welke SMAAK megool!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Ribbelchips van Lay's uit de supermarkt
Inderdaad! Hoewel ik wel een lichte voorkeur heb voor de paprika-variant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
welke SMAAK megool!!!
Of bedoel je ALLE ribbechips als het maar ribbelt
*volledig bij aansluitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Dus niet de Ribbelchips van Lay`s uit het benzinestation?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Opletten Peterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus niet de Ribbelchips van Lay`s uit het benzinestation?
En welk smaakje precies
Het smaakje idd wel, maar de aankooplokatie dus nog nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Opletten Peter
Heb ik al gezegd namelijk.
Nee, de "gewone" chips van Croky op de voet gevolgd door de paprika van Crokyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in de kindertijd blijven hangen. Ik vind Mama Mia's met stip de lekkerste chips
Bij de Aldi hebben ze die hier in zakken van 300 gramquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
BBQ ham!
Die van Euroshopper?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een mening over die chips van 0.29¤ bij de AH?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, de "gewone" chips van Croky op de voet gevolgd door de paprika van Croky
*kinderfeestje flashback
quote:
pssst, we zitten hier in CULquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een keertje gekocht, was best te eten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |