Die Dorito's geenstijl zijn ook wl lekker, al heten die nu volgens mij ook weer anders.quote:Op zondag 6 augustus 2006 02:41 schreef ArtyShock het volgende:
Het wisselt tussen Thai Sweet Chili en Dorito's "Geen Stijl". Compleet commercieel natuurlijk, maar ja, wèl een guilty pleasure.
Jaquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
En echt engelse Salt&Vinegar is ook heerlijk, maar moelijk te krijgen...
Hoe heten ze nu dan?quote:Op zondag 6 augustus 2006 15:17 schreef neo2000 het volgende:
Die Dorito's geenstijl zijn ook wl lekker, al heten die nu volgens mij ook weer anders.
Toffe ondertitel trouwens. Jammer dat er een taalfout in zit..![]()
gisteren geprobeerdquote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:40 schreef APK het volgende:
Heeft iemand nog een mening over die chips van 0.29¤ bij de AH?
Brrrrrrrrrrr smerig jonge!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 23:56 schreef Unihoc_ACE het volgende:
En echt engelse Salt&Vinegar is ook heerlijk, maar moelijk te krijgen...
Maar wel erg duur!quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 22:55 schreef neo2000 het volgende:
Lays sensations.. Thai Sweet chili, four cheeses and red onion en soms oven roasted chicken and thyme.. Yummie.
Zat je even in mijn notes te gluren?quote:
Dat heeft ontzettend geflopt jaaaaaren geleden. Dat mensen t lekker vinden. Nou ja, geen smaak is ook een smaakquote:Op zondag 6 augustus 2006 19:22 schreef snopprinses het volgende:
oh en ketchup chips zijn ook lekker
Lekker zijn die he? Gaat een beetje de kant op van Kettle chips, maar ze zijn nog wat dunner.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:02 schreef JacMar het volgende:
Ik heb gisteren chips van de Hema geproefd met zeezout..Heel erg lekker!![]()
ik heb ze in nederland nog nooit gezien..nu niet..maar jaaaaaren geleden ook niet.quote:Op zondag 6 augustus 2006 19:28 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Dat heeft ontzettend geflopt jaaaaaren geleden. Dat mensen t lekker vinden. Nou ja, geen smaak is ook een smaak![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |