En natuurlijk de absolute held van de serie: The Toddquote:This half-hour comedy focuses on the bizarre experiences of fresh-faced medical intern John "J.D." Dorian (Zach Braff) as he embarks on his healing career in a hospital crammed full of unpredictable staffers and patients – where humor and tragedy can merge paths at any time.
Season 5 Episodequote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:29 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
once again: seizoen 6 begint in de USA pas in begin 2007, exacte datum niet bekend. Tot die tijd zijn er daar geen nieuwe afleveringen.
ik wet niet wat je bron is, maar season 5 is al helemaal afgelopen.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 19:36 schreef seto het volgende:
[..]
Season 5 Episode
9:30/8:30pm 08/23/06 ALL NEW!
k?
Kut..quote:
Heb het nog eens nagelezen en je hebt inderdaad gelijkquote:Op zondag 6 augustus 2006 21:08 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
[..]
ik wet niet wat je bron is, maar season 5 is al helemaal afgelopen.
Zoals ook op de scrubs site van NBC staat: Returns Next Season with New Episodes.
NBC heeft zelfs nog geen programmering voor die datum bekend gemaakt.
't is echt alleen repeats tot aan januari op NBC...
zeker, ik vind zelf seizoen 4 het bestquote:Op woensdag 9 augustus 2006 13:54 schreef funrider het volgende:
wat een heerlijk serie.. zit zelf nog slechts bij seizoen 1 aan t einde maar nog een hoop leuks voor de boeg dus
Als het goed is dat de nieuwe vriendin van JD zwanger is.quote:Op donderdag 10 augustus 2006 13:50 schreef Aurelium het volgende:
Wat was de cliffhanger ook al weer dan?
The Todd al uit de kast gekomen? Of zijn in Nederland de afleveringen nog niet zo ver? Wel een grappige vondst van de schrijvers trouwens.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 00:49 schreef seto het volgende:
En natuurlijk de absolute held van de serie: The Todd
[afbeelding]
Ik denk dat ik elke aflevering nu inmiddels zo'n 10x heb gezienquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:17 schreef Richardfun het volgende:
Gelukkig kun je van Scrubs gewoon af en toe een ep kijken, ook al heb je ze allemaal minstens al 3x gezien (zoals ik), het blijft grappig
Ik had nog even gezocht of ie nog ergens te downloaden wasquote:Op dinsdag 5 september 2006 15:20 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en wat vet dat er een musical ep komt. Donald Faison (Turk) kan zeker zingen, en Ken Jenkins natuurlijk ook....."Woke up this morning, without yooouuuu, oooh an angel, the sky's so blue"
Tuscaloosa Heart. Top nr
Net 4x01 gezienquote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, in s4 heb je ook een ep die op mij net zo'n indruk maakte als My Screwup. En in s5 zelfs een paar, dus geniet er van
Welke ep was dat dan? Ik vond ep 21 iig erg coolquote:Op woensdag 20 september 2006 23:59 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, in s4 heb je ook een ep die op mij net zo'n indruk maakte als My Screwup. En in s5 zelfs een paar, dus geniet er van
Dat doe je verdomd snelquote:Op zaterdag 23 september 2006 12:24 schreef Merkie het volgende:
[..]
Welke ep was dat dan? Ik vond ep 21 iig erg cool. Net met S5 begonnen, maar de torrent schiet niet echt op ondanks dat ik al op 98% zit
. Dus kan nog niet verder kijken
.
Ja, had een dagje vrij donderdagquote:
Ja, die was idd goed. Achteraf bleek trouwens dat de acteur die zijn vader had gespeeld dus ook echt overleden wasquote:Op zaterdag 23 september 2006 14:05 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, in S4 vond ik toch vooral de ep mooi waarin JD hoorde dat zn pa was overleden. En idd 21, dat was toch die ep dat de Janitor met Elliot uitging?
Hmm, lastig. Friends is wat meer simpel lachen, terwijl Scrubs wat meer subtielere humor heeft. Scrubs heeft verder een veel beter (soms doorlopend) verhaal.quote:Op woensdag 27 september 2006 10:50 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, als er nu weer een tv series toernooi was en Scrubs stond tegenover Friends, wat zou je kiezen?
wow zo snel alquote:Op dinsdag 31 oktober 2006 14:52 schreef Merkie het volgende:
30 november al! Dacht het pas in januari zou beginnen, niet dus.
Mooi, kan niet wachten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
! Dat zou echt supertof zijn! Alleen bij Scrubs kan zoiets en ook echt dat het daadwerkelijk bij de serie past
.
Whatever I want.
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:GAAF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
Over 8 dagen begint het nieuwe seizoen .. can't wait![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:EchtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
! Dan ga ik weer Scrubs kijken. Ken alleen seizoen 1 & 2, maar het is gewoon briljant
![]()
quote:Op woensdag 22 november 2006 12:35 schreef Marble het volgende:Dat zou echt knap debiel zijn. Die twee werelden moet je niet door elkaar gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Dat is echt briljant.
Makkelijk.quote:Op dinsdag 28 november 2006 17:28 schreef -Mo- het volgende:
Ben net begonnen met S2, ben benieuwd of ik bij kan zijn eer S6 begint.
SPOILER: (voor de zekerheid)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar goed, zelfs een mindere aflevering van Scrubs is nog vele malen beter dan de beste afleveringen van sommige andere comedyseries![]()
Vetquote:Op vrijdag 1 december 2006 00:22 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
JD gaf ons deze link op zijn Blog:
http://www.youtube.com/watch?v=GF6rSGfUdyg
Voorproefje van de musical aflevering
Ik maak nooit OP'squote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, jij bent toch wel een held met OP's? Wil jij er eentje maken voor het volgende topic?
indd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Perry: Je haar sucked
Ik heb het volste vertrouwen in je. Get to itquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef Merkie het volgende:
Leuke aflevering.
4:3 moet heel erg dood ja.
[..]
Ik maak nooit OP's.
Ja Merkie, kom op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, jij bent toch wel een held met OP's? Wil jij er eentje maken voor het volgende topic?
Scheer je weg, vlegel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef -Mo- het volgende:
Om maar even een opmerking te maken, zodat jullie mij niet mogen:
Ik kijk liever naar Friends.
Groetjes.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat jij Friends ook leuker vindt.
Ik ook, maar gelukkig is er genoeg tijd in een dag om van beiden te genieten. Scrubs is immers op z'n eigen wijze briljant.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef -Mo- het volgende:
Om maar even een opmerking te maken, zodat jullie mij niet mogen:
Ik kijk liever naar Friends.
Groetjes.
Kan me herinneren dat die 24 OP met die pics met tekst erin van jou was. Die was briljant. Wil jij een mooie Scrubs op voor ons maken Mo? Pwetty please?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja Merkie, kom op.
Ben benieuwd hoe het haar van Cox in S6 er uit ziet. Ik moet zeggen dat ik mij dat dood erger aan zijn kapsel in S2, ziet er niet uit.
Edit: Oke, net dat kapse gezien...verschrikkelijk.![]()
thnx voor de site!quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:53 schreef Mordreth het volgende:
Nog een leuke site:
http://media.tv.ign.com/media/825/825095/vids_1.html
Staan allemaal blogs van de acteurs en andere leuke filmpjesaanrader!.
Okay, als de tijd daar is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat die 24 OP met die pics met tekst erin van jou was. Die was briljant. Wil jij een mooie Scrubs op voor ons maken Mo? Pwetty please?![]()
Die link zit wel vol met spoilersquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:49 schreef Breuls het volgende:
Scrubs
Zie ook de blog van NBC waarop Bill Lawrence (creator) vragen van kijkers beantwoorde, gisteravond na de eerste uitzending: http://blog.nbc.com/scrubs/ .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Die link zit wel vol met spoilersSommige zijn leuk en sommige minder om te lezen...
Dat Transformers plaatje hebben JD en Turk in een vorige aflevering samen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals altijd dus. Straks even kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk, cool, grappig, gaaf, en mooi.
Gave muziek ook weer!
Ja, net gezien. Ik vond het weer een toffe epquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Cheiron het volgende:
Jeej, super weer het nieuwe seizoen. 1 en 2 waren weer mooie afleveringen!
Zou me niets verbazen dat dit naar een regular toegroeitquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Breuls het volgende:
Erg goeie aflevering, goed gelachen, mooi stukje verhaal. Interessant dat JD een kind gaat krijgen met een niet-regular in de show. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Dat de zwangerschap als afsluiting wordt gebruikt bedoel je? Zo van, het kind wordt geboren en ze leefden nog lang en gelukkig, the end?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef Mirel het volgende:
De JD acteur schijnt volgend seizoen niet mee te spellen, misschien heeft dat te maken met de zwangerschap story-arc.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef roepdeman het volgende:
Holy shit! Elliot dr stem en ik had surround aan.
Scrubs is behoorlijk uniek in het feit dat de hoofdpersoon daadwerkelijk (een van) de leukste personages isquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:17 schreef Merkie het volgende:
Als Braff weggaat lijkt Scrubs mij niet leuk meer. Hij is veruit de grappigste, en daarnaast bestaat de serie voor 60% uit JD en 40% overige karakters. Dat is teveel om zonder Braff verder te gaan.
House, 24.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scrubs is behoorlijk uniek in het feit dat de hoofdpersoon daadwerkelijk (een van) de leukste personages is![]()
Er is bijna geen andere serie waarin ik de hoofdpersoon daadwerkelijk boven de (meeste) andere personages vind uitstijgen.
House kijk ik niet en Jack Bauer is stoer, maar vind ik verder niet bijster interessant noch grappig.quote:
Bij House ben ik het met je eens, al is die chick ook wel leukquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Mirel het volgende:
Wat was er in ScrewUp ookalweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of verkort:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het toch maar even, misschien zijn er nog wel meer Nosh-jesquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Richardfun het volgende:
Uhm, een aflevering die ruim 3 jaar oud is hoeft niet in spoiler tags hoor.
Of de ep dat JD's pa is overleden. Die, en natuurlijk de 'Cox eps' aan het einde van seizoen 5 vind ik echte klassiekers.quote:Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef washandje het volgende:
Weet je dat ik My Screw-up niet eens zó geweldig vind. Ik weet dat het zo'n aflevering is die over het algemeen wordt gezien als een klassieker vanwege het dramatische einde (ook het onverwachte eraan), maar ik vind een aflevering als My Old Lady in seizoen 1 daarin meer geslaagd. Alhoewel de gozer die Ben speelt (weet z'n naam even niet meer) wel erg grappig is. In de extra's op de dvd's is ook goed te zien dat die gast heel komisch is. Grote stukken van scènes geimproviseerd, enz. De hele cast was heel positief over hem.
Tja, misschien is dat het. Maar volgens mij is het het manco van elke comedy, op een gegeven moment ben je gewoon door de leuke grappen heen. Scrubs is leuk als een soort real-life Simpsons, allemaal typetjes (Kelso, Todd, Cox, Jordan, Laverne, Ted, Janitor etcetera) die allemaal geen achtergrond hebben maar wel extreem grappig zijn in die ene karaktereigenschap.quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Wuder het volgende:
Ik weet misschien waarom seizoen 6 tot nu toe niet zo super is: de grappen worden uitgelegd! (Ze zijn ook niet meer zo subtiel)
Voorbeeld afl. 3: Ted die aan het eind van beide rijen staat. Ik begon al te lachen toen die arts aan het eind de andere Coffeebucks zag en toen de camera weer op Ted inzoomde. Dat uitleg door Ted zelf had echt niet gehoeven..
quote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of verkort:Mooiste aflevering van Scrubs imo. Raakte echt de juiste snaar bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad!,
,
.
Representin' Carrie Underwood and proud of itquote:
Damn kwam mn slok water hier even mn mond uitgesproeid M.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
Bij een stukje sloeg ik gewoon stijl achterover: ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad!,
,
.
Omdat mensen in een werkweek over het algemeen werken en dus niet op vakantie gaan?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:03 schreef Geqxon het volgende:
I get the point, maar waarom zetten ze zo'n winterstop dan net in de twee weken dat ik geen reet te doen heb, en niet midden in een werkweek??
Dat meen je toch niet serieus?quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:00 schreef Geqxon het volgende:
Och, ik vind het enkel toevallig dat geen enkele serie draait net op het moment dat 2006 jaar geleden een vent genaamd Jezus geboren is, en dit punt niet bv. in februari is.
dat is een clip uit de musical episode die er aan zit te komen.quote:Op vrijdag 29 december 2006 18:06 schreef Mordreth het volgende:
Gevonden op Youtube:
http://www.youtube.com/watch?v=GF6rSGfUdyg&mode=related&search=
Muziekclip ingezongen door JD en Turk. Echt humor
Mja jammer omdat er nu alleen import dvd's beschikbaar zijn, welke vaak stukken duurder zijn. Maar verder boeit het mij niet, liefhebbers van de serie kunnen de episodes toch wel kijken.quote:Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef DonStefano het volgende:
Had afgelopen week een Amerikaans vriendinnetje te logeren; en ik begreep van haar dat Scrubs (en met name ook Zach Braff) in de VS momenteel echt heel erg hot is. Jammer dat het hier dan niet zo aanslaat.
Het lijkt er op dat zenders hier erg terughoudend zijn om series in te kopen, en vervolgens ook echt goed te promoten. RTL doet het sinds dit seizoen echt goed met 24, en Net5 is er altijd al goed in geweest met hun vrouwenseries (Gilmore Girls, Grey's Anatomy, etc). Echter, als een zender als Veronica dan weer eens Scrubs uitzend doen ze dat vaak op de meest onlogische tijden, en zo zijn er zat series waarmee dit gebeurt. The Shield vind ik een goed voorbeeld, enorm indrukwekkende serie, en die is een tijdje terug sporadisch rond middernacht uitgezonden. Alias, zelfde verhaal, werd zelfs pas na middernacht uitgezonden maar die hebben ze nu naar de woensdagavond op Veronica verplaatst.quote:Op donderdag 4 januari 2007 16:58 schreef H4ze het volgende:
[..]
Mja jammer omdat er nu alleen import dvd's beschikbaar zijn, welke vaak stukken duurder zijn. Maar verder boeit het mij niet, liefhebbers van de serie kunnen de episodes toch wel kijken.
Maar verder blijft hier in NL iedereen maar blij doen met Friends (wat ik een pure glimlach-serie vind en geen ik-val-van-mn-stoel-af-van-het-lachen-serie zoals Scrubs)...
Ja heel goed voorbeeld idd. Ik ken maar weinig mensen die deze (briljante) serie op de NLse tv hebben gevolgd. Als The Shield net zo goed gepromote zou zijn geworden en op primetime zou zijn uitgezonden net als Prison Break e.d., dan zou deze serie echt wel flinke kijkcijfers trekken denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:11 schreef Richardfun het volgende:
[..]
The Shield vind ik een goed voorbeeld, enorm indrukwekkende serie, en die is een tijdje terug sporadisch rond middernacht uitgezonden.
Zeker weten. Ik was het aan het volgen maar Veronica liep zo te kloten met dat uitzendschema dat ik de volgende dag de dvd's maar aan heb geschaft. Zelfde geldt voor Scrubs eigenlijk. Alleen komen hier wel alle dvd boxsets van Scrubs uit en van The Shield dus niet..quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:50 schreef H4ze het volgende:
[..]
Ja heel goed voorbeeld idd. Ik ken maar weinig mensen die deze (briljante) serie op de NLse tv hebben gevolgd. Als The Shield net zo goed gepromote zou zijn geworden en op primetime zou zijn uitgezonden net als Prison Break e.d., dan zou deze serie echt wel flinke kijkcijfers trekken denk ik.
Een nieuwe afleveringquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:13 schreef 2Drix het volgende:
Nieuwe aflevering was weer goedDat dr House gedoe
![]()
Ik zag dat er vanavond om 23.55 een dubbele aflevering van Scrubs op Veronica isquote:Op vrijdag 5 januari 2007 01:09 schreef Nimf het volgende:
maar is het ook nog steeds op tv?
Post-natale depressie, zie je wel vaker. Is gewoon een erkende psychologische aandoening.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:23 schreef washandje het volgende:
Ik snapte serieus het einde niet
Wat is nou het probleem van Carla in godsnaam? Is ze niet blij met de baby ofzo?
Die House referenties waren cool inderdaad. En de box of kittens fantasie
Wat kansloosquote:
Ook traag.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 19:03 schreef H4ze het volgende:
[..]
Wat kansloosProbeer is een private torrent site (of nieuwsgroepen), ik had 'm in letterlijk 7 minuten binnen.
Sja, mijn internet is ook niet supersnel. Als ik ze via het netwerk op m'n school binnenhaal gaat het pas echt snel.quote:
Volgns mij omdat ie niet tegelijk de telefoon vast kon houden en met kleine JD kon spelen.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 22:45 schreef Big_Drunk_Al het volgende:
[quote]Op donderdag 4 januari 2007 13:55 schreef DonStefano het volgende:
Had afgelopen week een Amerikaans vriendinnetje te logeren; en ik begreep van haar dat Scrubs (en met name ook Zach Braff) in de VS momenteel echt heel erg hot is. Jammer dat het hier dan niet zo aanslaat. Anyway, heb derhalve de afgelopen dagen heel season 1 op DVD weer eens bekeken, en het blijft gewoon een geniale serie
[/quoteZ.B. is niet voor niks genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol in Scrubs!
Weet trouwens iemand wat J.D. zegt tegen Turk waarom ie geen phone sex kan hebben met Kim?
Omdat hij met rechts met de kleine JD speelt maar ook met de telefoon rechts is. Maar daarom kocht ze een headset voor hemquote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:16 schreef Pilstonnetje het volgende:
[..]
Volgns mij omdat ie niet tegelijk de telefoon vast kon houden en met kleine JD kon spelen.
quote:Op vrijdag 5 januari 2007 23:40 schreef MMaRsu het volgende:
wat voor House grappen waren er? Heb geen kans om hem te bekijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, dat is mijn interpretatie.
4. Eerste 4 eps.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef P0rt0 het volgende:
krijg nou de tyfus
Season 4 & 5 zijn compleet gepost op usenetEn van season 6 zijn alleen de eerste 3 eps er nog maar.
Die Season 5 dvdrips zijn fakequote:Op zaterdag 6 januari 2007 00:28 schreef P0rt0 het volgende:
krijg nou de tyfus
Season 4 & 5 zijn compleet gepost op usenetEn van season 6 zijn alleen de eerste 3 eps er nog maar.
"Helaas" ?quote:Op woensdag 10 januari 2007 08:41 schreef Sjowhan het volgende:
Ik ben helaas pas bij Seizoen 1, maar al na 3 afleveringen wilde ik meer.
Geweldige serie! Dr. Cox vind ik zelf ook geweldig
Tuurlijk!quote:Op donderdag 11 januari 2007 01:05 schreef Mustard_Man het volgende:
hebben jullie ook de belangrijkste levenslessen bij het kijken van Scrubs geleerd?![]()
quote:There is always time for an appletini.
hahah jah , moet er nogsteeds van lachenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 13:31 schreef Richardfun het volgende:
Mooi hoe ze Jordan als een compleet monster neerzetten nu ze zwanger is. Lag ook dubbel toen Cox haar een keer Jordan 'Godzilla' Sullivan noemde
Idd. Maar eigenlijk heeft Cox altijd wel soort van gelijk met z'n betogen, hoe over-the-top het ook moge zijn. Coxie roelt!quote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, ik vind het wel een goed idee als jij een mooie OP zou maken voor het nieuwe topic, deze is bijna vol
Ik was het trouwens wel eens deze week met Cox z'n rant tegen Elliot, dat ze een 'sell out' was. Vond het een beetje slap dat het werd afgedaan met "oh, JD en Cox zijn gewoon jaloers'.
Zal eens kijken wat ik kan makenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 14:13 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, ik vind het wel een goed idee als jij een mooie OP zou maken voor het nieuwe topic, deze is bijna vol
Inderdaad. Meestal zit ik wel redelijk op 1 lijn met de moraal van de afleveringen, maar in dit geval totaal niet. Juist het feit dat Elliot zo overmatig blij is dat ze lekker haar patienten om 5 uur achter kan laten en bij een ander kan droppen terwijl anderen wel de motivatie hebben om door te gaan uit liefde voor het vak hebben niets te maken met jaloezie.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 18:54 schreef PeRi het volgende:
En Elliot ís een sell-out, beetje matig hoor dat ze alleen maar jaloers zouden zijn, had het wel tof gevonden als ze erop door zouden gaan. Vind het ook niks voor Scrubs dat ze het zo laten.
"My peep is on the fritz"quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:07 schreef Mavro het volgende:
(maar what's with the blonde krullen in seizoen 6?) en JD is zooo'n witte neger soms. Prachtig~!
Ik loop nu tegen iedereen in huis te roepen "Fo' shizzle ma nizzle!"
Ze worden gek
Dat heb ik op TV.com. Elke paar weken zet ik een serie bij de favo's.quote:Op donderdag 18 januari 2007 22:55 schreef Mavro het volgende:
Nadeel is alleen wel dat er nu weer een show bij komt in mijn 'my episodes' lijstje op myepisodes.com ^^
Maar goed, morgen kan ik GA én Scrubs downloaden^^ Dubbele ziekenhuis fun!
quote:
'Scrubs' Prepping for Season Seven
Braff 'would love to' return, but nothing's signed
By Rick Porter
January 18, 2007
When "Scrubs" creator Bill Lawrence gave the go-ahead to a musical episode this season, he did so thinking that "we might wrap it up this year."
But making the musical, which airs Thursday, turned out to be so much fun that "it made us feel like we might do this show one more year."
"Very oddly, you know, 'Scrubs' is actually doing better than it's done in recent years," Lawrence said Wednesday at a press tour session for the show. "And the decision seems to have kind of come back into our lap as to whether or not we are going to go forward. I think we'll probably do another big special [episode] next year, and I would imagine that next you will be the last year of the show."
That's the good news for "Scrubs" fans. The bad news is that series star Zach Braff hasn't committed to returning to the show for a seventh season (his contract ends this year).
"There's so many variables," Braff says. "I would love to do it. I'd love to keep working with Bill and the cast. I think everyone's procrastinating that decision to the last second, so I don't know."
It sounds, though, that Lawrence and Braff, who have a pretty tight relationship, are pretty much a package deal. While Braff asserts that "I think the show can totally go on without me," Lawrence has said he's not sure he'd want to continue without Braff.
However things shake out, though, it does sound like "Scrubs" will be back next season -- if not on NBC, then possibly on ABC, a Disney sibling of the show's producer, Touchstone TV.
"I called up the head of [Touchstone TV], Mark Pedowitz, and said point-blank, 'What should we do?'" Lawrence says. "And he said don't do a series finale, so we're not gonna. And I'm not doing Zach walking out the door, because if we're back next year and he's not back, he will come back for an episode and explain why he's not back."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |