welke SMAAK megool!!!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Ribbelchips van Lay's uit de supermarkt
Inderdaad! Hoewel ik wel een lichte voorkeur heb voor de paprika-variant.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:22 schreef Gert het volgende:
[..]
welke SMAAK megool!!!
Of bedoel je ALLE ribbechips als het maar ribbelt
*volledig bij aansluitquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Dus niet de Ribbelchips van Lay`s uit het benzinestation?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:21 schreef Falco het volgende:
Opletten Peterquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:28 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Dus niet de Ribbelchips van Lay`s uit het benzinestation?
En welk smaakje precies
Het smaakje idd wel, maar de aankooplokatie dus nog nietquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Opletten Peter
Heb ik al gezegd namelijk.
Nee, de "gewone" chips van Croky op de voet gevolgd door de paprika van Crokyquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:30 schreef flugeltje het volgende:
Ik ben in de kindertijd blijven hangen. Ik vind Mama Mia's met stip de lekkerste chips
Bij de Aldi hebben ze die hier in zakken van 300 gramquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:37 schreef Molluck het volgende:
BBQ ham!
Die van Euroshopper?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een mening over die chips van 0.29¤ bij de AH?
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Nee, de "gewone" chips van Croky op de voet gevolgd door de paprika van Croky
*kinderfeestje flashback
quote:
pssst, we zitten hier in CULquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een keertje gekocht, was best te eten.
Maar ondanks dat het best te eten was, besloot je ze niet nog een keertje te kopen?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:47 schreef APK het volgende:
[..]
![]()
Heb ik een keertje gekocht, was best te eten.
Te duur, bij Aldi is het 4 cent goedkoper.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Nee, zie mijn eerdere mening.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:57 schreef Peter6000 het volgende:
Maar ondanks dat het best te eten was, besloot je ze niet nog een keertje te kopen?
En zijdelings over vieze mensen die chips eten, vooral en publique vind ik het een smerig gezicht.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
nee, niet zulke apk, hier gaat het gewoon over lekkere chips.
Tegen wie heb je hetquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:28 schreef MissyMirjaM het volgende:
ik heb liever dat je die discussie dan ergens anders gaat voeren, niet hier.
Ah, jouw quote-knopje werkt weer.quote:
let's go back on topic, shall we?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:34 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, jouw quote-knopje werkt weer.
Is het normaal in CUL om niet te quoten of gaat het gewoon langzaam hiero, zodat die functie overbodig is?
Preciesquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:30 schreef Tourniquet het volgende:
- Lay's Cheese & Onion
- Lay's Paprika Light
- Croky Bolognese
quote:
Gewoonquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:52 schreef Talitha het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat een ontzettend interresant onderwerp zeg! Hoe kwam je er zo bij.....?
JA, en gelukkig maar. Lekker vet vreten is af en toe heel goed voor je geestelijke welzijn, zeikerd.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:42 schreef APK het volgende:
Okay, ontopic.
Ik vind een stuk of drie paprika-chipjes wel lekker, maar is dat spul niet verschrikkelijk slecht voor je cholestorol-gehalte en een aanslag op de gezondheid met al die vage vetten
dat is toch cream & chives?quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Mrsgod het volgende:
Die ehhh, heel zacht groene zak.
Iets met room ofzo? Die is echt mega.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:35 schreef Mrsgod het volgende:
Die ehhh, heel zacht groene zak.
Iets met room ofzo? Die is echt mega.
Dan moet je er een beetje zure dipsaus bij nemen en cola bij drinken. Stouw je zo een hele zak weg, ook al is dat ongezond volgens meneer APK. Misschien moet je wat meer chips eten dan groeit je haar weer aan.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:37 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
dat is toch cream & chives?
ik vind ze wel heel lekker, maar na 5 chippies ben ik ze al zat.
quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 20:40 schreef pindapeller het volgende:
doritos die blauwe
Volgens mij heb ik bij de Hema ook een keer Dille chips gezien.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:38 schreef Adurothiel het volgende:
Ik heb op vakantie in Denemarken chips met dille gegeten, en dat was echt het beste ooit!
Maar dat schijnen ze overal in Scandinavië wel te hebben maar hier in Nederland niet
En het er zelf overheen gaan strooien is toch niet hetzelfde
edit: na googlen zie ik dat ze bij Ikea te koop zijn, hoe kan het ook anders![]()
Dat is nog steeds een stuk uit de buurt maar in ieder geval binnen NL.
Die Dorito's geenstijl zijn ook wl lekker, al heten die nu volgens mij ook weer anders.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef ArtyShock het volgende:
Het wisselt tussen Thai Sweet Chili en Dorito's "Geen Stijl". Compleet commercieel natuurlijk, maar ja, wèl een guilty pleasure.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
En echt engelse Salt&Vinegar is ook heerlijk, maar moelijk te krijgen...
Hoe heten ze nu dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef neo2000 het volgende:
Die Dorito's geenstijl zijn ook wl lekker, al heten die nu volgens mij ook weer anders.
Toffe ondertitel trouwens. Jammer dat er een taalfout in zit..![]()
gisteren geprobeerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Brrrrrrrrrrr smerig jonge!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
En echt engelse Salt&Vinegar is ook heerlijk, maar moelijk te krijgen...
Maar wel erg duur!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef neo2000 het volgende:
Lays sensations.. Thai Sweet chili, four cheeses and red onion en soms oven roasted chicken and thyme.. Yummie.
Zat je even in mijn notes te gluren?quote:
Dat heeft ontzettend geflopt jaaaaaren geleden. Dat mensen t lekker vinden. Nou ja, geen smaak is ook een smaakquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef snopprinses het volgende:
oh en ketchup chips zijn ook lekker
Lekker zijn die he? Gaat een beetje de kant op van Kettle chips, maar ze zijn nog wat dunner.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:02 schreef JacMar het volgende:
Ik heb gisteren chips van de Hema geproefd met zeezout..Heel erg lekker!![]()
ik heb ze in nederland nog nooit gezien..nu niet..maar jaaaaaren geleden ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:28 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat heeft ontzettend geflopt jaaaaaren geleden. Dat mensen t lekker vinden. Nou ja, geen smaak is ook een smaak![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |