Ik maak nooit OP'squote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, jij bent toch wel een held met OP's? Wil jij er eentje maken voor het volgende topic?
indd!quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:01 schreef Geqxon het volgende:
Perry: Je haar sucked
Ik heb het volste vertrouwen in je. Get to itquote:Op vrijdag 1 december 2006 16:48 schreef Merkie het volgende:
Leuke aflevering.
4:3 moet heel erg dood ja.
[..]
Ik maak nooit OP's.
Ja Merkie, kom op.quote:Op vrijdag 1 december 2006 15:32 schreef Richardfun het volgende:
Merkie, jij bent toch wel een held met OP's? Wil jij er eentje maken voor het volgende topic?
Scheer je weg, vlegel.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef -Mo- het volgende:
Om maar even een opmerking te maken, zodat jullie mij niet mogen:
Ik kijk liever naar Friends.
Groetjes.
Doe niet zo raar.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:27 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat jij Friends ook leuker vindt.
Ik ook, maar gelukkig is er genoeg tijd in een dag om van beiden te genieten. Scrubs is immers op z'n eigen wijze briljant.quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:23 schreef -Mo- het volgende:
Om maar even een opmerking te maken, zodat jullie mij niet mogen:
Ik kijk liever naar Friends.
Groetjes.
Kan me herinneren dat die 24 OP met die pics met tekst erin van jou was. Die was briljant. Wil jij een mooie Scrubs op voor ons maken Mo? Pwetty please?quote:Op zaterdag 2 december 2006 00:37 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Ja Merkie, kom op.
Ben benieuwd hoe het haar van Cox in S6 er uit ziet. Ik moet zeggen dat ik mij dat dood erger aan zijn kapsel in S2, ziet er niet uit.
Edit: Oke, net dat kapse gezien...verschrikkelijk.![]()
thnx voor de site!quote:Op zaterdag 2 december 2006 01:53 schreef Mordreth het volgende:
Nog een leuke site:
http://media.tv.ign.com/media/825/825095/vids_1.html
Staan allemaal blogs van de acteurs en andere leuke filmpjesaanrader!.
Okay, als de tijd daar is.quote:Op zaterdag 2 december 2006 02:05 schreef Richardfun het volgende:
[..]
Kan me herinneren dat die 24 OP met die pics met tekst erin van jou was. Die was briljant. Wil jij een mooie Scrubs op voor ons maken Mo? Pwetty please?![]()
Die link zit wel vol met spoilersquote:Op zaterdag 2 december 2006 01:49 schreef Breuls het volgende:
Scrubs
Zie ook de blog van NBC waarop Bill Lawrence (creator) vragen van kijkers beantwoorde, gisteravond na de eerste uitzending: http://blog.nbc.com/scrubs/ .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben vergeten wat ik als signature had...
quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:31 schreef roepdeman het volgende:
[..]
Die link zit wel vol met spoilersSommige zijn leuk en sommige minder om te lezen...
Dat Transformers plaatje hebben JD en Turk in een vorige aflevering samen gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals altijd dus. Straks even kijkenquote:Op vrijdag 8 december 2006 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Leuk, cool, grappig, gaaf, en mooi.
Gave muziek ook weer!
Ja, net gezien. Ik vond het weer een toffe epquote:Op vrijdag 8 december 2006 11:21 schreef Cheiron het volgende:
Jeej, super weer het nieuwe seizoen. 1 en 2 waren weer mooie afleveringen!
Zou me niets verbazen dat dit naar een regular toegroeitquote:Op vrijdag 8 december 2006 22:15 schreef Breuls het volgende:
Erg goeie aflevering, goed gelachen, mooi stukje verhaal. Interessant dat JD een kind gaat krijgen met een niet-regular in de show. Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
Dat de zwangerschap als afsluiting wordt gebruikt bedoel je? Zo van, het kind wordt geboren en ze leefden nog lang en gelukkig, the end?quote:Op vrijdag 8 december 2006 23:28 schreef Mirel het volgende:
De JD acteur schijnt volgend seizoen niet mee te spellen, misschien heeft dat te maken met de zwangerschap story-arc.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:54 schreef roepdeman het volgende:
Holy shit! Elliot dr stem en ik had surround aan.
Scrubs is behoorlijk uniek in het feit dat de hoofdpersoon daadwerkelijk (een van) de leukste personages isquote:Op zaterdag 9 december 2006 20:17 schreef Merkie het volgende:
Als Braff weggaat lijkt Scrubs mij niet leuk meer. Hij is veruit de grappigste, en daarnaast bestaat de serie voor 60% uit JD en 40% overige karakters. Dat is teveel om zonder Braff verder te gaan.
House, 24.quote:Op zaterdag 16 december 2006 02:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Scrubs is behoorlijk uniek in het feit dat de hoofdpersoon daadwerkelijk (een van) de leukste personages is![]()
Er is bijna geen andere serie waarin ik de hoofdpersoon daadwerkelijk boven de (meeste) andere personages vind uitstijgen.
House kijk ik niet en Jack Bauer is stoer, maar vind ik verder niet bijster interessant noch grappig.quote:
Bij House ben ik het met je eens, al is die chick ook wel leukquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 15:06 schreef Mirel het volgende:
Wat was er in ScrewUp ookalweer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of verkort:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het toch maar even, misschien zijn er nog wel meer Nosh-jesquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Richardfun het volgende:
Uhm, een aflevering die ruim 3 jaar oud is hoeft niet in spoiler tags hoor.
Of de ep dat JD's pa is overleden. Die, en natuurlijk de 'Cox eps' aan het einde van seizoen 5 vind ik echte klassiekers.quote:Op zondag 17 december 2006 18:41 schreef washandje het volgende:
Weet je dat ik My Screw-up niet eens zó geweldig vind. Ik weet dat het zo'n aflevering is die over het algemeen wordt gezien als een klassieker vanwege het dramatische einde (ook het onverwachte eraan), maar ik vind een aflevering als My Old Lady in seizoen 1 daarin meer geslaagd. Alhoewel de gozer die Ben speelt (weet z'n naam even niet meer) wel erg grappig is. In de extra's op de dvd's is ook goed te zien dat die gast heel komisch is. Grote stukken van scènes geimproviseerd, enz. De hele cast was heel positief over hem.
Tja, misschien is dat het. Maar volgens mij is het het manco van elke comedy, op een gegeven moment ben je gewoon door de leuke grappen heen. Scrubs is leuk als een soort real-life Simpsons, allemaal typetjes (Kelso, Todd, Cox, Jordan, Laverne, Ted, Janitor etcetera) die allemaal geen achtergrond hebben maar wel extreem grappig zijn in die ene karaktereigenschap.quote:Op zondag 17 december 2006 19:16 schreef Wuder het volgende:
Ik weet misschien waarom seizoen 6 tot nu toe niet zo super is: de grappen worden uitgelegd! (Ze zijn ook niet meer zo subtiel)
Voorbeeld afl. 3: Ted die aan het eind van beide rijen staat. Ik begon al te lachen toen die arts aan het eind de andere Coffeebucks zag en toen de camera weer op Ted inzoomde. Dat uitleg door Ted zelf had echt niet gehoeven..
quote:Op zondag 17 december 2006 15:08 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Of verkort:Mooiste aflevering van Scrubs imo. Raakte echt de juiste snaar bij mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad!,
,
.
Representin' Carrie Underwood and proud of itquote:
Damn kwam mn slok water hier even mn mond uitgesproeid M.quote:Op donderdag 28 december 2006 12:51 schreef Marble het volgende:
Bij een stukje sloeg ik gewoon stijl achterover: ik bén haar. Ze heeft exact dezelfde ringtone die ik ook een tijdje heb gehad!,
,
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |