded of is het een ripoff?
[afbeelding]
Als het die smaak is word ik gek milagro, milagro dan word ik gek!!![]()
Zoals ik al eerder zei: De naam is al jaren geleden veranderd in 'Cream & Union'. En die is in bijna elke supermarkt te koop.quote:Op zondag 6 augustus 2006 20:59 schreef nightdaughter het volgende:
Cream&Chives vond ik altijd echt lekker
, maar hier kan je hem nergens meer krijgen.
Die vind ik werkelijk niet te vreten. Doe mij maar de zogenaamde 'chemische' Lays/Smiths/Doritos/enz.-zoutjes. Ik heb ooit één zak geprobeerd (gewoon naturel), en mijn vader mocht vanaf halverwege de zak de rest opeten. Ik zal wel raar zijn, want velen zijn er helemaal wild van.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:34 schreef ruby het volgende:
Kettle chips, sowieso in overvloed verkrijgbaar in Groot Brittannië, maar gelukkig zijn ze ook te koop bij de Jumbo.
Deze chips heb je in vele smaken (bij de Jumbo heb je maar 3 smaken geloof ik) en ze zijn verdomd lekker met hun knapperige bite.
[afbeelding]
Volgens mij Sweet Chilli Pepper..quote:Op zondag 6 augustus 2006 18:31 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Hoe heten ze nu dan?
Héél misschien is die taalfout wel de grap. Zeg maar.![]()
Helaas wel..quote:
inderdaad. Helaas zijn het niet echt dooreetchips (daar houd ik van). Als ik een halve zak op heb, dan beginnen mijn mondhoeken te branden. Ach, is ook goed voor de lijn dusquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Over smaak valt niet te twisten.quote:Op maandag 7 augustus 2006 08:43 schreef apestaartje het volgende:
Ik zal wel raar zijn, want velen zijn er helemaal wild van.![]()
Puur psychisch.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 16:47 schreef pleeborstel het volgende:
Ik blijf uiteindelijk altijd op Lay's naturel chips terugkomen, ondanks alle andere smaken die uitkomen.
Ben ik trouwens de enige die smaakverschil proefde op het moment dat Smith's overging naar Lays, of was het puur psychisch?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:42 schreef Empathologica het volgende:
Doritos Cool American en Red Sweet Paprika van Lays Sensations.
Dat zijn toch die zwarte en witte zakken waarvan ik de naam ben vergeten... Die heb je in naturel en peper en die zijn echt behoorlijk hard...quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef LiquidSoul het volgende:
Lays Cheese & Union
Lays Sensation Thai Sweet Chilli
Ik zoek nog chips die lekker hard gebakken zijn.......wie o wie heeft de tip?
Die van de Hema met zeezout zijn lekker en hard gebakken!quote:[b]
Als je idd Kettle Chips bedoeld, dan kun je die kopen in de Jumbo.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 14:59 schreef LiquidSoul het volgende:
Lays Cheese & Union
Lays Sensation Thai Sweet Chilli
Neh vullen met smeerkaas, weet het merk niet maar er is zo'n knijptube. Worden net kleine ijshoorntjes.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 16:30 schreef SeaOfLove het volgende:
Buggles en dan vullen met Boursin
Ja Danish Chef is dat.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef harryharry het volgende:
[..]
Neh vullen met smeerkaas, weet het merk niet maar er is zo'n knijptube. Worden net kleine ijshoorntjes.
Ik weet het, maar die vond ik dus niet lekkerquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:08 schreef harryharry het volgende:
[..]
Neh vullen met smeerkaas, weet het merk niet maar er is zo'n knijptube. Worden net kleine ijshoorntjes.
Verkeerde smeerkaasquote:Op vrijdag 11 augustus 2006 17:51 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Ik weet het, maar die vond ik dus niet lekker![]()
Vooral Java en Bali.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:45 schreef Salsagirl het volgende:
Ik ga nu momenteel voor deze:
[afbeelding]
Jumbo is niet de enige hoor. Ik weet dat Jan Linders ze ook heeft, dus ik vermoed alle Superunie supermarkten (o.a. Jumbo, Jan Linders, Nettorama, Coop, Deen, Hoogvliet, Spar e.a.).quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 15:54 schreef ruby het volgende:
[..]
Als je idd Kettle Chips bedoeld, dan kun je die kopen in de Jumbo.
En anders in Groot Brittannië.
Of je kunt ze ook nog online bestellen, maar dan wordt het een duur zakje chips.
Die zijn de lekkerste... wie weet waar???!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Ik begin me daar nu ook een beetje aan te storen. Op het moment ligt hier in huis mijn eerste zak Cream & onion sinds de verandering. Die is duidelijk niet meer wat het altijd was. Voorheen genoot ik altijd zo van die chips.quote:Op vrijdag 11 augustus 2006 01:33 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Puur psychisch.
Maar ze hebben alles nu wel verkracht met die 'improved taste'.
Hoe kan ik die vergeten..!quote:
Dat is toch 4 cheese and onion? Daar houd ik dan weer niet zo van... De gewone cheese onion blijft altijd zo lang op mn maag liggen.quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 10:28 schreef neo2000 het volgende:
Lays heeft ook sensations 4 cheeses.. Die's ook wel goed te doen als je graag kaas chips hebt..
quote:Op dinsdag 15 augustus 2006 10:23 schreef Misstique het volgende:
Moutarde (mosterd) chips van Vico, helaas niet in NL verkrijgbaar..
Volgens mij heb ik die pas in de schappen van de AH zien liggen.quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:41 schreef Walrik het volgende:
Paprikachips van Croky!! Jeugdsentiment, aten wij altijd na t zwemmen!
Dit herken ik!quote:Op zondag 20 augustus 2006 10:41 schreef Walrik het volgende:
Wokkels, bestaan die nog? Die zijn vet lekker!
Paprikachips van Croky!! Jeugdsentiment, aten wij altijd na t zwemmen!
Ik las de topictitel, en dit is wat ik wilde zeggenquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:17 schreef Gert het volgende:
Ik vind: cream&chives
Deze ook van hetzelfde merk zijn pas goddelijkquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 14:01 schreef THCees het volgende:
heb ze alleen nog maar in Duitsland kunnuh vinden (helaas)![]()
ze zijn me toch lekker !!!!![]()
die ringli's lijken mij op de hoela-hoeps ofzo van croky. Weet niet meer of ze die nog verkopen maar die verkochten ze altijd bij mij op school, die groene zijn het lekkerstquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:17 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Deze ook van hetzelfde merk zijn pas goddelijk![]()
[afbeelding]
Die koop ik altijd op vakantie, in Spanje hebben ze dat merk ook overal.
En verder heerlijke chips:
Lays Thai sweet chili
[afbeelding]
Die hebben we hier in Nederland toch ook? Of is die wegens lage verkoopcijfers alweer pleite? En die chips met Ketchup smaak hebben we idd een jaar of 3 geleden een tijdje gehad, ik vond ze op zich wel lekker, maar ik snap wel dat het geen succes werd...quote:Op zondag 6 augustus 2006 16:31 schreef snopprinses het volgende:
Peper & Zout chips uit België!
Ja klopt!! Die zaten aantal jaren geleden ook in de automaat bij mij op school!! Ze smaken inderdaad wel naar die Ringli's.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:41 schreef hippo-clippo het volgende:
[..]
die ringli's lijken mij op de hoela-hoeps ofzo van croky. Weet niet meer of ze die nog verkopen maar die verkochten ze altijd bij mij op school, die groene zijn het lekkerst![]()
Salt & vinegar is hier gewoon te koop hoor.. (pringles dan he..)quote:Op zaterdag 30 september 2006 20:51 schreef morgaine21 het volgende:
Wat ze hier wel mogen invoeren is Salt & vinegar en lays & pringles cheddar cheese.
bij de aldi...quote:Op vrijdag 18 augustus 2006 12:02 schreef Sasandra het volgende:
Ik mis nog steeds die heel goedkope chips met een baconsmaakje. Ze waren gemaakt van samengeperst aardappelmeel. Ze kostten iets van 40 cent (let wel, dit was in de tijd van de gulden) Al jaren uit de handel, dus. Nooit meer teruggezien.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |